La Dacia se va lucra si sambata pana la sfarsitul lui iulie, pentru a fi onorate comenzile

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 14 mai 2009, 12:02 Economie | Auto

Dacia a anuntat ca din 23 mai si pana la sfarsitul lui iulie salariatii sai vor lucra in toate sambetele, in doua schimburi, pentru a fi onorate comenzile. Dacia a decis sa-si mareasca productia zilnica de masini cu peste 11%, de la 1.200 vehicule pe zi la 1.340 vehicule pe zi, incepand cu 15 iunie, datorita cererii create de programele de tip Rabla din mai multe tari europene.

Producatorul a anuntat ca sambata 16 mai se va lucra in trei schimburi, pentru a se onora comenzile si pentru a permite adaptarea furnizorilor la noul program de lucru. Apoi, din 23 mai pana la finalul lui iulie se va lucra in toate sambetele, in doua schimburi.

Desi in tara vanzarile marcii au scazut cu circa 60% anul acesta, in Europa ele au urcat cu 6%, la circa 65.000 de unitati, datorita programelor de tip Rabla.

Trei sferturi din productia companiei va merge anul acesta la export, iar Dacia va mai angaja 500 de oameni.

Programul Rabla din Germania, unde exista zeci de mii de comenzi pentru masinile produse la Mioveni, a relansat situaita la Dacia care acum trei luni nu excludea posibilitatea ca in primavara sa dea afara 3-4.000 de oameni.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

2086 vizualizari

  • -2 (8 voturi)    
    taxa (Joi, 14 mai 2009, 12:17)

    G [anonim]

    Si cu taxa de prima inmatriculare cum ramane?

    Are nevoie industria auto romaneasca in continuare de taxa de protectie?
    • +3 (9 voturi)    
      Sigur da... are nevoie (Joi, 14 mai 2009, 12:51)

      Nu Samsar [anonim] i-a raspuns lui G

      Da are nevoie de taxa. Sa terminam cu importurile de SH din alte tari. Plateste vre-un samsar impozit pe ce vinde ? Trebuie sa gandim economic si mai putin sentimental . Cati salarii si impozite se platesc cand se cumpara o masina noua, plus cati bani in plus intra in economia romaneasca daca acea masina este DACIA?? ..
      • 0 (6 voturi)    
        Niet samsar (Joi, 14 mai 2009, 13:28)

        G [anonim] i-a raspuns lui Nu Samsar

        Bah eu nu-s samsar. Si daca vreau sa imi aduc una bucata masina personala pe care fie vorba intre noi o am deja de cativa ani aici, nu vad de ce trebuie sa platesc eu pt Dacia sume fantasmagorice.
        • +2 (2 voturi)    
          calm! (Joi, 14 mai 2009, 14:58)

          Dumitru [anonim] i-a raspuns lui G

          Cine spune ca tu platesti pentru Dacia?
          In schimb, te asigur ca platesti pentru o multime de rateuri ale guvernului actual si ale celor trecute: autostrazi fictive, pentru care statul plateste studii de fezabilitate de jdemilioane de euro, parcari inexistente, pasaje suspendate sau subterane pe care nu le mai termina nimeni, etc.
          Eu as spune ca pentru asta ar trebui sa te enervezi si nu pentru faptul ca Dacia merge bine. Bravo lor!
  • +4 (4 voturi)    
    Bravo lor (Joi, 14 mai 2009, 12:21)

    DRAGOS ESCU [utilizator]

    Mult succes.
  • +1 (3 voturi)    
    si taxa "dacia" (Joi, 14 mai 2009, 12:29)

    MIHAI [anonim]

    unde esti mai tariceanu acum sa scoti taxa pt mentinerea locurilir de munca. jos gunoaiele.
  • 0 (2 voturi)    
    1,4% din piata auto a UE ... (Joi, 14 mai 2009, 13:05)

    Fabiana [anonim]

    Bravo, exemplu de succes al colaborarii romano-franceze. 1,4% cota de piata in UE (cel mai mare bloc comercial din lume), pentru un producator mic ca Dacia (dar care face parte dintr-un grup mare -Renault) inseamna ceva. Oare cum il chema pe premierul ala mot in perioada caruia a debutat privatizarea? Era unu Victor, avea ochelari cu dioptrii mari si radeau romanii de el.. si s-a terminat pe vremea unuia cu mustata, din acelasi partid... erau de la partidul ala ce nu facea compromisuri, care are cam 1,5% acum... niste tarani sau taranisti...
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Joi, 14 mai 2009, 15:24)

    Vladutz [anonim]

    si ajutoarele de la stat (adica de la cetateni) de ce s-au mai dat? sau... sa le returneze acum, nu? asa e normal.

    ah, stupid me, am uitat... traim in romania.
  • -1 (1 vot)    
    ca slugile (Joi, 14 mai 2009, 17:31)

    calin [anonim]

    iar dupa ce vor inceta comenzile, oamenii vor fi pusi din nou pe liber, iar dacia-renault se va intoarce iar cu palma intinsa spre statul roman, milogindu-se pentru bani si ajutoare legislative.
    traiasca romania


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version