Audi a lansat in Romania A5 cabrio si A4 Allroad quattro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 23 aprilie 2009, 13:47 Economie | Auto

Audi A5 cabrio si noul A4 Allroad
Foto: HotNews.ro
Audi a lansat in Romania doua modele de nisa: decapotabila A5, cu preturi ce trec de 30.000 euro, TVA inclus si noua generatie A4 Allroad quttro, care costa de la circa 40.800 euro, au spus reprezentantii Porsche Romania. Pentru marca Audi se prevede o injumatatire a vanzarilor anul acesta in Romania, spre 1.500 de masini.

Versiunea cabrio a lui A5 are 4,63 metri lungime, iar acoperisul din material textil poate fi coborat in 15 secunde si ridicat in 17 secunde si in mers, la viteze de sub 50 km/h. Modelul e disponibil pentru inceput cu trei motorizari pe benzina si doua diesel, cu puteri cuprinse intre 180 si 265 CP.

La varianta cu motor pe benzina 2,0 litri, 211 CP pretul cu TVA inclus e de circa 44.800 euro, insa pentru versiunea cu noul motor TFSI de 1,8 litri, care va fi disponibila ulterior, pretul fara TVA va fi de sub 30.000 euro, a spus directorul marcii Audi din cadrul importatorului Porsche Romania, Mihai Halmagianu. Printre concurentii lui A5 cabrio se numara Mercedes CLK decapotabil, Saab 9-3 cabrio si BMW seria 3 cabrio.

Despre noul A4 allroad quattro cei de la Porsche Romania spun ca are un design care aminteste de A4 Avant insa sunt prezente si elemente de coupe. Masina e disponibila in trei versiuni de motorizare: una pe benzina si doua diesel, iar pretul pentru varianta cu motor diesel de 2 litri, 170 CP este de 40.800 euro, TVA inclus. Cel mai puternic diesel este de 3 litri, 240 CP.

Pentru A4 allroad tinta de vanzari pentru anul in curs este 40 - 45 de masini, in timp ce pentru A5 cabrio obiectivul este 25 de masini.

In vara acestui an va ajunge in tara versiunea restilizata a SUV-ului Q7, iar in ultimul trimestru va fi lansat A5 Sportback.

Halmagianu a spus ca anul acesta estimarile de vanzari pentru Audi in tara sunt de circa 1.500 de masini, fata de cele aproape 2.900 vandute anul trecut, insa spune el, in semestrul al doilea rata de scadere se va diminua.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

2057 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Mai scumpa!!!!!!!!!! (Joi, 23 aprilie 2009, 14:35)

    CIOMBE [anonim]

    Ca in Germania! Bravo bai fomistilor! Allroad de 240 CP pleaca de la 40.700 eur fara TVA! La voi cel de 170 CP costa la fel!
    Baieti, pentru peste 4.000 eur, ma duc si o cumpar de la mama ei!
    Fraierilor!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu merita absolut deloc.... (Joi, 23 aprilie 2009, 15:28)

    Emanuel [anonim]

    Pe bune acum, cine este prostul sa dea atatia bani pe o masina fara persnalitate cum este Audi ...? este o marca parvenita in opinia mea, fara traditie....care a prins f bine la noi, un popor de prosti,inculti,ignoranti, ipocriti si mai ales snobi.....
    Personal, prefer mai degraba Mercedes si BMW dintre marcile germane...
    • 0 (0 voturi)    
      audi 100 Jahre Vorprung durch Technik (Joi, 23 aprilie 2009, 16:08)

      audi [anonim] i-a raspuns lui Emanuel

      Audi sarbatoreste anul asta 100 de ani... BMW nici nu exista la 1909... uita-te ce inovatii a adus audi si ce palmares are si apoi scrie ca e o firma parvenita, fara traditie... cred ca tu ai un BMW si esti din categoria aia descrisa de tine...
      • 0 (0 voturi)    
        Replica (Joi, 23 aprilie 2009, 16:50)

        Emanuel [anonim] i-a raspuns lui audi

        Sincer, nu am BMW, am un Renault, de la firma, dar daca ar fi sa-mi iau, mi-as lua BMW...crede-ma ca vorbesc dintr-un punct neutru, nu am simpatii / antipatii...daca e sa vorbesti de inovatii ar fi bine sa te mai documentezi, in materie de raport ergonomie / putere BMW e mai inovator, ca si sitem de tractiune XDrive de la BMW bate la fund tractiunea integrala de la Audi care nu a mai imbunatatit-o decat pe alocuri in decursul anilor, a scos BMW X5, a scos si audi Q7, a scos BMW X3, a scos si audi Q5, sa vedem daca o sa mai scoata ceva care sa poata copia X6 sau seria 5GT ce urmeaza sa apara.....
        • 0 (0 voturi)    
          inovatie... (Joi, 23 aprilie 2009, 21:42)

          audi (horch) [anonim] i-a raspuns lui Emanuel

          Cele trei marci (Mercedes, BMW, Audi) sunt marci premium, asa ca diferentele intre ele sunt de finete si nu majore ca intre 2 clase de masini diferite. Sunt foarte documentat, fiind si eu chiar destul de aproape de zona Neckarsulm, unde e a doua uzina Audi ca marime dupa cea din Ingolstadt. Bine, nici München-ul nu e prea departe :) si in Germania suntem obisnuiti sa ne documentam inainte sa sustinem ceva. Una este inovatia si alta este ce modele scoti: modelele se scot pentru a ocupa nise de piata, dar pot folosi in comun linii de asamblare.
          Iti respect inclinatiile si gusturile, dar mi s-a parut deplasat sa sustii asa in vant ca audi e o marca fara traditie, parvenita, pe care o cumpara prostii fara sa se documenteze.
          Nu discutam de design; aici e chestie de gust a fiecaruia; dar iti recomand sa te uiti si pe site la audi la design studies...
          "Cateva" inovatii audi, multe din ele puse pe masini de serii dupa testarea lor cu succese foarte mari pe masini de curse audi (foarte interesant/fascinant de documentat si pe tema asta): audi a standardizat pozitia volanului pe partea stanga si a cutiei de viteze pe centru, modernizarea esentiala a motorului in 4 timpi, sistemul quattro introdus in 1980 (BMW mai visa inca la xDrive...), inovatii multiple in vederea scaderii consumului in urma crizei petrolului din anii 70' (pe modelul audi 100 din 1982), introducerea convertorului catalitic, folosirea aluminiului pentru sasiu si componente, introducerea airbag-urilor, introducerea primului motor diesel cu injectie directa (TDI) etc etc. Dar ce bine e ca traim in capitalism si puteam alege ce vrem si ce ne permite, si nu numai o dacie :)
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Joi, 23 aprilie 2009, 16:09)

    aha [anonim]

    site-urile de leasing sunt pline de "bunuri reposedate"

    mii de masini aproape noi zac prin parcuri auto

    alte mii de masini zac prin targurile auto

    cine naiba cumpara audi de 40.000 euro ?

    pai atata costa un apartament cu 2 camere in provincie (si nu la ghetou)
    • 0 (0 voturi)    
      hehe (Joi, 23 aprilie 2009, 17:37)

      jiji [anonim] i-a raspuns lui aha

      ala care e client de audi allroad nu e interesat de 2 camere in provincie :D


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri