Dacia, pe locul trei in topul celor mai fiabile masini din Franta

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 3 ianuarie 2010, 21:11 Economie | Auto

Autoturismele Dacia, marca low-cost a grupului Renault, au urcat pentru prima data pe locul trei in topul celor mai fiabile automobile din Franta, potrivit clasamentului anual realizat de revista UFC-Que Choisir si publicat in editia din ianuarie, transmite Le Figaro.

Pe primele doua locuri se claseaza in continuare invincibilele marci japoneze din cadrul grupului Toyota: Daihatsu, care a obtinut un indice de fiabilitate de 96,02%, si Lexus, cu un scor de 94,13%.

Constructorul auto roman, plasat pe urmatoarea pozitie in preferintele francezilor, a primit un indice de fiabilitate de 92,61%.

Dacia, veche marca romaneasca cumparata de Renault, noteaza jurnalistii francezi, si-a facut un debut remarcabil si la categoria masinilor de familie, cu modelul break Logan MCV (cu cinci sau sapte locuri), adjudecandu-si aici pozitia a doua, in urma inuzabilei Honda Accord.

Nu in ultimul rand, Dacia a avansat pe locul intai in topul masinilor cel mai putin costisitoare, estimarile privind cheltuielile anuale pentru intretinere si reparatii ridicandu-se la 130 de euro, fata de 229 euro pentru Mazda si 230 euro pentru Ford.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

3866 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    Oarecum de asteptat (Duminică, 3 ianuarie 2010, 22:03)

    SKB [anonim]

    Banuiam acest lucru, dar e bine sa primesti si o confirmare din studii.

    Daciile Logan au linii inestetice, sunt instabile in curbe la viteze mari din cauza inaltimii neobisnuite, se fac acordeon chiar si la un accident usor, dar au consum rezonabil (cel putin mototrul diesel) si nu prea se strica.

    Asa ca bravo inginerilor care au conceput-o, si-au depasit obiectivele. Asta s-a dorit Logan-ul sa fie. Daca ma gandesc, si-au depasit targetul intial de vreme ce nemtii o cumpara in draci pe post de a doua masina, cea fatait prin oras si de facut cumparaturi,
    • 0 (0 voturi)    
      pacat... (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:11)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui SKB

      ca acum se leaga de succesul Dacia si politrucei de genul Prigoanelor... Sper sa nu le scada vanzarile! Sic!
    • +6 (6 voturi)    
      Acordeon (Duminică, 3 ianuarie 2010, 23:58)

      Gigi Fisiune [anonim] i-a raspuns lui SKB

      Cand masina se face acordeon cei din interior scapa cu viata -> Asta a fost greseala americanilor: in '50-'60-'70 au facut masini foarte grele, foarte robuste, nu prea se faceau "acordeon" la ciocniri si tocmai de aceea cei din interior deveneau "compot".

      Cand o masina se face acordeon, pasagerii resimt socul mai putin, tocmai pentru ca elementele caroseriei preiau socul si se deformeaza.

      Nu mai stiu cand a scos dacia modelul logan, dar stiu ca m-am uitat la un momnent dat pe euroncap si avea 3 stele. 3 stele pentru o dacia este o performanta care ma uimeste si acum. Gandeste-te ca sunt foarte multe modele de opel sau hyundai care au 3 stele.

      PS: Nu sunt posesor de dacie, dar sunt 75% sigur ca instabilitatea in curbe vine de la anvelopele cu care e echipata in fabrica. Inaltimea neobisnuita vine de la plafon, si nu are de-a face prea multe cu ceuntrul de greutate care, zic eu, este destul de jos.
      • 0 (0 voturi)    
        dacia in curbe (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:14)

        TD [anonim] i-a raspuns lui Gigi Fisiune

        Si eu confirm instabilitatea Daciilor in curbe. Loganul are acelasi feeling de "barca" in curba ca si Clio. Si eu cred ca acest lucru se datoreaza faptului ca centrul de greutate este prea sus si in plus suspensia este prea "moale".

        Desigur acesta e doar o parere.
  • +4 (4 voturi)    
    bravo dacia! (Luni, 4 ianuarie 2010, 0:55)

    eu [anonim]

    intr-adevar este instabila in curbe, intr-adevar este inestetica, intr-adevar are un bord oribil facut dintr-un plastic oribil. Pentru cei care vor stabilitate in curbe exista R8, pentru estetic exista Aston Martin, iar pentru interior Jaguar (sau Bugatti). Restul sunt compromisuri!
    Dacia a reusit in schimb sa produca exact ceea ce si-a propus, daca nu chiar mai mult. Sunt posesor de Logan si pot spune ca daca o compar cu un Mercedes (clasic :P), nu e buna de nimic. Dar daca o compar cu ceea ce si-au propus cei de la Dacia si Renault, este o masina de nota 10. Este exact masina care se vrea a fi, nici mai mult, nici mai putin.
    • +1 (1 vot)    
      Inca ceva: (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:08)

      AndreiT [anonim] i-a raspuns lui eu

      Sa mai zicem: ii ruginesc stergatoarele de parbriz dupa un an, se mai strica aerul conditionat, se mai strica incuietoarea de la portbagaj... Chestii minore. Altfel, foarte fiabila Dacia.
      • -1 (1 vot)    
        mda (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:05)

        etre [anonim] i-a raspuns lui AndreiT

        esti primul la care aud ca s-a stricat aerul conditionat si incuietoarea la portbagaj
  • +3 (3 voturi)    
    dacia (Luni, 4 ianuarie 2010, 1:32)

    klaudyuxxx [anonim]

    Imi imaginez ca pentru cei ce doresc sa abordeze o curba cu peste 100 kmh, dacia este o masina instabila.
  • +1 (1 vot)    
    " in urma inuzabilei Honda Accord." (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:08)

    marius [anonim]

    che cosa??

    inuzabilei, in-uzabilei... adica asa tras de par "care nu poate fi folosita"? Logan MCV a iesit in urma unei masini care nu poate fi folosita?
    Hmmm..
    • 0 (0 voturi)    
      limba romana (Luni, 4 ianuarie 2010, 10:40)

      Dumitru [anonim] i-a raspuns lui marius

      "Uzabil" - "care se uzeaza" nu e tot una cu "utilizabil". Prea multe cuvinte romanesti au ajuns sa fie stalcite din cauza "falsilor prieteni" din engleza.
    • 0 (0 voturi)    
      Inuzabilitate (Luni, 4 ianuarie 2010, 12:17)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui marius

      Articolul a fost preluat cuvant cu cuvant din "Le Figaro" cu tot cu termenul "inusable" tradus in stil "furculision". Una peste alta rezultatul e cat se poate de onorant pentru Dacia, desi daca stai sa te gandesti e normal ca o masina minimala sa fie fiabila. Si in Germania Dacia se situeaza pe pozitii asemanatoare. Sper sa mai apara topuri din astea, sa inchida gura ghertoilor snobi carora le e rusine cu masina romaneasca pentru ca nu arata ca BMW.
    • 0 (0 voturi)    
      dex (Luni, 4 ianuarie 2010, 18:57)

      x [anonim] i-a raspuns lui marius

      http://dexonline.ro/search.php?cuv=inuzabil
  • 0 (0 voturi)    
    Legat de instabilitate (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:31)

    lica samadaul [anonim]

    "Instabilitatea" este data la Logan, din cate stiu eu, de suspensii, care sunt reglate pentru drumurile din Romania. Cu alte cuvinte ofera mai mult confort, si mai putina performanta. Si cred ca a fost o alegere deliberata. Nu cred ca poti avea si performanta si confort - mai ales pe drumuri proaste. Eu personal am simtit asta dupa ce mi-am schimbat Loganul (de care am fost f multumit), cu o masina ceva mai scumpa, ceva mai stablia in curbe, dar in care imi tabacesc fundul pe drumurile proaste de munte din Romania.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi