Volkswagen a prezentat noua generatie Polo. Masina ajunge la toamna in Romania

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 3 martie 2009, 14:57 Economie | Auto

Noul VW Polo
Foto: Volkswagen
Volkswagen a prezentat la salonul auto de la Geneva a cincea generatie a modelului de clasa mica Polo. Producatorul spune ca in versiunea BlueMotion consumul mixt e de 3,8 litri. In cea mai rapida varianta, cu motor 1,2 litri, 105 CP, consumul este 5,5 litri/100 km, iar viteza maxima - 190 km/h. Noul Polo va ajunge in toamna pe piata romaneasca, au spus pentru Hotnews.ro reprezentantii Porsche Romania

Noul Polo a fost dezvoltat ca parte a ceea ce Volkswagen numeste un nou ADN de design, care a fost folosit la coupe-ul Scirocco si noua generatie Golf.

Noul Polo are 3,95 metri lungime, cu 4 centimetri mai mult decat vechea generatie, iar capacitatea portbagajului este de 280 litri si poate ajunge la 952 litri.

Polo va avea sapte motorizari in acest an, cu un nou motor TSI si consum de 5,5 litri plus un TDI BlueMotion cu consum mixt de 3,8 litri, anuntat de producator. Motoarele pe benzina au puteri intre 60 si 105 CP, iar diesel-urile intre 75 si 105 CP Practic noul Polo va fi disponibil cu motoarele pe benzina 1,2 litri cu 60, respectiv 70 CP, 1,4 litri 85 CP plus un 1,2 TSI de 105 CP. La diesel, propulsorul de 1,6 litri vine in variantele cu 75, 90 si 105 CP.

In varianta diesel 1,6 litri 90 CP, consumul mediu mixt este dd 3,8 litri/100 km, iar emisiile de CO2 sunt de 96 g/km. Masina va veni in trei versiuni de echipare: Trendline, Comfortline si Highline.

Printre concurentii lui Polo se numara Renault Clio, Opel Corsa, Skoda Fabia si Ford Fiesta.

Prima generatie Polo a iesit pe piata in 1975, cea din prezent e pe piata din 2002, dar a primit un facelift in 2005. In tara s-au vandut anul trecut 4.300 de masini Polo, scadere de 31% fata de 2007.


Citeste mai multe despre   






















VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

4691 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    Urita si scumpa (Marţi, 3 martie 2009, 15:25)

    travis [anonim]

    Perfecta ptr o tipa cu fite,dar nu prea multe.
  • +2 (2 voturi)    
    Polo (Marţi, 3 martie 2009, 15:26)

    Nicolae [anonim]

    Atentie Polo ajunge la dimensiunile lui Sandero(4,02) si functie de preturi s-ar putea ca Dacia sa aiba o problema !!!
    • +1 (3 voturi)    
      piticanie scumpa (Marţi, 3 martie 2009, 15:51)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      Nici Polo si nici Fabia nu se compara ca si spatiu cu Sandero, sa nu mai vorbim de pret. As alege sandero fara sa stau pe ganduri. In rest e fumusica piticania polo dar se cam ascunde in fata la noua Fiesta.
  • 0 (0 voturi)    
    yeah (Marţi, 3 martie 2009, 15:27)

    hahahah [anonim]

    si pretul de ce nu`l zic hotzii de la porsche romania ??

    va zic eu, pretul minim e de 10.000 euro pentru trendline cu dotari minime

    unchiul meu din germania care lucreaza la VW in munchen imi zicea ca pretul din fabrica este de

    6000 euro pt polo
    9000 euro pentru golf 6
    13.000 euro pentru passat
    11.000 euro pentru tiguan

    restul e adaosul importatorilor si a dealerilor, fiecare are minim 30% adaos

    si acum ce ziceti, mai cumparati masini noi ??

    desigur, ca noi romanii suntem cam prostuti si facem planul importatorilor
    • 0 (0 voturi)    
      ? (Marţi, 3 martie 2009, 15:56)

      Sol Badguy [anonim] i-a raspuns lui hahahah

      Si ce-i asa mare revelatie? E normal ca pretul de productie sa fie mai mic decat pretul e vanzare. Altfel ar fi doar voluntariat din partea producatorului. Si ce legatura au romanii? Ce, germanii nu cumpara masini tot cu pretul de adaos? Ma refer la marea masa, nu la angajatii VW, care evident au reduceri.

      Daca chiar vrei sa stii, cele mai nesimtite profituri (in procente) le are chiar Dacia.
    • 0 (0 voturi)    
      VW (Marţi, 3 martie 2009, 16:11)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui hahahah

      A omis unchiul tau sa-ti spuna ca si eu clientul mai am o anumita mraja de negociere?
      Eu acum 2 ani am negociat o reducere de 17%ptr.un Polo,cash cumparata!
      Restul este si un castig al Autohausului,ca nici ei nu pot supravietui numai din comisionul de vanzator!
      Cu cat masina este mai mare,cu atat rabatul este mai solid!
      Iar astazi,nici numai vorbesc:daca vrei masina noua,trebuie cumparat in urmatoarele zile,saptamani si pana la toamna.Preturile sunt down(in Germania)si daca nu este o reducere substantiala,dar este impodobita cu asigurari,garantii si dobanzi 0 sau chiar pana la 5%.Ptr.clientela straina,cred ca sunt alte reguli de joc,dar f.incurajatoare!
    • 0 (0 voturi)    
      asa si... (Miercuri, 4 martie 2009, 19:42)

      alin [anonim] i-a raspuns lui hahahah

      ce propunere ai ?
      sa nu mai cumparam masini, ca facem planul dealerilor ? mergi tu in Germania sau in alta parte si cumpara-ti si fa-le alora planul.
      sau zici ca nimeni sa nu-si mai cumpere masina noua ? iarasi cred ca exagerezi.
  • -4 (4 voturi)    
    oilo (Marţi, 3 martie 2009, 15:47)

    vwww [anonim]

    Penibil, nimic nou ca de obicei. vw ramane cea mai cocalareasca firma
  • -1 (1 vot)    
    New Fiesta (Marţi, 3 martie 2009, 15:54)

    mircea [anonim]

    Nu e urata dar nici macar nu se compara cu noua fiesta la design spatiu si pret.
    • +2 (2 voturi)    
      zau (Marţi, 3 martie 2009, 16:11)

      no name [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Poate ca la design si pret nu se compara cu fiesta, dar ca fiabilitate, consum si performante?
  • +3 (3 voturi)    
    Acum... (Marţi, 3 martie 2009, 16:07)

    X [anonim]

    ... nu mi-e clar. Masina asta va ajunge in Romania noua sau SH ? :)))
    • 0 (0 voturi)    
      good point! (Marţi, 3 martie 2009, 18:03)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui X

      1-0 ptr.tine!
  • +3 (3 voturi)    
    fabrica fantoma (Marţi, 3 martie 2009, 16:39)

    vlad [anonim]

    VW nu are nici o fabrica in Munchen. Poate unchiul lu asta micu de mai sus lucreaza la BMW
    • 0 (0 voturi)    
      vW (Miercuri, 4 martie 2009, 9:41)

      TNT [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Poate lucreaza la VW Suleiman Grlic Autohaus din MUnchen :)
  • 0 (0 voturi)    
    pretul (Luni, 15 martie 2010, 22:57)

    ion [anonim]

    este vreo 13000 la baza cu multe dotari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri