VIDEO/FOTOGALERIE Dacia a prezentat primele poze cu conceptul crossover Duster

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 2 martie 2009, 12:46 Economie | Auto

GALERIE FOTO: Dacia Duster concept
Dacia a dat publicitatii primele poze cu conceptul crossover Duster pe care-l va prezenta marti la salonul auto de la Geneva. Masina are 4,25 metri lungime, cam cat Logan berlina, si are patru locuri. Conceptul este un studiu de design care ar putea prefigura noi modele Dacia.

Producatorul caracterizeaza Duster ca fiind un concept futurist cu caroserie musculoasa. A fost realizat dupa colaborarea dintre centrul de design Renault din Bucuresti si cel din Guyancourt (Franta).

Constantin Stroe, vicepresedinte Dacia, a spus pentru Hotnews.ro ca Duster este un studiu de design si ar putea prefigura viitoare modele ale marcii. El a spus ca Duster nu este SUV-ul pe care Dacia va incepe sa-l comercializeze din 2010.

Dacia reinvie numele Duster care a mai fost folosit pentru modele comercializate de producator in Marea Britanie acum mai bine de doua decenii.

Duster, spun cei de la Dacia "Este un crossover ingenios. Vazut din partea soferului, Duster este un coupé sportiv. Vazut din partea pasagerului, Duster este un MPV (Multi Purpose Vehicle) avand doua usi cu deschidere in sensuri contrare" mentioneaza comunicatul producatorului.

Masina are 4,25 m lungime, 1,64 m latime, 1,49 metri si ampatament de 2,8 metri. Duster are in fata o bara de protectie mare strapunsa de doua prize de aer orizontale. Conceptul are jante din aluminiu de 21 de inchi si un motor diesel 1,5 litri 105 CP care va avea uin consum mediu de 5,3 litri/100 km si emisii de 139 g/CO2 pe kilometru.

Dacia spune ca Duster este un concept car cu flexibilitate si modularitate. "Nu este nevoie decat de cateva secunde pentru a trece de la o configuratie  4 locuri, la o configuratie « 2 locuri, mod sportiv ». Cu ajutorul unui buton,  scaunul pasagerului culiseaza pe sine ascunse in planseu, alunecand sub scaunul soferului. Cele doua scaune se transforma intr-unul singur, degajand un volum de incarcare de 2 m cubi ce permite imbarcarea unei biciclete. Aceasta se fixeaza cu usurinta datorita unor sisteme de ancorare aflate sub bancheta spate si in planseu", mentioneaza comunicatul Dacia.



Citeste mai multe despre   






















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

27767 vizualizari

  • -19 (31 voturi)    
    Copiat dupa Chevrolet Volt concept (Luni, 2 martie 2009, 13:01)

    Alex S [utilizator]

    Cautati pe google images Chevrolet Volt sa vedeti in ce copiaza astia in nerusinare. Rusine Dacia!
    • -18 (28 voturi)    
      nu rusine dacia... (Luni, 2 martie 2009, 13:22)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      rusine renault
      • +5 (9 voturi)    
        seamana ... la fix (Luni, 2 martie 2009, 16:06)

        DanDa [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        am cautat voltul ala. si ... surpriza. seamana la marele fix. extraordinar. au tot 4 roti, au to 4 usi, au chiar si portbagaj. si au si faruri, si stopuri si semnalizatoare. SENZATIONAL. astia de l;a dacia au copiat toate elementele unei masini. chiar daca fiecare element este complet diferit la cele 2 tipuri de masini, nu conteaza.

        sa ne explice dacia de ce a pus 4 roti la masina, la fel ca la volt??? (ia sa vedem poate?)

        sau mai bine sa nu mai vorbeasca toti ... astia care cred ca se pricep... mai bine "ciocu mic"
        • +1 (3 voturi)    
          Nu (Luni, 2 martie 2009, 18:08)

          Sedlex [utilizator] i-a raspuns lui DanDa

          La usi nu seamana, Duster-ul are numai 3 usi!
        • +1 (1 vot)    
          cred ca ar trebui scos pe piata urgent ! (Marţi, 3 martie 2009, 6:52)

          Eneas [anonim] i-a raspuns lui DanDa

          sper sa nu ramana prototip ,in buna traditie a trantorilor francezi ! arata a masina de secolul 21 ! Felicitari Dacia !
      • 0 (0 voturi)    
        copierea e buna! (Marţi, 3 martie 2009, 11:11)

        oth [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        lasa-i sa fure frate, macar sa scoata ceva bun.
        cat despre nume...intradevar Romania are foarte mult praf; Asteptam in curand modelul Graver.
        • 0 (0 voturi)    
          Graver !?! hahaha --- e bun !!!! ;))) (Marţi, 3 martie 2009, 12:07)

          Solithar [anonim] i-a raspuns lui oth

          LOL muahahahahaha !!!! asta-i tare !!!!!!!!
    • +16 (16 voturi)    
      si daca vei cauta Accord... (Luni, 2 martie 2009, 13:23)

      Simi [anonim] i-a raspuns lui Alex S

      ...vei vedea ca Volt seamana fosrte mult cu Honda Accord.
      Asta e ..
    • +15 (25 voturi)    
      Ai studiat design-ul cu Nicu Ceausescu (Luni, 2 martie 2009, 13:24)

      Locke [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      Un simplu Google Image search si putin bun-simt de design te cam fac de rusine: cele doua modele concept nu au prea multe in comun (ex. faruri, usi, etc) Esti un amator paranoic cu gura mare.
      • -10 (12 voturi)    
        zici ca e mazda kazamai concept la usi (Luni, 2 martie 2009, 14:43)

        robert [anonim] i-a raspuns lui Locke

        Tu sa te uiti mai bine, la usi seamana cu conceptele mazda, hkazamai, furai hazake.
        Fura romanul de unde poate. Dacia tot o masina de cacat ramane.
        • +8 (10 voturi)    
          ciudata natie de carcotasi.... (Luni, 2 martie 2009, 15:07)

          brombert [anonim] i-a raspuns lui robert

          A crea nu inseamna a fura. Faptul ca-ti place tie sau nu e optiunea ta si nu intereseaza pe nimeni... Las-o la punctul mort, dute si ia-ti seconduri din jermanica sa impresionezi taracutele tale.
        • +5 (7 voturi)    
          Consultati medicul sau farmacistul!!! (Luni, 2 martie 2009, 15:17)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui robert

          am acceptat sa citesc mai sus ca e copie dupa chevy volt, cu care nu sunt de acord...ca una e sa fie bucati intregi copiate de la o masina, gen ceo vs. x5/landcruiser, sau copii mai mici de faruri, stopuri, profil usi etc. si alta sa te inscrii intr-un curent, intr-o tendinta de design: spate ridicat, capota plonjata, faruri sau stopuri alungite extrem pe partile laterale, geamuri laterale scunde (vezi si chrysler 300c), profil de coupe pt sedanuri s.a.m.d. ..... dar sa spui ca usile astea de la duster copiaza kazamai si nagare, deja nu mai este vorba de simt estetic sau de observatie, ci pur si simplu de o problema de oftalmologie.
          • 0 (2 voturi)    
            ba seamana (Luni, 2 martie 2009, 16:08)

            DanDa [utilizator] i-a raspuns lui gigi

            tu nu ai vazut ca au tot 4 roti ??? (glumesc, desigur)
            • 0 (2 voturi)    
              unde mai pui... (Luni, 2 martie 2009, 18:27)

              muky [utilizator] i-a raspuns lui DanDa

              ...ca are si motor si usi si faruri si stopuri si.........o adevarata masina......cui nu-i place sa n-o cumpere(si eu as cumpara-o da' n-am atatia bani)
    • +20 (24 voturi)    
      da (Luni, 2 martie 2009, 13:25)

      mugurel [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      Da, are dreptate domnu' de mai sus. Rusine Dacia ca faci masini cu 4 roti la fel ca BMW!

      Alex S, pe tine te mai bucura ceva in viata sau esti tot timpul scarbit?
    • +13 (15 voturi)    
      Chiar asa (Luni, 2 martie 2009, 13:30)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      Cum de si-a permis Dacia sa proiecteze o masina cu 4 roti?!
    • +14 (16 voturi)    
      usor cu pianul (Luni, 2 martie 2009, 13:32)

      Max [anonim] i-a raspuns lui Alex S

      Am verificat Chevrolet Volt concept, seamana cu Duster in masura in care toate masinile din anii '80, de exemplu, aveau ceva de anii '80. Mai e pina la 'copiat'. Stai sa apara ceva concret pe piata si ai timp dupa aceea sa critici sau ti-e frica ca nu vei putea spune ce masina ai si cit e de proasta Dacia?
      PS Si eu am preferat sa imi iau altceva, nu Logan, dar asta nu inseamna sa am prejudecati o viata!
    • +14 (16 voturi)    
      Frustrare (Luni, 2 martie 2009, 13:50)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Alex S

      Esti cam frustrat frate, mie nu mi se pare ca seamana Oricum e doar un concept, asta in cazul in care sti ce inseamna. Cred ca esti genu de om pt care e importanta numai sigla.
    • +1 (7 voturi)    
      seamana? (Luni, 2 martie 2009, 14:11)

      mozzy [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      Am comparat și eu pozele celor două modele și după părerea mea există o asemănare între ele, forma caroseriei fiind oarecum identica. Evident că nu aveau cum să semene ca doua picături de apă (faruri sau uși identice).

      Nu văd însă de ce ar fi asta o rușine, ținând cont că este o practica uzuală în ziua de azi, mai ales că este destul de greu să faci o mașină 100% originală ca design (și să fie și plăcută). Și cel mai bun exemplu de model care împrumută multe elemente de succes este Kia Ceed (vezi opel astra)
    • +9 (11 voturi)    
      Tu stii ce e aia "concept car"? (Luni, 2 martie 2009, 14:14)

      CristiG [anonim] i-a raspuns lui Alex S

      In loc sa arunci cu noroi gratuit (daca te uiti mai atent vei vedea ca cele 2 masini sun diferite din mai multe puncte de vedere), poate ar fi trebuit sa observi facptul ca Dacia a scos un concept car, lucuru care nu s-a mai intamplat demult... adica niciodata. Asta demonstreaza ca exista un depeartment de design care lucreaza la proiecte, nu se mai fac masinile dupa ureche cum eram obisnuiti. Faptul ca l-au si construit si il prezinta la Geneva e, din nou, un lucuru remarcabil.

      Ti-ai pus vreodata intrebarea de ce companiile din industria auto au concept cars si ce inseamna ele de fapt?
    • +4 (6 voturi)    
      concept (Luni, 2 martie 2009, 15:01)

      "alex S" dute si te culca ma baiatule [anonim] i-a raspuns lui Alex S

      Ar fi trebuit sa ai un minim de bagaje in domeniul designului auto ca sa intelegi si tu ce reprezinta un concept pentru o casa constructoare auto. In plus Dacia nu are nici o legatura cu asta, proiectul e dezvoltat de Renault Technologie Roumanie impreuna cu Renault Tehnocentre Paris.
      Se vede de la o posta ca au copiat ( are tot patru roti....)....
    • +2 (2 voturi)    
      mda.. (Luni, 2 martie 2009, 16:03)

      Maxmind [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      Arata bine.. dupa gusturile mele este cam primul model Dacia care nu seamana cu o carutza supra-etajata..
      Totusi, eternul plastic marca Dacia din dreptul radiatoarelor strica imaginea..
      Oricum un astfel de model la pret redus o sa faca furori.. Pot spune pt. prima oara "Bravo Dacia!"..
    • -2 (4 voturi)    
      bmw (Luni, 2 martie 2009, 19:18)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Alex S

      un bmw din 99 e de o mie de ori mai tare decit Dusterul asta
      • +1 (3 voturi)    
        cum sa nu?! (Marţi, 3 martie 2009, 9:48)

        gigi, zis "gindire de oier" [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Ce dracu` poate fi mai tare decit un BMW din `99? Cea mai tare masina, frate. Poate sa cada tabla de pe ea, sa aiba kilometrajul dat de 3 ori peste cap, tot ramine un etalon pentru fraierii astia care se chinuie sa faca masini noi. Incuiat esti mah nea gigi...
    • 0 (2 voturi)    
      Nu e copiata! (Marţi, 3 martie 2009, 9:53)

      John Romano [anonim] i-a raspuns lui Alex S

      Nu e copiata dupa Chevrolet Volt dar seamana un pic fiind din aceeasi clasa. De exemple spatele e total diferit si masina nu are inclinare spre fata ca Chevrolet Volt.
      Nu stiu Dvs ce doriti ... sa faca o masina cum nu a mai vazut lumea ...
      E imposibil ...
      Si apoi noi romanii avem un compex de inferioratitate teribil!!!
      Important este sa o scoata si sa se vanda!
      Asa ca hai sa fim mai pentru noi si sa ii lasm pe altii in pace!
  • -16 (20 voturi)    
    si capitanul Picard (Luni, 2 martie 2009, 13:15)

    dorel [anonim]

    povestea de cum se teleporteaza cu ajutorul lui Dacia Duster.
    Mos Stroe las-o mai moale mosule. Stai sa treceti de aprilie si apoi mai vedem. Care colaborare omule? Dintre cine si cine? Centrul de design din Pipera? Cine face design acolo omule? Inginerii angajati pe baza testului vostru de inteligenta gen Becali, adica, cei care au limba catifelata?? Si care nu stiu ce SI de unitati de masura? Nu stiu cum se calculeaza sigma la tractiune si voi proiectati masini futuriste? Lasa-l pe Picard sa vorbeasca omule! Lasa'ne!
  • +14 (16 voturi)    
    Imi place (Luni, 2 martie 2009, 13:15)

    Adi [anonim]

    Originalul designul, sper sa semene cu o viitoare varianta de serie
  • +6 (10 voturi)    
    faina masina (Luni, 2 martie 2009, 13:17)

    claudel [anonim]

    sunt sigur ca se vor cumpara multe, mai ales ca vor costa pana in 10.000 euro.
    • +1 (1 vot)    
      faina, dar avem experienta cu pretul (Marţi, 3 martie 2009, 8:57)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui claudel

      Asa cum Logan-ul a costat 5000E, deci sa ne asteptam pe la vreo 20000?
  • +18 (20 voturi)    
    Ei hai... (Luni, 2 martie 2009, 13:20)

    worker [anonim]

    Seamana cu Volt-ul la fel de mul cit seamana Superbul nou cu un BMW serie noua. Fata de Logan e un mare pas inainte chiar si la nivel de mentalitate.Hai sa nu ne mai pisam singuri in curtea noastra si apoi sa intrebam de ce miroase...
  • +14 (16 voturi)    
    esti f subiectiv si rau intentionat (Luni, 2 martie 2009, 13:21)

    razvan [anonim]

    e diferenta mare intre cele doua masini, nu e deloc copiata dupa chevrolet, pot sa-ti spun ca mai toata masinile futuriste arata la fel in linii mari , asa ca nu mai face pe lupu la stana, felicitari dacia ca te chinui cu o natie de prosti...
    • -9 (9 voturi)    
      usi furate de la mazda concept kazamai si nagare (Luni, 2 martie 2009, 14:46)

      roby [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Dacia fura de la toti !Rusinica
  • -15 (23 voturi)    
    Dacia-Renault-Vax (Luni, 2 martie 2009, 13:22)

    john [anonim]

    Rar mi-a fost dat sa vad o masina (concept) mai urata!
    • +2 (4 voturi)    
      pai da (Luni, 2 martie 2009, 14:45)

      theman [utilizator] i-a raspuns lui john

      banuiesc ca din cauza ca nu seamana cu loganul ai parerea asta , ce misto era daca toate ar arata ca si logan .... nu-i asa mai posesorule de cutie pe roti ?
    • +1 (3 voturi)    
      super.... (Luni, 2 martie 2009, 15:37)

      jonutz [anonim] i-a raspuns lui john

      Hehehe ce tare esti.... probabil ca te-ai nascut printre concepte... hehehe
  • +12 (14 voturi)    
    arata bine (Luni, 2 martie 2009, 13:24)

    Vasile D [anonim]

    dc o baga in serie va avea succes
  • +3 (9 voturi)    
    hehe (Luni, 2 martie 2009, 13:25)

    Tavi [anonim]

    ..si ciudata maimutza...
  • -2 (10 voturi)    
    Duster (Luni, 2 martie 2009, 13:28)

    G [anonim]

    Duster in sensul de Dust Bin?
  • +4 (8 voturi)    
    Copie Chevrolet Volt (Luni, 2 martie 2009, 13:30)

    Anton KOVACS [anonim]

    Seamana, amandoua au 4 roti, 5 spite la roti si cate doua usi. In rest....
  • +13 (13 voturi)    
    romanu' snob (Luni, 2 martie 2009, 13:41)

    joombalaya [anonim]

    romanu' snob, ii pute dacia, a vandut teren si si-a luat o nemteasca, sa dea bine la gagici, desi nu-si
    poate scrie nici numele corect.
    renault merita respect pentru ce a facut si intentioneaza sa faca la dacia, au scos un produs corect si onest pentru cei vor o masina noua, rezonabila ca pret, dotari si fiabilitate.
    da' ce sa-i faci, tzaranbetele daca nu-i fudul nu-i tzaranbete destul...
  • +11 (11 voturi)    
    Superba (Luni, 2 martie 2009, 13:44)

    Autogreen [anonim]

    Masina arata superb, clar va fi un succes ca si Logan. Masina asta va rupe piata, in felul in care arata si la pretul la care se va vinde, iti facedeja inima sa bata mai tare.
  • +8 (8 voturi)    
    mie imi place :p (Luni, 2 martie 2009, 13:48)

    BlackR [anonim]

    ...o sa fie ieftina si are un design sportiv ceea ce o face masina perfecta pentru tineri
  • +4 (4 voturi)    
    Arata foarte agresiv, sunt deja un potential clien (Luni, 2 martie 2009, 14:18)

    jean valjean [anonim]

    dar sa nu uitam ca-i doar un concept car, o randare pe calculator. Daca modelul de serie va lasa aceiasi impresie, cu finisaje ceva mai atente la interior si la un pret corect, va fi un succes garantat. Cred ca mi-o voi cumpara si eu. Nu-mi voi cumpara niciodata o masina second,in functie de banii de care dispun imi voi cumpara intotdeuna o masina noua pe care o voi vinde dupa patru ani iar cu banii platesc avansul pt urmatoare, si tot asa...
  • +1 (1 vot)    
    Nu seamana cu finalul (Luni, 2 martie 2009, 14:19)

    same.dan [utilizator]

    Din pacate, ca orice concept, nu va semana decat foarte putin cu masina finala, in caz ca va fi produsa. Prizele de admisie fata sunt mult subdimensionate, farurile si stopurile sunt mult prea sus in comparatie cu inaltimea rotilor, farurile se prelungesc pana la portiera fata si sunt mai mari la capat(!!), geamul spate e complet nerealist, e prea jos fata de restul si prea mic. Spatele in general e complet improbabil. Lipsesc semnalizatoarele, rotile de bun simt, oglinzile sunt la mishto.

    Sunt 2 versiuni in imagini, cu 2 si 4 usi.
    • +1 (1 vot)    
      De fapt... (Luni, 2 martie 2009, 16:39)

      xxx [anonim] i-a raspuns lui same.dan

      De acord cu totul mai putin ultima propozitite... Masina are 3 usi. Una pe-o parte si doua pe cealalta... Adica un motiv si mai mare pentru care nu o sa intre in productie in configuratia actuala.
    • 0 (0 voturi)    
      nimic nu seamana cu finalul !!! (Marţi, 3 martie 2009, 13:07)

      mimi [anonim] i-a raspuns lui same.dan

      mama ce interesant...un concept car ce nu va arata cu varianta finala...daaahhhhh!!! lucrezi la RAR si simteai nevoia sa ne arati ce parti ale masini nu vor primi omologare pt drumurile publice, sau ce? normal ca este "complet nerealist" totul, dar asta e menirea concept carurilor, sa te faca sa visezi la ce va fi...si 2. sa stranga opiniile publicului tinta, ce sa scoata si ce sa mentina dpdv al tushelor de design pe varianta finala.
  • +5 (5 voturi)    
    V V V V V V V V V V V V (Luni, 2 martie 2009, 14:19)

    Masacru [utilizator]

    Imi place designul. Cand am vazut-o, am zis in sine "Robocop" :D

    Desi nu ma omor dupa marca Dacia, pe asta as cumpara-o numai pt design. Sper sa iasa pe piata.
  • +6 (6 voturi)    
    Super (Luni, 2 martie 2009, 14:21)

    cstn [anonim]

    Pt ca tot veni vorba de nemti, aia cumpara in draci Dacia mai exact Sandero. Daca nu ma insel, de la inceputul anului si pana acum Dacia este a doua in topul vanzarilor din Germania. Si asta pt ca raportul calitate pret este OK. Daca acest concept AR FI o copie a unei alte masini cu siguranta ar fi mai ieftina si mai buna.
  • -10 (12 voturi)    
    portbagaj (Luni, 2 martie 2009, 14:33)

    calamaru [anonim]

    hahahahahahaha! scaunele culiseaza ca sa iti cari bicicleta! :)))))) Asta-i pentru cazul in care te lasa cashcaraveta in drum, sa ai cu ce sa ajungi acasa :))) Cumva are si cui pentru remorca de carat gunoiul la tara?
  • +8 (8 voturi)    
    Dacia este un candidat serios (Luni, 2 martie 2009, 14:36)

    b09d4n [utilizator]

    eu caut sa-mi iau o masina care sa indeplineasca urmatoarele criterii:

    - minim 4 stele la Euroncap;
    - dotari de siguranta care sa includa si perdea de airbaguri, nu doar cele laterale;
    - garda la sol mare pentru a nu avea probleme cu bordurile sau bolovanii de pe drumurile forestiere;
    - consum rezonabil;
    - modularitate pentru incarcatura. Deseori plec cu bicicleta sau kayakul la munte si ma intorc plin de noroi;
    - intretinere ieftina pentru ca m-am saturat de taxele de service si manopera de la actuala masina;
    - sa coste putin;

    Planuiesc ca in viitorul apropiat sa-mi schimb masina. Un astfel de model va fi cu siguranta in lista mea de masini posibile. Ramane sa si confirme. Bravo Dacia, directia este buna.
  • +4 (4 voturi)    
    e OK (Luni, 2 martie 2009, 14:37)

    alex [anonim]

    Arata OK, dar asta e doar conceptul. A mai fost parca Steppe, si nu am vazut nimic dupa aia. Daca performantele tehnice sunt bune si ies cu un pret sub 10,000 EUR (7,500 EUR in Germania in programul lor de reinnoire a parcului auto)- o sa rupa piata in Vest.
  • -6 (8 voturi)    
    Hai sa fim seriosi ! (Luni, 2 martie 2009, 14:41)

    Georgica Prunaru [anonim]

    Daca ne gandim bine in urma cand a aparut conceptul Dacia Steppe credeam ca o sa apara cel mai tare tout-terrain de pe suprafata Pamantului si cand colo a aparut un Logan break de nici nu il pot privi fara sa mi se rascoale stomacul :)
    • +5 (5 voturi)    
      las-o ncet ca macane.... (Luni, 2 martie 2009, 14:57)

      gogule probleme ? [anonim] i-a raspuns lui Georgica Prunaru

      Daca tu ai senzatia ca intre Steppe si Break e vreo asemanare (este de fapt au amandoua 4 roti....) te inseli amice. Apare un SUV 4x4 dupa cum s-a anuntat oficial la anul in productia de serie. O sa fie si asta prezentat la salonul de la Geneva, deci inainte de arunca cu noroi mai uitati-va si voi pe comunicatele oficiale.
  • +4 (4 voturi)    
    Dacia se intrece pe sine (Luni, 2 martie 2009, 15:00)

    gab [anonim]

    superrrrr felicitari
  • +2 (2 voturi)    
    Arata bine (Luni, 2 martie 2009, 15:24)

    roman [anonim]

    Din cate stiu SUV-ul la Dacia va fi in jur de 12.000 euro. Daca din masina prezentata va fi pastrat 80-90% si la SUV ar fi ok. Se va vinde in mod sigur. E prima masina care atrage. Poate sa fie copiata dupa ce vreti voi, industria auto este demult globalizata si unii (china) copie orice masina pana la surub. Masina prezentata e mult peste conceptul steppe
  • +8 (8 voturi)    
    viitorul Daciei (Luni, 2 martie 2009, 15:29)

    sile [anonim]

    Un lucru important,caruia vad ca nu i se da atentie si nu a fost comentat,este si acela ca Duster-ul este rezultatul cooperarii Centrului de proiectare de la Bucuresti si de la Guyancourt.

    Inseamna ca baietii nostri incep sa se"miste"
    iar directia este cea buna.
    Asta e un lucru foarte important pentru viitorul Daciei.
  • +4 (4 voturi)    
    Concept (Luni, 2 martie 2009, 15:35)

    Adi [anonim]

    Felicitari echipei de la Renault care au integrat asa frumos elementele optice in caroserie (vezi Y-ul de la stopuri integrat in structura laterala a masinii). E extraordinar ca apare in sfarsit prin intermediul Renault un dram de imaginatie romaneasca absorbita in concept si poate in viitoare modele de la Dacia. Un BRAVO tututror celor care au facut posibil asta si nu bagati in seama comentariile rautacioase ca asa-i romanul, pana nu se astupa singur in noroi nu se simte satisfacut.... deci ignorati "look-ul" celor care se cred mai destepti decat sunt de fapt....
    FELICITARI !
  • -7 (9 voturi)    
    Yux! (Luni, 2 martie 2009, 15:38)

    Alex [anonim]

    Parca e un trol ! Urat rau conceptul. Si cum se face ca toate companiile producatoare de masini au in linii generale acelasi tip de concept. Forma este comuna si e URATA!
    • +6 (6 voturi)    
      trol esti tu ! (Luni, 2 martie 2009, 15:55)

      ofta scrie pe ochiul tau [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Tu te-ai uitat dimineata in oglinda ?
      Acolo poti vedea troliul de care vorbesti.
      Daca nu-ti place, e ok, asta pot intelege dar de aici si pana la a afirma ca toate companiile producatoare au acelasi tip de concept in linii generale... e grav... dute cu ochiul pe la service poate se mai poate face ceva si pentru tine....
    • +4 (4 voturi)    
      Urata?????? (Luni, 2 martie 2009, 17:12)

      Sedlex [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Pentru a firma ca un obiect (ex. Duster) este urat trebuie sa ai si niste argumente. Faptul ca tie nu-ti place nu este destul, deci ori ne luminezi si pe noi si ne explici dece acest concept este "urat" ori iti schimbi afirmatia in: "Mie nu-mi place!"
      • 0 (0 voturi)    
        (Miercuri, 4 martie 2009, 1:07)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Sedlex

        Mie nu-mi place! Fiindca e un concept urat. Tu cred ca nu vezi legatura dintre "nu-mi place" si uratenia masinii.
  • +6 (6 voturi)    
    Atentie (Luni, 2 martie 2009, 15:52)

    j&B [anonim]

    Nemtii au inceput deja sa-si cumpere loganuri , cred ca data maine ar intra in productie Duster-ul, sigur masinile made in Germania nu s-ar mai vinde. Felicitari dacia-renault. Astept si o versiune cc.

    Dacia rules :)
  • +3 (3 voturi)    
    imi place (Luni, 2 martie 2009, 16:19)

    serban [anonim]

    am cumparat acum o luna un discovery3 sh. e o masina buna, cu intretinere scumpa. daca dacia scoate un SUV care arata numai 60% din prezentare si are performante tehnice rezonabile, vand d3-ul. daca mai pot.
    • -5 (5 voturi)    
      te rog (Luni, 2 martie 2009, 16:52)

      Alias [anonim] i-a raspuns lui serban

      sa-mi vinzi mie discovery-ul sh amice. iti dau 3 dacii la pachet pe el. 'geaba ti l-ai luat, daca nu stii sa apreciezi calitatea si stilul britanic.
  • +9 (9 voturi)    
    Arata beton (Luni, 2 martie 2009, 16:23)

    FLORIN [anonim]

    Daca ar produce o masina care sa arate cat de cat asa ar rupe piata. Farurile si stopurile arata bestial.
  • -9 (9 voturi)    
    najpa (Luni, 2 martie 2009, 16:50)

    Alias [anonim]

    uratenie mai mare n-am vazut. noroc ca e doar un concept, ca altfel si-ar cumpara-o toti ghertzoii care vizeaza jipan.
  • +5 (5 voturi)    
    Perceptii gresite!! (Luni, 2 martie 2009, 17:26)

    Sedlex [anonim]

    Am observat ca multi s-au uitat cu un singur ochi la poze si la clipul de prezentare!
    In primul rand nu lipsesc semnalizatoarele de pe space ci sunt amplasate sus (apare in clip)
    In al doilea rand nu sunt prezentate 2 concepte, este prezentat unul singur care are o usa pe partea stanga si 2 pe partea dreapta, deci nici macar nu are 4 usi ca sa poata afirma cineva ca este un concept furat, are doar 3 usi + portbagaj!
    Cat despre asemanarile pe care unii le vad sau nu cu alte concept, forma generala a unei masini este data de functie (form follows function) deci nu mai vorbiti prostii, nu este nici pe departe un concept furat ci este cat se poate de original.
    Nu sunt un fan al acestui tip de masina si consider ca unele elemente sunt supradimensionate pentru gustul meu dar in ansamblu este un concept frumos.
    Bravo Dacia si multumesc Renault!
  • -2 (4 voturi)    
    OAU (Luni, 2 martie 2009, 18:08)

    Alin [anonim]

    RUSINE DACIA????? Frate dupa ce ca abia au scos si ei ...mai bine zis le-a venit si lor ideea de a copia cel putin...un nou concept de masina...nu doar 4 roti si un volan...ar trebui sa fim mandri.
    Eu vreau sa vad masina asta macar la salonul auto CONSTRUITA nu doar grafica pe calculator.
  • -5 (5 voturi)    
    Margaritar la gat de magar .. (Luni, 2 martie 2009, 18:40)

    Palpatine II [anonim]

    .. seamna (ca idee) cu nave spatiale lansate de Corea de Nord. Problema Dacia e imaginea proasta; daca vor sa faca ceva cu impact, sa faca o noua masina care sa fie macar ca Megane calitativ dar care sa nu arate ca Logan-ul.
  • +2 (2 voturi)    
    bine ar fi sa iese... (Luni, 2 martie 2009, 19:10)

    Done [anonim]

    masinuta asta si sa nu ramana doar in stadiul de "inca o masina la GTA"
  • +3 (3 voturi)    
    F (Luni, 2 martie 2009, 20:39)

    WOW [anonim]

    Am ajuns sa vad sigla Dacia !! pe o masina de genul asta.... gata, pot sa mor linistit...
  • +4 (4 voturi)    
    DACIA (Luni, 2 martie 2009, 20:54)

    pician [anonim]

    75% contra acestei masini? Daca tot va-ti pus pe criticat, de ce nu puneti voi mana sa scoateti un nou tip de DACIE? Daca sunteti asi in materie, ma mir ca nu ati fost luati in cercetare si sa scoateti voi pe banda noi tipuri de masini. In loc sa fiti mandri ca apare acest nou tip, sariti ca arsi. Sau sunteti niste aiuriti! Mie imi place si sa dea Dumnezeu sa mai apara si alte prototipuri.
  • +6 (6 voturi)    
    Daca ar arata asa (Luni, 2 martie 2009, 21:10)

    Valy Greavu [utilizator]

    Sincer sa fiu, daca ar arata asa, poate m-as gindi foarte serios sa-mi achizitionez masina nationala...
    Ca seamana sau nu cu altceva, daca le iese... eu sincer imi cumpar [;)]
  • +1 (1 vot)    
    pret redus (Luni, 2 martie 2009, 22:13)

    masina [anonim]

    ceea ce e interesant nu e designul, care e revolutionar pentru neamul romanilor constructori de Dacia 1310, ci pretul, care va fi sub cel al lui logan...acum, lasand gluma la o parte, astept sa iasa pe piata, probabil voi cumpara daca pretul nu este aberant
  • 0 (0 voturi)    
    Succes (Luni, 2 martie 2009, 22:57)

    ela [anonim]

    E super!
    Bravo!
    Cred ca va fi un succes!
  • +1 (1 vot)    
    dacia concept duster (Luni, 2 martie 2009, 22:58)

    daniel [anonim]

    fratie se vede ca suntem o natie de toata scarba careia ii place sa carteasca impotriva propriilor oameni .negam ca tot ce e fabricat in ro poate fi si bun de altfel.dacia ramane totusi o masina destul de buna si accesibila ,financiar vorbind.cat desprer noile modele de la logan incoace BRAVO LOR ,au gasit poate in sfarsit un investitor care se preocupa si care se implica.
  • 0 (0 voturi)    
    foarte bine! bv Dacia (Marţi, 3 martie 2009, 0:12)

    mircea [anonim]

    Asa da! Chiar daca este putin probabil ca aceasta masina sa apuce seria, prezentarea modelului la geneva este o dovada ca Dacia este o firma serioasa. Iar ptr astia reticenti de pe site mai fiti si voi solidari o data ca suntem toti romani.
  • +1 (1 vot)    
    nu e bun (Marţi, 3 martie 2009, 8:06)

    ispy [anonim]

    daca nu are abtibild nike pe luneta, rugina in portiere si stilpi, eleron din lemn si portbagaj suplimentar din tabla deasupra nu e bun. a, si sa nu uit, unde intra lada de scule cind mergi la drum lung? se potrivesc la ea piese de 1310tlx?
    circoteli, circoteli...
    e o masina misto, as vrea sa vad asa ceva pe strada, nu dacii lipite cu plasturi, q7 cu manelar in bord sau vw golf second-hand germania cu 'numai'80de mii km la bord dupa resetarea ceasului electronic.
  • 0 (0 voturi)    
    asa DA! (Marţi, 3 martie 2009, 9:37)

    haphap [anonim]

    in sfarsit, Dacia arata a masina pe care merita sa dai banii...
  • 0 (0 voturi)    
    carcotasi (Marţi, 3 martie 2009, 10:39)

    Dan [anonim]

    Observ, din ce am citit la mesaje ca romanul sufera tare. Sufera de prostie, de ingamfare, de ipocrizie, de penibilitate maxima! Daca nu scotea Dacia acest concept, toata gainile cotcodaceau ca suntem cei mai prosti ca nu ne pricem la nimic, daca a scos un concept Dacia, acum o dam pe invers, ca e o copie, ca tot mai bun e un BMW! Sincer imi e greata de romanii astia care numai romani nu sunt, o gloata lipsita de un gram de cultura!
  • 0 (0 voturi)    
    E o masina micuta (Marţi, 3 martie 2009, 11:54)

    Marius [anonim]

    E o masina micuta, pe platforma de Sandero:
    http://mariusbojor.blogspot.com/2009/03/dacia-duster-crossover-e-o-masina.html

    Dar e si foarte faina.
  • +1 (1 vot)    
    e bun !!! super tare ! (Marţi, 3 martie 2009, 12:18)

    Solithar [anonim]

    Daca nici asta nu arata bine ?! ... si mai e si potrivit pentru drumurile noastre, care pana la intrarea masinii in productie de serie nu se vor imbunatati ...
  • -2 (2 voturi)    
    conceptul asta e o VARZA! (Marţi, 3 martie 2009, 12:39)

    eu [anonim]

    nu seamana cu nimic, dar contine elemente furate din mai toate.
    e un concept, fara conceptie

    in rest e ok.
  • -1 (1 vot)    
    Masini frumoase/masini urate (Marţi, 3 martie 2009, 12:49)

    Lucian [anonim]

    Frumusetea unei masini sta in forme simple si proportii corecte, nu degeaba VW Golf a devenit un clasic. In aceeasi nota se inscriu si noul Mini Cooper, mai vechile Volvo sau Nissan Patrol. Pe de alta parte, constructorii francezi se tot intrec in forme care mai de care mai suprarealiste fara a reusi vreo masina cu adevarat frumoasa, si atata vreme cat vor insista in aceasta directie nici nu vor reusi.
    • +1 (1 vot)    
      Nu sunt de acord (Marţi, 3 martie 2009, 13:59)

      Sedlex [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

      Poate ca acest concept nu o sa iasa niciodata pe piata dar asta nu inseamna ca au pornit intr-o directie gresita.
      O forma futurista pt o masina nu are doar rolul de a impresiona , prin abordarea diferitelor forme, care pot parea "ciudate" la un moment dat, constructorul investigheaza defapt noile posibilitati de valorificare a spatiului, de imbunatatire a aerodinamicii cat si priza la public.
      A face un singur model de masina doar pentru ca asa face toata lumea nu o sa duca niciodata la evolutie. Ce s-ar fi intamplat daca nu am fi renuntat inca la forma pe care o aveau masinile de epoca?
      Creaturile acestea ciudate care se numesc oameni se plictisesc repede de rutina si daca unora le mai plac inca masinile clasice este tocmai pentru ca nu le mai vezi in fiecare zi pe strada.
      Cred ca ar fi mai bine sa apreciem intentia si nu sa ii acuzam ca incearca.
    • +1 (1 vot)    
      Asta e parerea ta... (Marţi, 3 martie 2009, 14:13)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Mie imi place la nebunie ce au facut cei de la Peujeot. In ultimii ani au reusit sa deseneze masini cu adevarat frumoase. Nemtii ar trebui sa ia lectii la capitolul asta. Golf III e o masina extrem de urata in opinia mea. Celelate golfuri mai noi nu sunt frumoase dar macar nu sunt atat de urate ca Golf III.
  • +1 (1 vot)    
    hai romania (Marţi, 3 martie 2009, 13:24)

    bucurila [anonim]

    Daca era un concept german/american/japonez sigur nu se gaseau asa multe acuzatii de plagiat (din fericire singurele care apar). Asta pt ca romanul are un complex de inferioritate si nu prea are suficienta seva pentru a critica ''produse'' ale maretelor popoare. In schimb romanul se pricepe de minune sa-si dea singur cu sutul in dos.........
    • +1 (1 vot)    
      moga (Marţi, 3 martie 2009, 14:46)

      ispy [utilizator] i-a raspuns lui bucurila

      masina asta e facuta de marius moga, de e asa de acuzata de plagiat?
  • +1 (1 vot)    
    Proasta natie suntem! (Marţi, 3 martie 2009, 15:43)

    Sedlex [utilizator]

    De cand a fost dat publicitatii acest prim concept Dacia toata lumea ii huiduie de parca si-au dat auto-gol! Romanul e bun la toate, de la politica la design de masini. Fiecare dintre noi daca ar ajunge pt o zi presedinte sau designer la Dacia ar revolutiona intreaga Ramanie.
    Pt ca o masina sa nu para a fi furata fiecare marca ar trebuii sa produca un singur tip de masina (Audi numai sedanuri, Chevroletul numai crossover-uri si Jeep numai offroad-uri). Sunteti incredibili serios!
    Cautati pe google poze cu masini si comparatile sa vedeti cate deosebiri gasiti intre ele.
    Duster si Volt... serios? Seamana la fel de mult cat seamana mercedes cu BMW!
  • 0 (0 voturi)    
    primele poze de la stand (Marţi, 3 martie 2009, 21:38)

    john [anonim]

    Nu e doar pe calculator. Priviti niste poze de la stand, la salonul de la Geneva.

    http://motoring.sky.com/news/galleries/geneva-motor-show-dacia-duster-concept.aspx#i=0
  • 0 (0 voturi)    
    Dacia Duster (Joi, 5 martie 2009, 21:41)

    Marian [anonim]

    Felicitari Dacia!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri