Bentley Motors va suspenda productia in martie si aprilie

de E.M.     HotNews.ro
Vineri, 23 ianuarie 2009, 9:31 Economie | Auto

Constructorul de automobile de lux Bentley a anuntat joi ca va suspenda operatiunile la fabrica din Crewe incepand din luna martie, timp de sapte saptamani. Industria auto din Marea Britanie este afectata puternic de reducerea cererii, informeaza AP.

Purtatorul de cuvant al companiei, Mike Hawes, a aratat ca scaderea globala a cererii pentru masini a determinat conducerea sa ia aceasta decizie: "Suntem asemenea altor producatori care se confrunta cu o situatie similara."

Compania, detinuta de Volkswagen AG, nu a dat detalii despre economiile determinate in urma opririi productiei.

In 2008, fabrica Crewe, situata la 275 km de Londra, a produs 7.600 de masini ultimul tip, in scadere cu 24 de procente fata de anul precedent. Pretul de vanzare pentru un autovehicul Bentley oscileaza intre 125.000 si 250.000 de lire sterline (170.000 - 340.000 de dolari).























VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

399 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Ginta latina (Vineri, 23 ianuarie 2009, 11:16)

    Adrian I [anonim]

    Sunt sigur ca tot din cauza importului masiv de second hand-uri,ale naibi masinile astea vechi,cum perturba ele economia mondiala si da mari dureri de cap producatorilor auto.
    De ce sa nu recunoastem in schimb ca ginta latina este cea mai afurisita,are mecanismele ei,face si desface legi,corupe guverne,impune taxe prohibitive
    si tot zbiara in gura mare ca nu le mai ajunge.
    Cum cine..?? Francezii ca despre ei vorbesc..! cum ?? Dacia romaneasca ?? pai ce mai e romaneasca cand tot profitul e supt de francez??.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri