Primul test drive cu cea mai ieftina masina din lume. Jurnalistii britanici: incredibil de buna (VIDEO)

de Carla Dinu     HotNews.ro
Vineri, 27 martie 2009, 7:51 Economie | Auto

Am petrecut aproape o zi intreaga conducand Nano, pe o distanta de aproape 200 km. si a fost una dintre cele mai extraordinare experiente din viata mea. Este uimitor de buna si in ea te simti ca intr-o masina scumpa. Este silentioasa si foarte incapatoare. Indienii au reusit sa creeze o masina incredibila. Sunt cateva din concluziile unui jurnalist britanic de la cunoscuta publicatie auto Autocar care a facut primul test drive cu cea mai ieftina masina din lume, modelul Nano al indienilor de la Tata Motors.



Britanicii au comparat Nano cu Ford Model T, masina care a schimbat industria auto in urma cu mai bine de 100 de ani.

Nano a fost lansat luni, 23 martie, cu pretul de pornire de 100.000 de rupii (1.460 euro, 1.980 dolari) si care ajunge la 2.480 euro.  

Livrarile vor incepe abia in iulie, dar rezervarile se fac incepand cu 9 aprilie. Din cauza cererii mult mai mari decat productia, numele primilor 100.000 de oameni care vor primi masina vor fi trase la sorti.  

Masina are motor de 0,6 litri, 35 CP, viteza maxima este de 105 km/h, iar cu un litru de benzina poate merge in medie 23,6 km. In 2011 va aparea o versiune a Nano pentru  Europa, mai scumpa, care va fi cu 20 cm mai lunga decat versiunea indiana si va avea mai multe dotari.

Rectificare: In articol s-a strecurat o greseala. A se citi  200 km. in loc de 200.000 km. asa cum aparuse in varianta initiala. Ne cerem scuze cititorilor.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

23551 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Ma rog,.... (Vineri, 27 martie 2009, 8:19)

    Stoewer [anonim]

    Ma rog, eu am mai citit drive teste despre Nano in AutoBild si auto motor und sport si entuziasmul era mai rezervat. In actualul auto motor und sport sunt fotografii foarte sugestive la capitolul "te simti ca intr-o masina scumpa". Dar na, atata dai, atata primesti. Concluzia era insa in general pozitiva, desi masina e zgomotoasa , vibreaza, frane slabe si tinuta de drum e cam "saltareata"
    • +9 (9 voturi)    
      un lucru bun pe langa multe lacune... (Vineri, 27 martie 2009, 10:29)

      ligrivn [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      ale acestei masinute este faptul ca la pretul asta forteaza marii producatori auto sa-si revizuiasca politicile de pret pentru a face fata concurentei. Ne putem astepta asadar la alte reduceri de pret pe langa cele puse pe seama crezei economice globale.
    • -3 (3 voturi)    
      E ca la imprimante (Vineri, 27 martie 2009, 15:40)

      nam [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      Imprimanta ieftina, cerneala scumpa ;) Si papa ceva cerneala quadro-cicleta asta :)) 56mpg nu e un record, sint tot mai multe city cars diesel care papa mai putin, ca sa nu mai zic de hibride.
  • +12 (12 voturi)    
    bravo tata (Vineri, 27 martie 2009, 8:52)

    alex [anonim]

    Industria auto avea nevoie de o asemenea masina. Daca comparati dimensiunile modelului golf in functie de generatie o sa observati o crestere semnificativa.Acest lucru se poate observa pentru toate modelele. In loc sa facem masini mai mici si mai practice pentru oras, facem masini mai mari si cu cat mai multe gadget-uri de care rareori ne folosim. Industria auto in loc sa se bazeze pe inovatie, eficienta, consumuri reduse, emisii reduse, costuri (d.pd.v. ecologic) de constructie cat mai mici se bazezea pe amagirea clientului cu tot felul de electronici inutile. De mult conceptul de masina a ramas neschimbat, era si timpul pentru un asemenea model, poate si alti constructori vor urma exemplu Tata. Bine ca la noi in tara multi o sa rada de acest model , nu prea da bine la imagine o chichineatza de asta ,nu?
    • -15 (21 voturi)    
      nu e buna (Vineri, 27 martie 2009, 10:14)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui alex

      un audi sau un beemveu din 2000 e de milioane de ori mai buna decit jaful asta
      • +5 (5 voturi)    
        La pretul asta? ar putea fi! (Vineri, 27 martie 2009, 10:59)

        Dragos [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Un audi, BMW sau Mercedes din 2000 nu costa cat intre 1.460 si 2.480 euro, si dupa ce il cumperi mai investesti cateva sute de euro/an (la o masina de 9-10 ani te cam lasa piesele, indiferent de marca).
        Nu as recomanda India, dar cea europeana pare interesanta ca inlocuitor pt. matiz.
      • +5 (5 voturi)    
        uita-te si la pret (Vineri, 27 martie 2009, 11:04)

        nitz [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Cat te costa un audi din 2000 sa-l cumperi? si sa-l repari? si sa-l aduci in India :-D ?
      • +2 (6 voturi)    
        Gogu (Vineri, 27 martie 2009, 13:51)

        Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        Gogule, tu din care categorie faci parte?

        Taranul de mall sau
        Cocalarul de trafic?

        Eu te suspectez ca din amandoua... big time.

        Salutari cu coji de seminte. :))
      • +1 (1 vot)    
        daaaaa.... (Marţi, 31 martie 2009, 19:14)

        muky [anonim] i-a raspuns lui gogu

        .....si cat te costa intretinerea bmv-ului;numai uleiul costa aproape cat 1/4 din nano,pe urma cat "papa" un bmv,numaI CA SA TE DAI GRANDE MACIO,atunci ,mai bine pe jos ca-i mai sanatos;sa nu mai punem daca incep sa"cada"una alta sunt de cateva ori mai scumpe decat la dacia,dar decat la nano;-poate ca nano e o solutie pt. india ,dar s-ar putea gasi solutii de tipul "nano" pt. europa.chiar si hibrid ,daca ar avea cineva interesul.dar nu prea se inghesuie nimeni,caci toti vor profituri babane;a cam trecut vremea lor;lumea se orienteaza(marea majoritate,mai sunt si exceptii)catre un cost de intretinere cat mai convenabil-un raport intre pret,calitate,confort s.am.d.;in plus un jeep are nevoie de loc de parcare mai aparte si sosele mai latute ,loc de manevrare mai larg si la fel masinile mai lungi si mai late. cu bine
    • 0 (4 voturi)    
      Nano citit invers (Vineri, 27 martie 2009, 12:54)

      Niculaie [anonim] i-a raspuns lui alex

      In mod sigur masina 'Nano' nu va avea succes in Israel - cine ar risca sa conduca prin Petah Tikva o mashina marca 'Onan'.
      In al 2-lea rand conducatorul auto din 'clip' - cu un accent australian f. puternic - trebue sa fi fost impresionat mai intai de suma de bani primita de la compania "Tata" pentru ca sa iasa in lume cu asemenea declarati.
      Eu nu mi-ashi baga familia sau nici macar cateau intr-o asemenea mashina - riscul unui accident cu un biciclist ar fi prea mare - nu pentru biciclis...
      • 0 (0 voturi)    
        am vrut sa spun ca vorbesti prostii... (Marţi, 31 martie 2009, 19:27)

        muky [anonim] i-a raspuns lui Niculaie

        ....dar m-am razgandit,iti expui punctul de vedere,dar uiti ca trabantul are caroseria pe care o are si s-a vandut in milioane de exemplare;fiat 650-veneau polonezii de la ei din tara pana la marea neagra si se intorceau si inapoi bine sanatosi(si sa nu-mi spui ca aveau o caroserie mai buna atunci);la urma urmei nici dacia nu-ti ofera o siguranta prea buna,si totusi lumea circula si cu dacii-la urma urmei ce protectie iti oferea o motocicleta cu ataj sau fara (cam niciuna) si totusi lumea a circulat si circula cu ele,ba chiar fac turul europei si chiar al lumii(cine dispune de finante);asa ca punctul tau de vedere se cam clatina cu bine
    • +1 (3 voturi)    
      NANO creier (Vineri, 27 martie 2009, 14:46)

      kllaus [anonim] i-a raspuns lui alex

      au cei care pretind ca asemenea masini sustin industria auto. Pai la 2000 de coco cat poate sa castige un producator si tot lantul din aval si amonte astfel incat sa-si intretina companiile? Solutia o reprezinta reducerea substantiala a consumului si gasirea unor combustibili care sa nu polueze, si NU reducerea dimensiunilor si a confortului. Intoarceti-va voi in Evul Mediu.
      • +1 (1 vot)    
        m-am uitat de mai multe ori la clip... (Marţi, 31 martie 2009, 19:36)

        muky [anonim] i-a raspuns lui kllaus

        ...si n-am bagat de seama sa stea soferul inghesuit,desi era destul de corpolent,dar poate d-voastra ati testat-o si ati condus de pe scaunul din spate;daca aveti talia lui ghita muresan, atunci e explicabil de ce sunteti nemultumit.(sper sa nu va supere tonul mai glumet) cu respect
    • +1 (1 vot)    
      O.K. toate bune si frumoase (Vineri, 27 martie 2009, 16:56)

      Ariel [utilizator] i-a raspuns lui alex

      Primire euforica la britanici, mai putin la scepticii nemti (deh, se tem deja de concurenta) dar acesta este doar inceputul piesei. Astazi mai importanta este fiabilitatea si costurile de exploatare. Poate fi ieftina la cumparare dar ce ma fac daca ma seaca dupa. Eu unul, prefer sa dau un pic mai mult la inceput si sa stau linistit la volan ca nu trebuie sa car o remorca de bani ca s-o intretin sau cu grija ca ma lasa cand mi-e lumea mai draga. Daca este adevarat ce zic nemtii despre frane, si n-am motive sa nu-i cred, atunci sorry, o las pe raft si ma tot duc. Poate fi ieftina dar viata mea este mult mai scumpa pentru mine, ca am numai una.
      • 0 (0 voturi)    
        nemtii fac lupo (Sâmbătă, 28 martie 2009, 12:39)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Ariel

        vw-lupo este o masina care ar trebui sa fie ideala pentru oras dar oare de ce este atit de scumpa?
  • +2 (12 voturi)    
    cea mai rapida din univers...:) (Vineri, 27 martie 2009, 9:00)

    opaq [anonim]

    Va dati seama ca este cea mai rapid masina din univers. "Am petrecut aproape o zi intreaga conducand Nano, pe o distanta de aproape 200.000 km si a fost ...". Sper ca versiunea pt Europa sa poata mai mult. Undeva pe la 10000 de km pe ora.: )

    Redactia: ne cerem scuze pentru eroare; sunt 200km.
  • -2 (8 voturi)    
    200.000 km /zi? (Vineri, 27 martie 2009, 9:01)

    Costos [anonim]

    Facand un mic calcul 105 * 24 = 2520 unde 105 e viteza maxima, 24 numarul de ore pe zi.
    Rezulta 2520 km pe care putea sa ii parcurga masina intr-o zi la viteza maxima.
    Cred ca trebuie sa mearga cateva luni la viteza maxima sa ajunga la 200.000, dar sunt sigur ca nu o sa ajunga la numarul ala de km parcursi.
  • +4 (4 voturi)    
    ca masina de oras.... (Vineri, 27 martie 2009, 9:10)

    otonel [anonim]

    mie nu-mi displace nici la ext., nici la int., atat cat se vede. Pare un fel de Matiz mai saracut. Daca-ar fi sa ma gandesc la Ro as avea o problema legata de roti: sunt prea mici ptr gropile de la noi. In rest, curajosii ar putea sa o cumpere, sa nu se mai duca la cumparaturi si servici cu tramvaiul, nu?
    • +2 (2 voturi)    
      roti mici ? masina e mica pt gropile de la noi ! (Vineri, 27 martie 2009, 16:21)

      mihai brad [anonim] i-a raspuns lui otonel

      Eu zic ca toata masina e mica pt gropile de la noi. Risti sa te scapi cu tot cu ea intr-un sant si nu te mai gaseste nimeni. Acum serios vorbind, stiu pe cineva care si-a vandut matizul pt ca avea probleme cu mijlocul (coloana vertebrala!), rotile erau mult prea mici pt gropile de la noi, suspensii tari si disconfortul mult prea mare.
    • +3 (3 voturi)    
      soluţie pentru Romania (Vineri, 27 martie 2009, 16:26)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui otonel

      Versiunea pentru România va fi echipată nu cu roţi ci cu senile. Este o adaptare firească pentru specificul drumurilor patriei...
    • 0 (0 voturi)    
      am condus tico.... (Sâmbătă, 28 martie 2009, 12:44)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui otonel

      am condus pe vremuri tico, foarte mult prin oras. cind am cumparat-o prin '94 credeam ca se face praf suspensia datorita rotilor mici si a amortizoarelor garantate numai 50000 km dar surpriza pozitiva a fost imensa. nu am avut probleme cu suspensiile si am vindut-o acum citiva ani cu 230000 km la bord in stare normala de functionare.... asa ca idea ca rotile mici sint o tragedie nu se sustine (confortul cu roti mici este totusi prost....)....
  • -3 (5 voturi)    
    minunea indiana (Vineri, 27 martie 2009, 9:18)

    Aliosa [anonim]

    200.000 km intr'o zi, si cu 105km/ora? asta da performanta. am plecat, ma duc sa ma inscriu pe liste
  • -5 (5 voturi)    
    re (Vineri, 27 martie 2009, 9:19)

    gogu [anonim]

    Dar ce masina e asta bai nene de faceti voi 200 000km intr-o zi??
  • -11 (11 voturi)    
    cititi textul mai bine ! (Vineri, 27 martie 2009, 9:36)

    yo [anonim]

    Cititi textul mai bine ! " Am petrecut aproape o zi intreaga conducand Nano, pe o distanta de aproape 200 km. "...deci nu sunt 200.000 km ...oricum asta nu e masina , nu are un minim de siguratnta ,stabilitate , nu se poate numii masina , e doar un carut de cumparaturi !
    • +4 (4 voturi)    
      am citit bine (Vineri, 27 martie 2009, 10:24)

      gp [anonim] i-a raspuns lui yo

      in articolul postat initial se spunea ca a parcurs 200.000 km. Crezi ca toti ce au comentat pe acest subiect au citit gresit?
  • -6 (12 voturi)    
    Nano nino (Vineri, 27 martie 2009, 9:36)

    Dan [anonim]

    Dragi cititori ce nu aveti rabdare sa cititi: MASINA A FACUT 200 DE km | NU 200.000 CUM AU ZIS GRABITII DE MAI SUS!!
    Acum sa trecem la lirici mai serioase: masinuta mica isi face treaba , daca nu iti place nu te obliga nimeni sa o cumperi dar sunt sigur ca vor fi doritori.
    • +5 (5 voturi)    
      dupa corectura da (Vineri, 27 martie 2009, 10:07)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Dan

      ai citit dupa corectura
  • -2 (12 voturi)    
    Bun... (Vineri, 27 martie 2009, 9:39)

    Vorbe goale [anonim]

    ... sa mearga ei cu ea.

    Pun pariu ca ala de la Autocar are un Mertz clasa S pentru "nevoi personale" si recomanda Nano altora.

    E ca si blocul de locuinte cu multiplele lui "avantaje": toti aia care au inventat blocurile si care construiesc blocuri stau la casa :)
  • 0 (6 voturi)    
    penibili (Vineri, 27 martie 2009, 9:41)

    radu [anonim]

    Cred ca laudand psudo masina asta o sa scoata Tata din groapa... si o sa traga astfel si Jaguar si Land Rover in sus.
    Tipic britanic
    • +2 (6 voturi)    
      Asa e (Vineri, 27 martie 2009, 10:10)

      georgio [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Nu sunt un fan Logan chiar o consider o masina sub medie. Dar un Logan chel (fara nu stiu ce dotari high-end) e un pic peste 5000EUR si cu cateva generatii tehnologice peste roaba de la Tata. Daca faci o camparatie surub la surub Loganul e mai eficient economic decat masina de la Tata. Britanicii doar spera cu vanzarile de Nano ca o sa prinda o piata mare dar very low income, piata cu care o sa salveze Jaguar si Rover marcile lor mari si complet outdated.
      • 0 (0 voturi)    
        Logan -v-tata (Vineri, 27 martie 2009, 16:21)

        Niculaie [anonim] i-a raspuns lui georgio

        Loganu e Tata lui Nano - si la performantta si la confort
      • 0 (0 voturi)    
        Logan (Sâmbătă, 28 martie 2009, 10:39)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui georgio

        Daca ii dadeai "ziaristului" de la Autocar sa testeze Logan isi voma matzele de cat de nasoala e masina. Daca e caricatura aia, e foarte buna. Pai daca e asa buna sa ia una si sa circule cu ea 5 ani, sa arate cat de mult ii place.
  • +7 (9 voturi)    
    asta-i viitorul ! (Vineri, 27 martie 2009, 9:48)

    stan papuse [anonim]

    Lasati povestea cu 200.000 .... e o simpla greseala si e nesemnificativa . Uitati-va bine la masina asta pentru ca ea va deveni etalon si va schimba industria auto . Cei care cred ca o sa treaca criza si o sa ne intoarcem la ale noastre sint pur si simplu ... neinformati .
    • -1 (7 voturi)    
      care etalon (Vineri, 27 martie 2009, 10:30)

      gp [anonim] i-a raspuns lui stan papuse

      cum sa devina etalon o masina atat de mica dar care consuma 5l/100 km. Hai ca ma faci sa rad. De energii alternative ai auzit?
    • 0 (0 voturi)    
      doamne fereste... (Sâmbătă, 28 martie 2009, 1:55)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui stan papuse

      doamne fereste...
      un ateu
  • -4 (6 voturi)    
    In sfarsit "cea mai extraordinarta" (Vineri, 27 martie 2009, 9:51)

    liviu [anonim]

    Astia au reinventat matizul cu roti de roaba, volan pe drepta si motor de fierastrau. Cea mai extraordinara masina, maine imi vand fordul :))))
  • -2 (6 voturi)    
    Cititi mai cu atentie (Vineri, 27 martie 2009, 9:52)

    dorel [anonim]

    E vorba de 200 km. Cred ca cele trei zerouri sunt dupa virgula zecimala care in sistemul britanic e punct.
    Asa ca nu va mai dati cu presupusul. E o masina pentru timpurile ce vor veni. O sa faceti coada la ea! Mai ales dupa 2012!
    • 0 (0 voturi)    
      doreleeeeeee (Vineri, 27 martie 2009, 11:57)

      hazard [anonim] i-a raspuns lui dorel

      da-te jos din tractor (sau dacia papuc)!! :))))))))
  • -2 (8 voturi)    
    Frustrare (Vineri, 27 martie 2009, 9:57)

    nelu [anonim]

    Cred ca e putin frustrant pt englezi ca o asemenea marca care vinde aceste caricatauri de masini sa detina si marcile premium englezesti Rover si Jaguar. Asta e traim vremuri grele si poate si patronul revistei auto e tot indian.
    • +8 (8 voturi)    
      Da, sigur (Vineri, 27 martie 2009, 10:16)

      vio [anonim] i-a raspuns lui nelu

      De ce si-au vandut marcile alea premium? Si tocami la indieni?
      Sa zica mersi ca indienii nu comercializeaza Nano sub numele Jaguar!! Ha.ha.ha.

      In rest, e o masina ok si care o sa se vanda enorm in Europa.
      In fond, va fi pentru Europa ceea ce a fost Fiat Topolino pentru Italia, Citroen 2Cv si Renault 4 penru Franta, Austin 7 si Morris pentru UK, Buburuza pentru Germania. Adica un mijloc de transport ieftin si bun.
      • 0 (0 voturi)    
        nano nu in europa (Sâmbătă, 28 martie 2009, 12:53)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui vio

        nano va produce o mare revolutie in india, comparabila cu cea a fordului T pentru america (asta o zice tipul din film si are dreptate) dar impactul asupra europei va fi zero.... europa produce ceea ce cer europenii. daca europenii vor dori o masina din clasa nano, atunci se va produce de catre firmele europene. totusi, sa nu uitam ca nu se va putea produce decit o masina care sa asigure viabilitatea industriei europene....
  • -8 (8 voturi)    
    cine-i crede pe britanici (Vineri, 27 martie 2009, 9:57)

    kllaus [anonim]

    ei nu sunt in stare sa faca o masina buna, si atunci lauda rahaturile pe care le fac altii. Cred ca tipul asta de masina va avea un succes enorm in viitorul apropiat, intrucat multi indieni vor sa-si schimbe bicicleta, si asta a devenit cea mai ieftina solutie. Se vede de la o posta ca este o masina facuta pentru un singur pasager. Faceti-i teste in Romania si mai discutam apoi de calitatea ei, nu pe piste amenajate. Presupun ca atunci cand pleci cu masina in oras va trebui sa te informezi de unde bate vantul, si sa-ti calculezi unghiul in care virezi. Altfel ajungi in alta parte a orasului.
  • +8 (12 voturi)    
    nano (Vineri, 27 martie 2009, 9:59)

    dman [anonim]

     E o masina foarte tare. E perfecta pentru oras si costa f f putin. Dar romanii idioti...daca nu e mercedes, audi sau bmw nu e buna.
    • -3 (3 voturi)    
      Nu-i adevarat... (Vineri, 27 martie 2009, 10:41)

      Vorbe goale [anonim] i-a raspuns lui dman

      ... si Volkswagen si Toyota si Mitsubishi sunt bune.

      Altfel, ia-ti Tata ce vrei... mai ales ca astea o sa ajunga reciclabile intr-o zi.
  • +6 (14 voturi)    
    aveti Logan? (Vineri, 27 martie 2009, 10:01)

    aKa [anonim]

    Nu va suparati, da' o dati in diverse si aveti mentalitatea unui frustrat in Logan. Masina asta e de viitor din cauza marimii, consumului si ergonomiei. Va uitati cu jind din barcile voastre cum parcheaza o pitipoanca Smartul pe orice colt in Romana si va ganditi ce bine e uneori sa ai o masina mica.
    Am si eu o barca de Passat si recunosc ca mi-ar placea ca sotia sa aiba o masina asa mica. Sa o iau si eu la cumparaturi si sa rezolv diverse treburi, mai ales cand ma invart prin centru.
    Daca ar fi avut un pret de pornire de 10.000 de euro erati pe liste. Uite de-aia ma enervez cand scot motorul sau bicicleta in oras. Vreti masini mari, scumpe si cu motoare de cel putin 2.5 litri.
    Hai sa mai lasam si la copiii nostri ceva aer proaspat si combustibili fosili. Iesiti pe strazi si cu bicicleta sau troace de-astea de 2.000 de euro, ca sunt destui oameni ca mine care va vor admira, nu vor rade de voi.
    O zi buna baieti. Si fete.
    • 0 (8 voturi)    
      injuratura la romani (Vineri, 27 martie 2009, 10:14)

      Alias [anonim] i-a raspuns lui aKa

      toti oamenii care nu sint de acord cu tine nu sint "cei cu Logan", dusmanii tai de moarte. au trecut 20 de ani de la lovilutie si avem aceeasi mentalitate dictatoriala - cinen nu-i cu noi e impotriva noastra si trebuie eliminat.

      ca sa nu mai zic ca tu care ai passat "faci critica" celor cu "barci"! asta e chiar culmea!

      eu nu mi-as lasa sotia sa mearga cu un sicriu pe roti, dar, in fine, e optiunea fiecaruia in legatura cu durata normala a unei casatorii.
      • 0 (0 voturi)    
        probabil ca... (Marţi, 31 martie 2009, 20:26)

        muky [anonim] i-a raspuns lui Alias

        ... ai trimite-o pe jos(aut Caezar aut nihil),caci daca n-ai avea posibilitate pt. o masina mai buna?--asa ca las-o mai moale(de fapt se poate circula si cu bicicleta,trotineta etc-vezi Japonia,da,dar la noi nu se poate,ca nu poti iesi in oras o persoana, numai cu masini de cel putin 4-5 locuri) cu bine
    • -5 (7 voturi)    
      In europa nu o sa se vanda (Vineri, 27 martie 2009, 10:21)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui aKa

      Nu te supara dar comentariile din articol sunt exagerate, nu sunt fan masini mari, am avut si logan despre care am in continuare o parere buna, chiar daca e cam cu un metru mai scurt ca passatul ai suficient spatiu in interior. Revenind la subiect masina asta e exagerata din toate punctele de vedere inclusiv la pret, iar la 35 CP daca ai curajul sa iesi cu ea din oras e sinucidere curata, o sa depasesti destul de greu un tractor. Tico si matizul e limuzina pe langa asta..
      • +7 (7 voturi)    
        romanul (Vineri, 27 martie 2009, 10:38)

        dman [anonim] i-a raspuns lui cristi

        Asta e problema romanului, vrea o masina buna la toate, sa care si gaina si purcelu, sa se duca si nunta sa care si sacii cu cartofi..etc. Pai tu nu intelegi ca masina asta e de oras ? Un scuter este mai scump decat Nano.
  • -6 (8 voturi)    
    UK colonie hindu :) (Vineri, 27 martie 2009, 10:01)

    MG [utilizator]

    UK colonie hindu :)
    o fi bine, o fi rau?
    :))
  • +3 (5 voturi)    
    nu fitzi rai! (Vineri, 27 martie 2009, 10:09)

    nevermind [anonim]

    E vorba de 200 Km parcursi ...

    In rest, ce sa spun... Presupunand ca jumatate din utilizatorii de scutere si alte motorete din India isi vor cumpara o astfel de masina, imi inchipui in ce hal o sa se circule... Vai mama lor!
  • -9 (11 voturi)    
    Faina masina (Vineri, 27 martie 2009, 10:12)

    Vasile [anonim]

    Pt astia care lauda masina asta: E ca si cum ar veni o firma si ar produce televizoare alb-negru cu tub de 12 inch si ar zice ca vai ce bune si ieftine sunt. La fel si masinile astea...or fi ele ieftine si se poate merge cu ele la piatza, dar sunt complet depasite pentru vremurile actuale.
    • +7 (9 voturi)    
      re (Vineri, 27 martie 2009, 10:31)

      dd [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Tocmai ca masina e perfect adaptata vremurilor in care traim. Doar ca esti tu prea prost sa-ti dai seama.
      • 0 (0 voturi)    
        Tzarane (Vineri, 27 martie 2009, 21:54)

        Vasile [anonim] i-a raspuns lui dd

        E adaptata pentru tine care ai trait in padure si inca mai speri sa ti se indeplineasca visul din copilarie de a avea o bicileta.
        Lumea, tehnologia, orice evolueaza. Masina asta e o involutie nu e evolutie. Sa ti-o cumperi tu si prietenii tai
  • +7 (7 voturi)    
    Sunt posesor de Ford !! (Vineri, 27 martie 2009, 10:22)

    ilie [anonim]

    Este exceptionala pt. vanzoleala zilnica prin orase. Avantaje: pretul, consumul, cant. noxe/km, manevrabilitate in trafic, vol. portbagaj la 2 pasageri, spatiul de parcare. Dezavantaj: marimea rotilor pt. „strazile” noastre.
    • -2 (4 voturi)    
      diferenta mare (Vineri, 27 martie 2009, 10:45)

      dinu [anonim] i-a raspuns lui ilie

      Nu te supara dar e diferenta enorma intre ford si asta, Un diesel mic de la ford sau peugeot cu acelesi nivel de emisii si consum dezvolta o putere dubla fata de asta, nu mai vorbesc de restul tehnologiilor. Asta e, mai greu sa faci cercetare si mai simplu sa te intorci in timp si sa scimbi caroseria la un trabant.
  • -1 (7 voturi)    
    hindu crash test (Vineri, 27 martie 2009, 10:24)

    Lupu [anonim]

    ceva detalii despre un eventual crash test?
    • -1 (9 voturi)    
      Selectie Naturala (Vineri, 27 martie 2009, 10:37)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui Lupu

      Pai la ei nu prea conteaza singuranta ca oricum sunt prea multi, masina asta contribuie la selectia naturala. Cu 35 CP cine risca o depasire?
    • 0 (6 voturi)    
      test (Vineri, 27 martie 2009, 10:50)

      crash [anonim] i-a raspuns lui Lupu

      crash test la nano e daca te sprijini pe ea....
  • +2 (6 voturi)    
    f destepti (Vineri, 27 martie 2009, 10:44)

    alex [anonim]

    Intr-adevar era o greseala in articol referitor la numarul de km parcursi de jurnalist intr-o zi cu masina "minune"... era si greu sa-ti dai seama .. dar unii tin mereu sa iasa in fata si sa spuna cat de perspicace sunt ei si de tari la "arimetica" .. masina arat cum arata... merge cum merge... pana nu va urcati in ea nu mai elucrubati ....
  • -2 (4 voturi)    
    km (Vineri, 27 martie 2009, 10:44)

    200 km [anonim]

    e vorba de 200 km nu de 200.000 km. Si e posibil sa-i faci intr-o zi. Totusi asta nu inseamna ca este o masina buna si extraordinara, e iar propaganda de 2 lei, asta-i masina pentru zona lor n-are ce cauta in Europa.
  • +3 (3 voturi)    
    nano (Vineri, 27 martie 2009, 10:58)

    eu [anonim]

    Mai bine ma plimb cu bicicleta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      succes! (Marţi, 31 martie 2009, 20:34)

      muky [anonim] i-a raspuns lui eu

      poate-ti dai drumul de la Stana de Vale ,caci pana in Budureasa sunt vreo 16 km,si o sa ajungi la vreo 60-70 km/h ,numai sa ai grija la curbe si la frane,ca sa n-o iei pe directa,ca atunci in mod sigur o s-o intreci pe Nano. inca o data succes!!!!!
  • +2 (6 voturi)    
    yeah (Vineri, 27 martie 2009, 11:03)

    mda [anonim]

    raspund celui care se intreaba ce sa faca cu cei 35CP

    SA MEARGA PRIN ORAS

    adevaru ca ai nevoie de Q7 si de 300CP sa umbli prin oras.

    iar fanii loganului le zic sa o lase mai moale cu ligheanul asta pe 4 roti numita masina. E o masina pentru mediul rural, consumul este mare, caltiatea inexistenta, iar fiabilitatea un termen necunoscut pentru DACIA.

    Daca as avea cateva miliarde de dolari, si as fi pe moarte (ca warren buffet) mi-as face o fabrica de masini ieftine si as sparge in bucati toata piata auto.

    voi cred ca nu stiti cat costa un polo care iese pe usa fabricii...

    costa 5000 euro, 2000 euro mai baga VW profit, iar in romania se vinde cu 9000-10000 in functie de dealer.
    • -3 (3 voturi)    
      Bine ca esti tu destept (Vineri, 27 martie 2009, 11:32)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui mda

      Esti desteptul tipic care arunca cu noroi in produsele romanesti, tata asta e buna ca e straina si are doar 35CP lar lastunul a fost proasta ca era romaneasca. Nu vorbea nimeni aici de Q7 si nici 300CP si nici de preturi la poarta fabricii atat timp cat nu poti sa mergi si sa cumperi din fata portii, tori au dealeri si toti au adaosuri. O sa vezi cat costa caricatura asta in europa. Sunt conins ca nu ai condus niciodata matiz si sa incerci sa te gandesti ca-i mai tai vreo 20 CP
    • 0 (0 voturi)    
      5000 euro un polo? (Vineri, 27 martie 2009, 19:49)

      gcorneille [anonim] i-a raspuns lui mda

      cred ca te inseli, nu poate fi atat de scump la poarta fabricii
      stiu ca pretul unui Opel Astra (generatia noua) la iesirea din fabrica este 4700 euro, pret la care se adauga costuri cu publicitatea 1200 euro, logistica 600 euro, si se ajunge la costul total de 6500 euro, ori cel mai ieftin Astra nou nu scade sub 12500. Astra Clasic costa 3900 doar productie (fara publicitate si logistica)
      Evident e vorba de preturi la variantele de baza
      sursa: contabil de 16 ani la Ruselsheim
      De aici trag eu concluzia ca Polo nu ajunge la 5000 de euro decat poate cu publicitate si logistica cu tot.
  • 0 (4 voturi)    
    vai de fundu' nostru (Vineri, 27 martie 2009, 11:03)

    gigi [anonim]

    acum toti o sa isi cumpere cate o producatoare d'asta de fum pt ca o sa isi permita. si o sa o ia poluarea prin tavan. si o sa mancam petrol din ce in ce mai mult, cu cat vor aparea mai multe rahaturi d'astea.

    stiti ce o sa respiram in curand? exact....
    • 0 (4 voturi)    
      gigi are dreptate (Vineri, 27 martie 2009, 11:17)

      stan papuse [anonim] i-a raspuns lui gigi

      ... foarte multa dreptate !
  • -3 (3 voturi)    
    Timpul (Vineri, 27 martie 2009, 11:06)

    Ralf [anonim]

    Timpul va fi judecatorul acestei masini.
    Cred ca este o masina "non calitate" si atat.
    Clar ca pretul reflecta produsul.Nu exista in lumea asta un produs de calitate ce poate costa de 5 ori mai putin fata de un altul din aceeasi clasa.
    Multa reclama in jurul unui miraj.
    Sa ne amintim de Nano peste 1-2 ani.
  • -3 (3 voturi)    
    CEA MAI EXTRAORDINARA=pleonasm (Vineri, 27 martie 2009, 11:15)

    liviu [anonim]

    masina asta e o exagerare, in europa cu toate taxele ea nu are cum sa coste sub 3500 euro o sa vedeti, iar la pretul asta as alege oricand un logan sau un sandero second. Daca tot e prea mult poti sa-i vinzi roata de rezerva si climatizarea si airbagurile si mai rami cu bani
  • +4 (4 voturi)    
    paradox (Vineri, 27 martie 2009, 11:16)

    cristi [anonim]

    ce nu realizeaza nimeni este ca, cu cat vor fi mai ieftine, masinile se vor inmulti si, overall,
    chiar daca sunt mici si consuma putin, in final
    ne vom inghesui si sufoca in oras iar consumul de
    combustibil, per total, nu numai ca nu se va reduce ci va creste.
    solutia : o taxa suficient de mare pentru protectia mediului pentru a tine sub control numar de masini(jos cocalarii care aduc masini second hand din germanica).
    daca nu, la un moment dat, chinezii o sa inventeze super mini nano masina de 100 euro, pe care o vom folosi o luna si o vom arunca la gunoi. macar de ar merge cu pedale... hi..hi..hi..
  • +4 (4 voturi)    
    Cateva opinii (Vineri, 27 martie 2009, 11:26)

    cosmin [anonim]

    La pretul ei, profitul Tata e cel mai probabil sub 200 Euro/buc. Amortizarea investitiei in uzinele de productie e posibil sa dureze foarte mult (cauza principala pentru care volumul productiei nu satisface cererea).
    In plus, datorita costului, rulmentii sau lagarele (daca exista) e posibil sa fie inlocuiti cu cine stie ce sisteme ultra ieftine, deci la capitolul fiabilitate mai are de lucrat.
    Presiunea pe pret pusa de tot felul de producatori exotici e una din cauzele scaderii calitatii producatorilor consacrati, dar aici e posibil sa ma insel :-)
    Din situatia in care masina era un revelator al statusului social, adica arata cine/ce esti, am ajuns ca masina sa-l "faca" pe om si asta se aplica cam des, inclusiv la cei din categoriile de venit inferior. Vorba aceea: "am masina, deci sunt cineva" chiar daca are doar orgoliu/trufie. Omul ar trebui sa posede bunul nu invers. Ar fi de analizat mutatiile psihologice produse in societatea indiana de posibilitatea ca aproape orice sa isi cumpere o masina si cat de benefice for fi pe termen lung.
    • 0 (0 voturi)    
      nano e pentru india.... (Sâmbătă, 28 martie 2009, 13:07)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      acolo din cauza aglomeratiei viteza nu depaseste 20 km/h deci 35 cp este suficient (nu e nevoie decit de viteza 1 si 2). crash-testu' este fara sens, cel mult test la frecare de alta masina ca la ei pe 3 benzi sint cinci rinduri de masini (nu 4 ca in bucuresti)...multe inbinari sint facute cu adezivi nu cu sudura asa ca este usor si cu reparatiile (un tub de uhu si gata cu problemele la caroserie...)....prevad ca in vreo 5 ani o sa citim pe hotnews despre revolutia produsa de nano in india in chestiuni de service.....
  • +1 (3 voturi)    
    nu ma pot abtine (Vineri, 27 martie 2009, 11:35)

    calu verde de pe peretele verde [anonim]

    nu ma pot abtine sa fac un comentariu: masina este buna sau rea , ieftina , etc etc etc. Dar un lucru iese in evidenta: rotile sunt mici si fac comparatia cu pietrele de poli-disc care cu cat sunt mai mici cu atat se uzeaza mai repede- parca si vad ca mergi cu 101 km/h si ramai fara roti in 200,1 km. Stie cineca care este consumul de roti /km?
  • -1 (3 voturi)    
    masina saracului [ macio car] (Vineri, 27 martie 2009, 13:56)

    asly [anonim]

    nano o ancrucisare intre risca si trabant
  • +2 (2 voturi)    
    optiune (Vineri, 27 martie 2009, 14:17)

    pentru_cristian [anonim]

    Eu zic ca exista ceva mai practic: BICICLETA.
    Masinuta asta e o optiune pentru un om sarac dar cam lenes. N-ai bani da' vrei masina?
    Zici ca-i jucarie!
    Nu cred ca scopul unei masini e sa ne duca din A in B. Ea trebuie sa ne duca in siguranta din A in B. Cred ca singurul avantaj al masinii e pretul. Pun pariu ca daca o faceau de carton (mai tineti minte Trabantul?) coborau sub 1500 de E.
    Eu am 100 de kg. Mai aduc trei prieteni si suntem mai grei ca masina. M-am dus la un magazin sa-mi iau un scaun. L-am intrebat pe vanzator cat timp ama garantie. S-a uitat lung la mine si mi-a spus: Pentru dumneavoastra nu avem garantie. Sarcina maxima admisa e de 80 de kg. Daca aveti mai mult va asezati pe raspunderea dumneavostra!
    Chiar numai asa sa ai un scaun pe patru roti, sa-ti misti c***` gras parca nu merita!
    • 0 (0 voturi)    
      bicicleta (Vineri, 27 martie 2009, 20:22)

      emilper [utilizator] i-a raspuns lui pentru_cristian

      Matale cred ca ai duş la birou si traiesti undeva unde nu s-a inventat poleiul si ploaia ca in .ro cu bicicleta in fiecare zi nu te vad mergand decat prin mai si prin septembrie, pe vreme buna ....
      • +1 (1 vot)    
        aha! (Vineri, 27 martie 2009, 22:25)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui emilper

        Bicicleta + umbrela = NANO
        Minunat!
        Cred ca se va vinde de minune in Olanda, Danemarca, Suedia, etc. (tari in care ne place sa mergem vara ca e frumos, curat, civilizat si oamenii sunt draguti, serviabili, ....)
  • +5 (7 voturi)    
    new hardware (Vineri, 27 martie 2009, 15:22)

    ispy [utilizator]

    asta e masina aia care cind buseste un lastun, apare pe lcd-ul lastunului new hardare found. do you want to install?
    • +2 (2 voturi)    
      super postare (Vineri, 27 martie 2009, 15:57)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui ispy

      cel mai tare comentariu de pana acum :))) ...in alta ordine de idei, daca analizezi nu articolul ci comentariile realizezi cat de ....nepriceputi suntem noi la facut comentarii. ar trebui, cei care isi dau cu presupusul, ca e buna ca e rea, sa tina seama de: -cui i se adreseaza masina respectiva (apropo de cei cu statutul social), - une este produsa o asemenea masina (asta pentru cei care isi dau cu presupusul ref la calitate si nu de alta dar un rulment sau lagar super calitativ pun pariu ca poate costa si de 5 , 10 ori mai ieftin in india decat in europa), dar mai ales tine-ti seama de un lucru: a<ti condus-o sau nu? daca nu, atunci faci guritza mai mica; daca da, atunci faceti precizarea ca este vorba strict de parerea voastra persoanal...gusturile care nu se.... Iar apropo de modul in care jurnalistii germani stiu sa aprecieze o masina nu cred ca mai trebuie sa spunem multe, mai ales dupa episodul cu Logan, cand s-au cam descalificat ca si datatori cu parerea despre masini; asa cum englezoii o tin sus si tare cu jag si cu aston si cu rover-ul lor asa si nemtii, tot ce nu este deutsch nu este bun. si nu va mai enervati atata dragilor, este doar o masina :)
      • +1 (1 vot)    
        british humour (Duminică, 29 martie 2009, 17:40)

        ispy [utilizator] i-a raspuns lui catalin

        ma bucur ca te-am facut sa rizi. e nostim si articolasul, suna a umor englezesc, sarcastic, ironic si necrutator... am dat un search dupa NOT-ul de final, in care neaga toata pleiada pro-nano,dar cre ca l-a sters tipa de a tradus acest impresionant review, cum zic rusii...
  • -1 (1 vot)    
    Scuter cu 4 roti (Vineri, 27 martie 2009, 15:39)

    sorin [anonim]

    Jurnalistul care facea comparatie cu modelul T de scum 100 si ceva de ani cred ca avea dreptate dar alfel. Cam acolo s-a intors industria auto indiana. Diferenta ar fi ca Fodurile alea T au rezistat mai multi ani, la o jucarie deasta indiana nu-i dau mai mult 2 ani. Oricum pt carat gaini si capre nu ai nevoi de mai mult si e mai spatios ca un scuter.
  • 0 (0 voturi)    
    o masina pentru fiecare (Vineri, 27 martie 2009, 16:00)

    freedom [anonim]

    "O masina pentru fiecare" - acesta cred ca este motto-ul neoficial al producatorilor auto. In acest fel aproape fiecare om de pe Terra va avea o masina. In acest sens propun sa se desfinteze prin lege mersul pe jos. O masina pentru fiecare va duce desigur si la o "scadere" considerabila a consumului de petrol si desigur a poluarii?!!
    Propun ca in programa de gradinita sa fie introduse si cunostinte de sofat...
  • +1 (1 vot)    
    NANO vs Scutere (Vineri, 27 martie 2009, 16:19)

    Edw [anonim]

    Daca ati fi un pic destupati la minte si ati revedea declaratiile lui TATA, a facut foarte des precizarea ca acesta nu este o concurenta pentru celelalte autoturisme , ci se vrea a fi o alternativa pe 4 roti pentru milioanele de scutere din INDIA, de aici si motorul foarte mic si viteza maxima de 105 km/ora. Dar, asa va place sa comentati ...
  • 0 (2 voturi)    
    FAIL (Vineri, 27 martie 2009, 16:20)

    Dragos Stefan [utilizator]

    Nici nu stiu cum sa privesc aceasta masina. Pe de o parte ma gandesc ca sunt multi oameni care folosesc masina drept un mijloc de transport de la A la B dar pe de alta parte sunt si oameni care nu vor o cutie din metal, cu 4 roti si-un motor pe care s-o foloseasca zi de zi.

    Totusi se exagereaza si multa lume uita ca masina se adreseaza in special pietei asiatice unde scuterul domina vanzarile.

    Daca aveti putina demnitate alegeti un C1, 107, Smart, Mini, Toyota IQ chiar si Aygo. Astea sunt masini de oras adevarate.
  • 0 (0 voturi)    
    Loganul indienilor (Vineri, 27 martie 2009, 16:22)

    marius [anonim]

    ma uitam la bordul lui Nano si nu stiam cu ce aduce? Cu Loganul nostru! Renault a facut din Logan un fel de Nano pt Europa. Sigur, la standardele din Europa. Si bine a facut, e o masina fiabila si nepretentioasa. Eu o am de 3 ani si nu am bagat cin stie ce bani in ea. Benzina, dus de la A la B, nu am nevoie de mai mult. Acesta e viitorul.
    • +1 (1 vot)    
      bordul lui nano (Sâmbătă, 28 martie 2009, 13:13)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui marius

      este facut pentru a nu fi nevoie sa fie schimbat daca pui volanul pe stinga sau dreapta.....si asta scade costurile de productie. in rest apreciez ca ai unde sa-ti pui telefonul mobil. la logan nu s-au gindit sa faca vre-un locas sa-l pui sus nu jos linga schimbator....
  • +2 (2 voturi)    
    Nano (Vineri, 27 martie 2009, 18:21)

    Swoosie [anonim]

    Dom`le imi aduc aminte că in urmă cu ceva ani, nişte baieţi scortosi de prin Germania se dadeau cu kurul de pamant ca Dacia Logan nu-i buna de nimic, ca câr că mâr, ca se rastoarna vezi doamne la cea mai mica suflare de vânt, etc, etc. Acum fac coada la Agentiile de vanzari ale Dacia Logan. Asa şi cu Nano. Marile concerne auto isi sint periclitată situţia pe pietele, datorita acestor baieti ultra smart de la TATA. nu degeaba adevaratii coneseuri compara modelul Nano cu Ford T.
  • -2 (2 voturi)    
    nanoooo (Vineri, 27 martie 2009, 19:58)

    lichi [anonim]

    asta da sicriu pe patru roti. numai asa pot sa rduca populatia globului
  • +1 (1 vot)    
    Englezii mananca rahat... (Vineri, 27 martie 2009, 22:44)

    americanu [anonim]

    Tipic englezesc , cum a zis mai sus cineva. Lauda Tata Motors, pentru ca de, Jaguarul si Roverul au fost cumparate de Tata, poate asa nu intra in nefiinta, cum au intrat pana acum...
    Mashina o sa rupa la vanzari in europa. In orase, la tara, pana la urma viteza maxima pe drumuri in oras este de 50 kmh, deci o sa fie ok. Daca baga pe ea si un casetofon ceva o sa se vanda si in yoropa...
    Si inca odata ...reiteram: COSTA 6000 Lei!!! Deci Sase Mii Lei!!! O iei cu cardul, locco....
    La banii astia, nu stiu cine nu o sa mai aibe mashina....Hai Ta ta...
    • +1 (1 vot)    
      americane, vrei un nou "trabant" in europa? (Sâmbătă, 28 martie 2009, 13:18)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui americanu

      in aceste zile, in romania nu mai exista nici o masina de bascalie. in oras atit tico cit si matizul impun respect chiar si lui q7. pe vremea cind aveam tico eram superior cam oricarei masini in traficul din oras... asa ca chiar se simtea nevoia unei masini de bascalie....
  • 0 (0 voturi)    
    foarte tare (Sâmbătă, 28 martie 2009, 1:29)

    fatman [anonim]

    Primo: am remarcat ardoarea cu care iubitorii de dreptate sociala voteaza negativ ORICE comentariu negativ la adresa "minunatiei" produsa de un mandru si vajnic popor demn de stima si mandria, etc etc

    Secundus: de oras sau de getto, aveti rabdare pana apar primele matze intinse pe asfalt/motor/bara/borna kilometrica. O sa fie Carmageddon cand or sa inceapa gipsanii sa se inghesuie cate 16 in ea si sa-i dea talpa prin Bombay. Da' vorba ceea, selectie naturala.

    Tertio: daca cosciugu asta trece normele NCAP atunci e ori pe shpaga ori pe fratie socialista ca pe bune NU EXISTA la roaba asta!

    Quartus: O groaza de concepte mult mai sigure nu sunt declarate roadworthy, dar cotetzu asta este.

    Si in final, sigur ca lumea auto va fi schimbata de criza, dar asta nu inseamna ca primu rahat care apare trebuie si adoptat si menajat si necrititcat si pupat in cur, numai fiindca e produs de o natie "defavorizata". Comunistilor!
    • 0 (0 voturi)    
      de acord (Sâmbătă, 28 martie 2009, 13:05)

      kalu [anonim] i-a raspuns lui fatman

      cu tine bro'
    • 0 (0 voturi)    
      Comunistilor? (Sâmbătă, 28 martie 2009, 22:56)

      Icsulescu [anonim] i-a raspuns lui fatman

      Cel mai tare a fost finalul. I-ai facut pe iubitorii de Tata de "comunisti"! Cred ca peste cateva luni insulta la moda va fi : "Capitalistilor!" . Dar nu la noi, ci prin America, Anglia, Franta si alte tari care nu-l au pe Basescu si Tismaneanu...
    • 0 (0 voturi)    
      capitalistule!!!!! :) (Duminică, 29 martie 2009, 13:49)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui fatman

      Ma distreaza opiniile acestea atit de puternic pro/ contra. Acest nou model: are si puncte pozitive si negative. Hei, cei care considerati ca e un cosciug ambulant, nimeni nu va obliga s-o cumparati! Aceasta masina se adreseaza celor care-si permit o a 2-a/3-a masina exclusiv de oras sau celor care pina acum nu prea si-au permis o masina! Daca e buna sau rea? Probabil depinde si de starea drumurilor...Iar dupa un timp de utilizare, isi va crea singura reputatia, in ciuda drive testelor +++/- entuziaste (sa nu uitam ca drive test si publicitatea se pliaza de multe ori intereselor financiare). Hei, entuziastilor care vad in acest model de masina viitorul: nu uitati ca ea functioneaza pe benzina! Multe masini din acestea, foarte accesibile ca pret, in circulatie duce inevitabil la deteriorarea calitatii aerului. As zice totusi ca sunt preferabile alte modele pentru viitor: de exemplu cele electrice sau pe hidrogen. (fatman, aveti dreptate: atitea modele pe energie alternativa nu sunt declarate roadworthy!!! :( )
  • 0 (0 voturi)    
    fasaie din greu (Sâmbătă, 28 martie 2009, 10:37)

    kalu [anonim]

    aceasta nu este o masina in primul rand. In al doilea rand, inainte sa va mai inflacarati la greu va rog sa va aduceti aminte de comentariile presei din germania referitoare la Logan. Ca e de kko, ca este urata, prafuita,etc. De aceea imi este foarte greu sa cred comentariile britanicilor invatati cu luxul. "A fost una dintre cele mai extraordinare experiente", frate am ras de nu mai pot. Fantastic....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică