Volkswagen le-a luat celor de la Toyota titlul de lider auto mondial 

de Carla Dinu     HotNews.ro
Joi, 12 noiembrie 2009, 6:55 Economie | Auto

Volkswagen-Porsche Auto Group a anuntat ca a produs peste 4,4 milioane de autovehicule in acest an si astfel a depasit Toyota Motor Corporation care a anuntat o cifra de putin peste 4 milioane de masini, scrie presa internationala de joi.

Analistii pietei considera ca VW-Porsche a trecut pe locul intai in clasamentul mondial al producatorilor de masini doar temporar pentru ca Toyota are capacitatea de a produce 10 milioane de vehicule anual si se asteapta sa produca circa sapte milioane pana la sfarsitul lui 2009, scrie publicatia britanica The Guardian.

Aceasta explica succesul companiei prin programele de innoire a parcurilor auto puse in aplicare de guvernele mai multor tari europene, dar si a popularitatii tot mai mari a modelelor sale.

Producatorul german detine marci precum Skoda si Seat, dar si unele de lux precum Audi, Bentley, Bugatti si Lamborghini. In iulie a achizitionat marca Porsche desi se credea ca se va intampla invers. Nu a facut concedieri in randul angajatilor si a avut succes cu noile generatii Scirocco, Golf si Polo.

General Motors, care a detinut tilul de cel mai mare producator mondial de masini din 1931 pana in  2007, a cazut pe pozitia a treia.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2852 vizualizari

  • -1 (7 voturi)    
    La fiabilitate (Joi, 12 noiembrie 2009, 9:26)

    Alex [anonim]

    cind va smulge VW titlul celor de la Toyota?
    • +4 (10 voturi)    
      poftim? (Joi, 12 noiembrie 2009, 9:45)

      dani [anonim] i-a raspuns lui Alex

      poate invers, cand se vor apropia cei de la toyota la fiabilitate de VW ?
      • +3 (7 voturi)    
        la calitate (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:00)

        rad [anonim] i-a raspuns lui dani

        mai bine spus cand va fi un toyota ca un audi, sau un lexus ca un bentley? :D
        • 0 (4 voturi)    
          pai (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:24)

          veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui rad

          lexus e facut de toyota! e gama lor de lux.
        • +2 (4 voturi)    
          toyota (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:24)

          catalin [anonim] i-a raspuns lui rad

          toyota se poate compara cu vw - nu cu audi;
          lexus se poate compara cu audi - nu cu bentley;

          grupul vw-porsche are o duzina de marci si de-abia acum au reusit sa depaseasca grupul toyota. cate marci are grupul toyota ?

          in alta ordine de idei, conduc o toyota si nu as da-o nici acum si nici peste 100 de ani pe un vw. de ce ? conduceti o toyota si un vw mai mult de 10-15000 km si o sa vedeti !
          • +1 (1 vot)    
            VW spera sa ajunga Toyota la calitate... (Joi, 12 noiembrie 2009, 16:39)

            vlad [anonim] i-a raspuns lui catalin

            citez:
            "In a meeting with high-ranking Volkswagen managers at headquarters here recently, Winterkorn vowed to take the lessons learned during his time as head of Audi to make Volkswagen a leader in quality in its class. Central among the plans laid out by Winterkorn is a quality benchmark described as fitting the profile of Toyota."

            Sursa:
            http://www.germancarblog.com/2007/03/vw-dr-winterkorn-makes-quality-number.html
            cine e domnul Winterkorn? CEO la VW...
            http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Winterkorn
      • +3 (3 voturi)    
        Depinde ce masini ai (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:04)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui dani

        Despre fiabilitate la masini germane, comparat cu japoneze, mai trebuie sa mai treaca multi ani lumina pentru cele de pe vechiul continent.
        Parerea unui posesor de VW, Subaru si Toyota.
        Nu mai vorbesc de costurile de exploatare si intretinere pe suta de km.
        • -1 (7 voturi)    
          Fiabilitate (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:22)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui Alex

          E usor sa fii fiabil cand nu inventezi nimic de 10 ani. Toyota este o masina stearsa pentru oameni fara imaginatie. Subaru are o platforma tehnica buna, dar este terna la interior.
          Vw are un interior calitativ si functional peste astea doua, platforma tehnica si motoarele sunt superioare.
          • 0 (2 voturi)    
            pai o fi vandut Toyota ceva tehnologie (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:49)

            gigi [anonim] i-a raspuns lui anonim

            Fiabilitatea masinilor japoneze e mult peste ce produce acum Europa.
            Interioriul reprezinta ceva subiectiv... iar legat de tehnologie VW era in tratative cu Toyota sa-i invete cum sa faca si eu motoare diesel mai performante si mai silentioase ... I-o fi convins ? ca nu mai gasesc articolele.
            poate mai ramaneti si voi un pic obiectiv ca VW e la acelasi nivel cu Opel si peste Logan si asta la ea acasa in inima Europei ...
            • -1 (1 vot)    
              silentioase (Joi, 12 noiembrie 2009, 15:32)

              calin22 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

              Eu cred ca VW face motoare diesel mai zgomotoase in mode intentionat pentru a da un feeling mai bun de putere. Asa cum toate marcile din lume au tehnologie sa faca motoare diesl mai silentioasa nu vad cum VW nu ar putea...
              In plus la multe marci caii care sunt dati in cartea tehnica sunt cam unflati si castigati prin tot felul de componente nu din motor efectiv.
          • +1 (1 vot)    
            FYI (Joi, 12 noiembrie 2009, 18:13)

            Mircea [anonim] i-a raspuns lui anonim

            Pt tine si cei care critica Toyota.
            VW produc masini in sistemul de productie Toyota - Lean Manufacturing.
            Daca nu era Toyota Production System multe din marcile germane erau bankrupt. Interesati-va ce inseamna: TPS, Lean Manufacturing, Six Sigma (aparuta la Motorola si preluata de GE) si asmd
        • +1 (3 voturi)    
          ei na ! (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:48)

          Tataie [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Dupa logica asta, ar trebui sa vedem pe strada Toyote de 25 ani vechime, pe cand VW-urile sa reziste 5-6 ani, nu ?
      • +3 (5 voturi)    
        gresesti (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:18)

        unu_de_aiurea [anonim] i-a raspuns lui dani

        Pai probabil Toyota se va apropia(mergand in jos) de fiabilitatea VW doar cand va reduce mult costurile de productie.

        Nu vorbi din auzite...cauta pe google ceva de genul "top car reliability" si deschide ceva topuri la intamplare...si vei vedea ca inclusiv in topurile facute in Europa(chiar si Germania) masinile japoneze domina piata...Toyota e semnificativ mai sus decat VW prin topurile astea...
        • +1 (3 voturi)    
          exact! (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:27)

          veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

          ce se reproseaza masinilor japoneze este mai curand design-ul, la fiabilitate depasind europenele.
          • -1 (3 voturi)    
            ma rog... (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:47)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui veninusrl

            eu cred ca voi confundati fiabilitatea cu raportul caliate-pret...
            eu cred ca ma dureaza ca sa ajunga masinile japoneze pe cele nemtesti
            • +1 (1 vot)    
              de ce cumpara nemtii Logan? (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:52)

              gigi [anonim] i-a raspuns lui liviu_

              de bun ce e raportul calitate - pret la VW se vinde Dacia la nemti ,totusi Dacia fiind inferioara calitativ VW?
              VW = masina scumpa si decenta si atat.
          • 0 (0 voturi)    
            sincer sa fiu mie imi place si design-ul (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:12)

            moi [anonim] i-a raspuns lui veninusrl

            Au ceva deosebit care ma atrage la Toyota ... dar asta e evident ceva subiectiv.
      • +1 (1 vot)    
        Toyota e mult peste VAG (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:43)

        moi [anonim] i-a raspuns lui dani

        Asa cum au afirmat persoane din din cadrul conducerii VAG nu se pot compara la calitate cu Toyota.
        Pentru cei ce doresc pot posta link-urile cu unul dintre directorii VW care a declarat ca spera sa fie cababili sa egaleze calitatea masinilor produse de Toyota.

        Era normal ca Toyota sa fie detronata deoarece Toyota vinde foarte mult pe piata pretentioasa din SUA,iar SUA e in recesiune. si totusi ma mira faptul ca au vandut foarte mult.

        VAG in SUA e aproape inexistent.

        VW isi vinde masinile pe piata chineza in acest moment . cat de pretentioasa e acea piata nu stiu dar am o oarecare idee.
        Inteleg ca sunt probabil multi proprietari de VW in tara asta dar trebuie sa ramana obiectivi , cu picioarele pe pamant.Nemtii francezii si altii au cumparat Logan made in Romania.
        Btw. China nu prea pare sa fie in recesiune ...
        • 0 (2 voturi)    
          Esti foarte informat... (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:29)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui moi

          Cum VW nu e prezent pe piata din SUA? De unde ai scos aberatia asta? VW are o fabrica in Mexic care produce exclusiv pt piata din State. Pe de alta parte, VW si Audi sunt modele foarte raspandite in state...asa ca nu te mai da rotund...
          • +1 (1 vot)    
            citez:"VAG in SUA e aroape inexistent" (Joi, 12 noiembrie 2009, 15:55)

            moi [anonim] i-a raspuns lui mircea

            Nu am zis ca nu sunt prezenti am zis doar ca nu conteaza pe piata de acolo (SUA).
            Si asta in conditiile in care japonezele au avut parte de taxe si alte impedimente o vreme ...
            Ia de te educa si lasa legendele ...

            http://www.automotivedigest.com/content/displayArticle.aspx?a=56293
            Uite cat are din piata Toyota cat au restul si asta cu un an inainte sa ajunga numarul 1...


            Or fi avand fabrici in America , dar Mexic NU e parte a SUA.
          • +1 (1 vot)    
            asa e in SUA doar VAG e pe strazi...dovada aici! (Joi, 12 noiembrie 2009, 16:05)

            vlad [anonim] i-a raspuns lui mircea

            asa cum se poate vedea ...
            2008 :
            Toyota : 1,945,406
            Volksvagen :191,256
            Daca aduni marcile VAG obtii putin peste 10-15% din ce vinde Toyota in SUA...


            Sursa:
            http://online.wsj.com/mdc/public/page/2_3022-autosales.html#autosalesE
      • 0 (2 voturi)    
        cand se vor apropia cei de la toyota la fiabilitat (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:14)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui dani

        cand se vor apropia cei de la toyota la fiabilitate de VW ?
        daca nu stii toyota sunt cele mai fiabile masini.cel putin in sua.am avut toyota si ma rugam sa se strice ca sa o pot schimba.si de 10 ani astept degeaba.sunt tancuri.am prieteni cu masini VW si sunt mereu in service.
        si eu eram mare fan VW dar toyota le da clasa oricand.si vorbesc din experienta
    • -1 (1 vot)    
      hm... (Joi, 12 noiembrie 2009, 9:57)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Eu as zice ca sunt cam la acelasi nivel ca si fiabilitate...
    • +1 (5 voturi)    
      ha,ha,ha (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:10)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Tu ti-ai lua o masina cu o tehnologie veche de 10 ani (Toyota) sau o masina pe care o poti configura cum vrei, cu ce tapiterie vrei, cu ce transmisie vrei etc, etc.? Si are arata mult mai bine.
      • +1 (5 voturi)    
        Citeste statisticile JD Power (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:25)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Apoi comenteaza.
        Cumparatorul neinformat este cel mai bun mascarici de muls.
        Probabil ca tu ai aflat despre existenta anumitor optiuni atunci cind ti-ai cumparat masina.
        Felicitari!
        • -1 (1 vot)    
          jd power (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:42)

          ghitza [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Nu ma pricep foarte bine la masini, dar judecand dupa statistice JD Power in domenii la care ma pricep le-as cam ignora si pe cele legate de masini. :)
      • +1 (3 voturi)    
        tehnologie veche ? (Joi, 12 noiembrie 2009, 10:49)

        unu_de_aiurea [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Cum de sustii tu asta ? Produc de ceva ani masini hibride, acum sunt deja la generatia a doua, si vor produce primii si masini 100% electrice...

        Probabil ca singurul loc unde japonezii par ceva in urma este designul, dupa cum spune si veninusrl mai sus...Oricum, designul este o chestie mai subiectiva, noi fiind europeni probabil ca nu avem aceleasi norme de frumusete cu asiaticii...
        • +1 (5 voturi)    
          motoare toyota vs motoare vw (Joi, 12 noiembrie 2009, 11:13)

          serbanica [utilizator] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

          si sa ne mai gandim si la motoarele pe benzina de la toyota si vw. nu vorbim de turbo aici, da domnilor ? de motoarele pe benzina aspirate. astept fanii vw sa se agite un pic si aici.

          motoarele pe motorina ? nu cred ca poate contesta cineva superioritatea d4d fata de tractorasul vw.

          hibride/electrice ? vw de-abia de-abia incepe sa scoata capul in lume la categoria asta.

          deci ciocu' mic si joc de glezne !
          • +3 (3 voturi)    
            :)) (Joi, 12 noiembrie 2009, 11:28)

            rakkone [utilizator] i-a raspuns lui serbanica

            Pai de ce sa vorbim de aspirate, cand aspiratele sunt primitive comparat cu turbo. Ok, daca vrei asa, toyota produc cele mai bune motoare primitive intrucat europenii au trecut pe o tehnologie superioara care iti permite sa scoti la litraj si consum mai mic o putere NET superioara. E bine asa? E ca si cum ai spune ca inntr-un razboi actual bushmanii sunt cei mai buni ca au cele mai bune arcuri, comparat cu arcurile pe care nu le au puscasii marini ai USA
            • +2 (2 voturi)    
              :)) (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:00)

              serbanica [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

              la litraj si la putere sunt de acord cu tine, insa la consum nu mai pot fi de acord.
              si sincer prefer un 1,6 aspirat de 132 cp sau un 1.8 aspirat de 147 cp sau un 2.0 aspirat de 152 in locul oricarui benzinar cu turbo de la vw. aici e o chestiune de gusturi si de increderea in marca.
              • 0 (0 voturi)    
                Nu e asa (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:23)

                Anonim [anonim] i-a raspuns lui serbanica

                1.4 TSI de 140CP, ca sa nu aduc in discutie motorul de 160 CP matura pe jos cu tot ce ai mentionat in lista. Si asta la ORICE capitol: performante, reprizee, consum, taxe etc, etc.
                • -1 (1 vot)    
                  da (Joi, 12 noiembrie 2009, 15:37)

                  calin22 [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

                  As vrea sa mai adaug ca VW a primit premii internationale pentru noile motoare pe benzina.
          • 0 (2 voturi)    
            TDI CR + DSG (Joi, 12 noiembrie 2009, 11:33)

            Tataie [anonim] i-a raspuns lui serbanica

            Poate ai aflat de noul TDI Common Rail care a inlocuit PD-ul ! Iar daca il combini cu cutia DSG, iese ceva frumos.
            • +2 (2 voturi)    
              corect (Joi, 12 noiembrie 2009, 11:55)

              serbanica [utilizator] i-a raspuns lui Tataie

              ai perfecta dreptate, dsg-ul de la vw e "state-of-the-art" daca vrei. aici nu am ce sa zic. insa hai sa nu vorbim si de cat costa un golf 6 cu dsg de exemplu.
              • 0 (2 voturi)    
                golf 6 ? mecanicii VW nu-l recomanda... (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:56)

                gigi [anonim] i-a raspuns lui serbanica

                acel Golf 6 ?
                Golf 4 a fost mai reusit ... din pacate aparent VW s-a lasat dus de val in jos calitativ numai de dragul de a vinde ...
            • +1 (3 voturi)    
              Razboi! Din nou! (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:31)

              Tura de noapte [anonim] i-a raspuns lui Tataie

              Intre fanii VW vs Restul. Nu vreau sa fiu rau si sa-ti intunec orizonturile propriei expectante dar nu ma pot abtine sa te intreb, asta apropo de cei 200 milioane Euro cit are nevoie VW pentru ameliorarea produselor proprii (stirea este in arhiva Hotnews) si apropo de descoperirea apei calde, recte tehnologia "common rail", de catre campionii de la VW:
              - In ce an a pus Fiat primul common rail pe o masina de serie si in ce an au facut-o cei de la VW?
          • 0 (2 voturi)    
            Motoare (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:02)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui serbanica

            Motorul 1.4 TSI este motorul anului la cilindreea sa si este la ani lumina de orice motor de Toyota.
            La Diesel Toyota e o gluma proasta.
            • +2 (2 voturi)    
              engine of the year zici (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:08)

              vlad [anonim] i-a raspuns lui anonim

              si toyota la motorul de 1L
              Ia te citeste:
              http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
              si apuca-te de numarat cine cate a luat ..

              si tine cont de e organizat in UK ...
              • 0 (2 voturi)    
                :) (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:50)

                anonim [anonim] i-a raspuns lui vlad

                In afara de Toyota mai are cineva motoare de 1.0 aspirate? Niste coreeni, indieni, chinezi:)
                • +2 (2 voturi)    
                  da VW de exemplu (Joi, 12 noiembrie 2009, 15:57)

                  vlad [anonim] i-a raspuns lui anonim

                  astia parca ie nemti nu ?
                  pe Fox , Polo,Fabia...
              • +1 (1 vot)    
                lol (Joi, 12 noiembrie 2009, 15:41)

                calin22 [utilizator] i-a raspuns lui vlad

                pai cum adica ei is campionii la motoare sub 1L? Campoionii dintre cine? Dintre ei si Matiz, Smart sau cine mai face sub 1 l? La resul motoarelor nu vad decat VW,AUDI,Porche(care e tot VW acum:P).
                • +1 (1 vot)    
                  chiar ca lol (Joi, 12 noiembrie 2009, 16:22)

                  vlad [anonim] i-a raspuns lui calin22

                  din 1L Toyota scoate consum mai mic putere asemanatoare dar mai mica fata de cat scoate VW din 1.4 . asta e chiar ceva...
                  • 0 (0 voturi)    
                    trebuie sa intelegi (Joi, 12 noiembrie 2009, 23:51)

                    calin22 [utilizator] i-a raspuns lui vlad

                    ca VW face motoare pe tehnologia FSI de la 1.4 L in sus. Vorbim aici despre motoare normale (adica de la cel putin 1.2 in sus) sau de motoare pentru masini mici?
                    Consumul e dat si de greutatea masinii si multe alte chestii nu numai de motor. De ce nu are si Toyata motoare care sa fie in top ? Aaa pentru ca acolo deja au concurenta dar la 1 L pe cine au ca si concurenta?
                    • +1 (1 vot)    
                      motoare in top are doar tehnologia si fiabilitatea (Vineri, 13 noiembrie 2009, 10:29)

                      vlad [anonim] i-a raspuns lui calin22

                      poate ar trebui sa inveti sa respecti si sa stii ca VW e cu ani lumina sub Toyota atat tehnologic cat si legat de fiabilitate asa cum CEO de la VAG o recunostea legat de fiabilitate cel puti.
                      Eu nu am nici Toyota nici VW dar am condus ambele marci ...
                      Premiile pt. motorizari sunt date in Europa in Anglia ...

                      dovada performantelor Toyota e simpla:
                      piata pretentioasa SUA 1.900.000 de masini
                      VW 190.000 ... in 2008
                      VW vinde in China in schimb :) ...
                      D'aia AUTOBILD si ADAC de ani de zile pune Toyota si japonezele pe primele locuri la tehnologie folosita si fiabilitate ...
                      desigur iti inteleg frustrarea probabil ai VW ... ca veni vorba de Germania... cate Dacia s-au vandut acolo ...in ultima vreme? si de ce nu s-a vandut VW in schimb ca doar e peste Dacia...?
            • -1 (1 vot)    
              Pai da! (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:41)

              Jean Valjean [anonim] i-a raspuns lui anonim

              Si eu fac parte din categoria celor care prefera dieselurile VW in detrimentul celor de la Toyota. Cind urc dealu Toaca cu incinare 34 de grade si noroiul pina la butucu rotii prefer Tuaregu si nu un FJ75!!!
              Tu te auzi ce spui???
              Ia-n sa vedem ce ne ofera absolut necunoscutul 6 cil. in linie, batrin, are 20 de ani aproape, de la Toyota: pai da, circuit de racire a uleiului!!!, 125 CP (e muci pe linga VW, nu?), 290Nm (in plaja 800-1600 RPM!!! - din nou, muci pe linga VW...), filtre de aer, motorina si ulei heavy duty. Maine ma bag la un diesel de la VW! Negresit! Pai daca ai zis tu ca dieselurile de la Toyota sint o gluma proasta?
              • 0 (0 voturi)    
                diesel (Joi, 12 noiembrie 2009, 17:59)

                serbanica [anonim] i-a raspuns lui Jean Valjean

                la masinile de peste 2 tone dieselul incepe sa-si vada utilitatea. pana acolo sunt doar fite :))
        • +1 (3 voturi)    
          Da. Veche. (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:00)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

          Suspensii vechi, motoare vechi, cutii vechi, sasiuri vechi etc, etc. Vreau sa stiu ce a inventat Toyota in ultimii 10 ani. Nimic.
          Prius e un pseudohibrid. Productia acumulatorilor este extrem de poluanta, reciclarea lor este imposibila in multe tari.
      • +1 (3 voturi)    
        Toyota rules (Joi, 12 noiembrie 2009, 11:34)

        eu [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Am un VW golf 6 si o toyota mai veche. Pot sa spun ca Toyota (care are 5 ani) e foarte aproape de VW la comfort (si e cu 5 ani mai batrana).
        Si acuma cand am de facut un drum mai lung tot Toyota o aleg, pentru ca mi se pare ca se aseaza mult mai bine la drum si e mult mai relaxant.
        Oricum cu VW a fost o incercare, nu o sa mai cumpar altceva decat Toyota.
        Si ca sa nu ziceti ca nu am incercat altceva, sunt plecat cam 4-5 luni pe an si in deplasari merg cu masini inchiriate, si am incercat foarte multe masini so Toyota mi se pare cel mai ok la raport calitate pret. Am condus si masini mai bune, dar la ce pret....
        • -1 (1 vot)    
          Confort? (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:06)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui eu

          Golf 6 e mai ergonomic si mai confortabil decat orice masina Toyota.
          Am avut placerea sa conduc Avensis-ul care e varza pe langa concurenta la motoare, sasiu, pozitie la volan, cutie, frane, performante etc, etc. Am condus in state o Toyota decapotabila, nu mai tin minte numele. Foarte comfortabila, dar in prima curba ma lua cu ameteli:)
          Toyota este o masina ieftina, un fel de Opel al nemtilor.
          • +2 (2 voturi)    
            Toyota ieftina :) (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:16)

            moi [anonim] i-a raspuns lui anonim

            Golf 6 nu mai are nici macar insonorizare facuta calumea ...
            Iar Toyota e varza saraca ... de fapt e o conspiratie si d'aia masinile japoneze ocupa primele locuri pe care le cam schimba intre ele in topurile calitatii si fiabilitatii ...
            lol .
          • +1 (1 vot)    
            Efort (Joi, 12 noiembrie 2009, 20:07)

            fane [anonim] i-a raspuns lui anonim

            Pai Opel e al nemtilor. Poate voiai sa zici un fel de Opel al japonezilor. Si stai tu linistit ca VW e in aceeasi liga cu Opel, desi vreti voi sa va credeti bemveuri.
            Si cand zici ca "Golf 6 e mai ergonomic si mai confortabil decat orice masina Toyota. " presupune ca le-ai incercat pe toate, ceea ce e putin probabil. Corolla e mult peste ceea ce Jetta nu va fi niciodata.
      • +1 (3 voturi)    
        tehnologie de 10 ani la care VW aspira... (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:54)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui anonim

        VW dorea sa fie invatat de Toyota sa face diesel-uri si asta recent ...
        iti postez niste articole daca vrei ...
        si care e tehnologia aia de 10 ani de la Toyota ?
        la ce te referi exact , ca de exemplu roata are mii de ani si e folosita...?
  • +6 (8 voturi)    
    Go VW (Joi, 12 noiembrie 2009, 9:45)

    Tataie [anonim]

    Bravo VW !
  • +1 (1 vot)    
    Pana acum GM era cea mai fiabila? (Joi, 12 noiembrie 2009, 11:19)

    radu [anonim]

    Ce legatura are fiabilitatea cu volumul de vanzari? Bine, in Romania majoritatea traiesc cu ideea ca masina germana e idealul , se vede pe sosea. Dar pana acum un an GM era de foarte multi ani lider al vanzarilor , era cumva cea mai fiabila? Ar trebui sa stiti ca vw a devenit lider mondial datorita cresterilor spectaculoase in Rusia si China, iar in occident vanzarile scazand serios. De exemplu passatul a avut anul trecut, cand lucrurile mergeau binisor o scadere de 86% pe pietele occidentale. IAr ca fiabilitate sa fim seriosi atata timp cat ADAC din Germania da de trei ani ca cele mai fiabile si rentabile la rap. calitate pret Toyota, Mazda si Honda nu cred ca mai e ceva de discutat.
  • -1 (5 voturi)    
    VW vs Toyota (Joi, 12 noiembrie 2009, 11:21)

    Myth [anonim]

    Eu zic ca aici se fac niste confuzii mari, legate de fiabilitate. Diferenta de dotari intre un VW si o Toyota este imensa in favoarea VW, deci nu ai cum sa compari fiabilitatea unui VW Golf(per total) cu o Toyota Corolla de exemplu. Pai normal ca daca singurele dotari la Corolla sunt geamurile electrice si ABS-ul, cum dracu sa se strice altceva, care se regaseste la VW, cum ar fi navigatia? :) in fine, aici inchei cu o remarca: romanasii americanizati sa taca, habar nu au ce inseamna VW si Toyota... pentru ca ei nu vad decat Toyota vs hardughii americane, pe langa care Toyota e un fel de zeu :)
    • +3 (3 voturi)    
      navi ? (Joi, 12 noiembrie 2009, 11:39)

      serbanica [utilizator] i-a raspuns lui Myth

      ce legatura are navigatia in fiabilitatea unei masini ? hai sa vorbim de motor, de piese, de plafoane dezlipite, de greierasi etc...
    • +1 (1 vot)    
      ceva exemple concrete legate de dotari ? (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:00)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Myth

      Daca te uiti cu atentie o sa observi ca VW ti le insira sa-ti ia ochii in timp ce Toyota le are standard...

      Ce ai tu pe VW si nu are Toyota ia 2 modele.
      Toyota re un site mai greoi si o lista cu dotari suplimentare si accesorii separate da site-ul lor e mai greoi,aici ai dreptate.
    • 0 (0 voturi)    
      are si navigatie ... (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:04)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Myth

      Ia de citeste ...
      http://newata.toyota-europe.com
      sau cauta accesorii originale pt. Corola ...
  • 0 (2 voturi)    
    Toyota (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:09)

    anonim [anonim]

    Vreau si eu o Toyota, dar sa aiba: cutie dsg, suspensie independenta, motor turbo pe benzina, tapiterie bej, suspensie controlata electronic etc.
    Normal ca nu se poate.
  • +1 (3 voturi)    
    VW e cea mai buna masina (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:08)

    lucian [anonim]

    E cea mai buna masina pentru ca are 1.000.000 km (1 milion) garantie!
    Nu doar rezista 1 milion, ci au garantie atat.
    Asta e parerea romanasilor in general, nu am fost foarte surprins cand am auzit personal din gura catorva persoane asta-vara. Cu una din ele mai vorbesc ocazional, ultima oara isi cauta piese la dezmembrari pentru cazanul din 1990 toamna, care de-abia si-a terminat rodajul.
    Nu stiu de ce se considera ca VW are design frumos, cel putin la Golf si la Polo forma de papuc(pantof) nu mi se pare deloc atractiva.
    • 0 (0 voturi)    
      esti un roman adevarat (Vineri, 13 noiembrie 2009, 18:56)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui lucian

      care crede in legende :).
  • +1 (1 vot)    
    parerea mea ... (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:36)

    alin [anonim]

    sunt comparabile.
    am condus Avensis si mi sa parut spectaculoasa. mi-a placut ff mult. spatioasa, confortabila, optiuni garla, usor manevrabila, etc.
    in acelasi timp, de un an conduc VW Golf Plus si sunt f multumit si de asta. 1.9 TDI, 105 CP. are un consum cum cred ca nu va asteptati. 5.0l/100. e adevarat ca nici nu o omor, dar viteza la drum lung, undeva la 120-130/h.
    eu sunt ferm convins ca nu sunt diferente semnificative la nici un capitol.
    depinde si cat stai in masina, cat de mult tii la performante si confort. sunt f multe persoane care chiar nu se uita la asta. au masina doar pt ca au nevoie sa se miste.
    99% dintre comentarii sunt subiective.
    oricum, iubesc ''tractorasele'' si tot ce e diesel si nu le-as da pt nimic pe o benzina. asta e ! asa m-am obisnuit.
  • +1 (1 vot)    
    pana acum in 2009 (Joi, 12 noiembrie 2009, 16:15)

    moi [anonim]

    deci pana la sfarsit Toyota poate fi iar in frunte ... lol
  • +1 (1 vot)    
    experienta mea (Joi, 12 noiembrie 2009, 22:13)

    pred [anonim]

    Legat de motoarele diesel toyota vreau sa le spun astora care habar nu au pe ce lume traiesc ca toyota face unele din cele mai fiabille motoare din lume.In irlanda sunt masini toyo diesel cu peste 700 000 de mi de km folosite ca taxi!.
    Acum legat de experienta mea personala, toti preteni mei site cum merg precum un "nebun"(am ars zeci de ww arogante diesel 2007-2009 pt. ca nu ma lasau sa-i depasec ,bine si asta nu pt. ca are toyota mea cine site ce motor ci pt. ca sunt eu bun sofer :-) ) , cu toate astea masina a ajuns la 250 de mi de km si nu am schimbat decat bucsi fata spate si discuri de frana. Masina merge impecabil la motor e ca noua, chiar m-au intebat unii daca e pe benzina :-).


    Parerea mea de VV este : au cea mai buna politica business de manipulare prin cecea ce fac. Si e normal pt. ca pe ei i-i intereseaza banii - porfitul(exemple sunt multe ,motor cu cilindre mica si putere mare, o multime de prosti pe care le poti pune pe masina ta optionale sau nu, participari in raliu cu motoare diesel, recente inovatii gen motoare TSI dar netestate de ei suficient - are cine le testa :-) asta pt. a fi premianti la "cel mai jmecher motor", au creat un camion - bugati cu investitie enorma pt. a spune lumii ca ei au facut cea mai rapida masina din lume(cu toate ca nu e adevarat) -cand ar fi putut investi in tehnologie de folosinta zilnica ) Asta duce inevitabil la a deveni cea mai tepara companie de pe piata prin produsele pe care le fac. initial oameni cred ca sunt in BMW dar dupa trecerea anilor constata ca si-au luat TRABANT.
    Deasemenea din ce am auzit la cunostinte - forumuri parerea mea este ca la fiabilitate e depasit pe anumite componente/modele chiar si de renault.
    Daca cauti pe net(si va incurajez sa faceti asta) o sa gasiti sute de persone cu care se plang de motoarele ww.
    Cate persoane pe fprumuri se plang de motoarele toyota?

    CONCULZIE:
    E O BLASFEMIE SA COMPARI FIABILITATEA UNEI TOYOTE CU VV
  • +1 (1 vot)    
    ww si tehnologia diesel (Joi, 12 noiembrie 2009, 22:19)

    pred [anonim]

    A si era sa uit , prin comparatie am avut si opel 1.4 benzina. pe care l-am tinut un an si am facut 30 de mi de km pe care l-am vandut(avea 160 de mi de km) pt ca :
    1. Caseta de directie a plesnit pur si simplu.
    2.Mia sarit un arc de pe puntea spate
    3.La motor mi-au sarit doapele(pt cine stie)
    4.Incepuse sa manance ulei
    (asta ca sa intelegeti ce fel de sofer sunt)
    In schimb dupa cum v-am spus cu toyota nu am avut nici un fel de probleme pana la 250 de mi de km cat are acum.

    A si legat de motoare vechi la toyota (zicea cineva) pai ww deabea dupa 10 ani de la aparitia comon rail , folosesc si ei tehnologia asta , pana acum videau oamenilor simplii pompe duze, pai da asa inalta tehnologie WW :-)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică