Logan mai ieftin - Dacia lanseaza o versiune de Logan berlina care costa 5.900 euro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 23 februarie 2009, 15:32 Economie | Auto

Automobile Dacia a anuntat lansarea unei noi versiuni de intrare in gama pentru Logan berlina care costa 5.900 euro, TVA inclus, cu 500 de euro mai putin decat cel mai ieftin Logan de pana acum. Ianuarie a fost o luna extrem de slaba pentru Dacia in tara, vanzarile fiind cu 70% sub cele din ianuarie 2008.

Cea mai noua varianta a berlinei, "Logan" costa 5.900 euro, dspune de motorizarea pe benzina de 1,4 litri 75 CP, iar printre echipamentele prezente in "standard" se numara sistemul ABS Bosch, airbag-ul sofer, jante de otel cu 15 toli si tetiere pentru locurile din fata.

Dacia mentioneaza ca aceasta varianta poate fi cumparata cu 4.995 euro prin programul Rabla, in care Sandero e disponibil de la 5.895 euro, iar Logan MCV de la 7.215 euro. Vehiculele Dacia cumparate prin programul de stimulare a reinnoirii parcului auto national vor beneficia de garantie de 4 ani sau 120 000 km, anunta Dacia.

Independent de programul Rabla, preturile pentru Sandero pornesc de la 6.890 euro, iar la Logan MCV, de la 8.200 euro. Pentru vehiculele comerciale, preturile pornesc de la 7.000 euro pentru VAN si 7.300 pentru Pick-up. Cele mai scumpe versiuni costa 11.200 euro la Logan sedan, 12.150 pentru MCV, 9.850 euro pentru Sandero, 9.550 euro pentru VAN si 9.450 euro la Pick-up.

Criza a afectat puternic vanzarile Dacia, care si-a intrerupt in ultimele luni de cinci ori activitatea, pentru a nu mai acumula stocuri. In ianuarie, pentru prima oara vanzarile din Franta au fost peste cele din Romania, iar producatorul spunea ca daca piata nu-si va reveni pana la primavara, ar putea renunta la 4.000 de oameni.

Saptamana trecuta, Germania a dat Daciei o gura de oxigen, prin comenzile venite dupa ce nemtii au dat drumul programului Rabla unde prima de casare este 2.500 euro, aproape de trei ori mai mare decat la noi. Dacia a marit productia cu 10% si pe scurt timp poate sta linistita, insa criza nu a trecut.




Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

12103 vizualizari

  • +8 (8 voturi)    
    Marja de profit de bun simt (Luni, 23 februarie 2009, 15:39)

    bogdan [anonim]

    Logan mai ieftin inseamna de fapt marja de profit mai mica, adica de bun simt...

    Si este valabil pentru orice alt produs fabricat / importat in Romania - vezi preturile alimentelor...
    • 0 (0 voturi)    
      marja de profit mai mica... (Marţi, 24 februarie 2009, 11:28)

      ger [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      ... si mai putini angajati
  • -16 (22 voturi)    
    pasat (Luni, 23 februarie 2009, 15:58)

    coca [anonim]

    un pasat din 99 e de o mie de ori mai bun
    • +11 (21 voturi)    
      tipic romanesc (Luni, 23 februarie 2009, 16:16)

      un oarecare [anonim] i-a raspuns lui coca

      spune`le asta nemtilor care au cumparat Dacia in ultima vreme. Tipic pt un roman frustrat... pasat din 99 ahahaha... ar putea sa fie si 3mii de euro Loganul ca tot nemultumiti am fi. normal ..pitipoancele nu se uita la tine daca esti in dacie...dar intr-un gunoi de 10 ani cu 400k km poate poate... :)))))
      • +8 (10 voturi)    
        Da ... si nu prea... (Luni, 23 februarie 2009, 16:44)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        Nemtii au cumparat pentru ca au primit 2500 de euro.... bani pe care nu-i primesc la o masina la mana a-II-a.
        Dar in prinicipiu sunt de acord cu tine.
      • 0 (8 voturi)    
        acuma fii sincer (Luni, 23 februarie 2009, 17:03)

        asddsa [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        si spune-mi ca stai la fel intr-un passat si intr-un logan. sa fim seriosi, passatul e masina si loganul mijloc de transport. cine-si ia masina la mana a doua isi asuma niste riscuri (intr-o oarecare masura calculate), dar vrea sa aiba mai mult de banii pe care i-ar da pe un logan.
        loganul e o caruta moderna care, din fericire, e fiabila!
        • +4 (4 voturi)    
          mere cu pere (Marţi, 24 februarie 2009, 10:13)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui asddsa

          Ce va mai place unora sa comparati mere cu pere. Normal ca maneaua suna mult mai bine intr-un passat.
    • +4 (6 voturi)    
      99 (Luni, 23 februarie 2009, 16:48)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui coca

      o masina de 10 ani e de 10 ani orice ai face.nu sunt deloc adeptul "ligheanului" dar nici second mai vechi de 2004 nu as lua.
      • -3 (3 voturi)    
        Vechime (Marţi, 24 februarie 2009, 8:50)

        G [anonim] i-a raspuns lui alpha

        De ce draguta?

        Eu am luat din Germania in Germania (acum 4,5 ani, cand avea cam 5 ani vechime). Si merg de atunci intr-una, iar in ultimul an fac minim 160 km pe zi.

        Am confort si n-am probleme.

        Nu e Dacia si nici VW, e Audi.
    • +2 (4 voturi)    
      asa o fi (Luni, 23 februarie 2009, 17:09)

      bloom [anonim] i-a raspuns lui coca

      dar nu e de 99 de ori mai ieftin ca sa compenseze
    • +3 (3 voturi)    
      da, da si marmota impacheta` (Marţi, 24 februarie 2009, 10:05)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui coca

      asa iti place tie sa crezi, dute tu si cumparta-ti pasat de 10 ani adus din germania ca toate au numai 75000km :)))) si lasa ca isi cumpara nemtii logan
  • +8 (8 voturi)    
    Deci se poate? (Luni, 23 februarie 2009, 16:06)

    Handrews [utilizator]

    Oricum, se compenseaza cu cursul euro :)) 5900 eur la un curs de 4.3 fac mai mult decat faceau 7000 eur la 3.6. Asa ca teoretic, mare ieftinire nu e... depinde de multe.
    • +1 (5 voturi)    
      de acord... (Luni, 23 februarie 2009, 16:16)

      Flo [anonim] i-a raspuns lui Handrews

      da ai dreptate, e doar o inducere in eroare ca s-au ieftinit; o minciuna crasa; in realitate in lei tot acolo e!da cine nu gandeste....
  • +3 (5 voturi)    
    ..mda .. (Luni, 23 februarie 2009, 16:09)

    pateutz [anonim]

    trebuia in sfarsitul articolului sa nu uite .. "insa criza nu a trecut, vom reveni . "

    Este clar trebuie vazut in ce masura calitatea masinilor logan de 5.900 nu va scade si ea . Daca pana acum se putea vorbi de calitate la Dacia .
  • -3 (11 voturi)    
    info suplimentare (Luni, 23 februarie 2009, 16:12)

    anonim [anonim]

    ... pentru reducerea cheltuielilor cu procesul de fabricatie Dacia va renunta la motor si va introduce pedalele de la bicicleta Pegas. De asemenea se va renunta la instalatia electrica si va fi inlocuita cu dinam. Astfel producatorul va putea face reducerea de pret spectaculoasa...
  • +4 (4 voturi)    
    Nu este o reducere de pret (Luni, 23 februarie 2009, 16:13)

    Adi [anonim]

    Au mai scos cateva chestii de pe masina. Mai exact bara de protectie nu mai e vopsita, consola centrala e neagra, capacele la roti sunt mai mici, centurile de siguranta nu mai sunt reglabile pe inaltime, reciclare aer nu mai este, inchidere centralizare nu mai este...
    Macar a ramas ABS-ul
  • +4 (16 voturi)    
    Tetierele scaun fata echipare standard? (Luni, 23 februarie 2009, 16:18)

    Paul [anonim]

    Waw,...maine ma duc sa imi cumpar un logan, va dati seama? are tetiere ...WAW;
    Deci mie mi-ar fi rusine ca producator de masini sa specific ca tetierele ar fi optionale, dar totusi e super oferta si vi le dau pe gratis.
    ABS, servo-directie, 2 air-bag-uri, tetiere fata-spate sunt dotari incluse ca standard la aproape toate masinile nemtesti de 4-5 ani incoace.

    Intrebarea1 pt cei de la DACIA: Centurile de siguranta sunt include in pret? ;))

    Intrebarea2: De ce Dacia este un produs autohton si totusi noi il platim in lei dar dupa cursul euro? Loganul acesta de 5900 de euro echivaleaza la unul de 8000 euro daca il cumparam anul trecut la inceput si il plateam in lei(doar euro a crescut cu 25-30%).

    Multumesc anticipat pt raspuns,
    De parca ne aude cineva...
    • +1 (3 voturi)    
      Pretul corect... (Marţi, 24 februarie 2009, 8:40)

      Dolaru [anonim] i-a raspuns lui Paul

      Foarte buna observatia. De ce e pretul in euro ??? Mister. Daca va uitati la oferte de masini noi in alte tari (Ungaria, Cehia etc) pretul este intotdeauna in moneda tarii. Noi il dam in euro...
    • +1 (1 vot)    
      Dar statul? (Marţi, 24 februarie 2009, 12:05)

      Ariel [utilizator] i-a raspuns lui Paul

      Simplu, insasi statul incurajaza atata timp cat accizele cu care ne jefuieste sunt in euro. De la cap se impute leul. Noroc ca noi aplaudam. Asta este cea mai mare porcarie cand chiar statul isi bate joc de propria moneda. Astept cand si impozitele se vor recalcula in euro, nu mai este mult, sa mai infiinteze vreo zece ministere noi de impachetat fum si suntem acolo.
  • +1 (3 voturi)    
    Oricum nu ma intereseaza (Luni, 23 februarie 2009, 16:26)

    Kata [anonim]

    Dar cea de 5000 de euro pentru care s-a facut atata valva unde este???
    • +1 (1 vot)    
      rect ificare (Luni, 23 februarie 2009, 21:51)

      x [anonim] i-a raspuns lui Kata

      Remember!
      INITIAL nu era vorba de "masina de 5000 de euro", ci de ... "masina de 5000 de DOLARI"!
      • -1 (1 vot)    
        si mai initial (Marţi, 24 februarie 2009, 8:50)

        tsunami [utilizator] i-a raspuns lui x

        era vorba de o masina de 5000 de lei.
        aaaahhhhh, vechi
  • -1 (1 vot)    
    reclama (Luni, 23 februarie 2009, 16:26)

    Ciprian [anonim]

    asta e ca o reclama.. si cam atat. Nu cred ca se va cumpara aceasta versiune decat in cantitati limitate.
    Directia e buna, in sensul ca au sesizat ca ii urmaresc pe cei care nu vor sh, ci masina noua. Doar ca totusi cei care nu si-au luat acuma masina, nici de acum nu si-o vor cumpara. Euro la 4.3 dezavantajeaza enorm.
    Oricum, macar reclama e buna...
  • 0 (4 voturi)    
    dotari (Luni, 23 februarie 2009, 16:46)

    marius [anonim]

    "tetiere pentru locurile din fata."??? asta chiar m-a dat pe spate!! are tetiere, oauuu. Nu zic ca e mai bun un second hand, insa cind auzi ce dotari pun astia mai ca iti vine sa te duci in Germ. sa iti cauti o masina.
  • +1 (3 voturi)    
    despre dacie si despre leu....numai de bine (Luni, 23 februarie 2009, 18:53)

    patrihotu [anonim]

    in ziele astea, patriotismul se manifesta in a vorbi numai de bine dacia si .... leul.
  • -2 (2 voturi)    
    . (Luni, 23 februarie 2009, 19:27)

    Mda [anonim]

    cine dracu da atatia bani pe o dacie?!
    • -5 (5 voturi)    
      cei de la tara (Luni, 23 februarie 2009, 20:31)

      theman [utilizator] i-a raspuns lui Mda

      cei de la tara , sau tarani ajunsi la oras
      • +4 (6 voturi)    
        bravo (Luni, 23 februarie 2009, 21:18)

        adi [anonim] i-a raspuns lui theman

        ehhhe oi fi unu frustrat de la "oras" cu wv de 10 ani in fata blocului si datorii la intretinere?
  • -2 (2 voturi)    
    garantie (Luni, 23 februarie 2009, 19:59)

    easy rider [anonim]

    4 ani garantie la ce? Motor + cutie? Sau toata masina? Daca se acorda la toata masina atunci iau una miine. Cum merg eu si pe ce drumuri suspensia nu va rezista mai mult de 6 luni. Daca-mi schimba merita sa-mi cumpar una. Dar prea putin probabil sa ofere garantie 4 ani la suspensie si directie.
    • +7 (7 voturi)    
      Ia-o maine :) (Luni, 23 februarie 2009, 22:02)

      mithrill [anonim] i-a raspuns lui easy rider

      Mergi si te intereseaza ... si arata-ne poze :) garantia e la toata masina. Am purtat un logan 3 ani de la Babele pana pe litoral prin toata romanica, pe tot felul de drumuri, de la europene pana la netrecute pe harta... n-am schimbat nimic la ea, n-a batut nici o suspensie.
      Acum depinde mult de sofer. daca e taun si ia gropile cu frana pusa si la viteza mare... sa-si cumpere tanc :)
  • 0 (0 voturi)    
    directia (Luni, 23 februarie 2009, 22:40)

    heinrich [anonim]

    directia asistata hidraulic nu apare pe configurator nici macar la optionale,ca la cel de 6400.......!!!!!
  • -3 (3 voturi)    
    daciadateapalaromani.ro (Luni, 23 februarie 2009, 22:56)

    jiji [anonim]

    deci citez din dacia.ro pt modelul chel: dotare standard: "Retrovizoare exterioare cu reglaj manual din exterior"
    aaaaaaaa?????????????????? astept parerile voastre despre cum s-ar putea utiliza asa ceva :)) . Sa-mi cumpar si o maimuta sa o tin pe capota sa-mi regleze oglinda la 100km/h ? soferul fiind la volan cum reglezi oglinda din dreapta ? - deci am un fiat punto din 2000 - 80cp si are abs , oglinzi electrice cu degivrare, faruri electrice ... 4 airbaguri .... la numai 4000e. o am de un an si nici o problema. cum sa dau asemenea masina pe logan ? numai daca ma gandesc ce scaune are , nu se pot regla, volanul nu se poate regla .....aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! deci cu 3000e poate ar avea vreo sansa
    • -1 (1 vot)    
      faruri electrice (Luni, 23 februarie 2009, 23:27)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui jiji

      Ai perfecta dreptate. Si referitor la tetiere si ABS, ce nu vor sa spuna ei e ca sunt obligatorii de ceva vreme in Uniunea Europeana, la fel ca centurile si al treilea stop, asa ca ar fi mai complicat sa le scoata de cand am intrat in Uniunea Europeana, mai ales daca vor sa o exporte in Franta/Germania etc.

      Ce n-am inteles eu e ce ai vrut sa spui cu "faruri electrice". Mai exista si de alt tip? :)
      • -1 (1 vot)    
        faruri electrice (Marţi, 24 februarie 2009, 0:32)

        jiji [anonim] i-a raspuns lui TheBorg

        ma refeream la reglaj electric, nu manual ca la dacie
  • -6 (6 voturi)    
    nu trebe logan (Marţi, 24 februarie 2009, 8:25)

    nutrebelogan [anonim]

    mai ieftin sau nu loganul tot un cacat ramane, si o masina de 20 de ani o bate in clasa ei
  • 0 (2 voturi)    
    pasat bun dar scump (Marţi, 24 februarie 2009, 8:25)

    mihnea [anonim]

    Samsarii tot de masini proaste o sa se ocupe, un passat chiar si din 99 dar bine intretinut, adica asa cum ii place neamtului sa arate masina ca iesita din fabrica (lucru care se intalneste tot mai rar si la ei) vine desigur la un pret pe masura mult prea mare pt buzunarele noastre de saraci.
  • +2 (2 voturi)    
    si.. (Marţi, 24 februarie 2009, 9:44)

    johndoe [anonim]

    ...e socant cum tot nemtii acum cativa ani buni incercau sa ne demonstreze ca "ligheanul" se rastoarna la 60 km/h si acum scoate din rahat uzina Dacia...cum se intoarce roata...

    ..totusi germanii cumpara "ligheanul"..ce ne spune asta despre mentalitatea romanului...nu avem simt practic decat fitze in cap..este adevarat - fiecare isi cumpara ce ii place dar acest lucru nu ne da dreptul sa criticam alegerea altora...daca eu vreau ceva prcatic sa ma duca din pct. A in pct. B cu ABS, aer conditionat si doar 2 aibaguri imi cumpar Logan...daca imi permit BMW nou nu este obligatoriu sa imi si cumpar....

    sunt curios ...acum in acceptiunea romanului si neamtul este prost ca isi cumpara Logan????...ca pana acum doar asta auzeam..doar prostii isi cumpara lighean, scuze Logan...

    PS..nu sunt posesor de Logan din motive obiective, ce nu tin de vointa mea dar nu inteleg fitzele din capul romanilor...
  • +3 (3 voturi)    
    Asa-i romanu (Marţi, 24 februarie 2009, 10:24)

    BP [anonim]

    Romanul e figurant. Romanul e frustrat si de cele mai multe ori se intande mai mult decat il tine plapuma. Sunt foarte multi ce stau intr-o garsoniera amarata in cartiere periferice, dar isi parcheaza BMW-ul sau Mertzanu in fata blocului. Abia iesiti din comunism, chiar daca au trecut totusi 20 de ani de atunci, tot incercam sa recuperam timpul pierdut si insatisfactiile adunate in acele vremuri.

    Neamtii cumpara Logan, fiind convinsi ca pentru 5000 de euro se aleg cu o masina ce sa ii scoata din criza, apoi or vedea ei ce fac. Insa neamtu da 5000 de euro din bani economisiti din salariu, acolo exista acest principiu de viata (economisirea), el nu face credit. Romanul nici Logan nu isi cumpara fara credit, insa el se arunca la masini de peste 10.000 - 12.000 de euro si credite cu DAE de peste 16-17%.

    Romanul stie ce vrea. Sa se sparga in figuri. Si nu face de el sa mearga intr-un lighean nou, mai bine intr-o martioaga de 10 ani dar cu sigla BMW, VW sau Audi pe bot.
  • -1 (1 vot)    
    varza (Marţi, 24 februarie 2009, 10:55)

    Sol Badguy [anonim]

    Ce marci mai exista in 2009 care sa nu ofere ESP nici macar la optionale??? Poate doar aia din India.
    • 0 (0 voturi)    
      chiar foarte multe! (Marţi, 24 februarie 2009, 14:31)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Sol Badguy

      cred ca la marea majoritate a marcilor japoneze ESP este strict ca si optional!
      ESP-ul abia acum se vorbeste sa fie introdus ca si obligatoriu. Doar se vorbeste!
  • 0 (2 voturi)    
    logan ieftin (Marţi, 24 februarie 2009, 11:00)

    popys [anonim]

    Oameni buni hai sa fim seriosi logan pe de. se vinde acum cu programul si mai ales mici meseriasi ce prefera mcv-ul cara cu ea cum cara papucul la noi , ma intreb cind va ajunge la saturatie cite unitati va mai vinde dacia atunci . Sa nu credeti ca nemtii sint prosti va garantez ca dupa un an doi le vor vinde sa scape de ele neamtul nu baga 5-6 mii de dragul loganului va inselati va lasa neamtu sa cistige loganu in fata marcilor nationale programul rabla se va incheia la un moment dat si cinstit vorbind daca ati avea puterea de cumparare a neamtului ati cumpara logan citi mai multi un salariat cistiga 5000 in doua luni un cuplu sigur cistiga cit un roman itrun an . analizati si voi diferentele .
  • 0 (0 voturi)    
    jante (Marţi, 24 februarie 2009, 12:11)

    mos ion roata [utilizator]

    Jante de otel?-ceva inferior in materie de roti nu exista! De ce prezentati asta ca o dotare suplimentara? Se poate si fara jante?
    • +1 (1 vot)    
      este bine ma!! (Marţi, 24 februarie 2009, 14:29)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      in Romania faptul ca ai jenti de otel si nu de aluminiu este chiar bine!
      Tu nu vezi ce gropane sunt mai nou?
      Daca intri cu jenti de aluminiu le-ai facut praf numai dupa vreo 3 km.
      :)
      • 0 (0 voturi)    
        DACIADA (Duminică, 3 ianuarie 2010, 16:37)

        costi [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

        se vede cat de bun si fiabil e loganu-l uitandu-ne la pretul de revanzare. unul diesel de 3 sau 4 ani vechime corect intretinut se cere 3-4000 euro, in conditiile in care a fost minim 7800 nou !!??. deci dupa 3 ani isi injumatateste pretul. sa fim seriosi, neamtul nu-si cumpara asa ceva. poate chinezii, rusii, albanezii, nord-africanii din germania sa faca gestul asta. or mai fi si cativa estgermani someri care si-au cumparat logan, oricum ei daca o folosesc 1 an si o vand(practic noua ca stare) tot isi iau 4000 pe ea. deci au platit 1000 euro au folosito 1 an si banii luati isi cumpara alta marca. e plina oferta de loganii sh in germania toate in stare noua. faceti un calcul : 2500 de la stat + 5000 de la credit = logan nou. o foloseste un an (se satura),


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri