Cifre rotunde in...Hexagon. Dacia a vandut 100.000 de masini de la intrarea pe piata franceza

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 3 decembrie 2008, 12:11 Economie | Auto

Sandero a depasit MCV la vanzari in noiembrie pe piata franceza
Foto: Hotnews
La sfarsitul lunii noiembrie, vanzarile Dacia pe piata franceza au depasit 100.000 de unitati, din momentul lansarii, in iunie 2005, a anuntat compania. Brandul s-a situat in primele zece marci de pe piata in  noiembrie, cu o cota de 2,6%. Tinta anuntata acum cateva luni era atingerea in anii ce vin a unui nivel anual de vanzari de 100.000 de unitati in Franta, dar ramane de vazut daca va mai putea fi posibil, in contextul economic actual.   

In luna noiembrie 2008, vanzarile Dacia au crescut cu 13.9% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 3 845 de unitati, din care peste 2 000 de Sandero.

In ceea ce priveste vanzarile cumulate pe primele 11 luni din 2008, acestea depasesc 39 000 de unitati, ceea ce inseamna o crestere de 38,6% fata de aceeasi perioada din 2007. 

Reprezentantii Renault Franta declarau acum trei luni ca tinta de vanzari pentru anul in curs este 50 - 55.000 de unitati, dar cel mai probabil vanzarile marcii vor fi cu 10 - 15% sub prognoze.

Dupa Franta, Germania este cea de-a doua destinatie de export a marcii Dacia, in aceasta tara fiind trimise, de la inceputul anului 2008, peste 23 000 de masini.























660 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Pai tocmai criza avantajeaza Dacia (Miercuri, 3 decembrie 2008, 12:44)

    MG [utilizator]

    Pai tocmai criza avantajeaza Dacia. Vor fi afectate masinile scumpe in primul rand, cele ieftine pot inregistra chiar cresteri.
  • 0 (2 voturi)    
    lada (Miercuri, 3 decembrie 2008, 17:17)

    degringo [anonim]

    1. prostia ramane ca dacia nu a putut ramane o firma pur romaneasca.
    2. francezii cumpara orice rahat daca are ceva cat de cat francez
    • 0 (0 voturi)    
      x (Joi, 4 decembrie 2008, 0:52)

      x [anonim] i-a raspuns lui degringo

      n-avea cum sa ramana firma romaneasca. Nu exista know-how-ul tehnic, managerial, nu aveau tehnologie moderna de productie a masinilor si capital pentru a crea din Dacia un brand competitiv pe plan european


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi