Noua generatie Opel Astra hatchback poate fi comandata din noiembrie in tara, de la 14.250 euro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 22 octombrie 2009, 14:18 Economie | Auto

Noul Opel Astra
Foto: HotNews.ro
Noua generatie a Opel Astra hatchback poate fi comandata de la jumatatea lui noiembrie in Romania, cu preturi ce pornesc de la 14.250 euro, TVA inclus, au spus reprezentantii companiei. Masinile vor fi in showroom din decembrie, cu patru versiuni de echipare. Vor exista patru motoare diesel si patru pe benzina.

Pretul de pornire pentru noua Astra este 14.250 euro pentru versiunea cu motor pe benzina 1,4 litri, 100 CP, iar in echiparile standard intra aerul conditionat, radio CD-ul si patru airbag-uri.

Gama de motorizari este compusa din opt motoare Euro 5. Cu exceptia motoarelor cu valorile de putere cele mai mici, toate celelalte sunt prevazute cu transmisii cu sase trepte de viteza.

Gama de motoare turbo diesel CDTI cuprinde patru motoare cu injectie multipla common-rail cu capacitate intre 1,3 si 2,0 litri, care dezvolta puteri intre 95 CP si 160 CP. Toate aceste motoare sunt prevazute cu filtre de particule diesel.

Cele patru motoare pe benzina, cu volum intre 1,4 si 1,6 litri, dezvolta puteri intre 100 CP si 180 CP. Un nou motor Turbo de 1,4 litri, cu dimensiuni reduse, care dezvolta o putere de 140 CP, inlocuieste actualul motor de 1,8 litri cu aspiratie naturala.

Modelul care concureaza cu Volkswagen Golf si Ford Focus e extrem de important pentru Opel si in Romania, unde vanzarile cumulate ale Astra si Astra Classic au totalizat peste 60% din vanzarile marcii germane anul trecut.

Noul Astra a fost dezvoltat in Russelsheim, Germania, are 4,42 metri lungime si este prevazut si cu un sasiu complet nou. Ampatamentul sau mai lung este combinat cu un ecartament mai lat si o noua constructie a puntii spate.

Vanzarile Opel in tara au scazut cu 67% in primele noua luni, de la peste 14.000 de masini, la sub 5.000. La Astra, vanzarile au scazut cu 75%, iar la Astra Classic, cu 66%.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

3876 vizualizari

  • +2 (6 voturi)    
    hmm (Joi, 22 octombrie 2009, 14:54)

    unu_de_aiurea [anonim]

    Nu inteleg de ce construiesc masinilie din ce in ce mai mari: "ampatamentul sau mai lung este combinat cu un ecartament mai lat " si apoi toti constata ca se vand mai bine clasele mici si ca trebuie sa se reprofileze...
    Eu cred ca mai multi am fi preferat ca masina sa fie putin mai mica si mai ieftina si sa consume mai putin...
    • +2 (4 voturi)    
      Pai... (Joi, 22 octombrie 2009, 15:08)

      altul [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      Opel are in oferta si modele (Corsa) din clasa mica... Si nu doar Opel, evident. Asa ca ai de unde alege, slava Domnului.
    • -2 (2 voturi)    
      Parere (Joi, 22 octombrie 2009, 15:55)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      Lumea are nevoie din ce in ce mai mult de protectie si siguranta la volan. Cum SUV urile incep sa piarda teren peste tot, alternativa este un automobil de oras mai robust si mai sigur.
      Gandeste-te ca Super Nova avea un motor de 75 HP la o greutate de 900 kg, acelasi motor a fost montat pe Logan la inceput ( 1000 kg ) , iar acum acelasi motor de 1400 cmc, e drept la 90 HP, functioneaza pe masini de 1200 kg.
      • +6 (6 voturi)    
        te contrazic (Joi, 22 octombrie 2009, 16:27)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        In Bucuresti viteza medie este de 10 km/h. Vei fi in siguranta si in Matiz.
        Astra nu e masina de oras in tarile cu apa calda, acolo oamenii merg cu Corsa.
        • -2 (4 voturi)    
          Gresesti, hilar matiz-opel (Joi, 22 octombrie 2009, 16:49)

          george [anonim] i-a raspuns lui anonim

          Pe mine, in trafic maxim (de fapt stateam pe loc eu si cei 250 de metri de coloana din fata mea), m-a luat unul din spate cu un astra caravan urat de tot (am si acum dureri la mana si o saptamana nu prea am miscat gatul). Eram cu un matiz (nu al meu, dar oricum). Mi-a deschis ochii. Am luat un suv de 1800 kg. Mai mare nu mi-am permis. In Bucuresti, intotdeauna va gasi un mini-shumi loc sa striveasca pedala aia de acceleratie.
          • +1 (3 voturi)    
            Nu gresesc (Joi, 22 octombrie 2009, 17:30)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui george

            Daca erai in Astra te durea la fel de tare gatul. Daca scaunul era in pozitie verticala (poate gresesc si asa era) probabil ca nu pateai nimic.
            Sa-ti iei suv pentru asta e ilogic. Care sunt sansele sa patesti din nou acelasi lucru?
            Si ce faci daca te loveste un TIR sau un tramvai? Stii ca SUV-ul tau la un accident frontal cu o masina mai joasa are toate sansele sa se rastoarne?
            Cu alte cuvinte e mai nesigur in multe cazuri si are un spatiu interior mic?
            My 0.02$
        • -1 (1 vot)    
          Raspuns (Vineri, 23 octombrie 2009, 9:19)

          Mircea [anonim] i-a raspuns lui anonim

          Dupa ce vei avea un accident , in Bucuresti, la circulatia asta de 10 km /h , te asigur ca vei prefera o masina mai mare. La circulatia din Romania, scuza-mi ca iti spun, trebuie sa fii cel putin inconstient sa preferi masinilie mici gen Matiz, etc. Nu ai nici o sansa de suparveiturie la cel mai mic accident .
    • +1 (1 vot)    
      Normele de siguranta (Joi, 22 octombrie 2009, 16:30)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      Pot fi indeplinite mai usor si mai ieftin daca maresti masina. Asta e principalul vinovat pentru cresterea in dimensiuni.
      Personal prefer masinile mici. Nu are sens sa iti iei o astfel de masina daca mergi singur cu ea. In timp se va aseza si piata noastra.
      Preturile vor sta sus putin, dupa lansare vor cobori abrupt, Astra e o masina de volum, fara pretentii.
  • -4 (4 voturi)    
    deci tot cruze o sa-mi iau (Joi, 22 octombrie 2009, 15:19)

    dan [anonim]

    pe la vreo 12K si un pik imi iau un cruze LS care are janteAliaj comenzi audio pe volan 1.6 113CP 6 airbag AC mp3 si arata si mai mishto
    • +4 (4 voturi)    
      BINE (Joi, 22 octombrie 2009, 16:19)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui dan

      gusturile nu se discuta! dar se pot cultiva!
    • +1 (1 vot)    
      Cruze (Joi, 22 octombrie 2009, 16:38)

      einstein [anonim] i-a raspuns lui dan

      Daca ai fi condus Cruze, ai fi vazut ca cei 113 cai nu prea sunt hraniti, si sunt mai mult mirtzoage. Cruze arata bine, dar numai cind sta pe loc. Mai bine iei la banii astia (si chiar mai putin) Fiat Linea.
  • -2 (4 voturi)    
    mda (Joi, 22 octombrie 2009, 16:09)

    Arkan [anonim]

    Pentru aia ai corsa. Hai pa!
  • -4 (4 voturi)    
    Kia Ceed (Joi, 22 octombrie 2009, 17:00)

    Eugen [anonim]

    E leit Kia Ceed, mai ales partea din fata si bord. Credeam ca nemtii nu copiaza
    • +3 (3 voturi)    
      hai ma (Joi, 22 octombrie 2009, 17:18)

      Arkan [utilizator] i-a raspuns lui Eugen

      Pt eugen.
      Da ceed de unde o fi copiata?:))))
      ceed-ul e copiata(la fel ca si i30) de la astra, focus, golf. Stim ca ai kia ceed(adica aia de se minuneaza ca pleaca cu scartz) e masina ta favorita, dar lasa-ne.
  • +2 (4 voturi)    
    Obsesia romanilor-masina. (Joi, 22 octombrie 2009, 17:32)

    anonim [anonim]

    Astra este un obiect care te duce din a in b. Kia, ford, skoda etc sunt obiecte care te duc din a in b.
    Numai la noi se starnesc patimi absurde legate de masini.
    Oameni buni o masina noua nu merita mai mult de 15.000 euro si nu te face mai destept.
    • +2 (2 voturi)    
      Re: Obsesia Romanilor: sa epateze! (Joi, 22 octombrie 2009, 19:48)

      bob [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Gresit! Obsesia romanilor (majoritatea celor cu un ego supradimensionat) este sa epateze, i.e. sa fie cel mai shmecher (cu doi de shm de se poate); Tipic lumea a 3a.

      De acord cu ce spui in rest.
  • 0 (2 voturi)    
    scump (Joi, 22 octombrie 2009, 17:57)

    marius [anonim]

    scump, dom'le, scump. Cu criza asta... Eu doream sa avansez de la Loganul de 8000 euro la ceva de maxim 12000. Ma uitam dupa o Astra, insa 14000 nu dau.
    • 0 (0 voturi)    
      Reduceri (Joi, 22 octombrie 2009, 19:29)

      fane [anonim] i-a raspuns lui marius

      Vezi ca au reduceri la Astra H. Lichidari de stoc, ceva. Cea mai ieftina era vreo 10500 euro cu TVA.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri