Haos in Bucuresti: De marti e inchisa circulatia in zona circuitului din jurul Palatului Parlamentului

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 18 august 2008, 11:14 Economie | Auto

Vineri incep cursele in jurul Casei Poporului
Foto: AGERPRES
Dupa ce de vineri se circula pe un singur sens pe cateva strazi din zona Palatului Parlamentului, de marti este inchisa pentru o saptamana circulatia pe o serie de artere unde in weekend se va tine evenimentul auto Bucharest Challenge.

Astfel, in perioada 19-26 august 2008, va fi inchis traficul pe urmatoarele artere:

- Bd. Libertatii, intre Splaiul Independentei si Piata Cosbuc,
- Calea 13 Septembrie, intre Sos. Pandurilor si Bd. Libertatii.
- Str. Izvor, intre Piata Arsenalului si Str. Bogdan Petriceicu Hasdeu.
- Bd. Natiunilor Unite, intre Str. Bogdan Petriceicu Hasdeu si Splaiul Independentei.
- Str. Bogdan Petriceicu Hasdeu, intre Bd. Natiunilor Unite si Splaiul Independentei.
- Bd. Unirii, intre Piata Constitutiei si Splaiul Independentei.
- Str. Uranus, intre Calea 13 Septembrie si Str. Sabinelor.
- Str. Dr. Staicovici, intre Str. Dr.Pasteur si Str. Izvor.

Intre 27 august si 6 septembrie, intre orele 22:00-6:00, vor fi lucrari de demontare si incarcare a blocurilor de beton, zona de lucru in carosabil fiind semnalizata cu balize si indicatoare.

Evenimentul auto se va desfasura intre 22-24 august, pe traseul Bulevardul Natiunilor Unite, Strada Izvor, Calea 13 Septembrie si Bulevardul Libertatii. Circuitul are o lungime de aproape 3,2 km, iar viteza medie pentru cursa FIA GT este estimata cam la 148 km/h.

Pentru ziua de vineri un bilet costa 20 de lei, sambata preturile variaza intre 40 si 80 de lei, iar pentru duminica preturile sunt cuprinse intre 40 si 115 lei. Vineri este ziua calificarilor, iar sambata vor fi pre-calificari, calificari si prima cursa din etapa FIA GT de la Bucuresti. Tot sambata vor fi calificari si cate o cursa in Cupa Dacia Logan si Formula 3 Marea Britanie. Duminica este cea mai importanta zi cu calificari la Cupa Dacia Logan si Formula 3 Marea Britanie si curse contand pentru campionatul FIA GT, British F3 International si Cupa Dacia Logan.

Evenimentul Bucharest Challenge este la a doua editie. Prima s-a tinut anul trecut.





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2391 vizualizari

  • +3 (7 voturi)    
    Urat (Luni, 18 august 2008, 11:50)

    fane [anonim]

    Nu ajunge ca aici sunt inghesuite toate institutiile statului, universitati, sediile marilor companii care fac afaceri in zona si vreo 10 cartiere muncitoresti. Asta lipsea din Bucuresti: strazi inchise, exemple de smecherie la volan, noxe, zgomot si o gramada de gura-casca ce vor da o caruta de bani doar pentru nimic. Sunt curios de ce primaria nu poate anula acest contract umilitor pentru omul de rand.
    Vreti viteza? Faceti circuit special.
    • +1 (1 vot)    
      fane, bai nea fane (Joi, 21 august 2008, 22:59)

      rov [anonim] i-a raspuns lui fane

      Da tata, sa se anuleze circuitul dar circulatia sa ramana oprita pana invata toti taranii sa nu mai clacsoneze ca boii in oras, muuuu, uuuu, muuuuu.
      Nu vezi ce liniste e acum in zona, e mai mare placerea sa te plimbi pe aici, comuna asta mare nu are nici o zona de promenada.
      Iar parcul din curtea casei poporui ar trebui amenajat sa se plimbe contribuabilul pe acolo ca in toata europa si pe aia de fac mizerie sa-i bage la munca in folosul societatii.
  • -2 (4 voturi)    
    oparescu (Luni, 18 august 2008, 12:05)

    Leader69 [anonim]

    Romania!!! Mereu surprinzatoare. Este haos in Bucuresti. Toata circulatia se revarsa in zona Eroilor.
    Sunt curios de ce dl. primar doctor nu a oprit raliul si ce parandarat si-a luat si el (sau gasca ce il inconjoara).
  • +2 (6 voturi)    
    Ajunge (Luni, 18 august 2008, 12:16)

    doina [anonim]

    As avea cateva intrebari
    1. Cine profita de pe urma acestei aberatii? Intr-un oras supraglomerat si poluat, in care si asa nu te poti deplasa, pentru care facem eforturi financiare, pentru a-l tine pe linia de plutire, se introduce un circuit care sfideaza drepturile bucurestenilor.
    2. Cum vom fi despagubiti pentru nervii pe care ni-i facem, pentru timpul pierdut, pentru poluarea suplimentara?
    3. Au fost intrebati bucurestenii daca doresc acest circuit?
  • +1 (5 voturi)    
    NICI Macar nu exista un contract !!!! (Luni, 18 august 2008, 12:28)

    Oxigen [anonim]

    Anul trecut AdrieAAAn Videanu nu a semnat un contract - si la fel si anul asta e o chestie semi-ilegala cu o autorizatie temoporara, nu un contract.

    Domunle Oprescu, cele 6 milioane de euro pe asfaltarea pistei de anul trecut s-au platit???

    Eu personal simt ca primaria isi bate joc de cetateni!!! Pentru shpaga catorva sefuleti din primarie platesc mii de cetateni cu sute de ore si tone de benzina pierdute degeaba in aglomerare.

    Bucurestiul e un oras RADIAL - daca blochezi centrul ai paralizat intregul oras - de ce nu mutati circuitul la Vitan - Catzelu sau la IBMG - AdunatiiCopaceni??? Si acolo e moetrou, si acolo au nevoie de drumuri fara sa fie sufocata 2 saptamani toata circulatia...

    Fara stima dom' primar!!!
  • +2 (6 voturi)    
    Si in plus tot noi platim!!! (Luni, 18 august 2008, 12:34)

    Oxigen [anonim]

    Platim curatenia, inainte si dupa, ca de, e domeniu public
    Platim paza la sute de militzieni care mai bine ar aplica legea in trafic, nu la interzisul lor
    Platim zeci de salvari care trebe dom'le sa pazeasca poporul
    Platim cu sanatatea pentru tonele de carburant arse pe pista si tonele arse de masinile orasului blocate inutil in intrafic
    Platim cu somnul pe galagia bolizilor de se aude de la 2-3 kilometri
    Platim pana si WC-urile ca doar curas e "in parteneriat" cu primaria
    Platim replantarea ierbii, pomii taiati anul trecut care n-au fost replantati nici pana acum

    Asta e, suntem fara drpturi in orasul nostru!!!

    Propun un protest public, sa intram sambata pe pista si sa ne legam cu lanturi de betoane. Poate asa o sa ne auda cineva!
  • -1 (5 voturi)    
    Ce-mi place de romanii Gica Contra (Luni, 18 august 2008, 12:46)

    radu [anonim]

    Cei care critica acest evenimet nu privesc problema din toate punctele de vedere si sunt "Gica contra" degeaba ( ca de obicei). Toate orasele importante alearga dupa organizarea de competitii sportive pentru ca aduc bani si reclama gratis.
    Ca sa nu mai spun ca toti urlatorii "Gica contra" nu au observat ca vara se circula mai bine in Bucuresti si ca evenimentul nu e pus dupa mijlocul lui septembrie......de ce oare.

    Oricum orice fel de explicatie nu conteaza, dar de aia unii tac si fac si altii latra si nu fac nimic.

    Sper ca o parte din cei nemultumiti sa mearga la cursa si sa vada ca e ceva inedit si de care probabil ca nu ar avea parte daca s-ar petrece in alta tara.

    Ganditi oameni buni in loc sa sariti cu gura din prima

    Radu
    • 0 (4 voturi)    
      Da' nici chiar asa!!! (Luni, 18 august 2008, 13:06)

      Oxigen [anonim] i-a raspuns lui radu

      Da, orasele fac "RIng-uri" in AFARA orasului
      Da, orasele negociaza contracte bune din care sa castige ceva - nu sa piarda 5-10 milioane euro pe an

      Bai nene, ai trecut anul trecut prin mai prin Bucuresti sau vorbesti din alt oras??? Stii ca a fost inchisa circulatia 3.5 saptamani intr-o perioada FULL de trafic? Ca se asfalta ZIUA nu NOAPTEA?

      Daca anul asta e in august, e mai bine, dar te rog sa vii azi cu masina pe la Piata Unirii!!! Te astept in zona intre 18 si 19, ca atata imi ia sa ajung de la Eroilor la Unirii.
      • 0 (4 voturi)    
        mergi cu metroul prietene (Luni, 18 august 2008, 15:07)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Oxigen

        Daca in fiecare zi faci o ora intre Izvor si Unirea de ce nu mergi cu metroul? Faci 4 minute.
        Nu inteleg ce legatura are luna mai a anului trecut... cu subiectul in cauza. Hai sa abordam toate subiectele odata ca sa nu se mai inteleaga nimic.
        • +1 (1 vot)    
          metrou (Marţi, 19 august 2008, 11:22)

          if0014 [utilizator] i-a raspuns lui radu

          Te astept cu linia de metrou in Rahova. Sau daca vrei, sugereaza-mi tu trasee ocolitoare intre Rahova si Piata Unirii.
      • -1 (3 voturi)    
        RING DĂ BUCARESTI (Luni, 18 august 2008, 15:14)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Oxigen

        Ca sa nu mai zic ca Ring inseamna o sosea de centura care nu are treaba cu o pista pentru curse de masini.....pentru simplul fapt ca e dreapta in general, fara curbe..
    • 0 (4 voturi)    
      stimate domn (Marţi, 19 august 2008, 10:41)

      Esa [anonim] i-a raspuns lui radu

      va invit in fiecare dimineata de acum si pana la sfarsitul evenimentului in zona sebastian rahova.

      As dori sa va spun ca astazi de exemplu nu am avut pretentia de a merge cu masina la munca. Am dorit ca macar tramvaiul sa functioneze corect. Ptr informarea dvs am mers pe jos si am ajuns inaintea tuturor tramvaielor de pe traseu.

      Dupa ce veti trece prin acest calvar timp de 8 zile atunci sa veniti si sa imi spuneti mie despre avantajele pe care le aduce.
    • +1 (5 voturi)    
      circuitul din Central Park (Marţi, 19 august 2008, 10:59)

      the [anonim] i-a raspuns lui radu

      ai perfecta dreptate !
      NY moare sa organizeze o cursa formula unu în Central Park,
      Londra vrea una în plin City,
      Parisul o sa desfiinteze Turul Frantei, Paris Plage si gazonul de pe Champ de Mars, ca sa faca un raliu pe sub turnul Eiffel,
      iar pekinezii se antreneaza deja pe bulevarde ca sa poata concura la viitorul Olimpic Tai-Shi Formula 3 Tour.
      Probabil ca si la Bombay o sa fie în curând un concurs de Tatamobile ...
      Nu uita sa ne spui de pe acum, CE o sa fie inedit într-o cursa de bolizi puturosi, pe un teren inadaptat si , eventual, cât timp crezi ca o sa dureze poluarea în zona, cu ajutorul caniculei.
      Noi cârâim, nu gândim ... ca dumneata :)))
    • +1 (3 voturi)    
      bine ca esti tu destept (Marţi, 19 august 2008, 11:20)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Azi am plecat la 9:40 din Rahova cu 32, acum e 11:20 si sunt in tramvai.

      Noroc ca am wireless si mai pot face ceva pe laptop. Noi nu vrem sa alergam dupa circuite, si gandeste tu, omule bun, inainte sa scrii. Inedit e sa faci in 2 ore un drum de 15 minute, nu sa vezi un circuit de formula x prin Bucuresti. Daca vrei senzatii tari, iesi noaptea prin Bucuresti cu masina si ai sa vezi atata formula x cata vrei.
  • +1 (5 voturi)    
    formula 3 n-are ce cauta in buricul Capitalei (Luni, 18 august 2008, 13:25)

    sempere [anonim]

    Concursul de formula 3 in centrul Capitalei aduce nu doar haos in trafic ci si mult zgomot, fum si praf.
    N-are ce cauta in centrul Capitalei.

    Ma intreb cine o fi fost idiotul care s-a gandit la circul asta si de unde s-o fi "inspirat"? O fi visat sa faca un asemenea circuit si in Paris in jurul turnului Eiffel sau in LOndra in jurul palatului Buckingham...
    • 0 (2 voturi)    
      Bridge (Luni, 18 august 2008, 14:08)

      Oxigen [anonim] i-a raspuns lui sempere

      Nu, pe London Bridge / Shakespeare Theatre cu intoarcere pe Tower Bridge, merge putin pe la St Paul's Cathedral si prin City si se intoarce pe la Bank of England
    • +1 (3 voturi)    
      Dar cel mai celebru din toate? (Luni, 18 august 2008, 16:27)

      TheMan [anonim] i-a raspuns lui sempere

      Circuitul de la Monaco? Aia oare de ce nu comenteaza...si au un orash de mii de ori mai frumos si mai demn de protejat decat Bucurestiul...Sa nu vorbim de ce oameni umbla pe acolo si care nu sunt asa deranjati de praf si fum...o nu,la naiba...
      • 0 (2 voturi)    
        Monaco (Marţi, 19 august 2008, 11:12)

        the [anonim] i-a raspuns lui TheMan

        ai dreptate ... dar ...
        Circuitul de la Monaco dateaza de peste 30 de ani, este pregatit în 6 saptamani si are loc într-un paradis fiscal, unde cetatenii sunt avantajati direct, de beneficiile financiare ale principatului.
        Asa ca hexagonul se amuza pe seama anacronismului, pilotii se distreaza pe circuit (aia care nu-si rup gâtul), iar monegascii sunt captusiti la portofele.
        Toata lumea multumita, n'asha ?
      • 0 (2 voturi)    
        Monaco (Marţi, 19 august 2008, 11:24)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui TheMan

        Pai frate, muta-ma tu in Monaco si promit sa nu mai comentez. Parol.
        • 0 (0 voturi)    
          Pai vezi mai... (Miercuri, 20 august 2008, 12:24)

          TheMan [anonim] i-a raspuns lui if0014

          Asta e problema,nu circuitul :)) Daca ar duce-o romanul bine ,ce l-ar interesa pe el de circuit.Dar cand o duce prost,se agata si el de tot ce vede.Aia e. :))
  • +1 (5 voturi)    
    JAF DE FORMULA 1 (Luni, 18 august 2008, 14:10)

    MANIVELA [anonim]

    In curand o sa avem WC-uri publice in fata casei, ptr. ca un smecher sa faca bani.

    El ia banii tu mirosi fecalele altora,

    TOATE ACESTEA
    sub semnul inaltator al prosperitatii administratiei locale, a se citii administratorilor fondurilor locale, FUNCTIONARI , PRIMARI,

    BIROCRATI DIN TOATE TARILE UNITI-VA.
  • -3 (5 voturi)    
    ba lesinatii!!! (Luni, 18 august 2008, 14:34)

    xxx [anonim]

    Ce faceti atata gura lesinatilor, nu aveti bani sa va luati bilete si urlati?
    • +2 (2 voturi)    
      Troll! Nu-l bagati in seama (Luni, 18 august 2008, 15:01)

      titus [anonim] i-a raspuns lui xxx

      .
    • +3 (5 voturi)    
      ghertoi rulz (Luni, 18 august 2008, 15:35)

      sempere [anonim] i-a raspuns lui xxx

      ce reactie de ghertoi get beget. LAsa-ma sa ghicesc, esti genul de persoana care cunoaste toate tipurile de masini si "motoare" si probabil te-ai si indatorat la banca pentru o astfel de "scumpete" care sa starneasca invidie printre vecini.
      Te doare un basca de praf, fum, zgomot, copaci taiati, trafic haotic, importanta e cursa. Si ia zi, ti-ai luat bilet in primul rand, jmechere?
      • -3 (3 voturi)    
        ai dreptate! (Luni, 18 august 2008, 16:37)

        xxx [anonim] i-a raspuns lui sempere

        Esti f tare!
        M-ai ghicit!
        Dar in tine tot urla foamea :))
        Motoare in ghilimele? ce inseamna, nonghertoiule? te referi la motor sau motociclete ca nu inteleg aluzia, de ce totusi ghilimele. Si masina ai tu acasa, se numeste masina de calcat, eu stiu toate automobilele. La scumpete le inteleg ca sunt indatorat la o Dacie :))
        Ciao sempere!
        • +1 (3 voturi)    
          "motoare" (Luni, 18 august 2008, 17:07)

          Radu [anonim] i-a raspuns lui xxx

          Foloseste termenul "motoare" pentru ca asa a auzit el la reporteritele tembele la TV.
          Bineinteles ca astfel de oameni nu o sa inteleaga niciodata de ce este nevoie de evenimente de felul asta in Bucuresti.
          Tare as vrea ca macar o parte din incuiatii astia sa mai mearga la concerte, evenimente, film sau teatru.
          Poate asa le-ar spala creierul mai greu televizionistele.
          Radu
          • 0 (4 voturi)    
            Am picat in cur..să (Luni, 18 august 2008, 17:41)

            titus [anonim] i-a raspuns lui Radu

            În caz ca n-ați înțeles, încuiaților, Radu pledează în perorația sa pentru evenimente de coeziune civică, menite să destindă spiritul de salahor și să dezmorțească fundul de secretară.
            Nu e așa că e fantastic că vi se oferă șansa să dați un milion pentru a sta gură-cască să vedeți cum trec unii cu 700 de km la ora și să ziceți: "Mamiii, îmi iei si mie Felali din ăla losu?"?
            Cât de îngrați pot fi unii, Radule. Auzi la ei: circulație fluidă, plimbări liniștite, spațiu verde. Țțțțț!
            Așa că propun și alte astfel de evenimente, revelatoare pentru prea puțin mondenul bucureștean. Astfel, putem găzdui următoarea cursă din campionatul de camioane, cu categoriile: betonieră, cisternă, camion cu remorcă. De ce nu o cursă de tauri, señor? Sau poate doar una de boi!!
            • 0 (0 voturi)    
              Erata (Luni, 18 august 2008, 17:57)

              titus [anonim] i-a raspuns lui titus

              Aia sunt ingrați, nu îngrați. Î-ul de la tastatura mea este foarte îîîîncăpățânat.
            • -1 (3 voturi)    
              spatiu verde (Luni, 18 august 2008, 21:09)

              Radu [anonim] i-a raspuns lui titus

              Toata lumea vorbeste de spatiu verde de parca ar fi mantuirea vietii lor de bucuresteni prafuiti.
              Spune-mi te rog, de cate ori ai udat florile sau gazonul din fata blocului?
              Pe de alta parte, de cate ori ai parcat masina peste bordura, iar cand ploua te dai jos in noroi din automabil direct in noroi?
              Radu
              • +4 (4 voturi)    
                eu sunt ala (Marţi, 19 august 2008, 10:51)

                Esa [anonim] i-a raspuns lui Radu

                eu nu merg cu masina personala la munca, eu folosesc mijloacele de transport in comun, fac parte dintr-un ONG care se ocupa cu protectia naturii, reciclez hartie si plastic, plantez copaci ori de cate ori am ocazia, am facut un spatiu verde la intrarea in blocul meu cu iarba, flori si copaci etc.
                In timpul stagiunii ( adica in cazul in care nu stii vara operele si teatrele sunt inchise ) ma duc o data pe saptaman la un eveniment cultural, nu ma uit la televizor ptr ca sunt de parere ca indobitoceste asa ca nu stiu terminologia de reporterite.

                tinand cont de toate acestea consider ca pot sa raspund postarilor tale.

                Nu sunt impotriva acestui eveniment si da ai dreptate din punct de vedere al imaginii este un lucru bun ptr acest oras, dar cred ca locatia pe care se va desfasura este prost aleasa. Cred ca acest eveniment ar putea fi organizat de exemplu la voluntari unde este si circuitul de karting sau intr-o alta locatie care sa nu loveasca in drepturile mele.

                Crezi ca am dreptate in acesta privinta? Daca in continuare nu esti de acord cu mine iti voi adresa din nou invitatia dintr-o postare anterioara vino dimineata in acesta perioada in zona rahova sebastian si pe urma mai vorbim.
                • 0 (2 voturi)    
                  felicitari! si totusi... (Marţi, 19 august 2008, 16:58)

                  pehash [utilizator] i-a raspuns lui Esa

                  Ma bucur pentru tine Esa, dar imi pare rau e atat de greu chiar si pentru cineva ca tine sa realizeze ca Bucurestiul n-ar fi fost acceptat in circuitul Fia GT daca ar fi oferit un spatiu gen voluntari pentru desfasurarea evenimentului.
                  Mai trist este ca toti scriu cu inversunare cate probleme genereaza evenimentul, dar de anul trecut si pana acum nu cred ca au facut nici un efort ca sa preintampine problema asta care stiau ca va veni. E usor sa dau vina pe altii, dar atata timp cat stiu ca asta nu rezolva problema manifestarea mea sufera de ipocrizie.
                  • 0 (0 voturi)    
                    mare pierdere (Marţi, 19 august 2008, 19:37)

                    if0014 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                    De parca ne-ar fi acceptat in UE, Fia astia GT.

                    Dar sa cumparam Bugatti si Ferrari si Lamborghini si a.m.d. ne accepta, nu?
    • 0 (0 voturi)    
      Nevoia de bani te reprezinta ! (Miercuri, 20 august 2008, 12:53)

      BILETELE TE VOR IMBOGATI PE TINE !!? [anonim] i-a raspuns lui xxx

      ne bucuram ca ai bani de bilet, .....
      noi stam in apartamentele de pe traseul "cartodromunlui tau "
      proprietati pentru care tu, sigur nu vei avea bani niciodata.
      daca nu cumva ai organizat tu eventul, si faci acum bani de bani pe spinarea si nervii nostri .
      ref. la eveniment pot sa-ti spun doar :
      "si daca nu ar mai fi organizat niciodata
      si tot ar fi prea devreme"
  • -2 (6 voturi)    
    circuit (Luni, 18 august 2008, 15:42)

    Daniel [anonim]

    Toata tara asta e doar o vaicareala de la un cap la altul. Este foarte bine ca avem un circuit omologat de Fia in Romania, e foarte bine ca putem vedea asa ceva in Romania! Faptul ca x persoane vor face mai mult cu 20 de minute zilnic mergand cu masina nu are nici o importanta. Exista metrou, mijloace de transport public.
    Toate lucrurile importante cer sacrificii, in Monte Carlo nu plange nimeni ca e inchisa circulatia....Cand ploua ce faceti va plangeti din nou?
    • 0 (4 voturi)    
      scurtcircuit (Luni, 18 august 2008, 16:04)

      mama ta [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Danielush, scumpu', mai lasa mami NFS-ul si mai iesi pe afara sa mai iei niste aer curat, ca te-ai cam incins.
      • 0 (4 voturi)    
        Bun simt (Luni, 18 august 2008, 16:49)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui mama ta

        Mama ta lasa atitidinea asta condescendenta eu nu sunt incins deloc. Postul tau este contra productiv sau pe intelesul tau, inutil. Este exact atitudinea de gica contra care face sa nu mearga nimic in tara asta.
        Pentru toti cei care vor aer curat in Bucuresti exista o singura solutie si anume mutatul din capitala. Aici nu a fost si nu va fi niciodata aer curat asta e tristul adevar.
        Pana atunci avem curse Fia GT in Romania.
        • 0 (2 voturi)    
          Fara condescendenta (Marţi, 19 august 2008, 11:29)

          if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

          Cred ca nu stii ce vorbesti. Cum s-a mai spus (si am spus si eu), merge tu din Rahova in Unirii si dupa aia poti sa-ti dai cu parerea. Formula x poti sa vezi si la Adunatii Copaceni, sunt sigur ca au si ei o strada acolo, sa-l faca "stradal"
  • +1 (5 voturi)    
    marele raliu !! (Luni, 18 august 2008, 15:42)

    jules [anonim]

    ...degeaba fratilor, degeaba...vom muri ca prostii, intoxicati de fum si batjocura...am sperat ca va fi anulat raliul de anul asta dar m-am inselat...oricum nu meritam decat sa fim calcati de bolizii potentatilor cu ifose de "inteleptii din agora"...caci daca constiinta civica nu e, nici respect pentru om nu e !!!
    • 0 (4 voturi)    
      evolutie (Luni, 18 august 2008, 16:31)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui jules

      Uite de aia evouluam noi asa greu, ca sar ca arsi toti prostii la tot ce e nou. Mitul pesterii functioneaza foarte bine in Romania cea innapoiata.
      Radu
      • 0 (4 voturi)    
        E nou, e cool, e trendy... fată. (Luni, 18 august 2008, 17:08)

        titus [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Tu, în special, evoluezi foarte greu, cel puțin la capitolul gramatică, înapoiatule.
        • 0 (4 voturi)    
          Lasa Fata ca nu e (Luni, 18 august 2008, 17:30)

          Radu [anonim] i-a raspuns lui titus

          Fata lasa fata.....cursele de raliu au succesuri in strainatate nu pentru ca sunt trendy sau cool.
          Au succesuri pentru ca altii apreciaza ce nu apreciem noi.
          Radu
          PS: Imi cer scuze pentru dublu N si recunosc ca sunt inapoiat, dar incerc sa ma dau pe brazda.
          Radu
          • -2 (4 voturi)    
            Dă-te prinsă, Eleno (Luni, 18 august 2008, 18:09)

            titus [anonim] i-a raspuns lui Radu

            Băi, eu credeam până acum că toți care folosesc pluralul succesuri, o fac în glumă, cu trimitere la progenitura prezidențială, dar iată că mai sunt și din ăștia, gen Radu, pentru care gluma e cam groasă, mai groasă decât toate cărțile citite puse una peste alta.
            Deci, ca să nu mai cadă si alți pierde-vară în plasă, forma corecta de plural a cuvântului succes este succese. Maxime!
            • 0 (4 voturi)    
              fata pe bune (Luni, 18 august 2008, 21:04)

              radu [anonim] i-a raspuns lui titus

              Pe bune fata asa se pronunta "succese".
              Sa stii ca eu in prostia mea am incercat sa fac o gluma cu cine nu trebuie. Oricum vad ca esti foarte atent la punctuatie si la scrierea cu caractere romanesti.
              E un lucru bun, dar asta nu inseamna ca intr-o disputa are dreptate cel care are scrisul mai ingrijit.
              Oricum, cred ca esti printre putinii care cred ca "succesuri" nu a fost o gluma.
              Ca sa te simti mai bine, poti sa crezi in continuare ca nu a fost. Nu e o problema pentru mine.....
              Radu
      • +2 (2 voturi)    
        marele raliu (Marţi, 19 august 2008, 12:08)

        jules [anonim] i-a raspuns lui Radu

        mitul pesterii functioneaza intr-adevar...la exemplarele ramase din cretacic...invata sa scrii corect d.p.d.v. gramatical si fonetic...e simplu...iesi din pestera si te duci la scoala...sau ramai acolo si emiti sunete dezarticulate...ca masina militiei....
  • +1 (5 voturi)    
    ATENTIE DOMNILOR (Luni, 18 august 2008, 17:03)

    uyguyg [anonim]

    bucurestiul este o capitala foarte inghesuita. fiti atenti la cei cu motocicletele care la fugaresc pe bulevardele capitalei. chiar nu se tine cont de linistea cetateanului, care tocmai voi, poluarea fonica, nu va pasa. poate ca in romania trebuia sa existe un circuit dar nu intre blocuri si locuinte. Domnilor aveti cap? daca nu inseamna ca sunteti nonpartenei ai cetateanului. RUSINE celor care au aprobat intre locuinte.
    • 0 (4 voturi)    
      Monte Calro (Luni, 18 august 2008, 17:14)

      radu [anonim] i-a raspuns lui uyguyg

      Nu te-ai prins ca de aia sunt locuintele asa scumpe in Bucuresti, pentru ca de fapt noi stam in Monte Carlo si avem circuit printre blocuri.
      Radu
      PS: Nu trece decat prin fata a 4 blocuri pe 13 Septembrie si prin fata altor 3 vis a vis de Casa Poporului. In rest numai firme....
  • 0 (4 voturi)    
    Bucuresti (Marţi, 19 august 2008, 10:38)

    BuCUR [anonim]

    Sa puna un gard in jurul Bucurestiului si sa-l declare gradina zoologica. Nimeni din tara nu va plange.
  • -1 (5 voturi)    
    "raliul" de la piata (Marţi, 19 august 2008, 10:53)

    PERISH [anonim]

    Cum naiba toti ageamii isi permit sa comenteze la adresa evenimentului? Voua va trebuie doar sportul celor multi, fotbalul, ca poate mai vedeti o tatza, ceva. Cand o sa ajungeti sa intelegeti valoarea acestui eveniment o sa fie prea tarziu. Or sa plece nemtii cu totul. In Bulgaria sau Ungaria. Si atunci iar o sa ne curga balele uitandu-ne peste granite. Si asta din cauza unor "intelectuali" ca voi. O tara de prosti suntem, de needucati, ne luam ratia de cultura de la protv si otv...Sa fiti sanatosi, numai bine!
    • +2 (2 voturi)    
      Motorașe (Marţi, 19 august 2008, 14:08)

      titus [anonim] i-a raspuns lui PERISH

      Chiar așa, oare cum își permit? Ageamii! Poate pentru că evenimentul se desfășoară într-un loc public, loc pentru care ei plătesc impozite.

      Într-adevăr, evenimentul ăsta e de mare anvergură culturală. Poate ești drăguţ, totuși, și ne explici care este valoarea acestui eveniment si cum îl avantajează pe bucureșteanul de rând.

      Sper să mai intre doi, trei câini pe circuit, ca anul trecut, că poate îl suspendă.

      Și stai liniștit că nu suntem toți înnebuniți după motorașe.
    • +1 (1 vot)    
      "raliul" de la piata (Marţi, 19 august 2008, 14:40)

      amp [anonim] i-a raspuns lui PERISH

      Ce bine ca exista oameni ca tine. Am vazut cat de bine se misca toate in tara asta multumita unor oameni capabili sa gandeasca de la coada la inceput. Cred ca era cu adevarat de remarcat un astfel de eveniment daca intai se crea infrastructura necesara pentru a oferi rute alternative celor care intra in bucuresti dinspre zona Alexandria si a celor care au trecere prin zona inchisa si care acum stau cu orele blocati in trafic (fie in masina fie in mijloacele de transport), daca se promova afara evenimentul sa vina turistii cu duiumul asa cum e pe la altii nu cum e la noi ca vin 3 terminati care nu prea au pe unde se caza si care au 20 euro in buzunar de cheltuiala si nu in ultimul rand daca municipalitatea ar face ceva vizibil pentru noi toti cu banii castigati de pe urma acestui eveniment.
  • +1 (5 voturi)    
    Haos (Marţi, 19 august 2008, 10:56)

    weebo [anonim]

    O firma castiga foarte multi bani din aceasta cursa.care e pretul ? circulatie haotica, aglomeratie.. daca firma respectiva vrea sa faca bani din curse de raliu, sa construiasca o pista in afara orasului si sa organizeze acolo cate 15 curse/zi( Ex: langa milano exista circuit la monza )
    pe cei carora li se pare foarte cool acest raliu,ii intreb daca nu cumva locuiesc in zona si au avut de mers la serviciu in dimineata asta..probabil ca nu...
    • +1 (3 voturi)    
      Haos pentru prosti, MILIOANE ptr banditi (Marţi, 19 august 2008, 11:33)

      joe [anonim] i-a raspuns lui weebo

      Unde se duc banii?
      Cum unde? In conturile escrocului international Beyer cu care canalia de Videanu a semnat contract pe 10 (ZECE) ani pentru raliu de masini de fite in centrul unui oras de 2.5 mil oameni sufocat deja de trafic si poluare!

      Si nu evorba de banii din vanzarea biletelor (care sunt peanuts, lui Beyer & Gashca li se falfaie chiar daca tribunele alea raman goale) - banii aia multi, adica ZECI DE MILIOANE DE EURO vin din drepturile de televiziune (si din publicitate - anu' asta Beyer s-a "parteneriat" cu revista Playboy ca sa fie circul total!). Din care onor Primaria Generala NU PUPA APROAPE NIMIC. Decat batjocura pentru locuitorii Capitalei.

      Prostia funciara a natiei mioritice nu se dezminte nici de data asta. Veseliti-va, mitici de Dambovita, ca un venetic venal (care a mituit cu sacul in dreapta si in stanga) umfla ZECI DE MILIOANE DE EURO pe nervii vostri, pe zecile de copaci abia infrunziti din Parcul Izvor si Calea 13 Sept retezati cu drujba anul trecut in luna mai, pe vuietul de avion al motoarelor bolizilor - intr-un cuvant pe fudulia si prostia bucurestenilor (ha! ha! cica asta "salveaza imaginea" Romaniei, a "micului Paris" - o ordinara aglomerare urbana, mai infernala chiar decat multe din lumea a treia).
  • +2 (4 voturi)    
    Pierdeti timpul ... domnilor (Marţi, 19 august 2008, 11:07)

    Ciprian [anonim]

    In loc sa scrieti, sa va lamentati, sa tipati, sa va bateti cu pumnul in piept... nu este mai indicat sa va organizati si sa pichetati primaria ? va luati tablele cu voi, scaunele, umbrelute... va puneti in fata primariei cu niste pancarde prin care exprimati ceea ce vreti si pierdeti acolo timpul pe care il consumati certandu-va pe internet. Sau mai bine cereti o audienta la primar! Asa este romanul ... vorbarie multa ... actiune deloc! Lasa ca se gaseste alt fraier sa rezolve treaba mea ... dar eu am fost cu ideea. Atat timp cat nu faceti nimic... nu mai comentati domnilor. EI FAC ... CIRCUIT DE FORMULA 3 SI O GRAMADA DE BANI PE SEAMA FRAIERILOR. Voi ce faceti ? :) NIMIC.
  • +2 (4 voturi)    
    raliu (Marţi, 19 august 2008, 11:18)

    Diana [anonim]

    Nici nu mai are sens sa intrebam retoric daca primaria Bucurestilor are idee ce inseamna ca trei cartale de blocuri din doua sectoare sa fie obligate sa iasa din case pe langa Academia Militara- Stirbei si Rahova-Cosbuc si unde s-a mai pomenit ca un circuit de raliu sa fie in mijlocul capitalei?!
    Mi se pare strigator la cer si mi se pare ca ar trebui intrebat cetateanul care plateste impozite pentru a locui si parca si circula prin orasul asta chinuit daca este de acord. N-ati vrea sa facem si un hipodrom langa Casa Poporului? Pe termen lung. Si noi o sa ne cumparam elicoptere pentru transport cin comun cu care o sa aterizam pe blocuri
  • 0 (0 voturi)    
    marele raliu !! (Marţi, 19 august 2008, 12:13)

    jules [anonim]

    felicitari, domnule primar general !!...intr-o singura luna ati reusit sa ma convingeti ca sunteti demnul continuator al politicii de batjocura si dispret la adresa cetateanului... saracul de dumneavoastra, n-ati avut cum sa opriti acest raliu care obliga cetatenii din 6 cartiere ale Bucurestiului sa zaca ore intregi in trafic...oare nu avem suficient spatiu la periferia orasului unde putem construi ceva modern si adecvat scopului ??...ne-ati dat prima palma, puteti fi sigur ca o vom returna !!...
  • 0 (0 voturi)    
    primaria generala (Joi, 21 august 2008, 10:30)

    uradedupausa [anonim]

    Doamnelor/Domnilor,

    N-ar fi mai interesant si poate putin mai constructiv , cei care sunteti impotriva organizarii raliului astuia sa trimiteti petitii la primaria generala?Poate,daca, onor primarul se sufoca de petitii, se schimba ceva. Eu personal nu mai sper ca vreun roman sa iasa in strada si sa protetesteze. Nu suntem in stare de nici un fel de manifestare civica. Drept urmare, va rog trimiteti petitii, electronic, la primaria capitalei, pe adresa dlui Primar General.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri