Doi dealeri germani au anuntat preturile pentru SUV-ul Dacia - Cea mai ieftina versiune costa de la circa 13.000 de euro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 11 februarie 2010, 14:14 Economie | Auto

Dacia Duster
Foto: Dacia
Dacia va anunta preturile pentru SUV-ul Duster pe 2 martie la Geneva, insa dealerii din Germania au anuntat deja preturi pentru noul model. Se pleaca de la putin peste 13.000 euro si ajung la aproape 17.000 euro, insa nu s-au dat preturile variantei 4X4.  Preturile sunt disponibile atat pe mobile.de, cat si pe site-urile unor dealeri germani.

Astfel, spre exemplu la dealer-ul Auto Galerie Saar GmbH Duster costa de la 13.050 euro pentru versiunea cu motor de benzina 1,6 litri, 105 CP. Consumul mediu mixt anuntat este de 7,5 litri/100 km cu 8,4 litri/100 km in oras si 6,6 litri/100 km in extra-urban. La acest dealer preturile Duster ajung la 16.650 euro la varianta cu motor diesel 1,5 litri, 85 CP, 4X2. Pretul e valabil pentru versiuneqa de echipare Ambiance cu consum mediu mixt de 5,1/5,9/4,3 litri 100 km (mixt, urban, extra-urban).

La dealer-ul Autohaus Geimer GmbH preturile pleaca de la circa 13.040 euro la versiunea cu motor de 105 CP si ajung la 16.630 euro (pentru diesel-ul de 1,5 litri).

Reprezentantii mobile.ro au spus pentru Hotnews ca e o practica obisnuita ca dealeri din Germania sa anunte preturile unor modele cu mai mult timp inainte de lansare si sa primeasca din timp comenzi.

In Romania, de multe ori preturile unui model sunt anuntate in momentul cand acesta este deja in showroom, nu cu mult timp inainte.

Dacia va anunta preturile pentru Romania la inceput de martie si atunci e de asteptat sa se poata face comenzi. Preturile pentru Romania ar trebui sa fie cu cateva sute de euro mai mici decat in Germania.

In Romania, Duster va costa intre 12.000 euro si 17.000 euro, TVA inclus, scrie site-ul 0-100.ro, citand surse din cadrul dealerilor Dacia. Site-ul mai noteaza ca lansarea oficiala in Romania ar putea fi pe 6 martie, iar reprezentanti ai dealerilor marcii spun ca o versiune echipata "decent", cu 4X4 va costa cam 14.000 de euro, iar la 15.500 euro va putea fi cumparata "o versiune diesel intermediara, aproape de cea de top".


Citeste mai multe despre   






















10418 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    12 mii si ceva (Joi, 11 februarie 2010, 14:27)

    Vasi [anonim]

    E clar, pretul pentru Romania va pleca de la 12000 si ceva de euro.
    • +2 (2 voturi)    
      scrie clar, negru pe alb (Joi, 11 februarie 2010, 15:13)

      gechi [anonim] i-a raspuns lui Vasi

      In Romania, Duster va costa intre 12.000 euro si 17.000 euro, TVA inclus
  • +3 (9 voturi)    
    scump.. (Joi, 11 februarie 2010, 14:28)

    neanonim [utilizator]

    si e vb de 4x2..
  • -1 (13 voturi)    
    imi pare rau (Joi, 11 februarie 2010, 14:57)

    anonim [anonim]

    dar adio Dacia daca astea sunt preturile. Masina aia in afara de sasiu (cu 4x4) si roti (mai mari) nu are nimic in plus fata de un logan obisnuit. Eram unul dintre cei care doreau sa-si achizitioneze un Duster. La pretul asta zic pas.
    Scump dom'le, dincolo era mai ieftin!
    • +9 (11 voturi)    
      ca braga (Joi, 11 februarie 2010, 15:15)

      soferul amator [anonim] i-a raspuns lui anonim

      ieftine pentru nemtzi, scumpe pentru romani.
    • +2 (8 voturi)    
      Unde? (Joi, 11 februarie 2010, 15:16)

      Ieftinescu [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Unde era mai ieftin ca eu nu am gasit?!
    • +4 (10 voturi)    
      copii inca mai cred in Mos Craciun? (Joi, 11 februarie 2010, 15:21)

      Ax [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Probabil ca tu ti-ai dori sa o primesti gratis. Nu stiu daca ai aflat, dar nu este posibil comparat cu Loganul, intrucat este facut pe platforma de Nisan Qashqai. Hai sa asteptam preturile oficiale si apoi sa transmitem hule. Sa ai o zi frumoasa.
      • -3 (13 voturi)    
        Ce platforma Qashqai ??? (Joi, 11 februarie 2010, 15:45)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Ax

        Ce plattforma Nissan Qashqai ? Era sa mor de ras cand am citit.
        Platforma e 1000% cea de Logan, Dacia a anuntat ofcial de mult asta. Singura diferenta de mecanica o reprezinta diferentialul, care chiar e preluat de la Nissan.
        • +4 (10 voturi)    
          raspuns (Joi, 11 februarie 2010, 16:16)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Prietene inginer.
          Probabil ai citit in Click treaba cu platforma
          Loganul are punte spate rigida (adica are o bara intre roti)
          Daca ar folosi platforma de logan unde crezi tu ca ar intra acel diferential si axul cardanic?
          Nu mai vorbiti daca nu aveti cunostinte...
          • 0 (6 voturi)    
            pt Mihai (Joi, 11 februarie 2010, 20:26)

            Inginerul [anonim] i-a raspuns lui Mihai

            Stimabile, "platforma" pe care e construita o masina nu inseamna doar puntea sau sasiul. E o suma de componente si trasaturi care se folosesc in mai multe automobile.
            Asa ca mai bine taci tu din gura daca nu stii ce spui.
          • +5 (5 voturi)    
            Are drepate Gigi (Joi, 11 februarie 2010, 22:08)

            Ionut [anonim] i-a raspuns lui Mihai

            Mihai, fara suparare, esti pe langa total. 80
            % din piese care alcatuiesc caroseria la Duster(H79) sunt identice cu cele de la Logan. Am lucrat la el si stiu ce vorbesc.
            • 0 (0 voturi)    
              Cutia? (Vineri, 12 februarie 2010, 0:56)

              Geo.B [anonim] i-a raspuns lui Ionut

              Am si eu o intrebare, poate stie cineva ...
              va putea fi echipata la cerere si cu cutie automata?
              • +1 (1 vot)    
                Da (Vineri, 12 februarie 2010, 10:00)

                jaffu [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

                Da,va apare si o versiune cu cutie automata.
                • 0 (0 voturi)    
                  Cutie automata (Duminică, 14 februarie 2010, 10:01)

                  Calin Nitu [anonim] i-a raspuns lui jaffu

                  Automata sau Robotizata (QUICK SHIFT - de la Renault)? In Belgia nu s-au anuntat inca preturile la nici o versiune.
        • +1 (9 voturi)    
          Razi tu ... (Joi, 11 februarie 2010, 16:33)

          etre [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Citeste aici

          http://revista.presei.ro/link-stire-articol-389535.aspx

          Citez: "Tot pe cai neoficiale, Nissan Qashqai pare sa fie modelul cu care Duster imparte platforma tehnica."

          Nu pot sa bag mana in foc, dar sti tu mai bine , 1000% ca e sigur logan cu makeup ...
        • -6 (10 voturi)    
          specialistule.... (Joi, 11 februarie 2010, 16:38)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          alt destept, de unde iesiti ma??? tu stii ceva despre masini, in afara ca au 4 roti si un volan ?? hai sa lasam mecanica , e prea complicata ptr. tine, da de metru ai auzit, nu ?? ia masoara ampatamente, ecartamente... da mai bine lasa... somn usor...
          • +2 (6 voturi)    
            inteleg de ce esti anonim (Joi, 11 februarie 2010, 22:23)

            ionutstefan [utilizator] i-a raspuns lui anonim

            Nu ai ce sa masori domnule controlor. Daca suprapui cele doua masini (ma refer la 3d-ul lor dupa care se face proiectarea liniei de asamblare) ai sa te minunezi, pentru ca se suprapun in mare parte. Adica Dusterul are doar anumite parti schimbate, si piesele care difera sunt tot cele de la logan, dar putin modificate. Nici o firma de masini din lumea asta nu renunta total, in decurs de cativa ani, la proiectele in care au investit o gramada de bani.
        • +5 (7 voturi)    
          Skoda Yeti are paltforma de golf... care-i problem (Joi, 11 februarie 2010, 19:23)

          Semtex [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

          Asa si? Are platforma B0 a lui Logan. Skoda Yeti are paltforma de golf... care-i problema? Baza rulanta e ranforsata. Nu e problema noastra ca nu stii sa citesti niste date cum ar fi unghiurile de trecere, garda la sol sau ca nu stii ce inseamna "All Mode 4x4" . M-am saturat de toti mocofanii ca tine, care se dau in stamba fara nicio baza in domeniul auto.
      • +1 (11 voturi)    
        ce aveti mai baieti? (Joi, 11 februarie 2010, 16:07)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Ax

        Este o parere personala. Nu trebuie sa o iei ca pe un atac la persoana. Este Dacia. O masina conceputa sa fie ieftina care se pare a devenit extrem de scumpa. E ca Mc'Donalds.
        Spune-mi si mie unde am zis ca vreau masina gratis? Pe text.
        Ti se pare tie ieftina la 15.500 euro un 4x4 diesel cu dotari modeste? Ce experienta are Dacia in producerea de SUV-uri?
        Multumesc dar la banii astia ma pot reorienta la alte marci. Chiar si la second hand.
        Sunt posesor de Dacia si principalele motive au fost pretul si faptul ca era noua. Atat. Pretul iese din ecuatie si raman cu ea noua.
        Tu daca vrei poti sa-ti iei 3 Dustere (unu de aspirat prin casa). Ai vreo problema ca eu nu-mi iau?
        Te salut si ia-o mai usor.
        • +1 (7 voturi)    
          Da , e ieftina (Joi, 11 februarie 2010, 16:29)

          etre [anonim] i-a raspuns lui anonim

          la pretul asta iti poti lua Suzuki de buzunar (Jimmy, SX4) ,cu motoare chiar mai slabe.
          Nu avea cum sa coste, in varianta 4x4, doar cu 1000 mai mult decat un logan van.

          Pt un Tucson 4WD platesti cu 3-4000 euro in plus.

          Altceva nu stiu sa existe pe piata, in categoria asta.
          • -1 (7 voturi)    
            trebuie sa fie mult mai ieftina decat kia-hyundai (Joi, 11 februarie 2010, 17:00)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui etre

            daca se face comparatia, atunci cu cele doua coreene sa fie facuta: pretul, la acelasi nivel de echipare, ar trebui sa duca DUSTER la 25-40% mai putin decat KIA sau HYUNDAI TUCSON.
            Chiar si fara taxele actuale de 10% pt. extracomunitare, tot trebuie sa fie mai ieftina pentru ca are un motor mai slab si e mai usoara cu cca. 500 kg...plus ca e DACIA nu e Hyundai!!!
            • +1 (3 voturi)    
              sarmanule... (Joi, 11 februarie 2010, 17:43)

              un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui mircea

              tu compari cel mai schump duster cu cel mai ieftin model de Tucson. varianta scumpa de Duster are ESP si 4x4. varianta cheala de Tucson...e doar la pret similar cu cea de tot de la duster.
              • -3 (3 voturi)    
                oarecare ramane oarecare (Joi, 11 februarie 2010, 18:33)

                mircea [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

                Comparatia se va face la echipare identica!
                Daca te referi la editia Gold de la Tucson care e de vreo 15000 euro...atunci da, poti sa scazi 40-45% din pret si sa obti o Duster cu echipare identica.
                Sarman asa cum sant nu mi-as da ML-ul pe 100 de Duster!
                As putea in schimb sa te angajez la mine si sa te platesc cu un Duster dupa 9 ani de munca:)) Evident, varianta cea mai ieftina de Duster! Doar esti un oarecare, nu?! Succesuri!
                • 0 (0 voturi)    
                  ML-u (Vineri, 12 februarie 2010, 13:12)

                  civalco [utilizator] i-a raspuns lui mircea

                  Altceva nu puteai sa spui ? GRAV !
            • +1 (3 voturi)    
              nu chiar (Joi, 11 februarie 2010, 20:22)

              adi [anonim] i-a raspuns lui mircea

              in cazul in care numai tu nu ai aflat este RENAULT da ii mai pun stampila de DACIA doar pentru unele zone, si in plus tu chiar stii ce vorbesti? ca asa ai zis de parca hyundai este peste bmw sau o fi un fel de ferrari, si iti zic eu ca cel putin din punct de vedere al suspensiilor loganul este mult mai comfortabil decat un hyundai accent de exemplu la care suspensiile sunt cam tari
        • +1 (3 voturi)    
          Nu alerg si nici nu ma agit (Joi, 11 februarie 2010, 23:09)

          Ax [anonim] i-a raspuns lui anonim

          Daca tu crezi ca experienta acumulata a Renault si Nissan nu se va vedea in Duster, atunci inseamna ca esti mult prea visator la marcile germane .... Nu trebuie sa te simti ofensat ca te-am contrat in opinie (este a ta si trebuie respectata), vreau doar sa pun accentul pe faptul ca Dacia (chiar daca nu mai este concept 100% Romanesc) a evoluat. Iar parerea mea personala este ca nu se vor opri aici. Ceea ce ma bucura. O intrebare am, de curiozitate, cei de la Skoda, cu ce experienta in constructia de masini in general, au venit ei in ajutorul celor de la WV?
          • 0 (0 voturi)    
            cand a fost (Duminică, 14 februarie 2010, 20:45)

            curios [anonim] i-a raspuns lui Ax

            dacia un concept suta la suta romanesc ?

            suta la suta romanesc a fost aro, care intr'adevar era o masina de lucru pentru romania. cu o motorizare buna, ar fi putut face fatza mult mai bine pe drumurile din romania, repet, pentru micicile afaceri, agricultori. ma indoiesc ca acest duster poate face ce facea un aro, poate intra pe unde intra un aro.
            pare mai mult o masina de fitze, sa vada vecinul ca am suv. eventual bun petru gropile din bucale sau timisoara.
            dar in niciun caz in rural.
            adica de dus in vacantza, nu la munca.

            o intrebare adresata baietzilor priceputzi, cam cat, procentual, este taxa de import pentru un auto adus din sua ?
      • -1 (1 vot)    
        vise,maica, vise! (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 11:42)

        catelu [utilizator] i-a raspuns lui Ax

        Platforma e Logan. Care s-a vandut bine, fiind prezentat drept masina de 5000Eur, chiar daca in final a costat ceva mai mult.
        Exista piata pentru masini simple si usor de intretinut, chiar lipsite de tehnologia contemporana. Dar la 17000Eur oamenii incep sa aiba deja alte pretentii. Un SUV low-cost are cam la fel de mult sens ca o limuzina low-cost. Adica none whatsoever :-)
    • +3 (5 voturi)    
      ia-ti Logan atunci (Joi, 11 februarie 2010, 15:23)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Daca tot sunt la fel...
    • +2 (4 voturi)    
      Vulpea si strugurii (Joi, 11 februarie 2010, 17:56)

      Kap [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Si cam pe unde era mai ieftin?
    • +2 (4 voturi)    
      Duster (Joi, 11 februarie 2010, 19:55)

      shadow [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Si unde ma rog era mai ieftin?
  • -5 (9 voturi)    
    DUSTER (Joi, 11 februarie 2010, 15:11)

    N Mihai [anonim]

    Iar vor prosti europa cu doua table ametite - interiorul ala de logan este de toata jena
  • +3 (5 voturi)    
    concurenta in schimb... (Joi, 11 februarie 2010, 15:17)

    prizainel [utilizator]

    Sa nu uitam ca acum toti producatorii au niste preturi de dumping... Deja o Dacie la 17k, fie ea si full (fara piele, fara ESP probabil) e enorm.. Uitati-va la noul i35 -Tucson.. O astfel de masina la 18k, cu dotari decente este peste Duster...
    Dacia a avut succes pentru ca a venit cu un produs similar, dar cu un pret mult mai avantajos!
    • +1 (5 voturi)    
      hmm (Joi, 11 februarie 2010, 15:31)

      johndoe [anonim] i-a raspuns lui prizainel

      iar ne intoarcem la vremurile de glorie ale Loganului si ale comparatiilor inutile (logan vs passat vs merc vs orice).
      Dusterul are ceva ce Hyundai momentan nu are, experienta Nissan in masini Offroad.
      PS. Compari pretul unui Duster Full (din cate am inteles va avea si ESP) cu un Hyundai Tucson Entry Level care probabil are aceleasi dotari ca si Dusterul de 14k EUR.
      • +1 (3 voturi)    
        sa fim seriosi (Vineri, 12 februarie 2010, 4:37)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui johndoe

        chestia cu experienta nissan este doar de marketing. daca tu crezi ca poti compara dacia duster cu nissan patrol inseamna ca esti naiv rau.
    • +2 (4 voturi)    
      concurenta pe dracu (Joi, 11 februarie 2010, 16:17)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui prizainel

      Varianta full va avea si piele si ESP. Nu cred ca mai exista vreun comentariu la acest pret.
      • +2 (4 voturi)    
        mai bine o cotiera (Joi, 11 februarie 2010, 17:26)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        in loc de piele mai bine puneau o cotiera intre scaunele din fata ...
    • +2 (4 voturi)    
      corectie (Joi, 11 februarie 2010, 17:45)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui prizainel

      are ESP si varianta de de 18k e cam cheala. deci cam la 17...18 k ai Duster full op sau Tucson chel. Tu ce ai cumpara?
  • +3 (3 voturi)    
    1.5? (Joi, 11 februarie 2010, 15:27)

    Endre [anonim]

    SUV? de 1.5 litri? greutatea?
    • +1 (3 voturi)    
      mica (Joi, 11 februarie 2010, 15:40)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Endre

      1200 parca... pe acolo
    • +3 (5 voturi)    
      Masa Duster (Joi, 11 februarie 2010, 15:51)

      Scavenger [utilizator] i-a raspuns lui Endre

      Va avea o masa de 1180kg, respectiv 1280kg pentru versiune 4X4.
      Foarte putin, stiu.
      Ma intreb cat de stabila va fi.
    • +3 (3 voturi)    
      greutatea (Joi, 11 februarie 2010, 16:09)

      MarmotulAuriu [utilizator] i-a raspuns lui Endre

      va fi de 1250 de kile ptr versiunea 4x4 ceea ce inseamna ca un diesel de 1.5 cu 105 cp e suficient.
    • +1 (3 voturi)    
      Jimny 1.3 (Vineri, 12 februarie 2010, 10:04)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui Endre

      Jimny 1.3 este suv? Cu toate astea face fata cu brio si este o masinuta de buzunar. Hai sa nu mai hulim aiurea de pe pozitii de snobi cumparatori de bilete de tramvai
  • +7 (7 voturi)    
    DACIA - ideala pt.Ro (Joi, 11 februarie 2010, 15:59)

    Andrada [anonim]

    Dacia LOGAN si DUSTER sunt masinile ideale si cele mai fiabile pentru drumurile din Romania , pline de gropi si nedeszapezite !
    • +7 (9 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 11 februarie 2010, 16:20)

      JE [anonim] i-a raspuns lui Andrada

      eu am un logan de 3 ani
      vreau sa va spun ca sunt neasteptat de multumita de el
      nu am crezut vreodata ca o fie exact cum am dorit
      as vrea acum sa-mi cumpar si duster-ul in sa apara la noi prin martie din cate am inteles de la Dacia
  • +1 (5 voturi)    
    E OK. (Joi, 11 februarie 2010, 16:07)

    Dan [anonim]

    Nu e deloc scump, la ce ofera. Ba chiar ofera multe. E totusi vorba de niste preturi mai mici fata de concurenta. Conteaza si 1000 de euro in jos. Si criza inca nu a trecut. Sigur, probbail o vor cumpara mai mult nemtii si francezii, ca sunt mai saraci. Ei stiu cum e sa iti dramuiesti banii. Romanasii nostri, bogati cum sunt o sa isi ia alte marci mult mai scumpe, desi stau intr-o garsoniera de bloc.
  • -4 (10 voturi)    
    VW Tiguan (Joi, 11 februarie 2010, 17:05)

    dan [anonim]

    VW Tiguan, 1.4 TSI, 150 CP, CLIMA, ESP etc 19450 Euro TVA inclus......................
    • -1 (7 voturi)    
      yeap (Joi, 11 februarie 2010, 18:17)

      aex [anonim] i-a raspuns lui dan

      + tabla galvanizata cu garantie 12 ani la coroziune
      + valoare mai buna la revanzare
      + transmisie Haldex de generatia a IV
      Da, este un concurent :) La fel si Skoda Yeti.
      Daca 1.5dCi de 105CP cu aer conditionat si 4x4 ajunge la 17000E, desi imi doresc sa cumpar lucruri facute/asamblate in Romania as simti ca umflu profitul Dacia pe nemeritate.
  • 0 (4 voturi)    
    ba eu cred ca-i mult (Joi, 11 februarie 2010, 18:20)

    gs [anonim]

    loganul meu de la 8400 nou acum pe piata il vind la 2500 maxim 3000 (diesel 2006,125000)....deci astept duster second...ca 17000 nu dau pe ea....mai pun 2000 si-mi iau c5 modelu nou(acum au oferta)...firesc e alta clasa da cu suv unde drac sa ma duc?
    • +1 (1 vot)    
      il cumpar (Vineri, 12 februarie 2010, 13:06)

      civalco [utilizator] i-a raspuns lui gs

      iti iau eu Loganul cu 2500
  • +3 (3 voturi)    
    NOUTATI (Joi, 11 februarie 2010, 19:41)

    Semtex [utilizator]

    Am vazut cateva filmulete facute de amatori cu Duster pe strazile din Romania printre alte masini si pot spune ca arata extraordinar de bine dupa parerea mea. e foarte impunator. Oricum la cifrele care le are e foarte promitator in offroad, mai ales ca are "All Mode 4x4" . Doar Land Rover Freelander are cifre comparabile, restul sunt mici copii...OK!
    Ce am observat eu?
    - va avea sistem HDC si HSA, adica asistenta la coborarea si urcarea in panta
    - va avea motor de 1.5 dci 110 CP (nu 105cp)
    - daca vine cu motorul asta atunci sigur va avea si filtru de particule FAP
    restul gen cutie in 6 trepte, scaune incalzite, ambianta piele/textil banuiesc ca le stiti...
    • 0 (2 voturi)    
      110 este doar pe benzina (Joi, 11 februarie 2010, 22:26)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Semtex

      ala de 110 este doar pe benzina, la diesel este de 85 si 105
      • 0 (2 voturi)    
        @anonim (Joi, 11 februarie 2010, 23:53)

        Semtex [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        nu amice, nu ma contrazice ca stiu ce scriu... motorizarea diesel mai puternica va fi de 1.5 dCI 110 CP. Urmareste filmul asta pe youtube si vei vedea ca la secunda 0:21 apare dci-ul inscriptionat.

        http://www.youtube.com/watch?v=FoXH8qztZ9Q
  • +2 (2 voturi)    
    Primul SUV romanesc (Joi, 11 februarie 2010, 23:12)

    cristi1992 [anonim]

    Deocamdata este cel mai ieftin SUV dar ramane de vazut si cat de bun este si cat de rezistent pentru strazile din Romania pentru ca degeaba este 4x4 la ce drumuri sunt in tara si cu jeep-uri este greu sa circuli.
  • +4 (4 voturi)    
    de acord cu Dan (Vineri, 12 februarie 2010, 0:19)

    Rem [anonim]

    Ca si concept de piata Dusterul nu tinteste mai mult decat s-a dorit de la Logan la vremea lui: o masina ieftina, fiabila si accesibila in clasa sa. Nu va fi nici cea mai frumoasa, nici cea mai performanta si nici cea mai impunatoare masina pe segment dar cred ca va fi cea mai ieftina si atunci va conta pt cei sensibili la buget. Cred ca varianta 4x4 pe motorina isi va merita banii pt ca aduce 'all mode 4x4' pe un pachet simplu si eficient. 4x2 pe o caroserie de suv este un nonsens iar decat sa dai pe un duster 4x2 15k euro mai bine iti iei doua loganuri :-) Concluzionand: cred ca Duster 4x4 judecat pe ansamblu va fi o masina reusita pe segmentul sau si se va vinde foarte bine. Cui nu- i place, are alternative mai frumoase si mai performante la concurenta. Dar mai scumpe cred ca cel putin cu 20-30% pe dotari comparabile, ceea ce va face exact diferenta si va da cifre bune de vanzari Duster ului.
  • -2 (10 voturi)    
    Nu are platforma de nissan (Vineri, 12 februarie 2010, 8:36)

    anonim [anonim]

    Este platforma de la dacia MCV.
    Deci sa recapitulam:
    - motor identic ca pe logan obisnuit
    - aceeasi tabla proasta dar cu alta forma (logan MCV luat la pila)
    - acelasi interior ieftin de pe logan
    - aceleasi dotari ca pe logan
    - platforma logan MCV
    Ce are in plus:
    - sistemul de tractiune 4x4 (asta la variantele scumpe)
    - roti mai mari (de 16)

    De ce sa dau eu 17.000 EUR pe aceasta masina? Pentru ca e SUV 4x4? Hahahahahaha!
    • +4 (10 voturi)    
      Anonim ramai (Vineri, 12 februarie 2010, 10:05)

      jaffu [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      si in domeniul auto la fel cum esti si in viata.Pacat ca prostia nu striga fiindca lumea ar surzi in jurul tau!La revedere si somn usor!
      • +1 (3 voturi)    
        ma doare capul ! (Vineri, 12 februarie 2010, 13:00)

        civalco [utilizator] i-a raspuns lui jaffu

        Imi amintesc ca atunci cand se lansa pe piata LOGANUL, foarte rar puteai sa citesti o postare laudativa la adresa Daciei. Acum, cand s-a dovedit ca Loganul este OK au aparut o multime de multumiti, contrati de aceeasi impatimiti anti DACIA. Acesti ochi atat de vigilenti contesta totusi asemanaerea intre DUSTER si QASHQAI si fabuleaza vis a vis de platforma constructiva.
        Cat priveste caracteristicile foarte probabile ale Daciei Duster, o critica pentru submotorizare dar nu folosesc un criteriu esential <CP/kg> care evidentiaza capacitatile dinamice ale unui autoturism. Pe langa asta apartenenta Duster-ului la clasa 1500 1600 cmc il pozitioneaza intre masinile cu taxe mici atat la impozit cat si la asigurari dar si la consum. SI astea inseamna o masina ieftina ! In ce priveste dotarile, acestea sunt suficiente si probabil ca impatimitii dupa accesorii vor regreta cotiera centrala, ASR ul blocajele diferentialelor, DAC ul, etc ... poate chiar si sistemul de control al presiunii pneurilor. Ce stiu sigur este ca DUSTER va fi pe lista de cumparare a multor oameni chibzuiti care vor o masina fiabila ieftina si placuta.
        • 0 (2 voturi)    
          nu contesta nimeni (Vineri, 12 februarie 2010, 13:27)

          logan for ever [anonim] i-a raspuns lui civalco

          ca dacia e ok, numai ca pretzul e ...super.
          that's all.
          • 0 (0 voturi)    
            hmmm (Vineri, 12 februarie 2010, 13:31)

            arzdan [utilizator] i-a raspuns lui logan for ever

            cum de vi se pare voua pretul super mare nu stiu...cea mai ieftina masina comparabila e Hyundaiul Tucson care e mai scump cu 10-20%....nu inteleg...daca vreti masini ieftine va luati Tata, nu jeepean...nu e o masina pentru smecherii de bucuresti...ei sa isi ia second handuri de prin germania...
            • 0 (0 voturi)    
              TATA motors (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:15)

              radun [anonim] i-a raspuns lui arzdan

              cel mai ieftin suv de la tata e "safari dicor 2.2lx" 140 CP(4x2) si costa 12500euro aici in india...;-)
              • 0 (0 voturi)    
                iete dracie (Duminică, 14 februarie 2010, 21:07)

                mitica popescu [anonim] i-a raspuns lui radun

                indienii au trecut si ei la euro !:-)
  • +1 (1 vot)    
    mda (Vineri, 12 februarie 2010, 13:24)

    arzdan [utilizator]

    O masina care arata bine, are performante modeste spre rezonabil (cel putin in dotarile medii, nu top) si costa f rezonabil pentru o masina de acest calibru (o medie de 14 000). Eu zic ca va fi un succes, mai ales dupa campaniile publicitare bine organizate de Renault (platforma Nissan, Alain Prost, etc). Nu uitati ca target-ul nu sunt romanii smecheri care vor sa se plimbe in jeep prin Bucuresti ci europeanul de vest mai sarac care vrea sa ii arate vecinului ca si el are masina de vacanta. O strategie ce se va dovedi castigatoare. Parerea mea.
  • 0 (0 voturi)    
    rasp civalco (Vineri, 12 februarie 2010, 23:41)

    gs [anonim]

    o sa ti-l vind ,da dupa ce fac astia strazile ...ca doar n-o sa-mi iau masina tocmai acum cind romaina arata ca dupa razboiul din 44...las-o sa mai stea pe stand
  • 0 (0 voturi)    
    nebunilor (Joi, 4 martie 2010, 20:22)

    boss tyby [anonim]

    am logan 1,5dci 2006 este super nici o treaba cu el la 60000 de km deci nu comparati alte masini limuzine obosite din germania cu o masina noua din romania degeaba e de firma daca e uzat varza.puteti merge la nemti si sa va uitati atent cum conduc nemtii ca nebunii isi bat joc de masini nu ii intereseaza ca se duce motoru repede las ca vin romanii fraierii si le cumpara asa zic pe bune distributia nu o schimba la 80000 de exemplu el merge cu ea 110 000 120000 lucru patit de un prieten.asa ca drum bun in germania.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version