In programul Rabla vor fi acceptate si autoturisme mai vechi de 10 ani

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 17 decembrie 2008, 17:54 Economie | Auto

In programul de innoire a parcului auto, cunoscut sub numele de "Rabla" vor putea intra de anul viitor si masinile mai vechi de 10 ani, nu doar cele mai vechi de 12 ani cum era pana acum, informeaza NewsIn.

Ordonanta privind reluarea programului de innoire a parcului auto a fost publicata miercuri in Monitorul Oficial. In editia din 2009 vor fi disponibile 60.000 de locuri, fata de 40.000 anul acesta, iar prima de casare se majoreaza si ea, de la 3.000, la 3.800 lei.

Programul are un buget de 228 milioane lei si se va desfasura pana la 11 decembrie 2009.

In editia din acest an s-au ocupat trei sferturi din cele 40.000 de locuri din program. Brent Valmar, vicepresedinte APIA declara ca programul a fost sabotat de intrarea masiva a masinilor foarte vechi din import si de aceea au ramas 10.000 de locuri neocupate.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1137 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    tara de idioti! (Miercuri, 17 decembrie 2008, 18:06)

    doctoru [anonim]

    Toti taranii si-au adus cate un golf 3 cu 500 de euro, acum se mai dau 1-2 ani cu el in Romania, dupa care il dau la rabla si catiga dupa el 1000 de euro. Halal tara si dreptate!
    Pai sa dea legea asta pentru masiniile mai vechi de 10 ani dar care in ultimii 5-6 ani au mers numai in Romania.
    • -1 (3 voturi)    
      chiar ca idioti (Miercuri, 17 decembrie 2008, 18:49)

      doctor idiot [anonim] i-a raspuns lui doctoru

      in primul rand, taranii aia au dat pe golf mai mult de 3000. nu le va conveni sa il vanda cu 1000, nici macar dupa 1-2 ani
      rabla aia de golf da clasa multor masini.
      daca nesimtitii de la renault nu ar fi vrut sa faca cel mai mare profit in romania (ei au declarat acest lucru) si ar tine loganul ala cacacios la un pret onorabil comparativ cu performanta, multi si-ar lua logan nou in loc sa ia second.
      dar, sa dau 8-10k euro pe un logan, domne doftor....ia-ti tu desta si lasa-ne.
      suie-te intr-un golf 3 si vezi cum merge, cat consum, ce confort ai, cat te costa piesele (la dacie sunt mult mai scumpe) si apoi abereaza pe aici.
    • 0 (0 voturi)    
      esti aberant doctore (Miercuri, 17 decembrie 2008, 19:59)

      florin_f [utilizator] i-a raspuns lui doctoru

      dece trebuie sa interzic ceva, este piata libere :o) nu?
      Hai sa fim realisti, tot lumea amarata are de pierdut, pentru ca amaratii nu-si pot cumpara o masina noua si recurg la ciururi, aea care au bani cumpara masini EU4 la care nu se pune ipozit de mediu.
      Aici are Taricila actiuni si i-i frica sa nu piarda, da tendinta e in jos, asa ca... ducase cu Dacie cu tot.
  • 0 (0 voturi)    
    Te-ai suparat degeaba (Miercuri, 17 decembrie 2008, 18:29)

    Daniela [anonim]

    Deoarece cel care vine cu un golf plateste taxe f mari sa o inscrie. Si refa un pic calculele ! Masina trebuie sa fie inscrisa !!

    Satbatori Fericite - Hotnews si un An Nou cu liniste si Pace !
  • 0 (0 voturi)    
    fara rable ne-ar fi l atoti mai bine (Miercuri, 17 decembrie 2008, 23:34)

    standard [anonim]

    doctoru inteleg ca se referea la cei care au adus masini pana a schimbat Tariceanu inainte de alegeri taxa.

    Ganditi-va Romania e plina de tot soiul de junghiuri de masini, rable achizitionate din Germania la 300-1000 de euro. Daca nu credeti mergeti pe mobile.de sa vedeti ce masini gasiti la sub 1000 de euro, o sa fiti surprinsi ca cu 300 de euro poti cumpara un bmw din 92.
    Culmea e ca de acolo au fost importate sunt cele mai mutle vw pasati sau bmw-uri seria 3&5 aduse de cocalari fabricate de prin 90+, ori e invazie de opel calibra, ca de sunt toti sportivi mai nou.
    Au mai platit sume simbolice ca sa le inmatriculeze dupa vechea versiune a legii, motoare mari, surse de poluare in stil mare.
    Se dau cu ele pana le strica, ca apoi nu au bani sa le repare. Ori le vand la idioti si complexati ca sa se dea mari si ei.

    I-a uitati-va dvs., pe asfalt la un stop in oras. O sa vedeti mii de picaturi de ulei!!!!
    De unde oare? va spun eu de la minunatele junghiuri aduse din Germania si raschetate pe borduriile din Romania.
    Un roman completeaza ulei constant dar nu repara cauza. Decat sa o repare mai bine merge asa.

    Un jmecher cu adevarat, se distreaza, se da cu bmw-ul ori golfu lui pana il strica apoi il da direct la rable. Recupereaza destul de muti bani din asta, mai ales daca isi ia o masina noua.

    ITP-ul in Romania e o formalitate si orice jeg il ia daca da mita la cine trebuie. Carnetu se ia pe mita.
    Deocamdata privesc cu interes in fiecare seara la ProTv sa vad ce idot s-a mai sinucis intr-un bmw cu numere rosii. Astfel de stiri sunt macar 2-3 per saptamana daca nu chiar zilnic.
    Daca idiotii astia din bmw-uri ar deceda doar ei nu ar fi mare paguba, problema e ca omoara si alti oameni nevinovati.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă