Noi probleme pentru Toyota - A pornit o investigatie dupa ce mai multi clienti s-au plans ca au avut probleme cu frana la hibridul Prius

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 3 februarie 2010, 11:04 Economie | Auto

Toyota Prius
Foto: HotNews.ro
Problemele se tin lant pentru Toyota. Dupa ce numarul masinilor ce urmeaza sa fie rechemate pe plan mondial pentru posibile probleme la acceleratie trece de opt milioane au aparut noi rapoarte legate de lucruri care nu merg bine. Compania a pornit o investigatie dupa ce in ultimele doua luni s-au primit in SUA si Japonia zeci de plangeri cum ca la ultima generatie de Prius frana nu ar functiona bine, scrie AFP.

Toyota admite ca au fost zeci de plangeri in SUA si Japonia pe motiv ca la o serie de masini hibride Prius din ultima generatie au existat probleme cu frana. In Japonia autoritatile au primit 13 plangeri pe aceasta tema, in timp ce presa nipona scrie ca in SUA numarul plangerilor a fost de circa 100.

Un oficial japonez a spus ca in iulie 2009 un client care conducea un Prius s-a vazut in situatia extrem de grava in care franele nu au mers, astfel ca s-a produs o coliziune in urma careia doua persoane au fost ranite. Oficialii niponi din domeniul sigurantei transporturilor au deschis o investigatie din cauza ca au venit destul de multe plangeri in scurt timp.

Prius a fost cel mai vandut model in Japonia anul trecut, iar hibridele au fost printre putinele categorii de automobile care au mers bine in aceasta perioada de criza. Problemele raportate in legatura cu frana pica cum nu se poate mai rau, in contextul in care Toyota admitea ca recall-urile masive ii vor afecta vanzarile anuale.

Marti, vicepresedintele Toyota Shinichi Sasaki a tinut sa precizeze ca Toyota nu a sacrificat calitatea in dorinta de a se extinde pe tot mai multe piete si de a se mentine pe pozitia de lider mondial la vanzarile de automobile.

Rechemarea in service (recall) este o actiune normala si un semn de respect fata de clienti, dovada ca un producator auto nu vrea sa-si asume riscuri si verifica orice problema, chiar daca incidenta ei este extrem de mica. Problema cu recehemarile Toyota tine de volumul foarte mare de masini implicate si de faptul ca Toyota are o imagine de marca extrem de fiabila.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1730 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    varful icebergului (Miercuri, 3 februarie 2010, 11:32)

    Tataie [anonim]

    La fiecare reclamatie oficiala mai sunt cateva sute de anonimi cu aceeasi problema. Toyota o da la intors ca e un constructor onest care face recall-uri, respecta clientul etc. De fapt, au cam bagat-o pe maneca. Au ajuns No 1 la vanzari dar cu ce pret ? In curand, firmele auto isi vor face reclama 'luati de la noi ca ne-au functionat franele totdeauna' sau 'la noi nu au ars niciodata masini din senin'. Vorba presedintelui 'rusine... Toyota'.
  • 0 (0 voturi)    
    chinezarii (Miercuri, 3 februarie 2010, 12:07)

    AsmVax [anonim]

    Incep sa crape chinezariile?
  • +2 (2 voturi)    
    made in japan (Miercuri, 3 februarie 2010, 12:42)

    dude [anonim]

    Cu articole publicitare de acest gen nu impresionati pe nimeni, eventual intariti mandria fanilor de passat :)

    Calitatea se vede in masina nu in articolele de presa. Normal ca numarul recall-urilor sunt mari, ca au vanzari, procentual sunt normale. Daca vreti sa fiti obiectivi dati date si despre ceilalti producatori care fac in mod normal recall-uri.
    • -1 (1 vot)    
      Esti un fanboy. (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:03)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui dude

      Toyota este o firma ridicata prin marketing si nu prin calitate sau inovatie.
      Daca tot te iei aiurea de Passat ar fi bine sa stii ca masina aia are mai multa tehnica in ea decat toate toyotele tale la un loc.
      • +1 (1 vot)    
        A da? (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:47)

        lolo [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Ia uita-te tu pe orice top de fiabilitate si dupa aia da-ti cu parerea.
        • -1 (1 vot)    
          sa mori tu (Miercuri, 3 februarie 2010, 22:48)

          aham [anonim] i-a raspuns lui lolo

          In ultimile topuri dacia cu al ei logan era printre primele marci.sau si asta e o masina fiabila?...poate doar cinstita la banii pe care ii dai pe ea
      • +1 (1 vot)    
        vw ha ha (Joi, 4 februarie 2010, 13:01)

        altul [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Cand o sa scoata vw prima hibrida vor fi cu mai putin de 10 ani in urma toyota la tehnologie. Cine are cultura stie de ce.

        Problemele cu frana vin din sistemul de convesie a energiei in electricitate. La 13 masini din cateva sute de mii nu pare de amploare, dar ramane periculoasa.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă