Cum eviti taxa auto? Inmatriculezi masina in Bulgaria

de E.M.     HotNews.ro
Miercuri, 18 februarie 2009, 16:22 Economie | Auto

De la inceputul anului, in municipiul Giurgiu au intrat circa 700 de autoturisme cu numar strain, proprietarii preferand sa le inmatriculeze in Bulgaria. Astfel, ei evita plata taxei de prima inmatriculare, anunta Politia Rutiera Giurgiu, citata de NewsIn. Un avantaj in plus: masinile din Bulgaria se vand la preturi mai mici.

Seful Politiei Rutiere Giurgiu, comisar sef Marian Popescu, a declarat miercuri ca "masinile inmatriculate in Bulgaria sunt o adevarata problema. Cei care iau autoturisme si le inmatriculeaza acolo nu platesc nimic in Giurgiu, nici taxa de inmatriculare, poate ca nici pe cea de pod si nici macar locul de parcare. Vor acelasi confort, dar nu platesc nimic. O mare problema o reprezinta si faptul ca cele mai multe dintre masinile inmatriculate in Bulgaria sunt vechi, Euro 2. In acest sens, saptamana trecuta, in doar cateva zile, in cadrul unei actiuni organizate impreuna cu Registrul Auto Roman, am retinut, pentru defectiuni tehnice, sapte permise de conducere si sapte certificate de inmatriculare ale unor soferi care au astfel de autoturisme."

In municipiu exista aproximativ 1500 de autoturisme, din care 700 sunt inmatriculate in afara Romaniei. Astfel, 90% dintre acestea sunt aduse din Bulgaria, iar restul din Italia, Spania sau Franta.

"Avem toate tipurile, de la Tico, BMW 318, Mercedes si pana la autoutilitare. Giurgiuvenii le iau din Bulgaria cu maximum 5000 de euro. Un exemplu, pentru o masina cu o capacitate cilindrica de 3.500 cmc adusa din Bulgaria, cu toate taxele de acolo, platesti maximum 4.000 de euro, dar, daca ai lua-o din Romania, te-ar costa cel putin 12.000”, a precizat Marian Popescu.

"Romanii le gasesc clienti vanzatorilor din Ruse. Sigur, masinile sunt date pe o procura, o imputernicire care ramane la bulgari. La un eventual control, soferii giurgiuveni cu masini avand numar de Bulgaria prezinta certificatul de inmatriculare si asigurarea, ambele in limba bulgara. Pentru ca si revizia tehnica se face tot la un service bulgaresc, putem spune ca noi suntem groapa de gunoi, avand in vedere ca autoturismele polueaza, taxe nu platesc, iar vecinii nostri iau toti banii”, a subliniat seful Politiei Rutiere Giurgiu.

In acest moment, nu exista nici o reglementare care sa puna capat unei astfel de situatii, atat timp cat masinile pot "circula" liber intre statele Uniunii Europene, a mai precizat Marian Popescu.


Citeste mai multe despre   






















8638 vizualizari

  • -2 (4 voturi)    
    ? (Miercuri, 18 februarie 2009, 16:29)

    gigi [anonim]

    Sunt cetateni bulgari? Cum poate un cetatean roman sa inmatriculeze masina in alta tara daca nu are rezidenta sau casa acolo? Daca ma loveste pe pe drum asigurarea lui e valabila si recunoscuta in Romania?
    • +2 (4 voturi)    
      ocoleste-i (Miercuri, 18 februarie 2009, 16:41)

      dan [anonim] i-a raspuns lui gigi

      masina e inmatriculata pe numele unor bulgari si date cu procura romanilor si ar trebui sa aibe carte verde, pe care la noi o primesti cand faci rca-ul, dar mai bine ii feresti daca n-ai casco
    • -1 (3 voturi)    
      PROCURA! (Miercuri, 18 februarie 2009, 16:43)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      procura - inventie veche
    • +4 (4 voturi)    
      Da (Miercuri, 18 februarie 2009, 16:45)

      weed [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Este valabila.Dar ce este mai grav e ca in lipsa de solutii politistii recurg la abuzuri si la intimidari ca sa stopeze inmatricularea in bulgaria.
    • +1 (3 voturi)    
      da (Miercuri, 18 februarie 2009, 16:51)

      ast [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Uite-te pe RCA - scrie acolo lista tarilor in care e valabila asigurarea - in UE e sigur valabila peste tot.

      Iar despre inmatricularea in alta tara.. daca tu emigrezi in Franta trebuie sa stai ceva ani acolo ca sa poti obtine cetatenie, ar fi incorect sa nu iti poti lua masina acolo nu?
      • +2 (2 voturi)    
        El zicea (Miercuri, 18 februarie 2009, 19:17)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui ast

        de resedinta, nu de cetatenie.
  • +3 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 18 februarie 2009, 16:29)

    sictireanu [utilizator]

    Destept rau Gigel asta de la politie, mai ales la faza cu "nu platesc taxa de pod si locul de parcare"....genial
    • +4 (4 voturi)    
      RE: ... (Miercuri, 18 februarie 2009, 22:51)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui sictireanu

      Nu asta mi se pare maxima cugetare a lu' Dom' Cap de Creta, ci

      "Vor acelasi confort, dar nu platesc nimic. "

      Mici erori de logica si exprimare. Corect spus ar fi fost "Nu vor acelasi discomfort, si deci nu platesc nimic". Alegerea grestia au facut-o cei care s-au hotarat sa plateasca pentru discomfort!

      Problema se pune in termeni de discomfort, nu de comfort, Dom' Militian Sef. Dar poate doar nu va descurcati cu limba romana si sunteti si adeptul expresiilor de gen "crestere negativa", "discriminare pozitiva", etc.

      Va sfatuiesc sa nu faceti sex oral, caci limba de lemn zgarie :o))
  • 0 (6 voturi)    
    Asa ne trebuie (Miercuri, 18 februarie 2009, 16:38)

    Ursus [anonim]

    Pe langa faptul ca bulgarii ne-au taiat de foarte mult timp si cu litorarul sau in general cu turismul, acum ajungem sa profite si la categoria masini. Mi se pare absolut logic cum se procedeaza in Giurgiu, avand in vedere imensele taxe romanesti. Parerea mea este ca trebuie sa se mentina o taxa auto anume, cu motivul impiedicarii introducerii in tara a rablelor puturoase, dar la o suma pe care sa o poata plati orice cetatean. Atata timp cat guvernul/ partidul actual va ramane la putere, nu o sa se schimbe multe in contextul taxei auto. Poate doar inainte de alegerile din toamna...
    • +6 (6 voturi)    
      contradictie (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:00)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Ursus

      daca taxa o poate plati orice cetatean, cum il impiedici sa aduca rable puturoase?
      • -1 (3 voturi)    
        pentru ca... (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:41)

        Ursus [anonim] i-a raspuns lui srpc

        o taxa auto bine gandita, ce tine cont de toate criteriile importante precum norma de poluare, capacitate cilindrica si carburant poate fi de folos. De ce sarim la masini cu motoare mari? Un benzinar mic - 1,2 - papa cat un diesel normal - 1,9 - in mediu.
  • +3 (3 voturi)    
    Cred ca nu ai inteles .... (Miercuri, 18 februarie 2009, 16:45)

    mihai [anonim]

    E foarte simplu , masina e pe numele cetateanului bulgar , el e propietarul , asigurarea si taxele sunt platite pe numele lui, procura iti daacel drept sa circuli cu masina sa in numele lui ( evident masina fiind a ta ) .

    E foarte simplu si e singurul avantaj pe care il avem de cand suntem cetateni UE .
  • +2 (2 voturi)    
    Ce face romanu nu face nimenea (Miercuri, 18 februarie 2009, 16:48)

    ghini ION [anonim]

    Asa sa ajunga toata romania, daca liderii nostrii nu au prevazut asa ceva... au vrut sa cocosheze pe saracii de romani cu taxa asta acum sa suporte efectele secundare... nu sunt pentru nu sunt impotriva taxei, dar sunt impotriva conducerii fara cap care guverneaza o tara care oboseste pe zi ce trece...
  • 0 (2 voturi)    
    FOARTE BINE FAC!!! (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:02)

    Dany [anonim]

    Foarte bine fac ca le inmatriculeaza in Bulgaria, ce romanu ii mai prost de ce sa plateasca taxele astea imense de la noi.Sa reduca semnificativ statul taxele si cu siguranta nimeni nu-si va mai inmatricula masina in alta tara.
  • -1 (3 voturi)    
    observatie (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:03)

    srpc [utilizator]

    vad ca in privinta acestei taxe problema se pune ca si cum masina ar fi ceva vital! nu e vitala, e doar o chestie de confort in plus, ca sa nu mai vorbesc despre orgoliile de neam prost ale multora! deci da, se poate si fara masina! eu n-am avut niciodata si o duc bine mersi!
    • +2 (2 voturi)    
      RE: observatie (Miercuri, 18 februarie 2009, 22:56)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui srpc

      Desigur ca e chestie de comfort dintr-un anumit punct de vedere. Dar daca il adopti, trebuie sa fi consecvent si sa declari chestie de comfort si geamul termopan, liftul, medicamentele, apa calda, etc.

      Trezirea !!!
  • +1 (1 vot)    
    poluare (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:20)

    anonim [anonim]

    hm masini vechi cica euro 2 pai solenza si chiar loganuri pe care le.am cumparat de noi noute tot euro 2 sant deci le scoatem ca polueaza si nu am terminat de platit ratele ca au fost luate cu credit pe 7 ani
  • 0 (10 voturi)    
    exemple din alte tari, oameni buni (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:23)

    ADA [anonim]

    Oameni buni, se stie de aceasta practica in toata Europa... De expl. poti inmatricula masini in Bulgaria, Tarile baltice... DAR, in tari ca Austria, Olanda politia verifica la sange masinile inmatriculate in alte tari. Daca o masina inmatriculata in RO de expl sta in fata casei unui austriac mai mult de o saptamana, imediat suna politia la usa sa vada daca nu cumva e masina proprietarului cetatean austriac....Daca e, atunci plateste o amenda de nu mai are chef sa faca asa ceva...
    Ideea cu taxele mari nu e inventie made in Ro.... just take a look in tarile dezvoltate... stiu ei bine de ce... Si cred ca ar trebui sa nu ne mai socheze astfel de lucruri ca taxele la masini. Masina e un lux.... si trebuie platit luxul ca atare... pentru restul exista solutii gen biciclete si INFRASTRUCTURA....ASTA TREBUIE SA REZOLVAM ... bani UE sau nu... Ne tot plangem de taxe, dar pe de alta parte ne plangem si de numarul mare de masini...
    SI PENTRU A MIA OARA - trebuie o legislatie care sa se aplice la sange, nu dupa cheful autoritatilor corupte.
    • +4 (8 voturi)    
      Masina - un lux? (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:33)

      Alias [anonim] i-a raspuns lui ADA

      Draga mea, banuiesc ca scrii pe net de la rudele de la oras, ca si asta e un lux, ca si sapunul si apa calda.
      Du-ti tu un apropiat cu bicicleta la spital sau, si mai rau, cu Salvarea! Masina e un lux pentru tarile africane.
      • -1 (5 voturi)    
        Mda (Miercuri, 18 februarie 2009, 19:19)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui Alias

        ai numere de Italia la masina ta? Asa s-ar explica atitudinea pe care o ai.
    • +3 (7 voturi)    
      foarte bine fac (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:36)

      dan [anonim] i-a raspuns lui ADA

      frate , gresesti, masina nu mai este un lux demult, este o necesitate
      • +2 (4 voturi)    
        Iar (Miercuri, 18 februarie 2009, 19:20)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui dan

        locul de parcare e o obligatie. Scoate banu si nu mai bloca trotuarul cu cazanul tau.
    • 0 (0 voturi)    
      nu este adevaratq (Miercuri, 18 februarie 2009, 23:18)

      dan [anonim] i-a raspuns lui ADA

      eu sunt cetatean roman care stau in viena si am in fata casei masina cu numere de romania de cand am intrat in UE. Pe mine nu m-a intrebat nimeni niciodata ce caut acolo. Am RCA la Allianz (care este cea mai tare si in Austria) si am platit doar taxele de drum.

      Cand vad cartea verde emisa de Allianz, nici nu mai discuta. Am si atins o alta masina usor si nu au fost nici cele mai mici probleme.
    • 0 (0 voturi)    
      are dreptate (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 11:48)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui ADA

      Are dreptate Ada , masina e un lux , nu trebuie oricine sa aiba carnet si sa conduca .
      Imi pare rau dar asta e adevarul. Romanii cred acum ca toti au dreptul sa conduca o masina ceea ce e fals. Nici in strainatate nu cred ca toti au masina. Acolo oricum e altceva , la ei exista transport in comun eficient, piste de biciclete ....
    • 0 (0 voturi)    
      d-aaa (Vineri, 22 martie 2013, 12:27)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui ADA

      pai, ce lucrezi la fisc? si spune-mi te rog ,masina e un lux?, sa-u e ceva util.
  • -1 (3 voturi)    
    Ehe (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:48)

    Aph [anonim]

    Mda, imi dau seama ca suntem undeva cu sute de ani in urma daca ne comparam cu... sa zicem Danemarca. 180% din pret este taxa pentru masinile NOI. Credeti ca danezii cauta modalitati pentru a fenta legea? Nu, fiindca sunt constienti ca legile sunt facute cu buna intentie, si anume sa protejeze cetateanul, mediul, economia, etc. Asa ca accepta, strang cureaua si platesc.

    In Romania se iese in strada daca se tripleaza taxa auto pentru inmatricularea harburilor. Ati vazut pe cineva protestand cand s-a hotarat diminuarea taxei? ONG-uri, ecologisti, etc?
  • +1 (1 vot)    
    Controale la sange (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:48)

    Alex [anonim]

    In Austria am un prieten cu masina cu numar de Romania care e oprit la orice filtru de rutina. Cum el are domiciliu in Viena nu are nici o problema, insa daca ar fi fost roman l-ar filuat demult la intrebari.

    In Romania majoritatea masinilor bulgaresti sunt cazane care la orice control RAR ar ramane pe margine sau ar ajunge in curtea REMAT. Din pacate Politia nu face controale destule.
  • 0 (2 voturi)    
    Solutie (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:59)

    cristi10 [anonim]

    Problema cu masinile de Bulgaria se rezolva f simplu... taxa de parcare pe spatiul public cu cat mai mare cu atat mai bine. Nu plateste... o ridici si il obligi astfel sa plateasca
  • 0 (0 voturi)    
    masini _masini (Miercuri, 18 februarie 2009, 18:10)

    popys [anonim]

    Daca va aduceti aminte cind Boc era in opozitie a iesit la tribuna parlamentului si a cerut eliminarea taxei de prima inmatriculare , acum ( Boc mincinos) se afla la butoane si in postura ingrata de a nu se tine de promisiune mai bine zis de promisiuni, un politician mincinos dar daca este amenintat de APIA ca nu mai vede bani de prezidentiale pentru Base macar sa ne dea un semn ca noi popru al intelegem mai rabdam pina le ia banii lu aia de la APIA si dupa aia sa anuleze taxa .Base da tu nu te gindesti ? cu toti banii la mafiotii aia (APIA) noi daca nu te mai alegem ai luato-n barba .
  • +1 (3 voturi)    
    varful aisbergului.... (Miercuri, 18 februarie 2009, 18:13)

    belamy [anonim]

    asa se intampla cand totzi fripturistii conduc tzara asta...
    daca nastase,iliescu si basescu....etc,etc..... au gasit lacune in lege pt matrapazlacurile lor si nimeni nu s-a plans,care-i problema ca niste amaratzi de romani fac si ei ce pot....deci suntetzi de acord sa va fure tzara de sub voi.....dar nu cu bucatzica....ipocritzilor....fariseilor....gogosarilor.....cat mi-e de scarba....
  • +1 (1 vot)    
    Cretinatati (Miercuri, 18 februarie 2009, 21:27)

    vassy [anonim]

    Ce prostii puteti debita! Cat e salarul in Ro? Salarul care il iau cei mai multi 8 mil (200€), nu? Si se platesc 10-20 de salarii pt a inmatricula o masina. In Italia de ex la un salar de 1000-1200 €, taxa pt a imatricula o masina veche sau noua nu conteaza este de 600 €, deci o jumatate de salar. Si-apoi mai ziceti ceva de cei care le inmatriculeaza in Bulgaria, Ungaria sau alte tari. Guvernantii altor tari se gandesc si la bunastarea proprilor cetateni nu numai sa-si umple buzunarele fara fund ca si ai nostrii. Masina a devenit o necesitate nu un lux. Fara masina mai nou nu poti sa muncesti. Si nimeni nu ma poate obliga sa imi cumpar masina noua. Poate nu vreau sau nu am bani de masina noua. Daca eu vreau uzata de ce statul roman imi impune o taxa exorbitanta?
    • 0 (0 voturi)    
      de ce statul roman imi impune o taxa exorbitanta? (Joi, 19 februarie 2009, 12:44)

      Statu Roman [anonim] i-a raspuns lui vassy

      Ca sa te mai jupoi nitel! :D
      Ca sa poata demnitarii mei sa faca ce le place, sa aiba bani destui, si sa-i doara in basca de tine!

      Ha, ha, ha... voi credeti ca e de joaca cu Statu Roman?!

      Nu va place, mutati-va in alt stat!... sa vedeti ce bine e la aia! :D
  • -1 (1 vot)    
    Daca Guvernul roman e prost, sa ramana prost (Joi, 19 februarie 2009, 12:40)

    Claudiu [anonim]

    Asa se intampla atunci cand ai niste conducatori prosti, imbecili, tampiti ... si lista poate continua. Nu am suprtat niciodata bulgarii, ne-au facut mamaligari si tigani... dar acum constat ca aveau dreptate.
    Felicitari guvernului din Bulgaria. Stie, mai ales acum in perioada de criza, cum sa aduca bani la buget. Daca Guvernul Poc (Troc sau Boc, cum s-o chema) este incapabil sa ofere romanilor o taxa rezonabila, dupa urma careia bugetul sa creasca, sunt convins ca multi dintre romani isi vor inmatricula masinile in Bulgaria. Eu unul am facut acest lucru si sunt incantat de faptul ca nu dau nici un ban acestui guvern de C...T din Romania. Daca politicienii ma trateaza cu indiferenta, eu ii tratez cu ...
    Nu vreau sa instig la revolta și violenta, dar poate romanii ar trebui sa iasa din starea asta de amorteala. Pe Ceausescu l-am omorat pentru faptul ca nu aveam dreptul la exprimare, iar pe astia ii lasam sa ne fure, sa ne umileasca, sa-si bata joc de noi... Suntem un popor demn de mila. Mi-e rusine ca m-am nascut in Romania. Rusine sa va fie si voua, celor care stati cu mainile in san in timp ce baronii, cercurile de interese ale unora se umplu de bani.
  • 0 (0 voturi)    
    neatza Garcea (Joi, 19 februarie 2009, 16:00)

    ioan [anonim]

    S-o trezit si Garcea dupa o vreme, insa pagubiti sunt ambele parti, atat cetateanul roman care trebuie sa gaseasca artificii ca pe vreamea lui ceasca, cat si bugetul care o sa fie tot mai gol(aviz desteptilor din guvern)
  • 0 (0 voturi)    
    SF (Sâmbătă, 3 octombrie 2009, 10:40)

    gigi (altu) second hand [anonim]

    Poveste:
    "lasa baiatu', pe mine (personaj fictiv - ca sa nu ma amendati, vezi Doamne) nu ma opreste nimeni cu jegu de dacie din '76 pe care m-a obligat firma s-o inghit, trece arr-u pe langa mine fluierand, si eu pot sa mor cu lonjeronu crapat si gauri in toata masina, ca e pe pile si ma da afara daca mai comentez ceva pe langa ce am zis, da voi luati la purecat masini cu euro 2 de 15 ani in stare buna pana gasiti o lumina arsa sau ceva lipsa ca sa le luati permisul si talonul, numai pt ca bietii oameni nu-si permit sa dea inca de doua ori cat face masina. Ca daca ar da v-ati face ca nu-i vedeti, si daca ar merge pe trei roti cu capul in jos. BRAVO!
    * am vazut ca sunt consecinte legale la opiniile exprimate, dar:
    -conform Declaratiei drepturilor omului (pe TERRA):
    Articolul 19.

    "Orice om are dreptul la libertatea opiniilor si exprimarii; acest drept include libertatea de a avea opniii fara imixtiune din afara, precum si libertatea de a cauta, de a primi si de a raspândi informatii si idei prin orice mijloace si independent de frontierele de stat."

    asa ca, daca considerati calomnie faptul ca in RoSF-ia exista coruptie la nivelul structurilor de stat, ma puteti da in judecata si puteti demonstra cu probe ca nu exista (as vrea sa vad ziua aceea, chiar as vrea!), desi in fiecare zi la PRO-SF sau unde te uiti la stiri vezi ceva de genul: x din institutia y a luat mita ca sa z si a fost prins, . si eu incerc sa cumpar masina, dar ce gasesti in Germania (planeta Pamant) (stat civilizat, la vreo 100 de ani inaintea RoSF-ei cu civilizatia) cu 600 de euro, la noi gasesti de la 1500 in sus, fara inmatriculare. De fapt, inmatricularea te mai costa vreo 3000. Ca noi nu acceptam pe "autostrazile" noastre masini care sunt declarate bune pe AUTOBAHN! Cea mai MODERNA AUTOSTRADA DIN LUME!! Noi "este destepti domle' " !
    E doar o opinie, daca si altii gandesc asa, poate e doar o coincidenta. ..ihim...
    "

    Luati ce e scris mai sus ca o fictiune. Si personajele.Toate. SF de RoSF-ia.
  • 0 (0 voturi)    
    inmatricularea (Vineri, 6 noiembrie 2009, 20:06)

    rogozan [anonim]

    bravo lor si bine ca pot ca in tara asta toti isi fac legi pe placul lor
  • 0 (0 voturi)    
    taxa de poluare (Joi, 26 noiembrie 2009, 0:47)

    catalin [anonim]

    pana la urma o sa scoata taxa dar va mai dura.In loc sa puna un impozit decent pe care sa il poata plati majoritatea adica corelat cu salariu mediu din Romania si sa stranga bani de la toti poluatorii.Dupa legea lor ar trebui frate sa bage si la cei care se incalzesc cu lemne taxa de poluare ca si ei polueaza dar cine le-o plateste?
    care e limita la noxe?toate masinile euro 4 scot noxe la fel?e vai de legea asta. Liberalilor o sa castigati voi prezidentiale cand o sa zboare porcul.
  • 0 (0 voturi)    
    Am masina inmatriculata in bulgaria (Miercuri, 23 decembrie 2009, 13:46)

    LIVIU C [anonim]

    Am masina inmatriculata in bulgaria. De ce ? Pentru ca dupa ce am dat pe ea 1600 e mai trebuia sa le platesc alor nostrii 2400. Bani pe care nu ii am. Rezultatul ? Am inmatriculato acolo si am aruncat dacia din 80 cu care circulam inainte. Care nici macar nu era euro, nu avea ABS, airbag-uri , nimic si la care reparam intruna cate ceva. Deci sunt un nenorocit. Si un nesimtit, si din cauza mea nu merge romania, nu merge nimic, avem salarii de kk, etc. Da. Trebuia sa merg cu cadavrul ala de dacie. Bulgarii ne-au facut-o. Au fost destepti ? Oare cine castiga si cine pierde ?
  • 0 (0 voturi)    
    inmatriculare (Luni, 25 ianuarie 2010, 18:05)

    crai [anonim]

    sunt de acord total cu inmatricularea masinii in tara unde ne convine mai mult. de aia am aderat la UE. este printre putinele avantaje de care putem beneficia deocamdata. am fost in EMIRATE si am aflat ca ei nu au absolut nici un fel de taxa. cumperi masina de la dealer gata inscrisa, placute si asigurata, in totall dureaza 8 minute totul. totul e computerizat. ACOLO NU EXISTA TAXE. platesti, bineinteles taxe orare pe parcare(tonomat solar amplasat in dreptul locului de parcare. au o logica simpla si dezarmanta. de ce sa platesti taxe ? nu e deajuns ca ti-ai cheltuit banii din munca ta cumparand o masina sau alt produs ? tu ai cheltuit agoniseala ta cumparand o masina iar vanzatorul a castigat prin aceasta tranzactie. statul trebuie sa fie "smecher" si sa deruleze propriile afaceri strategice si profitabile pentru a mentine buna sa functionare si a fece profit. profit care la sfarsit de an fiscal se imparte propriilor cetateni. ala e stat demn de respect, nu un stat care pentru a functiona isi cocoseaza cetatenii prin taxe si impozite rusinoase si jignitoare pentru natura umana. practic suntem taxati pentru ca traim, respiram, ne deplasam, mancam, ne imbracam, bem, fumam, ne incalzim etc. au arabii astia o logica simpla si corecta de te lasa mut
  • 0 (0 voturi)    
    taxa auto (Marţi, 26 ianuarie 2010, 2:44)

    cosmin [anonim]

    asa si trebuie la noi iti cer niste taxe sa te usuca pe langa ei sa se soata taxa te prima imatriculare si sa vedem cu va fi.dar nu se va intampla asta pt cas interese politice normal
  • 0 (0 voturi)    
    taxa auto (Duminică, 8 aprilie 2012, 21:02)

    adrian [anonim]

    suntem o tara proasta.ASCULTAM DE NISTE GUVERNANTI.NU AVEM SANGE IN NOI .EU AM 7 ANI IN SPANIA.NU AM PLATIT UN EURO TAXA DE DRUM ,TAXA AUTO ESTE UN FURT PE FATA.CE TREBUIE SA FACEM O REVOLUTIE,SA I SCHMBAM PE AIA DIN PARLAMENT,HOTII AIA POT AVEA MASINI SCUMPE NOI FRAIERII TRE SA AVEM DACII,TREBUIE SA SE TERMINE ODATA ATATEA TAXE. NUCREDETI ROMANILOR


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version