Bucharest City Challenge - Ultima zi - Confirmari, rasturnari, Dacii buclucase

de Vlad Barza     HotNews.ro
Duminică, 24 august 2008, 19:34 Economie | Auto

Nu au lipsit accidentele, dar au fost usoare
Foto: AGERPRES
Evenimentul auto din jurul Palatului Parlamentului s-a terminat. Duminica a fost la fel de cald ca ieri, insa numarul spectatorilor (25.000) a fost mai mare iar cursele mai interesante. La cursa FIA GT elvetienii care s-au impus sambata au repetat figura buna. La Formula 3 britanica, podiumul s-a intors cu susul in jos, iar la Cupa Dacia Logan cursa a fost oprita cu cateva minute inainte de termen dupa ce safety-car-ul a incetinit minute bune lupta pe circuit.

Cea mai asteptata cursa a zilei a fost FIA GT unde, la fel ca si ieri au invins elvetienii Deletraz si Fassler pe Corvette Z06 de la echipa Phoenix Racing. Pe locul doi au terminat Negrao si Ramos pe Maserati MC 12, iar echipajul care ieri pe Corvette a ocupat locul doi a abandonat azi dupa ce a lovit parapetii cand era la mai putin de jumatate de secunda de lideri. Conform site-ului FIA GT, la cursa au fost 36 de grade in aer si 25.000 de spectatori in tribune. Per total, sambata si duminica au fost 44.000 de spectatori. E de mentionat ca la nivelul asfaltului au fost cam 50 de grade, iar in masinile de curse spre 70 de grade.

La British Formula 3 podiumul de ieri s-a inversat duminica. Spaniolul Alguersuari a iesit castigator, dupa ce ieri terminase pe trei, iar Hartley din Noua Zeelanda a coborat de pe unu sambata, pe trei duminica. Pe doi a terminat, la fel ca ieri britanicul Turvey. Hartley a stabilit si cel mai rapid tur de circuit, un minut, 13 secunde, 36 de sutimi, cu o medie de aproape 151 km/h, superioara masinilor FIA GT.

Cursa Dacia Logan Cup, desi a avut la start masini cu putini cai putere, a fost plina de evenimente. dupa ce pilotii au acrosat parapetii de beton iar safety car-ul a stat minute bune pe circuit. Cursa trebuia sa dureze o jumatate de ora dar a fost oprita cu patru minute mai repede. Safety car-ul a stat si el cateva minute astfel ca s-a "alergat" efectiv cam 22 - 23 de minute. A castigat bucuresteanul Andrei Tentean, urmat de olandezul Willebrands si de romanul Bogdan Nastase. Tiura, castigatorul de ieri, a terminat pe patru, PSD-istul Victor Ponta a terminat pe 17, iar Cabral de la Acasa TV pe 9. Roxana Ciuhulescu de la PRO TV a abandonat dupa ce a lovit cu masina parapetii de beton.

Organizatorii s-au aratat extrem de multumiti de eveniment si spun ca Bucurestiul este un loc extrem de bun pentru astfel de curse si ca in lume e greu de gasit un loc la fel de bun. "Avem aici strazi si cladiri vechi, pe strazi nu sunt sine de tramvai iar pista nu este inconjurata de o zona de case locuibile ceea ce este foarte bine deoarece nu dorim sa ii deranjam pe locatarii care vor sa iasa din case. Parlamentarii sunt in concediu, asa ca nu vom incurca pe nimeni. Sunt perfecte conditii de organizare ale concursului. Si unde in lume mai poti gasi un peisaj ca acesta?", spune Hartmut Beyer, CEO la firma organizatoare.

Parerea organizatorilor nu poate fi decat subiectiva insa ei vor sa extinda evenimentele auto si sa stabileasca o mica serie de curse intre orase, nu stil campionat, ci doar o cursa pentru premii in bani, ceva in stilul Turneului celor Patru Trambuline la sarituri cu schiurile.

Pana la urmatoarea editie a Bucharest Challenge vor mai trece luni bune. Evenimentul s-a terminat, insa restrictiile de circulatie mai tin doua zile.

























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

3969 vizualizari

  • +1 (7 voturi)    
    Incantat (Duminică, 24 august 2008, 20:55)

    Cristi [anonim]

    Sincer ma bucur ca nu am ratat si anul acesta cursa GT. A fost un deliciu in ciuda caniculei.
    Pentru cei care au semnat petitia pentru interzicerea acestei curse: scoateti capetele din TV si incercati sa ganditi pentru voi. Aceasta cursa a fost o ocazie pentru multi de a afla ca exista Romania si ca aici chiar au ce vedea. Infrastructura a fost si va ramane de rahat cu sau fara cele 5-6 zile de strazi blocate.
    • -1 (5 voturi)    
      Relaxat (Luni, 25 august 2008, 8:40)

      fane [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Nu-ti face griji tu, ca nici la TV nu ne-am uitat. Altii prefera sa participe activ, chiar daca la evenimente de mai mica anvergura, decat sa stea sa se uite. Dar nu asta ar fi problema. Pana la urma fiecare isi bate joc cum vrea de timpul lui. Problema e ca aceasta cursa perturba serios viata intr-un oras si asa foarte stresant.

      Cat despre mult trambitata publicitate care ni s-ar face, asta e o gogoasa pe care o promoveaza organizatorii si pe care multi o inghit. Inainte de a o baga in gura, intrebati-va:
      1. Pe ce post TV strain s-a transmis?
      2. Cati au vizionat cursele?
      3. Cat de multi au fost convisi sa vina in Bucuresti datorita acestei curse?
      4. Ce castiga efectiv bucuresteanul, ca de pierdut e usor de spus?

      Nici organizatorii nu au raspuns la toate intrebarile, ceea ce arata cat de influentabili si plictisiti sunt unii cand devin portavocea unor interese.

      Sincer, nu te invidiez. Sa stai in soare pe zapuseala aia, cu motorasele in urechi si gazele in nas, fara sa faci efectiv nimic, si sa mai si dai un milion pentru asta...
      • +3 (3 voturi)    
        cateva raspunsuri (Luni, 25 august 2008, 10:29)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui fane

        pai...incerc sa.ti rapsund eu la cateva intrebari, desi am sentimentu ca nu asta vroiai, ci doar sa fii retoric si ironic.
        DSF-ul in germania a dat un rezumat de o ora, la fel de lung ca si pt. toate celelalte etape din campionatul FIA GT. (probabil ca si la emisiunea Motorsport a Eurosportului se va da un rezumat, dar n.am urmarit.o weekendul asta, si probabil si pe Speed TV in UK, tinand cont ca a fost si etapa de Formula 3 Britanica).si a fost singura data in ultimii 6 ani de cand un post de TV german a spus si lucruri bune despre Romania si Bucuresti. altfel nu auzi decat despre tigani, coruptie si din cand in cand de inundatii sau calduri prea mari.
        sunt destui care ar vrea sa vina, unii chiar si vin, pacat ca ii tratam ca naibii si nu prea le mai vine sa se intoarca....apropos....1 milion, e mai putin de 30 de euro. pai la hockenheim doar pe la niste evenimente de oldtimere platesti sub 40 de euro pt. un weekend de motorsport.
      • +2 (2 voturi)    
        la concurenta cu alte sporturi (Luni, 25 august 2008, 10:31)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui fane

        Intrebarile tale sunt legitime, dar raspunsurile 1 si 2 nu sunt greu de intuit, dat fiind ca etapa de GT de la Bucuresti s-a suprapus cu etapa de Formula 1 de la (ironie) Valencia si cu ultimele zile ale Jocurilor Olimpice...
    • 0 (6 voturi)    
      Asa, si ... ??? (Luni, 25 august 2008, 9:31)

      DanDa [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Nu stiu si nici nu ma intereseaza macar ce inseamna GT. Eu atat stiu: un an are 52 de saptamani. Din acestea una a fost blocat bucurestiul cu aceasta cursa GT. Daca ne scremem putin mintea mai gasim inca 40 de "evenimente" gen summit NATO, reuniunea G8, sau concurs de triciclete intre gradinita 82 si cresa 15 si reusim sa blocam permanent orasul. In loc sa mi se asigure conditii civilizate de trafic (pentru ca platesac taxe si impozite), mi se asigura blocarea orasului pe motiv ca nu-stiu-cine vrea sa castige o caruta de bani si se gasesc 25000 (din peste 2000000, adica 1,25%) de bucuresteni sa sustina prostia asta. Probabil tu locuiesti peste drum de serviciu sau locuiesti chiar la serviciu. Altfel nu imi explic de ce ne spui noua sa "scoatem capetele din TV". Tocmai tu trebuie sa scoti capul din TV si sa vezi cum se circula cand se organizeaza piste de curse GT sau culoare unice pentru stabi.
      • +1 (3 voturi)    
        ..... (Luni, 25 august 2008, 12:32)

        xxx [anonim] i-a raspuns lui DanDa

        Ce taxa platesti tu sa circuli in Bucuresti?
        Spune-mi si mie, te rog, ca nu vreau sa-mi dea astia amenda ca circul fara taxa de Bucuresti. :)))
      • -2 (2 voturi)    
        good (Luni, 25 august 2008, 13:21)

        fishbed [utilizator] i-a raspuns lui DanDa

        Bravos, ai fost la inaltime. Iti impartasesc punctul de vedere in totalitate.
    • 0 (2 voturi)    
      sunt argumente pro si contra (Luni, 25 august 2008, 10:13)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      "Sa scoatem capul din TV" - si eventual sa stam la soare in tribune? No thanks, eu mi-am suit bicicleta pe masina si m-am carat pe munte...

      Dar vreau ca luni dimineata sa pot ajunge la serviciu, nu sa stau la cozi interminabile "n" zile inainte de raliu si "n" zile dupa raliu. Tu ai vazut ce-a fost azi dimineata in zona Parlamentului? Strada Sebastian blocata in sensul spre Calea Rahovei, Panduri full in ambele sensuri, Tudor Vladimirescu full in ambele sensuri, stradutele laterale aglomerate de asemenea. Si asta din cauza cursei...

      Sunt partial de acord cu argumentele celor care sustin acest circuit (desi eu unul am votat petitia online impotriva lui). Problema este insa alta: de fiecare data cand se iveste ocazia organizarii unui astfel de eveniment, fie el sportiv, cultural sau politic, autoritatile noastre locale, in marea lor bunavointa, aleg solutia care lor le este cea mai simpla, si anume blocarea strazilor. Cu alte cuvinte, de fiecare data cand e ceva de organizat, se alege solutia deturnarii infrastructurii orasului, care si-asa geme de incarcata ce e, in scopul sustinerii respectivului eveniment. De ce asa? Pentru ca e mai simplu decat sa-si bata capul sa gaseasca alternative - si oricum bucuresteanul nu protesteaza... Asa ca noi suntem la fel de incompetenti din punct de vedere civic pe cat sunt ei din punct de vedere administrativ.
      Asta e problema, nu raliul in sine, nu summitul NATO, nu sommet-ul francofoniei, care fiecare in parte si toate impreuna au intr-adevar un iz de "lucru bun pentru noi"...
    • -2 (2 voturi)    
      dezastru (Luni, 25 august 2008, 10:58)

      un bucurestean [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Acesta cursa e un dezastru pentru bucuresteni, se blocheaza jumatate din centru pentru nebunia monstrului portocaliu Videanu care a promovat aceasta gluma. pacat ca nu am stiut de petitia pentru interzicerea aceste curse ... as fi semnat-o fara sa clipesc pentru cele 3 ore in plus petrecute in trafic ca sa ajung acasa.
    • +1 (1 vot)    
      judecata cu tocul pantofului (Luni, 25 august 2008, 13:18)

      fishbed [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Daca si viata de zi cu zi ti-o calauzesti dupa astfel de principii nici nu vreau sa ma gandesc ce fel de persoana sunteti. Sunt sofer de 24 de ani si practicant al sportului cu motor in urma cu multi ani. Am inceput cu aceasta precizare ca sa spulber indoiala cu ca as avea ceva impotriva evenimentului in sine. Repetati cu totii ca niste babe la coada la oua pe vremea ''inutil-impuscatului''......'' ne facem cunoscuti...ne facem cunoscuti''. De parca aceasta modalitate de a da peste cap un oras intreg a ramas ultima si cea mai eficienta metoda de a expica celor alergici la Mailat & Co. ca mai putem face si altceva in afara de a viola , shmangli si papa lebede. In loc sa sustineti o initiativa care sa duca la construirea unui circuit PROFESIONIST de care sportul cu motor din Romania are acum cea mai mare nevoie. Prin sport cu motor se intelege nu doar formula 3 , campionatul FIA GT1 si GT2, ci si kartingul, pepiniera automobilismului de performanta , motociclismul s.a.m.d..Asa ca cei care stau cu capul in televizor nu fac altceva decat sa scape de insolatie......care se pare ca te-a afectat pe matalutza. In afara de masini colorate....ai mai si inteles ce se petrece acolo?....ma indoiesc ca arogantii ca dvs. se mai si pricep la altceva decat la zeflemea.
  • +1 (5 voturi)    
    concurs (Duminică, 24 august 2008, 21:12)

    car driver [anonim]

    propun un alt gen de concurs: traversarea Bucurestiului in cel mai scurt timp la 8am sau la 4PM, cu trecere prin downtown.

    Pentru cei care reusesc sa termine cursa in mai putin de 3 ore, premierea sa fie cite o ...bicicleta si retinerea carnetului. De ce? E clar ca sunt un pericol la volan.

    Pariu ca dupa cateva astfel de concursuri, vom avea un trafic auto ca pe vremea lu' impuscatu'?

    Inca ceva: au afirmat organizatorii ca pista nu este inconjurata de case "locuibile"? Poate au vrut sa spuna case "locuite"? Ori probleme cu traducerea (din nou)? Oricum, daca se vor organiza des astfel de concursuri, zona va deveni, intr-adevar, nelocuibila!
  • +2 (4 voturi)    
    excelent organizat, felicitari ! (Duminică, 24 august 2008, 21:58)

    rov [anonim]

    Am remarcat o imbunatatire a circuitului si a sigurantei, semn ca cineva acolo mai si gandeste.
    Programul zilei profesionist si antrenant.
    Iar echipele de muncitori....... Intr-o zi au ridicat o tribuna intrega si nu mai mult de 5-6 oameni. Macar doi, trei daca ar ramane in tara sa vada si dorel cum se munceste, am avea poate la anul ceva autostrada mai proaspata......
    • -1 (3 voturi)    
      Tipic romanesc !!! (Luni, 25 august 2008, 11:36)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui rov

      Imbunatatire ??? Vedem acum !
      m-am hotarat sa ma duc la acest eveniment datorita promovarii intense (televiziune, trafic, fluturrase, etc.) si fiindca anul trecut am avut un oarecare regret - nu am putut sa ajung. Si... dovada a dorintei arzatoare am luat bilete la zona "Platinum" (printre ei si varul meu care are fix 9 ani - pentru care, am aflat, la intrararea taxata de BGS, ca nu trebuia sa cumpar si pt el - In cazuri normale nu se scrie pe undeva la amplasamentele de vanzare a biletelor "copii sub X ani beneficiaza de intrare libera/redusa). Am ajuns la respectiva zona care a fost TOTAL NEPREGATITA !!! nu a existat nici un fel de paravan/prelata care sa mai opreasca din puterea soarelui, nu a existat NICI O zona food & drink (singura posibilitate era: sa te rogi frumos de baietii de la paza sa te lase sa aduci de undeva de prin Rondul Cosbuc bauturi si gustari, ca NA ! este un eveniment destul de lung... si pe langa soarele pe care-l inghit, fortat de imprejurari, tre' sa am grija si de ala mic sa nu lesine naibii pe langa mine).
      Deci: Platinum a fost un rahat !!!
      Faza 2!!! Vin niste sponsori si il ridica pe un prieten de-al meu in picioare, dupa care isi monteaza elegant o umbreluta si se aseaza, motivand ca ei au o anumita calitate (SPONSOR) si ca locurile respective erau "rezervate" desi noi stateam acolo de pe la 11:00.
      Faza 3!!! Concertul Faithless... la fel ! anticipam momentul sa ajung la el, datorita prietenilor care mi l-au recomandat ca fiind "mortal" in concertele trecute si invitatiei primite o data cu cumpararea biletelor... dar nu mi s-a parut deloc asa. Mai ales cand s-a intrerupt sunetul sau cand am vz monitoarele stricate din spatele lui, ca sa nu mai comentez muzica, ce nu a avut nici o legatura cu el(iar Miss XXX sau cum naiba-i spune a fost infecta... bine ca i-au luat curentul la 23:00 fix)... o senzatie de jaf , paragina, saracie... unde pui ca era situat in una din cele mai rele parti ale parcului.
      Concluzie... am indurat toate aceste
    • -2 (2 voturi)    
      Tipic romanesc !!! (2) (Luni, 25 august 2008, 11:41)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui rov

      Ce sa mai spun ?! Mi-au placut masinile la nebunie, copilul a fost incantat pana la urma desi a vomat tot din el pe la 20:00 cand l-am dus acasa (insolatie)!!! Ba chiar m-am implicat sentimental in cursa sustinuta de un Logan negru mat care a terminat cursa pe 5 (era vizibil mai slab ca celelalte masini, dar pilotul a facut SPECTACOL).
      Este un eveniment bun, dar NU sa fie organizat de asemenea idioti criminali.
    • +1 (1 vot)    
      La ce te referi???? (Luni, 25 august 2008, 13:58)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui rov

      Ce a fost excelent organizat? Am avut cel mai bun bilet, pe care am dat 115 RON, categoria Platinum, care mi-au asigurat un scaun de plastic.
      ATAT!!!
      O bataie de joc pt publicul care trebuia sa stea in soare in caldura la 40 de grade, fara o copertina deasupra tribunelor, fara standuri de la care sa iti poti cumpara de baut de mancare....
      Unde mai pui ca marea organizare a concursului in Romania a fost comentata in limbile engleza, franceza, germana... dar nu romana!!!!!
      Rusine, bani dati degeaba
  • -2 (6 voturi)    
    tupeu si nesimtire (Luni, 25 august 2008, 1:03)

    locatarul [anonim]

    crapa-le-ar ochii organizatorilor pina la anul!

    "nu sunt conditii bune ca aici"... normal, in ce oras civilizat, cu administratie ne-idioata si ne-corupta, s-ar mai face atita dezastru pentru ca unii sa-si umfle contul pe spinarea si pe nervii mei ?
    Sa mai zica neamtul un singure oras in care face curse, cu atita deranj, in toata Europa. De ce nu le face la el acasa? Pai ca nu e Videanu primar la Munchen sau Koln, acolo sunt tipi adevarati, seriosi, care nu pun botul la orice timpenie si care au frica de si respect pentru locuitori.

    auzi tupeu, auzi nesimitire... "nu sunt locatari".... din partea mea, sa crape toti, eventual in chinuri !

    o vorba veche zice ca atunci cind te lauda dusmanul, inseamna ca ai fact o greseala. Dar, e cineva sa vada? Majoritatea in CGMB o are tot PDL, deci asa va ramine inca 8 ani.
    • +1 (3 voturi)    
      re:tupeu si nesimtire (Luni, 25 august 2008, 7:04)

      rolland adrian [anonim] i-a raspuns lui locatarul

      ""nu sunt conditii bune ca aici"... normal, in ce oras civilizat, cu administratie ne-idioata si ne-corupta, s-ar mai face atita dezastru pentru ca unii sa-si umfle contul pe spinarea si pe nervii mei ? "

      Monte Carlo :)))
      • -1 (3 voturi)    
        Pe bune? (Luni, 25 august 2008, 9:54)

        titus [anonim] i-a raspuns lui rolland adrian

        Mda, eterna replica Monte Carlo loveste din nou. Tu stai acolo sau macar ai standardul de viata al celor de acolo? Ma indoiesc. Altfel n-ai sta pe HotNews.
        Orasul ala din asta traieste, din lux, din mondenitate, din divertisment pentru bogati.
        Ma indoiesc ca baietii aia se grabesc dimineata la serviciu alaturi de camioane, masini de distributie, curieri, autobuze, ambulante etc.
        • 0 (0 voturi)    
          monte carlo (Luni, 25 august 2008, 10:45)

          gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui titus

          acolo merge lumea la serviciu cu yacht-ul...
        • 0 (0 voturi)    
          esti tare dom Titus! (Luni, 25 august 2008, 14:57)

          turistul de ocazie [anonim] i-a raspuns lui titus

          Crezi ca daca la Monte Carlo stau cei mai bogati oameni de prin lume cateva luni pe an restul nu mai fac nimic! Eu cred ca miliardarii aceia isi gatesc singui, fiecare pe rand, prin rotatie si tot asa se si serversc, isi fac schimb de haine , etc. Orice oras are o patura muncitoare si o patura bogata si cand se organizeaza cursa de F1 tot trebuie sa mearga la munca, problema cu Bucurestiul este ca LA ORA ACTUALA INFRASTRUCTURA ORASULUI NU SUPORTA ORGANIZAREA UNEI COMPETITII DE ORICE NATURA CARE SA DUCA LA BLOCAREA CIRCULATIEI, MAI ALES IN CENTRU. IN CENTRU AR TREBUI SA SE INTERZICA TRAFICUL AUTO!!!
    • +1 (1 vot)    
      ete na (Luni, 25 august 2008, 7:48)

      xxl_1972 [anonim] i-a raspuns lui locatarul

      VALENCIA, MONTE CARLO
    • +1 (3 voturi)    
      // (Luni, 25 august 2008, 8:49)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui locatarul

      Bravo locatare!
      Ce le mai zici tu ..... Da-le cu trompa-n cap, ai perfecta dreptate.

      Auzi domn'le, daca nu era formula 3 la Bucuresti, nimeni nu auzea de Romanica noastra.
      Dar vaaai ... duhnim a alcool, a transpiratie, /// aruncam gunoaie si gume pe strada, golim scrumiera la semafor, mergem la padure si lasam toata mizeria acolo ... etc. dar ne vrem civilizati, sa ne "vaza" lumea buna la tv.
      O sa mai apara, maine, poimaine un Mailat si se alege "praful de pe toba masinilor de formula 3" de noi. Ne-au laudat trei zile si ne vor critica 3 luni.

      ///
  • +1 (1 vot)    
    in afara orasului (Luni, 25 august 2008, 8:12)

    calamaru [anonim]

    Nu am nimic cu cursele in sine, si mie imi plac viteza si adrenalina, dar am o problema cu cursele in oras. De ce nu isi fac un circuit in afara orasului? Sa le alerge acolo pana le sar pistoanele prin culasa. Singurele care ar putea protesta ar fi cartitele nemultumite de distrugerea musuroaielor...
    • +2 (2 voturi)    
      pctul meu de vedere (Luni, 25 august 2008, 10:02)

      xxx [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      Daca s-ar face un circuit in afara orasului, carcotasii ar sari de cur in sus ca noi nu avem strazi asfaltate si autostrazi dar facem circuite. Pe noi nimic nu ne multumeste!
      • 0 (0 voturi)    
        si al meu (Luni, 25 august 2008, 11:42)

        fane [anonim] i-a raspuns lui xxx

        Daca s-ar face din fonduri private (cum ar fi normal, avand in vedere ca doar unii profita), in deplina legalitate, nimeni n-ar avea nimic de contestat.
    • 0 (0 voturi)    
      re: in afara orasului (Luni, 25 august 2008, 10:28)

      anonymous [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      Nu este asa simplu si ieftin sa construiesti dupa normele FIA un circuit in afara orasului si chiar daca reusesti sa faci asta, nu este deloc sigur ca circuitul va fi bagat in calendarul anual al vreunei competitii asa ca te vei pomeni cu un circuit si infrastructura de aproape un miliard de dolari care nu aduc niciun profit. Majoritatea oraselor care au circuite, fac presiuni mari si tremura in fiecare an cand se anunta calendarul competitional pentru urmatorul an.
      Cat despre criticile aduse cursei din zilele trecute, majoritatea sunt nefondate si facute de oameni care nu au fost la fata locului ca sa se convinga daca au avut dreptate.
      In primul rand argumentul cu poluarea excesiva cade din toate punctele de vedere: am stat la cativa metri de circuit si nu mirosea deloc a gaze arse, parcul era curatat aproape in permanenta iar spectatorii, culmea, se cam abtineau sa arunce gunoaiele pe jos asa cum fac ei in fiecare zi cand nu este cursa.
      Cat despre zgomot, nu contest mai ales ca eram chiar langa circuit dar va spun sincer ca oricine locuieste intr-un bloc cu orientare la vreun bulevard si deschide geamurile, se va alege cu acelasi zgomot plus claxoanele si injuraturile soferilor de treaba si civilizati din Bucuresti.
      Cat despre blocatul strazilor, parerea mea personala este ca oricum strazile respective erau aglomerate peste limita si inainte, si spun asta in cunostinta de cauza pentru ca exact din cauza acestor strazi am renuntat de peste un an sa mai vin cu masina la serviciu.
      Nu numai Monte Carlo si Valencia au circuite stradale, mai sunt si alte orase in USA si nu in ultimul rand recomand google pentru cei interesati de subiect si veti vedea ca si Londra se pregateste pt un circuit competitional stradal care va fi chiar prin centru si aici vorbim de o tara care are o serie de circuite (Silverstone, Brands Hatch, Donnington).
      In rest, certati-va mai departe...
  • +1 (1 vot)    
    alte curse stradale (Luni, 25 august 2008, 10:32)

    none [anonim]

    Doar in Formula 1 sunt 3 curse stradale din care 1 nocturna. Monaco, Valencia si Singapore.
    In Romania traiesc o gramada de tarani, in special, tarani de oras, cum sunt cei din bucale. Mai luati si voi bicicleta sau scooter-ul ori mijloacele de transport in comun. ///!
    • -1 (1 vot)    
      as lua transportul in comun dar e 0 (Luni, 25 august 2008, 11:04)

      aa [anonim] i-a raspuns lui none

      Cu respect iti comuni ca sunt unul dintre taranii care folosesc masina in Bucuresti pentru ca nu exista transport in comun in Bucuresti. motivul fiind blocarea de catre Basescu a proiectelor de modernizare pe vremea cand era ministru si apoi primar. Intelegem ca boierimea bucuresteana vrea sa se simta ca la Monte Carlo iar restul plebei nu e interesanta pentru ei... traiasca dictatura portocalie PDL care a jefuit si nenorocit sistematic Bucurestiul si o va face inca 4 ani datorita lui Becali.
      • 0 (0 voturi)    
        ce treaba are politica cu cursa de masini (Luni, 25 august 2008, 15:05)

        politrucul [anonim] i-a raspuns lui aa

        Daca ai masina nu cred ca faci parte din randul plebei dar, chiar si asa, daca esti plebeu ar trebui sa multumesti "maretului carmaci Iliescu si partidului lui care a condus din 1990 pana astazi cu o pauza de 4 ani (1996-2000). Problema este ca toata lumea NU STIE DECAT SA SE PLANGA SI SA DEA VINA PE CINE GASESTE fara a analiza cu ce este el mai bun decat restul!
        • 0 (0 voturi)    
          PSD a construit in tara PDL a distrus (Marţi, 26 august 2008, 15:07)

          aa [anonim] i-a raspuns lui politrucul

          Mestere ai uitat acuzatiile nedemonstrate ale monstrilor portocalii?
          acuzatiile de furt ale alegerilor ? Mona Musca ?
          stii ce vad e simpla balanta PSD a construit PDL +PNL +CD au facut circ. e simplu. ai fost la Timisoara ? la Iasi ? la Constanta , la Sibiu ? orase pe care monstrii portocalii nu le-au avut niciodata ? sa vezi ce s-a construit acolo ? Bucurestiul e in epoca de piatra vina o poarta Basescu si clica lui care au incetinit orice urma de proiect viabil. Nu exista autostratzi pentru ca tovarasul presedinte pe vremea cand era ministru si apoi primar a decis ca nu avem nevoie de autostrazi... si inca o treaba eroul national Ion Iliescu nu a fost nici primar nici ministru al transporturilor, tipic portocaliilor disperati ca a inceput lumea sa le vada bluff-ul dau inapoi cu Ion Iliescu ... pentru ca nu au argumente pentru incompetenta lor si pentru circul facut fara sa construiasca absolut NIMIC. PDL -ul a facut DOAR circ.
  • +1 (1 vot)    
    de ce articolul apare la economie, nu la sport? (Luni, 25 august 2008, 10:41)

    amonra [anonim]

    am dat peste el acum, cand voiam sa citesc stirile financiare; l-am cautat in sectiunea sport si m-am mirat ca nu se scrie nimic de evenimentul asta pe site
  • 0 (0 voturi)    
    CEA MAI PROASTA ORGANIZARE BUCHARES CHALANGE CITY (Luni, 25 august 2008, 11:02)

    gaby [anonim]

    Fata de anul trecut a fost cea mai proasta organizare, cel putin pt cei care au stat saraci la ``tribuna``silver... la cati bani s au bagat nu puteau sa puna o tribuna acolo... mare invistitie..mare deranj, la ct costa biletul sa stai p iarba sa nu vezi nimic d garduri... anul trecut a fost totul mult mai tare, poate doar la partea d parapeti au avut mici scapari..nu erau asa safe ca anul acesta. ORICUM anul trecut mult mai tare..mult mai multe echipe...acces in mult mai multe zone..
  • +1 (1 vot)    
    snobism (Luni, 25 august 2008, 11:24)

    johny458 [anonim]

    chiar daca , nu era aceasta cursa bucurestiul tot ear blocat , tot nu existau locuri de parcare , de fiecare data cand e cate un eveniomet de genul acesta ne legam de l , suntem niste frustrati.
    eu locuiesc in rahova si lucrez in zona budapesta , am masina si carnet
    dar o saptamana de miercuri incepand
    merg la munca pe jos. fac exact 35 de minute . este ok
    , imi prinde bine putina miscare + ca protejez si mediul .
    daca ati fi mers pe jos , sau ati fi luat macar mij de transport in comun care au fost suplimentate ati fi facut mult mai putin pana la servici decat in masini.
    apropo , cursa a fost super
    si nu imi pare rau ca am dat cei 200 de lei adica aproape 70 de euro pt 3 zile
    daca as fi mers la hungaro ring mar fi costat probabil de 10 ori mai mult
    • 0 (0 voturi)    
      Piloti omniprezenti (Luni, 25 august 2008, 13:20)

      TNT [anonim] i-a raspuns lui johny458

      Cum dracu puteam scapa de Ponta si de Cabral? Ce imi plac indivizii de genul asta. Ei participa la tot , indiferent ca-i cursa auto , show TV , discutii despre fotbal , politica, concursuri de inteligenta , de dans , de acrobatie . De abia astept sezonul viitor sa - l vad pe Vali Vijelie si Copilul Minune si peste 4 ani la Olimpiada s-o vad la paralele pe Bahmuteanca .
      • 0 (0 voturi)    
        Perspectiva spectatorului (Luni, 25 august 2008, 18:32)

        fane [anonim] i-a raspuns lui TNT

        Acum va e clar cine se bucura pe banii vostri?
  • 0 (0 voturi)    
    Sponsorizarea la romani (Luni, 25 august 2008, 13:53)

    Diana [anonim]

    La romani sponsorizarea inseamna sa te folosesti de statutul de sponsor pentru interesul personal!
    Ieri am fost la Bucuresti City Challenge cu bilete Platinum, si pt ca am ajuns devreme, am apucat loc sub umbrela SIKA. Pe la pranz a aparut un barbat cu copil, care ne-a cerut sa eliberam locurile SIKA!!!
    Cum asa, unde scrie ca sunt rezervate pentru ei? Pai daca sunt umbrelele.... Hahahah, le-am spus sa isi ia umbrela, ceea ce marele domn a si facut, ca sa stea el si progenitura la umbra.
    Cand spun eu sponsorizare, inteleg promotionale in folosul publicului, care sa iti promoveze compania. Cand spun ei sponsorizare, inseamna sa intre pe gratis cu puradeii la oarece evenimente si sa se foloseasca de promotionalele companiei pe care cu mandrie o reprezinta. Si toate astea, cu maxim tupeu si nesimtire, ca deh! sunt sponsori...
  • 0 (0 voturi)    
    Informatii corecte (Marţi, 26 august 2008, 13:35)

    Bubu [anonim]

    Se pare ca Promotor este dezinformat la fel si Astazi.ro. Catalin Constantinescu numar de concurs 48, a abandonat datorita unor probleme tehnice. Mai precis, electronica pusa la dispozitie de organizatori fiind una precara. A fost ceva de genul pentru unii muma pentru altii ciuma. Astfel, Catalin a fost nevoit si in prima dar si in a doua zi de concurs sa abandoneze dupa ce a reusit timpi foarte buni in calificari si in antrenamentele libere. Tin sa precizez ca nu este singurul pilot care a participat la Bucharest Ring 2008 si s-a plans de electronica. Tot pe aceasta cale vreau sa "trag" putin de urechi si organizarea competitiei din aceast an. Nu este posibil ca in timpul cursei Logan Cup crainicul circuitului sa vorbeasca doar de vedetele ProTv. Daca stam putin sa analizam performantele doamnei Ciuhulescu sau a domnului Vintila cu cele ale celorlalti piloti, reiese faptul ca cei doi nu au nicio treaba in ceea ce priveste motosportul. Imi pare rau si pentru Danny Ungur. Felicit pilotul Cabral care a avut o evolutie buna. Unul dintre cei mai spectaculosi piloti a fost Vali Stoica, pe care il felicit deasemenea. Incaodata imi pare rau pentru cei care au avut probleme in cursa si nu au reusit sa termine. Am mai citit intr-un articol pe astazi.ro ca Lucian Radut a fost dus la spital dupa ce s-a rasturant cu masina de concurs. Eronat, total eronat. Lucian Radut daca avea numele Ciuhulescu poate ajungea macar la o salvare insa asa el nu a beneficiat de asistenta medicala prezenta pentru circuit (salvarea la cativa pasi de el). Mai mult, comisarul de cursa prezent in aceea zona de circuit nici macar nu a intrerupt functionarea motorului de la contactul general, rezumandu-se doar in a intreba daca totul e OK, desi se vedea clar ca ca acesta avea cioburi peste tot chiar si in ochi. E bine ca acesti jurnalisti inainte sa scrie sa se informeze. De altfel, Bucharest Ring este o afacere pentru unii iar pentru altii o paguba.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică