Renault a lansat in Romania noul Megane, cu preturi de la 12.900 euro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 6 aprilie 2009, 12:28 Economie | Auto

Renault Megane
Foto: Hotnews
Renault a inceput comercializarea in tara a noului Megane, cu preturi cuprinse intre 12.900 euro si 17.500 euro, TVA inclus, in functie de motorizare si dotari. Francezii au lansat si noul Megane coupe, cu preturi de la 14.350 euro.   

Preturile de lansare pentru gama Megane pornesc de la 12.900 euro cu TVA pentru motorizarea pe benzina de 1,6 16V 110 CP.  Gama de motoare pentru cele doua modele include, pe langa motorizarea pe benzina 1,6 16V 110 CP si doua motorizari turbodiesel Common Rail, 1,5 dCi 105 CP si 1,9 dCi 130 CP. Pentru toate motorizarile, cutia de viteze este manuala in 6 trepte.

La Megane, preturile ajung la 17.450 euro pentru varianta cu grad de echipare Privilege si motor diesel de 130 CP. La benzina, in varianta de echipare Dynamique pretul este de 13.850 euro, iar cel mai ieftin diesel costa 14.600 euro, grad de echipare Expression, motor 105 CP.

Printre echipamentele standard se numara ABS (cu repartitor electronic de franare EBV) , AFU (asistenta la franarea de urgenta) airbaguri frontale pentru sofer si pasager, airbaguri laterale torace fata , servodirectie, aer conditionat, computer de bord, radio CD cu MP3, geamuri electrice fata si spate, oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, proiectoare de ceata, inchidere centralizata si demaraj cu card, bancheta spate rabatabila si fractionabila.

La Megane coupe preturile pornesc de la 14.350 euro pentru versiunea de echipare Dynamique, motor pe benzina 110 CP si ajung la 17.950 euro pentru varianta cu motor diesel 130 CP, grad de echipare Privilege.

Vanzarile Megane in Romania au scazut anul trecut cu 47%, de la aproape 12.000 de unitati, la 6.200.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

​VIDEO CONFERINTA: Batrana, capra Sofica si cenzura comunista

Filmul Baloane de curcubeu, in regia lui Iosif Demian, respins de cenzura comunista, a avut lansarea dupa 35 de ani la Sibiu, in cadrul Festivalului Astra. Cu aceasta ocazie, in cadrul conferintei ce a precedat proiectia oficiala, am putut afla de la regizorul Iosif Demian cum functiona cenzura comunista asupra filmelor, cum a fost distribuit in rol actorul Dorel Visan sau povestea batranei si a caprei Sofica.

10360 vizualizari

  • +1 (7 voturi)    
    mda (Luni, 6 aprilie 2009, 12:48)

    hahah [anonim]

    iar anul acesta vanzarile vor scadea la 100 masini pe an...

    ei vin cu o masina la un pret destinat target-ului gresit...

    pai la 14.000 euro exista alte alternative muuuuuuult mai bune... nu dau nume, dar cine e interesat, face targul, si showroom-urile, si se convinge singur.

    apropo, daca si acest nou megane vajaie si huruie la peste 130km/h ca vechiul, atunci e clara treaba :)))))

    toate bune si frumoase, sa speram ca, criza tine inca 2 ani, poate o sa vedem si noi niste masini mai ieftine, ca procedeele tehnologice si forta de munca ieftina vad ca nu scad pretul, dimpotriva, cresc vazand cu ochii.... auzi la ei.. masina de 1.4 la 14.000 euro :))))))
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Luni, 6 aprilie 2009, 13:06)

      theman [utilizator] i-a raspuns lui hahah

      oi fi si tu ceva scapatat care are ,,cocosat,, si diesel pe deasupra cum are lumea buna , nu ?
    • +2 (2 voturi)    
      huruie? (Luni, 6 aprilie 2009, 13:15)

      dan [anonim] i-a raspuns lui hahah

      Si eu am megane si la 150 km/h nu vajaie si nu huruie....
      Ala care huruie e al tau, sau "e din auzite..."?
    • +2 (2 voturi)    
      1.4 (Luni, 6 aprilie 2009, 13:19)

      doi [anonim] i-a raspuns lui hahah

      in primul rand nu e de 1.4, e de 1.6 16v la 14 000, si cu muuulte in ea. cam tot ce vrei. iar daca zici ca ala vechi vajaie la peste 130 inseamna ca nu te-ai plimbat cu el. te asigur eu ca nu vajaie nici la 200. iar in ceea ce priveste confortul din megane pe gropile din romania, nu am mers in alta masina care sa amortizeze asa bine gropile, poate un mercedes C sau un serie 5. excelente masini. hatchback-urile, nu sedan, ca ala e facuta in turcia si se strica. apropos, nu am megane, doar regret ca nu am luat megane, si asta din cauza dealerului.
    • +1 (1 vot)    
      vorbesti sa te auzi. (Luni, 6 aprilie 2009, 13:23)

      un oarecare [anonim] i-a raspuns lui hahah

      nu vreau sa iau apararea francezilor dar documenteaza`te inainte. Am gasit prin dealer (nu dau nume) oferta de deschidere in putin sub 13 mii 1.6 16V meganul de care vorbesti.
      si apropo...vanzarile au crescut in franta de exemplu la renault si dacia. slab dar au crescut. si actiunile lor au crescut ceva dupa minimul de acum cateva luni.
      dupa cum vorbesti esti frustrat ca nu ai bani de masina. da o fuga in targ poate au ajus de la noi ce au casat nemtii la programul rabla.
      P.S. : vezi GM. chiar si in faliment nu dau masini de pomana. pune`ti pofta in cui
    • 0 (0 voturi)    
      Da ... (Luni, 6 aprilie 2009, 13:32)

      www.marketingimm.ro [utilizator] i-a raspuns lui hahah

      ... pret de criza.
      Ai dreptate: daca criza tine inca 2 ani vom avea Audi A6 la 17 000 de Euro :)
    • -1 (3 voturi)    
      Rautate (Luni, 6 aprilie 2009, 13:45)

      adi v [anonim] i-a raspuns lui hahah

      La pretu asta nu cred ca vei gasi masina de generatie noua cu atatea accesorii ... garantat.
    • 0 (2 voturi)    
      Renault (Luni, 6 aprilie 2009, 15:04)

      Cris [anonim] i-a raspuns lui hahah

      Nu stiu cu ce Renault ai mers dar eu am un Renault megane II sedan din dec 2004. 1500 cm Diesel. 165.000 km. Nu papa ulei ca alte Diesel (VW papa ulei de noua). Pana acum am schimbat doar placute frana si discurile pe fata dar e ceva normal la un parcurs de 165.000 km. Am mers in Germania cu ea pe autostrada cu 170 km/h si nici nu haraie nici nu vajaie. Arata si merge impecabil. Este o masina mult mai buna decat altele gen VW sau Skoda TDi care au o groaza de probleme. Si nu o spun eu ci proprietarii de astfel de masini.
      • -1 (3 voturi)    
        Turbina!!! (Luni, 6 aprilie 2009, 15:46)

        Paulista [anonim] i-a raspuns lui Cris

        Cand o sa ai tu o turbina ca la VW si 140/170CP atunci sa comentezi cu mancatul uleiului...pana atunci stai tu fara ulei la 80CP.
        • +1 (1 vot)    
          mai exact (Marţi, 7 aprilie 2009, 9:23)

          Catelu [anonim] i-a raspuns lui Paulista

          Acum explica-ne si noua ce are in plus turbina de pe VW fata de cea de pe Renault? Sau in minus, de consuma ulei.
  • 0 (4 voturi)    
    Lansare Noul Megane (Luni, 6 aprilie 2009, 13:11)

    catalin [anonim]

    In zadar!!!! Cand toti producatorii vin pe piata cu motorizari noi ..francezii schimba doar sasiul si caroseria...motorul fiind acelasi.Bleahhhhhh....
  • +4 (4 voturi)    
    spera (Luni, 6 aprilie 2009, 13:12)

    anonim [anonim]

    Spera tu sa tina criza inca doi ani si o sa visezi la o calatorie cu ratb-ul nu la o masina noua. Cat de ingramadit trebuie sa fii sa iti doresti criza in continuare????
    Cu aceasta versiune Megane intra in lupta cu greii clasei (golf, focus, astra) la nivel de pret. Ramane de vazut daca va face fata, deoarece singurul atu al acestui model era pretul.
    • -1 (5 voturi)    
      da? (Luni, 6 aprilie 2009, 13:50)

      amator [anonim] i-a raspuns lui anonim

      greii clasei compacte sunt: Golf, Focus si Astra? Serios?
      • +2 (2 voturi)    
        Exact. (Luni, 6 aprilie 2009, 15:59)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui amator

        Uita-te un pic la vanzari si dupa aceea la comparativele de specialitate.
        Am avut un Megane 1.6 16 v, motor bun, spatiu ok, dar: cutie foarte proasta, sasiu slab. Probleme la electronica: bobine de inductie, injectoare sensibile, pozitie de condus inuman de inalta. Si sa nu uit schimbatorul de viteza care atunci cand accelera se misca in toate partile:)
        Fiind prima mea masina serioasa am apreciat-o foarte mult, dar aprecierea nu e rationala. Cu tot respectul pentru posesorii de Megane, dar acestea sunt printre cele mai slabe masini din segment.
        Ramane de vazut ce va face acest nou model, personal consider hatch-ul destul de banal si relativ mic ca dimensiuni, plansa de bord este reusita, dar materialele de dedesubt sunt slabe. Motoarele din pacate sunt aceleasi.
  • -2 (2 voturi)    
    Discutabil (Luni, 6 aprilie 2009, 13:50)

    Niki [anonim]

    Problema e daca si functioneaza cum trebuie, caci la 5-10% in plus pui de un Focus sau de Mazda 3, si nu prea se compara. iar d egropi, la Sedan se cam simt, sa vedem la asta de acu.
    Ce sa zic, francezii, in stilul lor: frumusica, dotata, pret bun. Si te rogi sa te tina. Dumnezeu cu mila.
  • +2 (2 voturi)    
    si ei (Luni, 6 aprilie 2009, 13:58)

    desigur [anonim]

    cica asta e pret de criza... au inghesuit cele mai ieftine dotari posibile intr-o caruta facuta in TURCIA.

    rusine sa le fie, sper sa nu vanda nicio bucata.

    am renault symbol, si inca regret amarnic ca l-am cumparat, de 2 ani bag bani in ea constant, are o calitate incredibil de proasta.

    mai bine mergeam pe una japoneza, germana sau chiar coreeana, sunt mult mai fiabile, si chiar daca dai un ban... pai ai masina frate, nu tractor de renault....
  • 0 (0 voturi)    
    RENAULT (Luni, 6 aprilie 2009, 15:07)

    daniel [anonim]

    sa speram ca l-au facut mai acatarii- totusi am megane 2002, mmm nu am ce sa-i cer prea multe pt ca masina este conceptie 95-96 cu putine modificari dupa 2000. totusi pot spune ca bobinele de inductie marca sagem dupa 25 mii km trebuie sa fi pregatit sa le schimbi- recomand marca germana beru ! tin mult mai mult (deja am 38 mii cu ele) si au fost si mult mai ieftine ! ex: beru 174 ron iar la reprezentanta frantujilor 315 ron. una m-a lasat pe drum in ajunul pastelui 2007 si nu am avut incotro si am intrat la sibiu in service renault pt ca trebuia sa ajung pana la tm manopera plus o bobina 440 ron. macar am fost multumit de promptitudine si felul de comportament fata de client --(poate pt ca era la sibiu totusi si nu la bucuresti) dar una peste alta masina este incapatoare - merge peste 180 pe autostrada consuma in bucuresti sub 10% la articulatie nu este nevoie sa umblu- inca (58 mii ) dar un tampon motor a cam cedat. alt lucru bun este ca incape tot familionu in ea ca urci peste borduri si te poti baga pe coclauri cu ea. este inalta fata de sol. ca apreciere generala este peste golf 4 la orice ora !
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Luni, 6 aprilie 2009, 16:07)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Am avut aceeasi masina ca tine, dar ultima afirmatie e o gluma. Nu am Golf, dar am mers cu amandoua masinile si nu au nicio legatura. In orice domeniu din lumea asta un produs mai scump este mai bun.
      In plus lista de optionale de la autovehiculele comerciale de la VW este mai lunga decat a tuturor modelelor Renault la un loc.
      Repet nu am Golf, dar am condus ambele masini, ca atare nu incepeti cu afirmatii de genul manele, tdi, cocosat etc ca nu tine.
  • 0 (0 voturi)    
    E facut in Spania sau in Franta! (Luni, 6 aprilie 2009, 15:44)

    cmister [anonim]

    Chiar nu e facut in Turcia sau in alta parte ... sunt 2 locatii in care se face asta ... Spania si Franta ...
    Intr-adevar Clio Symbolul (vechiul) se facea in Turcia ...
    Coupe-ul asta cel putin arata super bine ... l-am vazut in Ungaria ...
    Sincer ma asteptam la un pret mai mare sa se lanseze ... dar mie mi se pare pretul chiar ok ...
  • 0 (0 voturi)    
    Unii sunt prea destepti...cand dorm! (Luni, 6 aprilie 2009, 15:56)

    Michael [anonim]

    Ar fi interesant ca cei care critica masina sa spuna si ce masini au sau au avut. Stiti cum e cu vulpea....Apropo, toti sunt specialisti si la masini!
    • 0 (0 voturi)    
      Revenire... (Marţi, 7 aprilie 2009, 3:32)

      JIJI [anonim] i-a raspuns lui Michael

      Un punct in minus este ca au ramas tot motoarele vechi Renault Euro4!
  • 0 (0 voturi)    
    nu este stràlucità ,dar merità bani (Luni, 6 aprilie 2009, 19:45)

    mikael [anonim]

    cutie cu sase trepte ,ce nu gàsesti la concurenti, la acele preturi, am o laguna cu sase trepte si se vede diferenta la autobandà,
    • 0 (0 voturi)    
      ai vorbit si tu ca sa nu taci (Marţi, 7 aprilie 2009, 1:15)

      stef [anonim] i-a raspuns lui mikael

      In discutie e vb de masini din alta clasa.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa asteptam... (Marţi, 7 aprilie 2009, 1:23)

    stef [anonim]

    Am condus vreo 2 ani un Renault Megane 2 Hatchback, motor de 1.5 dci. Masina buna, consum bun. Acum are 130.000 km si deja i-am schimbat a doua oara tampoanele de la motor. Foarte sensibila la motorina! Intre timp mi-am luat si un Golf 6, care este cu vreo 10 clase peste(desi comparatia este putin incorecta deoarece Golf6 e cu 2 generatii mai "tanar" decat Megane II). Totusi este relativ simplu, vrei masina serioasa: cumperi germana sau japoneza; vrei loterie ieftina: franceza, coreeana, samd.

    Totusi poate acest model va rupe gura targului si va demonstra o fiabilitate iesita din comun... sa asteptam.
  • 0 (0 voturi)    
    uutilizator (Marţi, 7 aprilie 2009, 10:50)

    viki [anonim]

    la preţul acesta merită mai multe avantaje , sper să fie şi fiabile , eu conduc un megan din 2007 are 30.000 la bord şi mi s-a rupt bieleta pe stg. faţă în mers că am intrat într-un mal de pămînt şi ne-am făcut zob. nu s-au deschis air bag -urile şi avem doi inşi fracturi undei protecţia din habitaclu?
  • 0 (0 voturi)    
    un jaf (Marţi, 7 aprilie 2009, 21:30)

    Vuck [utilizator]

    am un prieten cu un megan fabricat in 2003 luat de nou..a bagat sute de milioane in el pana acuma pentru a-l repara.
    cred ca-s mai proaste decat loganurile
  • +1 (1 vot)    
    megane (Joi, 23 aprilie 2009, 21:20)

    Radu [anonim]

    Partea proasta la forumuri este ca au acces toti idiotii. Am facut comparatie intre masini si am constatat ca masinile nemtesti sunt ca si "Caritas-ul"adica bazate pe multa prostie umana , snobism si spirit de turma. Nu incurajez nici megane , nici toyota sau alte marci dar pentru un troglodit care a vazut la "manelistul din colt" o masina nemteasca , asta este pentru el un model in viata asa ca nu incerc un dialog cu retardatii si nici nu voi raspunde la comentarii jignitoare. Spun doar ca prostia nu are masura si de aceea in curand va deveni atat de obisnuita incat valorile se vor rasturna cu totul, daca au mai ramas cumva.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri