Lada incearca sa impresioneze pe teren propriu

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 28 august 2008, 13:58 Economie | Auto

Lada renunta putin la formele patratoase
Foto: worldcarfans.com
Lada, marca celebra pentru masinile sale patratoase si invechite, a prezentat la salonul care a inceput recent la Moscova un concept diferit fata de ce ne-a obisnuit. C Cross e un concept de crossover - SUV despre care unii au spus ca e extrem de interesant, iar altii ca e o combinatie nefericita de trasaturi "imprumutate" de la mai multe modele de pe piata.

C Cross are un nume extrem de apropiat de primul SUV al Citroen, C-Crosser, insa evident ca nu are nimic in comun cu acesta. De fapt AvtoVAZ, producatorul masinilor Lada, tocmai s-a aliat cu Renault, rivala pentru Citroen.

Lada nu a spus cand va pune C Cross in productie, insa daca o va face exista mai multe posibilitati. Unii spun ca masina va dispune de motor V6, va putea atinge 200 km/h si va ajunge la 100 km/h in opt secunde. Totusi, o astfel de masina ar fi prea scumpa pentru o Lada, astfel ca o varianta mai ieftina e mai plauzibila. E posibil ca SUV-ul rusesc sa aiba platforma de Renault Megane si sa coste cam 12.000 de euro. Daca il va produce, Lada isi doreste sa concureze cu masini precum Ford Kuga si Volkswagen Tiguan, insa pana atunci, aproape orice spunem despre C Cross sunt doar povesti, fiindca masina e doar in stadiu de concept gandit sa repare cat de cat imaginea invechita a marcii.

Lada nu mai conteaza de mult timp in occident, iar modelele sale mai noi Priora si Kalina au un design care nu e destul de convingator incat sa convinga occidentalii. Pe piata rusa masinile straine de sub 15.000 de euro se vand bine, inclusiv Logan, iar Lada a ramas cu o cota de 20% si o productie anuala de circa 600.000 de masini. In orice caz, cea mai mare amenintare pentru Lada nu vine de la masinile marcilor americane, europene sau japoneze, ci de la chinezi. Acestia folosesc Rusia ca sa testeze piata europeana si vand extrem de bine, ajutati de preturile relativ mici ale masinilor.

Pana se vor hotari rusii sa scoata un SUV modern tot Niva e de baza pentru cei care nu vor sa dea mai mult de 10-11.000 de euro pentru un 4X4.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2656 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Lada (Joi, 28 august 2008, 14:15)

    axel [anonim]

    Masina asta e ca blonda de langa: arata bine, dar nu are tatze...
  • +1 (1 vot)    
    Arata ca un Sandero (Joi, 28 august 2008, 14:22)

    bebe [anonim]

    care a luat steroizi. Masina ruseasca, deh!
    • +1 (1 vot)    
      Au copiat Sandero sau Caliber (Joi, 28 august 2008, 15:24)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui bebe

      Seamana foarte mult cu Sandero sau Dodge Caliber.
  • +2 (2 voturi)    
    goange..... (Joi, 28 august 2008, 14:45)

    dorinteodor [anonim]

    rusia nu pare sa invete nimic din regulile economiei de piata. trebuie sa incepi cu masini mici si ieftine din clasa logan si sa le aduci intr-o forma competitiva. pentru asta trebuie sa ai o industrie proprie de componente. dupa ce ti-ai cistigat increderea oamenilor cu astfel de masini (care se presupune ca sint cumparate in numar mare de omul obisnuit...) doar atunci poti sa intri timid in sectorul de foarte inalta tehnologie a suv-urilor, unde concurenta este foarte mare iar cererea relativ mica....ceea ce vedem este o masina in scop de propaganda. daca ar avea productie proprie de componente, masina ar trebui sa intre rapid in fabricatie ceea ce nu pare a fi cazul.
  • 0 (0 voturi)    
    LADA (Joi, 28 august 2008, 23:44)

    Nicolae [anonim]

    In grup Renault Nissan are o participatie de 25% pentru care a platit 2 miliarde de euro .Atentie in urmatorii 5 ani la explozia pietei rusesti care va depasi lejer Germania.
    Urmariti ce producatori de marca VW ,Mitsubishi ,Toyota etc vor deschide fabrici aici !!!
  • 0 (0 voturi)    
    romanii (Marţi, 2 septembrie 2008, 12:08)

    cristi [anonim]

    daca la biza puneau pe masca un romb sau cercuri(renault audi) va scoteati apartamentele la vanzare sa fiti in pas cu moda.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri