Yahoo! va aduce curand un set major de modificari paginii de start, pentru a deveni mai relevanta pentru utilizatori, dar si in ideea de a castiga mai mult din publicitate, scrie presa internationala. O serie de aplicatii vor putea fi accesate fara a parasi pagina Yahoo!, accesul la retelele de socializare va fi mai simplu, iar din toamna modificarile vor putea fi vazute de toti utilizatorii Yahoo! pe plan mondial.

Deocamdata, doar utilizatorii din SUA vor putea testa noul homepage al Yahoo! marti, alte cateva tari vor face cunostinta cu noua pagina in saptamanile urmatoare, iar la toamna noul format va deveni standard pentru toti utilizatorii.

Datorita unei noi sectiuni in partea din stanga a paginii utilizatorii vor putea sa aduca pe pagina de start a Yahoo! si sa acceseze direct din ea aplicatii precum Facebook sau Twitter. Sectiunea de stiri va afisa informatii provenind de la ziare si site-uri dintr-o anumita zona geografica, iar Yahoo! spune ca pagina va putea fi personalizata in multe feluri.

Yahoo! spera ca va atrage mai multi bani din publicitate si promite ca advertiserii vor putea profita de noul format, putand sa-si adapteze reclamele in functie de context si continut.

Homepage-ul este extrem de important pentru Yahoo!, fiind una dintre cele mai accesate pagini pe net, cu 10 milioane de vizitatori unici in mai in SUA si 330 milioane pe plan mondial.

Yahoo! anuntase inca din octombrie 2007 ca-si va modifica homepage-ul, deoarece clientii vor si altceva decat aplicatii ale companiei. Proiectul a fost inceput pe timpul cand Yahoo! era condusa de Jerry Yang, dar noua sefa Carol Bartz a luat si ea foarte in serios proiectul si, desi initial s-a spus ca primele modificari vor aparea in toamna, iata ca ele apar in iulie.

Dupa SUA, in aceasta saptamana noua pagina de start a Yahoo! va putea fi accesata din Marea Britanie, Franta si India, iar in Spania si Mexic, din august.