VIDEO Potentialii cumparatori ai unei super-masini Lexus vor fi verificati inainte de a putea achizitiona vehiculul

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 19 ianuarie 2010, 20:10 Economie | Auto

LFA de la Lexus
Foto: Captura Youtube.com
Potentialii cumparatori ai unei super-masini Lexus vor trebui sa fie aprobati de catre compania auto, informeaza Huffington Post.  Oricine doreste sa cumpere noul model LFA, asa-numita "super-masina de doua locuri", va fi verificat de companie inainte de a primi "aprobarea" sa cumpere vehiculul.

Lexus a anuntat ca noua sa "super-masina" poate accelera la 100 de km/h in 3.6 secunde si atinge viteze de pana la 325 de km/h.

Compania a anuntat ca nu va produce decat 500 de masini, cu o rata de 20 de masini pe luna. Fiecare vehicul va costa 350.000 de dolari.

Lexus a precizat ca potentialii cumparatori vor fi verificati inainte de a primi "aprobarea" sa cumpere masina. Compania a afirmat ca fiecare potential cumparator va fi evaluat in functie de locul in care traieste, de celelalte masini pe care le detine si, mai ales, de obiceiurile sale de condus.

Un manager Lexus a precizat ca se doreste ca masina sa fie condusa "in mod frecvent" si in locurile "potrivite". Intr-o declaratie pentru Wall Street Journal, Paul Williamson a afirmat ca "vrem oameni care sa conduca acesta masina, care sa fie vazuti in masina. Vrem ca masina sa fie vazuta pe drumurile potrvite, in fata restaurantelor bune si sa nu bucure doar pe cineva in garajul sau de-acasa".

Publicatia noteaza ca verificarea facuta de Lexus este un efort menit sa intensifice exclusivitatea brandului si sa-l personalizeze in competitia cu marci precum Porsche, Lamborghini sau Ferrari.

Vezi mai jos o prezentare a masinii



Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

4079 vizualizari

  • +4 (10 voturi)    
    Bull**** (Marţi, 19 ianuarie 2010, 20:34)

    Sasha [anonim]

    De ce ar da cineva 400 de mii pe o masina + sa fie umilit prin verificarile respective?? cind poate avea doua super masini la cite 200 de mii fiecare??? fara sa-l intrebe cineva de sanatate??

    Ar trebui sa nu o vinda in Dubai ca o parcheaza aia pe dunele de nisip si nu o vede vezi domle lumea buna din Cannes sau Monaco (r.a.h.a.t)

    Sasha
    • +3 (5 voturi)    
      ***Shit. (Marţi, 19 ianuarie 2010, 20:59)

      robert [anonim] i-a raspuns lui Sasha

      Si Ferrari practica politica asta.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu e adevarat... (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 9:15)

        Seba [anonim] i-a raspuns lui robert

        Fals partial robert... Ferrari face treaba asta doar pentru modelele aniversare gen F40, F50, Ferrari Enzo... Restul pot fi cumparate de oricine...
        • 0 (0 voturi)    
          E interzis un UE din 2008 (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 9:52)

          joe [anonim] i-a raspuns lui Seba

          Politica asta, de a-ti alege clientii modelelor tale exclusive a fost interzisa de o decizie a UE in 2008. Ferrari a marait in presa italiana si a incasat o amenda pt. ca nu si-a inchis lista pentru nus'ce model.
          Iar in Marea Britanie, politica asta fost interzisa dintotdeauna, pana si Rolls-Royce trebuia sa vanda oricui putea sa cumpere.
        • +1 (1 vot)    
          aha... (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 10:08)

          if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Seba

          Iar Lexus o face pentru toate modelele, nu?
        • 0 (0 voturi)    
          Pai da. (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 10:33)

          robert [anonim] i-a raspuns lui Seba

          Asta ziceam si eu.
  • +1 (7 voturi)    
    Verificari (Marţi, 19 ianuarie 2010, 20:58)

    Duster Hotzman [anonim]

    Nici pentru unii cumparatori de Logan/Duster n-ar fi rau sa se faca niste verificari. Sau un chestionar. O intrebare ar putea fi: puteti platii din venitul lunar cumulat al tuturor membrilor familiei o revizie tehnica periodica? Daca raspunsul este NU atunci aveti mai multe sanse la un Lexus. Cu conditia sa nu zburati prea jos.
  • +9 (11 voturi)    
    excelenta politica de marketing (Marţi, 19 ianuarie 2010, 21:22)

    cet23 [anonim]

    O excelenta politca de marketing. Pe langa masina propriu-zisa, care din cauza pretului e din start exclusivita, aceasta "verificare" reprezinta un fel de "certificare" al valorii cumparatorului.
    Cu alte cuvinte, potentialului proprietar i se induce ideea (nu mereu corecta) ca nu numai ca detine o masina exlusivista, dar el, ca om, se ridica la nivelul deosebit al acelei masini!
    Excelenta idee!
    Pe vremuri (poate asa e si acum, nu stiu sigur), cumparatorul unui Rolls Royce (sau soferul acestuia) era obligat de companie sa faca un curs de folosire a unui Rolls-Royce la ei! Se considera ca a lovi sau a zgaria un Rolls este echivalentul moral al unei crime! Ma rog, alte vremeuri, vremuri dominate de gentlemen adevarati, din distincta aristrocratie britanica. Acuma... in zilele noatre, cand un Becali (nu jiji, ceva var de-al lui) se urca in slapi si tricou la bordul Rolls-ului personal... ce sa mai astepti? Nu pot uita imaginea aia! Sau cand tot un becali "indreapta" o usa de Maybach cu levierul... grotesc!!!!
    Stiu ca o sa primesc o multime de minuri pentru afirmatia urmatoare, dar anumite marci de masini au in genele lor o distinctie aristrocata pe care unii dintre actualii propietari nu-s in stare s-o sesizeze, daramite sa se ridice la nivelul ei! Anumite lucruri banii chiar nu le pot cumpara!
    • 0 (0 voturi)    
      ,,,,, (Marţi, 19 ianuarie 2010, 22:14)

      vasile_r [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      eh uite ca ai 2 +. Unul de la mine...
    • 0 (4 voturi)    
      gene aristocrate (Marţi, 19 ianuarie 2010, 23:22)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Daa, uite unde se ascundea aristocratia, intr-un Lexus :) In general marketngul este facut pe esantioane, target grup-uri de niste oameni. Care inteleg sau nu ceea ce fac. Nu te supara dar cred ca nu intelegi prea mult din pasiunile automobilistilor.

      Prin atitudinea asta Lexus atrage tocmai oameni de genul Jiji pentru care e important sa iasa in fata prin masina pe care o are. Nu cred ca pe un pasionat il doare undeva de ce vrea Lexus, el vrea o masina pentru ce reprezinta, traditie, tehnica, performanta, stil, etc. Sunt multe masini care ating 100 km/h in 4 sec. Dar stil nu au toate.
    • 0 (0 voturi)    
      Si daca o vand??? (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 9:17)

      Sevraj [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Daca vand masina dupa ce am cumparat-o? Sau cei de la Lexus influenteaza si transferul proprietatii? Pe de alta parte, se poate spune ca un asemennea cumparator nu cumpara masina ca sa o vanda. Eu cred pur si simplu ca au liste mari de asteptare (da, chiar si la pretul asta) si vor sa poata alege cui sa livreze. un fel de trafic de influenta/pile mai spalatel. Oricum, ideea e de retinut!
    • -1 (1 vot)    
      o aiureala (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 9:44)

      shakh'tar [anonim] i-a raspuns lui cet23

      politica asta de marketing.

      e valabila asa cum ai zis pentru producatori de traditie, sunt de acord ca Rolls Royce sau Bentley ori Daimler sau Maybach pot aplica o politica preferentiala in alegerea clientilor. Sunt producatori vechi, cu distinctii aristocratice asa cum ai zis, dar iata ca observam ca nici macar acestia nu mai aplica acest tip de politici. toti boschetarii miliardari de pe la noi au maybach, rolls, de bentley sau aston martin nici nu mai vorbim.

      dar, un producator de 3 carnati cum este Lexus, cu traditie "istorica" 0 si care are in portofoliu un jeep, un coupe-cabriolet si o limuzina, e usor deplasat sa adopte acest stil exclusivist. nu vreau sa fiu inteles gresit, sunt de acord ca masinile sunt bune, ca pozitionarea brandului e foarte high (macar in ambitiile lor) dar nu au backgroundul istoric pentru a cere asa ceva.

      ma rog, fiecare isi face politica de marketing asa cum doreste si noi comentam de la nivelul nostru ce fac aia care vand masini de 400k EUR. dar asa e romanul :)

      oricum, comparativ cu valoarea brandului, 400k e imens. in conditiile de piata de azi.
    • 0 (0 voturi)    
      si inca ceva... (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 9:45)

      shakh'tar [anonim] i-a raspuns lui cet23

      ... anumite calitati nu pot fi cumparate cu bani.

      dar daca ne referim la lucruri ca si obiecte, atunci absolut orice obiect poate fi cumparat daca ai suma de bani suficienta.
  • +2 (4 voturi)    
    Bigga deal.. (Marţi, 19 ianuarie 2010, 21:37)

    SirJerkaLot [anonim]

    Au testat-o la Top Gear recent. Masina e capabila, dar cum spuneau si ei: "Cum sa dai atatia bani pe un..LEXUS :)))". Ai atatea alternative mai exotice la banii astia. Zonda, un Lamborghini in general e mai ieftin si mai interesant, de Ferrari nici nu mai spun. Sunt multe masini care suna mai incitant decat..Lexus, in ciuda performantelor foarte foarte bune
    • +2 (2 voturi)    
      Incitant (Marţi, 19 ianuarie 2010, 22:02)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui SirJerkaLot

      Masina asta nu se adreseaza celor care sunt incitati de un Ferrari, ci acelora care sunt incitati de performantele unui Ferrari, insa isi doresc si permit sa-si ridice nasucul putin mai sus.
      • +1 (3 voturi)    
        N-ai priceput (Marţi, 19 ianuarie 2010, 23:05)

        SirJerkaLot [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Cum adica sunt incantati de performantele unui Ferrari, insa isi doresc si isi permit sa-si ridice nasucul putin mai sus? Scrie pe hartie Ferrari, trage o bara apoi scrie Lexus. Cam cum suna? Ai inteles?
        • +1 (1 vot)    
          Ferrari (Marţi, 19 ianuarie 2010, 23:43)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui SirJerkaLot

          Nu pentru putini Ferrari nu inseamna Absolutul in materie de masini.

          Sa nu intelegi ca as nesocoti bijuteriile Ferrari. Ziceam doar ca unii incep sa le considere "banale". Ferrari in sus, Ferrari in jos, stii tu, brandul se uzeaza. Moment prielnic pentru alt brand sa-si scuture praful...
          • -2 (2 voturi)    
            :) (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 0:18)

            SirJerkaLot [anonim] i-a raspuns lui nano2k

            Iti recomand un tratament puternic cu Sezoane din Top Gear. Vei intelege cum sta treaba, chiar daca nu ai condus niciodata un Ferrari sau alt super-car.
      • 0 (4 voturi)    
        ceeeeeee? (Marţi, 19 ianuarie 2010, 23:50)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Tu vezi acest Lexus(de fapt o Toyota mai fitoasa) deasupra unui Ferrari? Tu stii cam ce istorie este in spatele supercarului italian?????
        Stii ce inseamna Lexus in istoria sporturilor cu motor. Un mare 0 (Zero).
        Masina asta este pentru tantalai de 60 ani cu bani. Ala e publicul tinta al Lexus-ului.
        Plastic fantastic.
        • 0 (0 voturi)    
          :) (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 15:36)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui anonim

          Ok, imi cer scuze Zeului Ferrari.
  • +2 (2 voturi)    
    History repeats itself (Marţi, 19 ianuarie 2010, 21:39)

    Gionache [anonim]

    Cand Enzo Ferrari l-a facut tractorist pe Ferruccio Lamborghini care venise sa ii reproseze lui nea' Enzo ca ambreiajele de pe Ferarri sunt de kkt, nici prin cap nu ii trecea ca, din cauza lui, Lambo va deveni un cuvant recunoscut worldwide.
    • 0 (0 voturi)    
      Aura... (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 9:56)

      joe [anonim] i-a raspuns lui Gionache

      Insa Lexus/Toyota nu o sa aiba niciodata aura unui Don Ferrucio sau lui Enzo Ferrari. Cine dracu' a auzit de Kiichiro Toyoda?
  • +2 (2 voturi)    
    hmmm (Marţi, 19 ianuarie 2010, 23:08)

    grn [anonim]

    mai stiu eu niste firme din romania ,care acu' citiva ani nu-ti vindeau produse decit daca le placea moaca ta(vezi d-le cine sintem noi si ce jerpeliti sinteti voi)...si acu asa s-a intors roata, mai ca nu-ti pupa talpile ca sa cumperi...cum zicea cineva mai sus :stralucita idee de marketing...o fi da' e cu 2 taisuri
  • +1 (1 vot)    
    hmm (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 3:24)

    miki [anonim]

    la banii astia cred ca stau clientii la rand cu CV urile in mana


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri