Fotografii spion: Dacia ar putea prezenta la Geneva un concept coupe

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 5 februarie 2009, 10:50 Economie | Auto

Concept Dacia
Foto: moto.onet.pl
Dacia va prezenta la salonul auto de la Geneva un concept coupe, sustine site-ul polonez moto.onet, care publica si cateva fotografii. Site-ul carscoop preia informatia si adauga ca este adevarata. Dacia nu a dat informatii despre ce va prezenta la Geneva, ramane de vazut la inceputul lui martie daca speculatiile de acum sunt adevarate.

Carscoop spune ca acest concept e in stilul Volkswagen Scirocco. Imaginile prezentate de polonezi nu sunt foarte clare pentru a da o imagine de ansamblu asupra modului cum va arata masina.

In ultimele zile s-a speculat mult pe tema prezentei Dacia la Geneva si a noutatilor pe care le ve aduce. S-a vorbit despre un concept care sa prefigureze SUV-ul Dacia - care va iesi pe piata la inceputul lui 2010. S-a speculat si posibilitatea ca Dacia sa prezinte sub sigla proprie conceptul Sand'Up care a fost dezvaluit toamna trecuta in Brazilia.

In orice caz, pare foarte putin plauzibil ca un coupe Dacia sa ajunga in productia de serie curand, dar, ca la orice concept, o parte din liniile de design ajung si la modelele de serie, intr-o proportie mai mica sau mai mare, in functie de producator.

La fiecare inceput de an se speculeaza masiv pe tema conceptelor pe care Dacia le va aduce la Geneva, mai ales ca la salonul elvetian, constructorul a prezentat primul concept din istoria marcii, Logan Steppe, in 2006.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

10618 vizualizari

  • -3 (11 voturi)    
    Hai sa fim seriosi (Joi, 5 februarie 2009, 12:58)

    Gogu [anonim]

    Dacia o sa intre in criza de lichiditati in curand, cui ii arde de modele sanchi?

    Poate doar daca ii pune doua manere si o roata, se va numi roaba-coupe.
    • +1 (3 voturi)    
      gogule probleme ? (Joi, 5 februarie 2009, 13:36)

      altu' [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      Ca sa stii si tu ca nu Dacia e cea care face noile modele, ea doar le comanda si le plateste... proiectele sunt facute de Renault...
  • +4 (16 voturi)    
    Suntem seriosi (Joi, 5 februarie 2009, 13:34)

    unu' [anonim]

    Dacia nu o sa intre deloc in criza de lichiditati, oricat si-ar dori-o unu si altul purtatori/vanzatori de second handuri de prin Vest.
    Dacia nu numai ca v-a rezista dar isi v-a diversifica gama oricat de tare va doare pe unii.
    O sa fie si modele 4x4 (in 2010) si coupe-uri dar asta se v-a vedea in cativa ani.
    Insa cei care cumparati rablele vestului si nu credeti ca Dacia o sa fie un NUME in 10 ani, o sa vedeti ca e posibil...
    Asa cum nemtii/olandezii (vesticii in general) cumpara Dacia din greu fara sa le fie rusine, ba chiar sunt multumiti de calitatea ei (evident raportat la cat platesc pe ea) tot asa de mult dar in sens negativ ne place noua sa o numim "roaba".... insa e doar faptul ca suntem ROMANI si aplicam cu succes invatamintele seculare ale "culturii" noatre de bastarzi gen... "daca unul se ridica hai sa-i dam in cap... sau sa moara si capra vecinului"....
    • +7 (9 voturi)    
      Corect (Joi, 5 februarie 2009, 14:03)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui unu'

      Nu stiu daca ai suta la suta dreptate in ceea ce priveste Dacia, insa sunt intru totul de acord ca romanii ar trebui sa se respecte si sprijine reciproc mult mai mult decat o fac in momentul de fata.
      De multe ori ne suntem noi insine dusmani intr-o masura mult mai mare decat ne sunt altii.
    • +1 (7 voturi)    
      Seriosi...dar am uitat sa scriem (Joi, 5 februarie 2009, 14:17)

      Gg [anonim] i-a raspuns lui unu'

      Vad ca ai date precise. Pana una alta "v-a rezista" si "v-a diversifica" se scriu "va rezista" si "va diversifica"; ca sa stii si tu acum pentru viitor cand se va fabrica Dacia 4x4. Bafta
      • -4 (10 voturi)    
        asa si ? (Joi, 5 februarie 2009, 14:38)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Gg

        .. omul ti-a aratat calea, fagasul.. ai inteles ce a vrut sa zica.. asta este cel mai important. De dovezi dintr-astea de cultura nu avem nevoie, ci doar de o parere de a ta despre subiect. Bafta !
        • +7 (9 voturi)    
          ba da (Joi, 5 februarie 2009, 15:15)

          adi [anonim] i-a raspuns lui eu

          Tocmai de dovezi de cultura ar fi nevoie...insa
          "V-a rezista" sau "v-a diversifica" inseamna greseala gramaticala...nu are legatura prea mare cu cultura. Poate cu "nestiinta"...

          Dacia se cumpara datorita pretului scazut. Este o oferta acceptabila pentru cine doreste un automobil simplu.
          Sper sa nu scoata un 4x4 ca atunci am incurcat-o. Inchipuiti-va cate ar apare pe strazi si cum ar fi conduse.
          Coupe Dacia...cred ca e prea mult spus.
          Poate ceva in gama mica/mini/economic ar fi mult mai indicat.
        • +4 (4 voturi)    
          Comentam de dragul comentariilor... (Joi, 5 februarie 2009, 15:15)

          Gg [anonim] i-a raspuns lui eu

          La pareri fara fundament, fotbal si politica sunt buni toti. De cultura nu mai avem nevoie, dovada si promovarea primarului cu almanahe. Daca vrei discutii la subiect, hai sa vedem.
          Ca sa spui ca Dacia va intra sau nu in criza de lichiditati ar trebui sa te bazezi pe o analiza de resurse coroborata cu predictii solide in ceea ce priveste evolutia pietei. Sa nu mai spunem de strategii de business.
          Comentariile sunt de prisos in privinta aceasta.
          E adevarat ca a cumpara Dacia inseamna sa sprijini forta de munca angajata aici; mai greu e cu profitul repatriat.
          Mai este de lucrat pe calitate, siguranta, respect fata de consumator...
          • 0 (0 voturi)    
            Nedumerire (Joi, 5 februarie 2009, 18:20)

            Dumitru [anonim] i-a raspuns lui Gg

            Vorbesti de profit repatriat. Ai statistici sau poti sa imi indici o sursa din care sa rezulte ca Renault a repatriat pana cum bani de la Dacia? Sunt sincer curios.

            In alta ordine de idei, daca ar fi adevarat ca Dacia ar fi distribuit dividende pana acum (care ar fi ajuns la actionarul majoritar, deci ar fi fost repatriate in Franta) unde este problema? Ce anume e ilegal sau imoral?

            Iti imaginezi probabil ca Ford va investi bani la Craiova fara sa ceara vreodata sa isi recupereze investitia si sa obtina profit?

            Tu ai investi vreodata bani intr-o afacere din care nu ai castiga niciodata nimic?
            • +1 (1 vot)    
              re: Nedumerire (Joi, 5 februarie 2009, 21:04)

              vasile_d [utilizator] i-a raspuns lui Dumitru

              Domnule Dumitru,
              Sunt de acord cu dumneavostra ca fiecare investitor urmareste profitul, este absolut normal sa fie asa, si mai sunt de acord ca Uzinele Dacia reprezinta o sursa de subzistenta pt cei care lucreaza acolo + niste taxe catre buget.
              Nu sunt de acord cu politica lor de preturi, mi se pare hotie curata... nu isi merita banii (si vb din prisma unui fost posesor)
              Btw, profiturile nu se transfera prin dividende platite firmei mama...
        • +1 (5 voturi)    
          Corect! (Joi, 5 februarie 2009, 15:16)

          robert.b [utilizator] i-a raspuns lui eu

          Si, daca se exprima altfel, probabil ca nu mai era inteles de publicul tinta al marcii Dacia... (scuze celor care si-au luat Dacia de nevoie si nu pentru ca ar fi PASIONATI cu adevarat).
    • +1 (3 voturi)    
      luptatorule (Joi, 5 februarie 2009, 15:39)

      superior [anonim] i-a raspuns lui unu'

      ai mare dreptate intr-o privinta...dacia va fi un mare succes peste 10 ani daca statul mai "sponzorizeaza" mult din bani publici aceasta firma....va trebui sa ne dea la fiecare care cotizam ceva sume la stat cate una noua...una peste alta vanzarile in germania nu sunt chiar asa spectaculoase cum precizezi tu si daca acest lucru ar fi adevarat nu ar fi asa stresati de vanzarile de pe minuscula piata romaneasca.
      sa speram ca va fi bine pentru ei, dar este important sa fie si ei atenti la ceea ce scot pe piata si respectiv sa inteleaga ca fiecare om are dreptul sa isi aleaga masina pe care o doreste si si-o permite......
    • +2 (2 voturi)    
      optimism (Joi, 5 februarie 2009, 16:02)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui unu'

      Imi place optimismul tau. dar iti recomand mai inainte sa pui mana pe ortografia limbii romane, ca tot esti mare patriot! Bine, a sti sa scrii romaneste, devine un lucru tot mai greu, daca nu cumva neglijabil...
  • +1 (3 voturi)    
    toata lumea e mai mult sau mai putin serioasa (Joi, 5 februarie 2009, 14:37)

    Sorcerer [utilizator]

    Eu vreau sa stiu cam cati bani intra in buzunarele romanilor la o masina Dacia cumparata acum si cati in alte buzunare (franceze). Oare masinile pe care le cumpara strainii in afara sunt la fel din punct de vedere calitativ cu cele pe care le cumpara romanii in tara? Eu am auzit ca nu.
  • +3 (3 voturi)    
    respect (Joi, 5 februarie 2009, 14:50)

    eu [anonim]

    respectam si sprijinim Dacia cam cat ne respecta si ne sprijina dacia si service-urile aferente ...
  • +2 (2 voturi)    
    poze spion, ce sa zic... (Joi, 5 februarie 2009, 16:50)

    schmoukiz [anonim]

    Inainte de orice lansare scapa pe piata asemenea poze chipurile furate, ca sa aiba lumea ce discuta, daca erau poze cu defecte de fabricatie poate credeam, dar asa, e doar marketing
    In alta ordine de idei, cred ca modelul salvator pentru Dacia, pe soselele noastre cu basculante si tractoare ar fi Dacia decapotabila, deja tunata cu geamuri negre, jante cromate, subwoofer si carlig de remorca.
  • +1 (1 vot)    
    SA SPERAM (Joi, 5 februarie 2009, 17:34)

    DocGeorge [anonim]

    "De Ce Sa Fim Seriosi?" poate pana la urma o sa facem si noi ceva bun ;) !
  • 0 (0 voturi)    
    OK (Joi, 5 februarie 2009, 18:59)

    ZION [utilizator]

    Ideea e buna, probabil momentul ales e mai putin favorabil. Nu e neaparat ca DACIA sa produca numai modele ce se pot vinde in Romania. Diversificarea portofoliului de produse poate fi o strategie buna in anumite conditii. Mult succes !
  • +1 (1 vot)    
    DACIA COUPE! (Joi, 5 februarie 2009, 20:28)

    pician [utilizator]

    Ar fi OK! Am condus si alte marci de masini, dar ma simt mult mai bine intr-o Dacie cand o conduc. Ar trebui sa mai umble un pic pe la consumuri si ar avea mult mai mult de castigat pe plan extern. Cu cat mai diversificata gama, e beneficiul firmei dar si al tarii. Chiar daca trec prin criza asta, le urez BAFTA!
  • -1 (1 vot)    
    DACIA Coupe (Joi, 5 februarie 2009, 23:34)

    vasilica [anonim]

    Ce sa zic, o astept cu interes. D'abia astept sa imi vand BMW-ul 328xi Coupe din 2008 pe te miri ce, sa imi cumpar o Dacie Coupe, sa sustin si eu economia tarii :)
    Pacat ca nu e exportata si in US, mi-as lua doua mai mici!!!
    Hai sa fim seriosi, masinile Dacia atrag prin pret, prin nimic altceva.
  • 0 (0 voturi)    
    DACIA (Vineri, 6 februarie 2009, 8:04)

    Marian [anonim]

    am fost posesorul mai multor marci de autoturisme la mana a doua, dar de 2 ani conduc a dacia mcv 1.5d si am parcurs mai bine de 40000km.
    pot cu certitudine sa afirm ca la pretul de 11200eu posed un autoturism mult mai sigur decat toate vechiturile de pana acum.
    in toata acesta perioda nu am facut decat plinul de motorina si lichid de spalat parbrizul si am inlocuit uleiul de la motor, restul nimic.
    cu celelalte mesini devenisem specialist in bielete, burdufuri, contacte, placute de frana, niveluri de lichide (care scadeau mai mereu) etc.
    deci concluzia, cumparativa masina noua orice tip in functie de posibilitatile financiare de care dispuneti.
    • 0 (0 voturi)    
      11200Euro ?? (Miercuri, 11 februarie 2009, 21:33)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Marian

      Si pe acele "vechituri" ai dat tot 11200 Euro????
      cred ca la 11000 euro puteai avea (aduse, inmatriculate, etc) cateva "vechituri" la care sa nu ai probleme in 2 ani si 40.000Km..... si care sa fie si destul de sigure.... fara nici un mester....
      In rest, foarte bine pentru Dacia ca fabrica, vinde, ... este bine, le doresc sa produca si sa vanda cat mai mult.
      Felicitari lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Psst... e secret (Vineri, 6 februarie 2009, 8:23)

    Giga Spionu' [anonim]

    Vad ca in Romania inca mai tine faza cu "fotografii spion" ale noilor modele.

    Prin restul lumii, e cam depasita. In afara de cei foarte pasionati de masini (cam greu sa crezi ca Dacia trezeste asa mari pasiuni in oricine), oamenii in general nu prea ii doare in cot de orice nou model.

    E bine stiut ca "fotografiile spion" sunt trimise de producatorii de masini catre toate ziarele si revistele care scris un articol: se cheama publicitate gratuita.

    Asa ca nu e o stire extraordinara. Dacia se mentione intr-o competite de pret, la un raport pret/calitate satisfacator, si asta pana v-or intra mai puternic modelele coreene sau indiene ieftine gen Kia, Tata.

    Numai bine.
  • 0 (0 voturi)    
    Gestiune europeana (Vineri, 6 februarie 2009, 9:40)

    Ionicu [anonim]

    De acord ca sefii care gestioneaza fonduri europene sa nu fie numiti politic dar intai sa fie schimbati fiindca au fost deja numiti politic. OK


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi