Dacia confirma ca primul sau SUV se va numi Duster si publica in premiera poze cu versiunea de competitie

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 17 noiembrie 2009, 13:42 Economie | Auto

FOTOGALERIE: SUV-ul Dacia, versiunea de competitie cu motor de 350 CP
Dacia confirma ca primul sau SUV ce va fi lansat in primavara lui 2010 se va numi Duster, la fel ca si conceptul prezentat in primavara acestui an, producatorul publicand si primele poze cu masina, in versiunea de competitie.

Modelul prezentat pe site-ul companiei va participa la competitia auto intitulata Trofeul Andros, unde va fi pilotat de Alain Prost.

"Sunt incantat sa concurez pe Dacia Duster. Este un vehicul complet nou si sunt mandru sa particip la promovarea acestuia intr-un context atat de original cum este Trofeul Andros. Am incredere in capacitatea si in fiabilitatea vehiculului pentru aceasta cursa, avand in vedere colaborarea cu Renault Sport Technologies", a explicat Alain Prost, intr-un comunicat de presa al companiei.

Dacia va participa la circuitele pe gheata din cadrul Trofeului Andros, editia 2009-2010, la categoria Silhouette.

Trofeul Andros este o competitie automobilistica atipica, in care accentul este pus pe eficienta vehiculelor si a pilotilor, limitand utilizarea tehnologiilor complexe si costisitoare.

Dacia SUV in varianta de serie va fi lansat in primavara lui 2010, dar despre masina s-a scris extrem de mult, in lipsa detaliilor oficiale. S-a speculat ca pretul de pornire al Dacia SUV ar putea fi intre 10 si 12.000 euro, iar versiunea cu tractiune integrala si maxime dotari ar putea ajunge la 18 - 20.000 de euro.

Fisa tehnica a vehiculului de competitie Dacia Duster

SASIU
  • Tubular, din otel
  • Suspensii cu doua brate triunghiulare
MOTOR
  • VQ 30 al Aliantei Renault Nissan
  • Dispunere centrala in partea din spate
  • 6 cilindri dispusi in V
  • 24 de supape
  • Cilindree (cm³) : 2.987
  • Alezaj x cursa (mm) : 93 x 73.3
  • Putere maxima kW CEE (CP): 257 (350)
  • Regim putere maxima (rot/min): 7.500
  • Cuplu maxim Nm CEE : 360
  • Regim cuplu maxim (rot/min) : 5.500
TRANSMISII
  • Cutie de viteze secventiala SADEV cu 6 rapoarte
SISTEM DE FRANARE
  • Frane fata (ø in mm - tip) 260 – otel ventilat
  • Frane spate (ø in mm - tip) 265 – otel
ROTI
  • 5.5’’ x 16’’ magneziu
  • Pneuri Continental Racing Contact2
DIMENSIUNI / MASE
  • Lungime: 4.001 mm
  • Latime: 1.900 mm
  • Punte fata/spate: 1.690 mm
  • Ampatament: 2.500 mm
  • Greutate: 950 kg
  • Rezervor carburant (L) 25


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

12469 vizualizari

  • -31 (39 voturi)    
    ha ha ha ha (Marţi, 17 noiembrie 2009, 13:50)

    cristi [anonim]

    O sa fie un tomberon mai mare. In plus, fraierii si-au luat Logane. Cine cred astia ca o sa mai cumpere SUV-ul de la Dacia?
    • -16 (28 voturi)    
      Sa vezi ce o sa iasa loganurile la vanzare... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:23)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Toti o sa-si doareasca un "SUV"....ca doar na...se poarta..nu?
      P.S. Stiu ca gusturile nu se discuta...insa masina este oribila.
    • +25 (29 voturi)    
      se putea? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:39)

      outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Se putea sa nu apara un "destept" care sa cometeze? Parca unora le e ciuda cind romanii au succes. Te oftici, bre? :)
      • +11 (11 voturi)    
        diferente (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:54)

        ia cucu [anonim] i-a raspuns lui outside_the_wall

        Domnii cu cometariile aiurea trebuie sa inteleaga conditiile in care o masina este dezvoltata, de la idee pana la productie.
        E mult mai greu sa faci o masina buna si ieftina decat una buna si scumpa.

        Iar o masina care iese pe piata la 7.000 nu poate fi comparata cu una care iese la 20.000.

        Daca continuam logica domnului cu tomberonul, utilitatea tomberonului este aceea de a cara si depozita gunoi pana la groapa de gunoi, deci in conceptia domnului..el este pasagerul adica "un sac de gunoi" transportat cu un vehicul (tomberon) pana la destinatie (gropa).

        El probabil lucrand ca portar, automat "se respecta"...el decide cine intra si cine nu. Iar portarii nu intra la categoria "fraieri", portarul fiind smecher din principiu.

        A tras un X(ix) pe un credit pe 20 de ani ca sa-si ia un tomberon mai vechi dar cu fundite roz. Probabil nu-l deranjeaza frigiderul gol si nici parintii din camera cealalta.
        • +2 (2 voturi)    
          corect (Marţi, 17 noiembrie 2009, 19:19)

          lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

          in principiu ai dreptate cu masini bune si ieftine dar intr-adevar masina e oribila. daca se chinuiau putin faceau ceva mai simplu (vezi calandrul acela urat) sau, daca toto au luat spatele de la nissa de ce nu s-au inspirat mai mult. designerii de la renault scot masini frumoase in ultima vreme, de ce nu au apelat la ajutorul lor. pe de alta parte nu te astepta sa fie o masina prea ieftina. datorita sistemului de transmisie integrala cred ca o sa fie peste 15 000 euro. iar cei care au bani sa dea peste 15 000 euro pe o masina prefera sa mai puna ceva si sa cumpere ceva mai decent ca imagine si dotari. (apropo dacia nu are esp..... nu are airbag lateral nici macar ca optiune - mi se pare o prostie).
          • +1 (1 vot)    
            Are airbaguri laterale (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 11:52)

            eu [anonim] i-a raspuns lui lungu bogdan

            Ce masina asa dotata cu 4x4 iti iei matale cu 15.000 de euro?
            Si, pentru luminarea ta, Loganul are airbaguri laterale ca optiunea. Informeaza-te si apoi comenteaza.
      • -2 (4 voturi)    
        da, se putea... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 22:28)

        flamenguinho [anonim] i-a raspuns lui outside_the_wall

        ceea ce nu spune nimeni nicaieri, este ca dacia duster pe care va pilota alain prost nu are nici o legatura cu uzina din romania. toate sunt preparate de renault sport. tot renault sport a dezvoltat diverse kituri de masini care au fost testate de diversi piloti celebri (cum a fost logan s2000 pilotat de simon jean-joseph) asa ca, dacia tot o buda de intreprindere ramane, care, de-a lungul istoriei, a incercat prin multe mijloace, sa constranga romanii sa le cumpere masinile lor. cea mai odioasa a fost taxa de prima inmatriculare.
        • +2 (2 voturi)    
          Serios? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 11:53)

          eu [anonim] i-a raspuns lui flamenguinho

          Dacia se vinde foarte bine si in Germania si in Franta. Sau ii constrange si pe nemti sa o cumpere? :))
          • -2 (2 voturi)    
            da, serios (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 12:56)

            flamenguinho [anonim] i-a raspuns lui eu

            cate dacii ai vazut tu in germania (de vest)? eu nu vad / am vazut prea multe. daciile sunt cumparate de firme germane in general, sa fie folosite pentru transport, carat, etc. si poate se mai vand in germania de est, unde multi is someri si nu isi permit o masina serioasa.

            daca nu impuneau in ro taxa de prima inmatriculare, crezi tu ca vedeai asa multe dacii in romania? crezi tu ca romanu a vrut el musai sa isi ia dacie, desi avea banii de o masina buna la second? asta e, nimeni nu se revolta in romania, asa ca guvernantii si corporatiile fac ce vor.
            • +2 (2 voturi)    
              Eu stau in Karlsruhe (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 15:01)

              Alex [anonim] i-a raspuns lui flamenguinho

              Adik in sud-vestul Germaniei, o zona puternic industrializata. Si pot sa itzi spun ca sunt destule Logan-uri pe aici. Adevarat sunt multe cumparate de firma, dar sa stii ca sunt si suficiente cumparate la categoria persoana fizica. Eu tzi-as sugera sa nu mai portzi atata pica marcii Dacia. Nu uita, e principalul produs de export al Romaniei. Asta inseamna taxe. Asta inseamna drumuri, spitale, scoli. Gandejte-te si la asta.
    • +20 (22 voturi)    
      ce sa zic mai... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:07)

      sebi [anonim] i-a raspuns lui cristi

      inseamna ca nemtii sunt tare fraieri, ca p'aicea prin berlin e plin de logane. bine ca sunt romanii destepti sa-si ia bmwuri si mertzane la mana a 15-a numai ca sa-si arate, chipurile, valoarea!
      • -9 (11 voturi)    
        Din profil aduce a Golf 4 (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:27)

        fane [anonim] i-a raspuns lui sebi

        Nu e suv, ca lipseste U, utility.
      • -9 (9 voturi)    
        care nemti ? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 18:48)

        george [anonim] i-a raspuns lui sebi

        Moshule, prin Berlin nu prea mai sunt nemti. Sunt mai multi romanashi, mergi si matale mai prin sud si numara loganele. Asta daca reusesti sa vezi ceva de genul asta pe strazi ...
        • +2 (2 voturi)    
          Nemtii aia pe care nu-i vezi tu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 11:55)

          eu [anonim] i-a raspuns lui george

          Moshule, oamenii fara fite in cap isi cumpara lucruri practice.
          Dar pt un cocalar ca matele e mai greu de inteles.
      • +2 (2 voturi)    
        DUSTER (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 9:32)

        CaiusDuca [anonim] i-a raspuns lui sebi

        nu este vorba de LOGAN, loganul este ceea ce trebuie pe segmentul lui; in plus loganul vine dupa batrana dacie 1410 (sau asa ceva).

        acum gandeste-te la DUSTER, care este imaginea cu care a fost lansat! sincer DUSTER in varianta PROTOTIP arata extraordinar! ceea ce ne prezinta cei de la dacia acum este total diferit ... total diferit si arata oribil! sincer, probabil si in comparatie cu prototipul ei, actuala forma DUSTER este total neatractiva.

        eram unul dintre aceia care nu doreau dacie, asta pana la aparitia prototipului DUSTER.

        in concluzie nu este vorba de a fi sau nu nationalist, m-am bucurat enorm ca dacia are succes afara, indiferent daca mie imi place sau nu logan-ul.
    • +12 (14 voturi)    
      Vai de tine (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:17)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Dacia e un succes. Tu esti?
  • +7 (15 voturi)    
    suv? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 13:52)

    andrei [anonim]

    modelul din poza arata a orice clasa, numai a suv nu.
    • +5 (9 voturi)    
      arata (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:30)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      a masina de competiei. asa si trebuie sa arata.
      Bv Dacia pt realizare!
    • 0 (0 voturi)    
      Da, SUV! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 11:58)

      je [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Da' ce intelegi tu prin SUV, mai corcitura?
  • +5 (7 voturi)    
    ?? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:01)

    Bobilu [utilizator]

    Greutate: 950 kg ?
    • +1 (1 vot)    
      pai da... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 0:27)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Bobilu

      sasiu tubular si caroserie de fibra de sticla.
      Este un Megan Trophy cu alta caroserie si poate suspensie... cam atat.
      Specs:
      http://www.renaultsport.fr/en/world_series/megane_trophy/technical_data_megane3.php
      Si da, e urat. Stiu ca este proasta colaborarea dintre RTR si Dacia, dar cum s-a scris mai sus, designerii RTR au scos cateva concepte foarte reusite si ar trebui sa-si puna amprenta pe marca Dacia... candva in secolul asta.
  • +13 (15 voturi)    
    Dacia de 350 CP (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:04)

    Ion [anonim]

    Oare si-a imaginat cineva vreodata pana acum un vehicul de competitie ce poata numele Dacia cu motor de 350 CP!!!!!
    • +3 (5 voturi)    
      S-au mai facut (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:29)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Ion

      In urma cu cativa ani, echipa Dacia paricipa in campionatul national de raliuri cu modele Nova modificate, ce aveau motoare Volswagen de 320 CP.
  • +12 (14 voturi)    
    merge (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:06)

    io [anonim]

    Bravo Dacia

    sunt convins c-o sa aibe succes
  • +5 (7 voturi)    
    ceva diferenta (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:08)

    etre [anonim]

    Nu prea seamana cu nimic din conceptul de asta primavara. Aduce mai mult a Sandero.


    As fi cumparat ceva pe linia acelui concept, cu garda inalta la sol si eventual 4x4.
    • +5 (5 voturi)    
      Mda, (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:18)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui etre

      daca ar fi construit dupa conceptul prezentat la Geneva ar fi avut mare succes. Era cu adevarat ceva nou in design-ul de automobile. S-ar fi vandut bine chiar si daca ajungea mai scump. Nici asta nu arata rau, totusi e destul de banal.
      • 0 (0 voturi)    
        Concept (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 12:01)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        Daca ar fi aratat ca si conceptul ar fi avut pret de Lexus.
        E logic ca nicio masina de serie nu arata ca si conceptul. Conceptul creaza liniile directoare.
  • 0 (6 voturi)    
    design (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:10)

    liviu [anonim]

    Am senzatia ca mai nou dacia se ia la intrecere cu skoda, cine face masina cea mai urata. Ideea de a face un suv e foarte buna dar designul lasa de dorit. Daca sandero e putin mai frumoasa decat noua fabia, de data asta Duster se pare ca o dretoneaza pe Skoda Yeti.
    • -6 (8 voturi)    
      hop si tu (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:30)

      parierist [anonim] i-a raspuns lui liviu

      am seat (sic!) si arata mult mai bine decat skoda. dar si skoda arata infinit mai frumos decat dacia! nu stiu ce lamborghini ai tu, de ai si atata timp, ca mine, sa stai pe forum, dar esti pe dinafara. gusturile se discuta!
      • +5 (5 voturi)    
        gusturi (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:43)

        dodo [anonim] i-a raspuns lui parierist

        La cum te lauzi banuiesc ca esti manelist si ai un seat tunat de 12 ani :)))). Da si yeti si fabia sunt urate,deci e un trend, tu de care skoda ziceai ca e fumoasa? ca nu ne-am prins.
        • 0 (2 voturi)    
          sint intelectual (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:12)

          parierist [anonim] i-a raspuns lui dodo

          tovarashe si am facut atat scoala cat n-ai facut tu cu rudele tale. nu am un seat tunat, pentru ca mi se pare de 2 lei sa iti tunezi masinile. am un seat nou, luat anul trecut. si nici macar nu e un seat top end, e un cordoba. asa ca prinde-te, daca poti
        • +2 (2 voturi)    
          iar daca nu crezi (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:14)

          parierist [anonim] i-a raspuns lui dodo

          ne putem intalni la o cafea, sa ne batem in idei, nu in manele.
      • 0 (0 voturi)    
        DUSTER (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 9:50)

        CaiusDuca [anonim] i-a raspuns lui parierist

        seat este intradevar o masina SIC!!! glumesc desigur! trebuie sa recunosti ca esti un pic cam snob si nedrept. skoda este din aceeasi categorie cu dacia. in plus bravo skoda si dacia fiindca au reusit ambele schimbari majore de la ceea ce erau inainte si ceea ce sunt acum. gandeste-te numai la LADA care era urata si la fel a ramas.

        acum revenind la DUSTER:
        1) http://www.autoevolution.com/news-g-image/dacia-duster-driven-by-alain-prost-in-trophee-andros/18787.html#image

        2) http://images.google.com/imgres?imgurl=http://autoworld.files.wordpress.com/2009/03/dacia-duster-concept-img_11.jpg&imgrefurl=http://autoworld.wordpress.com/2009/03/09/new-dacia-duster-concept-revealed-photos-and-video/dacia-duster-concept-img_11/&usg=__Koamoc9XXkU7fD-DfkGwoAq5ntQ=&h=720&w=1280&sz=130&hl=en&start=1&um=1&tbnid=faiBMcdRZiJc6M:&tbnh=84&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Ddacia%2Bduster%26hl%3Den%26sa%3DN%26um%3D1
        • 0 (0 voturi)    
          Duster (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 11:53)

          emanuel [anonim] i-a raspuns lui CaiusDuca

          O fi LADA urata (nu ncred ca ai dreptate,cu privire la berline), dar se pare ca e mai solida decat altele.
          eu am o Niva, noua si sunt multumit de ea. Nu am luat-o pentru "frumusetea" ei, ci pentru utilitate. Masinile frumoase sunt pentru snobi.... si vine unul si ti-o zgarie cu un cui, ca ai parcat ca boul pe trotuar (ca nu ai unde) si el nu are destul loc sa treaca.... si apoi iti bagi unghia in gat cand afli cat te costa sa dregi zgarietura .... ei, cum e ?
    • +2 (2 voturi)    
      si frumoasa si devreme acasa? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 18:02)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui liviu

      Este o politica deliberata. Daca o masina este si ieftina, si fiabila, si frumoasa, atunci cine ar mai cumpara o masina scumpa?

      N-au niciun interes sa faca o masina frumoasa ci doar una interesanta. Cei care vor masini frumoase trebuie sa plateasca mai mult pe un Renault respectiv Volkswagen.
  • +3 (9 voturi)    
    BRAVO DACIA! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:17)

    silviu silviu [anonim]

    Arata foarte bine, as cumpara-o chiar azi.
  • +6 (6 voturi)    
    duster!?!?!!? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:19)

    Las [anonim]

    Nu e nici o declaratie oficiala ca masina de teren de la Dacia se va numi duster :)))

    E vorba de numele pentru acesta masina de competitie...

    PS: pt carcotasi...este un suv in toata regula:

    Ceea ce vedem in poze este un sasiu sport cu mas aredusa, ampatament mai mic etc...

    una e o masina sport alta e o masina de serie.
  • -7 (7 voturi)    
    ati maltratat photoshop-ul (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:23)

    viomobil [utilizator]

    pana si un grafician debutant ar fi fost in stare sa scoata niste poze mai bune, nu porcariile astea...
  • -6 (12 voturi)    
    Urata e, Doamne (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:26)

    Mircea [anonim]

    Si daca o desena un copil la gradinita, tot scotea ceva mai frumos decat fata aia de doi lei. E cale lunga de la conceptul expus pana la ce au scos ei..

    In plus, ce off-road se poate face cu masina asta, mie mi se pare mai joasa decat Loganul?

    Sper sa nu vad prea multe pe sosea, macar pana nu apare un face-lift serios
    • -4 (8 voturi)    
      ai dreptate... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:46)

      Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      e gretoasa... mai e si albastra... te pomenesti ca vor vrea sa o vanda si in alte tari... nu voi mai putea iesi din tara de rusine... nasol...
      • +6 (6 voturi)    
        :)) (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:13)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Nedumeritul

        Inca mai gasesti Dacia 1300...poti sa iti cumperi!
        • +5 (5 voturi)    
          N-are bani (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:32)

          Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          nici de bicicleta amarasteanul.
          • +1 (3 voturi)    
            daca taceai... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:43)

            Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

            tu chiar nu ai inteles nimic, asa e?
  • -3 (7 voturi)    
    rezervor de 25 L (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:28)

    gabi [anonim]

    Rezervor de 25 L, dar ce e motocicleta?
    • +7 (7 voturi)    
      normal... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:53)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui gabi

      e de curse... nua re nevoie de rezervor mare. E mic ca sa se obtina o greutate scazuta.
      350 cai pe 950kg.... asta conteaza! nu autonomia.
  • -7 (7 voturi)    
    nu e urita... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:05)

    dolarfree [anonim]

    e f urita. designerul a fost cu capra in franta...si a zic ca-i baga picioarele...ops...poate alltceva
  • +8 (8 voturi)    
    Ce comentarii!! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:14)

    vio [anonim]

    Mare e gradina lui Dzeu si multi sar gardul!

    Parca nu e obligatoriu s-o cumperi, deci, care-i problema?
    Cine vrea masina frumoasa, are la dispozitie Lotus, Morgan etc, de ce-si pierdea vremea postand despre o masina ieftina si uratica? Nu inteleg!
  • +1 (1 vot)    
    andros (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:17)

    avidia [anonim]

    adică numai pentru masculi??
  • +4 (4 voturi)    
    DACIA suv (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:18)

    yoyo [anonim]

    Felicitari Dacia.Totusi nu inteleg cati CP are. 350 ?????
    Cam mult totusi pentru o dacie nu credeti ?
  • +3 (5 voturi)    
    Versiunea de competitie, pe dreaq'! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:18)

    Lucian [anonim]

    Masina din imagine nu are nici cea mai mica legatura cu Dacia Duster in afara caroseriei din fibra de sticla facuta sa semene oarecum cu viitoarea masina de serie. Dealtfel proportiile aduc mai degraba cu o compacta, nicidecum cu un SUV. Ma distreaza bovinele care se reped sa comenteze, ba ca e oribila, ba ca cine o s-o cumpere, ba ca ca, fara macar sa stie despre ce e vorba.
  • +5 (5 voturi)    
    Dacia asta e tare! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:20)

    anonim [anonim]

    Ce e misto ca dihania asta afuma orice skoda si seat.
    Cititi datele masinii.
    Legat de versiune de serie, aveti rabdare sa vedeti pozele oficiale. Gurita mica pana atunci.
    PS. Nu am Dacia, dar incepe sa devina o marca importanta.
  • -2 (4 voturi)    
    curios (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:37)

    xxx [anonim]

    de ce scrie PROST pe ea?
    • +2 (4 voturi)    
      SE refera la unii (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:53)

      vio [anonim] i-a raspuns lui xxx

      ca tine, ca sa se recunoasca.
    • +1 (3 voturi)    
      Scrie PROST pt ca (Marţi, 17 noiembrie 2009, 15:57)

      andu [anonim] i-a raspuns lui xxx

      Scrie Prost pt ca masina aia din imagine va fi condusa de fostul pilot de formula 1, Prost, intr-o competitie sportiva, pe gheata. de -aia.

      si fiind masina pregatita special pt competitie, normal ca nu e la fel cu aia de serie. cititi bai stirea.
  • 0 (0 voturi)    
    mie mi se pare... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 16:09)

    goodgirlgonemad [anonim]

    ca seamana cu un dodge.
  • +5 (5 voturi)    
    mie imi lpace (Marţi, 17 noiembrie 2009, 16:50)

    gica pantalon [utilizator]

    daca nu ar scrie Dacia pe ea sunt sigur ca ar fi placut tuturor carcotasilor
  • +1 (1 vot)    
    SUV? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 17:18)

    goe [anonim]

    Vi se pare a fi un SUV?
  • 0 (2 voturi)    
    Ha (Marţi, 17 noiembrie 2009, 19:37)

    arouser [anonim]

    N-am argumente nici pro, nici contra, dar ideea cu "Prost" langa "Dacia" mi se pare o ironie fina, chiar daca explicabila :-)
    • +2 (2 voturi)    
      Ha Ha (Marţi, 17 noiembrie 2009, 20:11)

      Horia [anonim] i-a raspuns lui arouser

      Las ca o sa faca una si pentru competitia prim-ministrilor, iar pe Dacia va concura fostul premier al Canadei Jean Luc Cretien. E bine?
  • -1 (1 vot)    
    !!!!!!! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 21:32)

    cp [anonim]

    ha ce chestie faina ,stepway e sandero cu niste plastice in plus si o pereche de-naltatoare (probabil 2 bucse de cauc) si costa nene ...asta din foto e sandero da pe care va scrie suv... si osa coste si asta nene..ca sa nu ziceti ca-s circotas posed un logan..da la masina din foto daca voi ii ziceti suv ,loganu meu e hummer...hin hin hi
  • -1 (1 vot)    
    Aici in Romania o sa fie Esec Total (Marţi, 17 noiembrie 2009, 23:53)

    al3xx [anonim]

    Urata sau nu,buna sau rea,inafara tarii o sa se vinde mai bine ca si acolo s-au vandut ff bine Loganurile(Germania..Franta)...daca luam pretul aproximativ intre 13.000-15.000 lumea de la noi (majoritatea)cine are atatia bani nu se va complica cu DAcia Duster de de ex. 1.6 benzina la motorizare 100 de cai .cu bordul gen "alcatel" ca la Logan fara un pic de caracter in interior,fara climatronic...fara airbag-uri laterale,fara putere destula incat sa fie demn de categoria SUV ca rade lumea de el ,oricum pana acuma cine vroia un SUV are Vw Touareg sau alte modele.Sigur o sa fie cativa la noi care nu au avut in viata lor o masina mai buna si nus obisnuiti cu dotari de gen dublu climatronic sau alte minuni si pe banii lor mai bine iau cumpara un Dacia Duster Nou asa "Golutz" la dotari in rate sau in leasing si tot nu o sa fie "servit" ca un Ww Touareg la mana a 2-a.Idea cu masina ieftina nu cred ca se va aplica si la categoria SUV unde deja nu vorbim pe bani marunti 6-7 mii euro ca la Logan
  • 0 (2 voturi)    
    DUSTER? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 0:56)

    hbp [anonim]

    Domnilor de la departamentul de marketing de la Dacia, voi primiti lefuri bune sau proaste? Asta e modul vostru de razbunare pentru lefurile mici? Chiar trebuia sa va bateti joc de Dacia? Duster? A avut cineva curiozitatea sa vada ce inseamna "duster" in engleza? Daca nu, va postez cateva traduceri ale acestui cuvant,:
    1. cârpă de şters praful
    2. buleandră
    3. paceaură
    4. aspirator de praf
    5. ştergător
    6. sondă neproductivă
    Chiar nu stiti ca Mitsubishi vinde in toata lumea modelul cu numele PAJERO, numai in Ecuador (sau Peru, nu mai stiu exact) il vinde sub un alt nume, pentru ca intr-un dialect local, PAJERO inseamna "ala care f..e porcii"? Trebuia sa facem si noi o carpa de sters praful din marca Dacia, ca altfel nu eram sanatosi! Pe langa cate idiotenii am facut din '89 incoace, mai incape si asta!
    • +2 (2 voturi)    
      in sfarsit un comentariu pertinent! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 2:51)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui hbp

      ai perfecta dreptate! din aceleasi considerente opel se numeste vauxall in GB. Idiotii de la marketing cred ca au abordat cuvantul "duster" in sensul ca "le da praf in nas" celorlalte masini din competitie banuiesc....
      • 0 (0 voturi)    
        Duster (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 10:16)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Se cheama Duster pentru ca marca e deja cunoscuta din anii 80 cand se vindea Aro 10 sub numele Dacia Duster. Iar Aro era o marca foarte respectata in acele vremuri. Ca din pacate Aro 10 n-a fost un succes e partea a doua. In ce priveste numele, e potrivit pentru o masina off-road.
    • 0 (0 voturi)    
      Duster II (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 10:04)

      dan [anonim] i-a raspuns lui hbp

      Dar d-stra stiti ca Dacia Duster s-a vandut deja foarte bine in Marea Britanie inca de pe vremea lui Ceausescu? Poate a-ti auzit de Aro 10, nu-i asa? Acela se numea Dacia Duster si a avut succes inca din vremea comunistilor !
      • 0 (0 voturi)    
        duster II (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 16:20)

        hbp [anonim] i-a raspuns lui dan

        Iar daca un tampit din "Epoca de ... Piatra" a scris o tampenie, noi o luam si mergem mai departe cu ea, in buna traditie mioritica? Imi pare rau, ARO era o MASINA in anii '70-'80, cu o gramada de hibe, dar numai buna pentru tarile lumii a 3-a, unde nu se cereau multe chestii, era buna ca mergea pe ulite! Au trecut 20 ani de atunci, lumea a evoluat intre timp! Dar toata stima pentru producatorii ARO, aia niciodata nu si-ar fi botezat rodul muncii lor cu astfel de nume! Poate era mai bine sa fi continuat cu ideea de "HUNTER", daca tot e vorba de SUV! Oricum, raman la ideea mea, unii iau lefuri doar pentru ca au nostalgii! Tipic pentru Romania!
        PS! ARO 10 Duster NU a avut succes comercial in UK,decat doar in ochii nostalgicilor poate! S-a incercat patrunderea pe piata britanica, insa nivelul de finisare a masinii era sub orice critica, mult inferior lui Suzuki Samurai, sa zicem! Probabil britanicii au asociat numele de Duster ca fiind explicatia cantitatii mari de praf care intra in masina pe toate gaurile si crapaturile! Aduceti-va aminte cat de bine inchideau chederele la usi!
  • 0 (0 voturi)    
    duster (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 12:55)

    etre [anonim]

    Vad multi care zic ca masina nu e urata. Probabil adevarat, dar sa nu uitam de la ce promisiuni am pornit.
    In primavara s-a prezentat un concept. Cand prezinti un concept, iar apoi realizezi o masina dupa acest concept, te astepti ca intre cele doua masini sa existe macar o asemanare pe departe.
    Nu ma asteptam sa se pastreze fata, dar nici spatele nu aduce. Linia generala a masinii e complet diferita.
    In fata/spate seamana cu Sandero, din lateral aduce a Golf.

    Inteleg linia joasa a masinii, deoarece e sport, inteleg ca nu este ceea ce o sa apara pe piata, dar totusi e ani lumina distanta fata de un SUV 4x4. Nu vad cum o masina de talia si forma unui golf poate fi transformata in SUV 4x4.

    Cand oficialii francezi au vorbit de un 4x4 dur si pur, pe platforma Nisan, si tinand cont de traditia Dacia de a face masini spatioase, nu imi imaginam ca o sa avem o gargarita in 2 usi.

    Masina din poza, este o chestie sport. Sper ca nu este relevanta.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi