Analiza

Femeia la volan versus barbatul la volan

de Cristian Orgonas     Khris.ro
Vineri, 26 februarie 2010, 10:11 Economie | Auto

Pentru unii dintre soferii barbati, femeia la volan reprezinta ceva demn de dispret – nu stie sa conduca, sa parcheze, i se opreste masina in intersectie, incurca circulatia etc.

Daca ne uitam insa la cifrele legate de accidentele auto, observam ca femeile conduc mult mai atent decat barbatii din moment ce ponderea accidentelor grave produse de femei in total accidente este mai mica decat ponderea femeilor cu carnet in total soferi.

Astfel, la sfarsitul anului 2009, numarul femeilor care detineau carnet de sofer era de 1.801.674, ceea ce reprezinta 29.7% din totalul romanilor cu carnet, in timp ce numarul barbatilor cu carnet era de 4.261.690, respectiv 70.3% din total.

Tot in 2009 au avut loc 9.992 accidente auto grave soldate cu morti si/sau raniti, femeile fiind responsabile pentru 1.685 dintre acestea, iar barbatii pentru 8.307. Procentual, femeile au generat 16.9% din accidente, iar barbatii restul de 83.1%.


Citeste restul materialului si comenteaza pe Khris.ro.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

11181 vizualizari

  • +1 (11 voturi)    
    Statistica ta de doi lei (Vineri, 26 februarie 2010, 10:22)

    Cristi [anonim]

    Ar avea vreun sens daca numarul detinatoarelor de carnet ar fi egal cu cel al detinatorilor. Asa, nu inseamna nimic si nici nu ai cum sa estimezi cum ar fi daca ar fi egal (vezi Geoana).
    • +2 (6 voturi)    
      ba da ... (Vineri, 26 februarie 2010, 10:32)

      bisar [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      poti sa estimezi, trebuie doar sa sti regula de 3 simpla.
      • 0 (6 voturi)    
        hmm, ...oricum statistica este de 2 lei (Vineri, 26 februarie 2010, 11:47)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui bisar

        ...fara nici o suparare, femeile au un interes mai scazut pentru condus decat barbatii. sunt mai putine femei care conduc pentru placerea condusului cat din necesitate, si cum stim, lucrurile facute de nevoie sunt intotdeauna mai putin bine facute decat cele din pasiune, cum stau lucrurile in cazul multor barbati. Asadar femeile sunt mai "proaste" la condus, la fel cum barbatii sunt mai "prosti" la shoping (de exemplu). Faptul ca barbatii fac mai multe accidente, sau ca femeile cumpara mai multe lucruri inutile cand fac shoping sunt doar consecinte ale primei concluzii. Cine nu munceste, nu greseste;
        S-ar putea sa fiu contrazis si sa spuneti ca regula de 3 simpla inca se aplica, doar ca regula de trei simpla invocata presupune cateva lucruri false: cum ca femeile petrec tot atata timp la volan cat barbatii, ca performantele in manevrarea sau timpul parcurgerii unei distante sunt similare la femei si la barbati.
        Iar ca concluzionam, daca luam ca si criteriu de evaluare a performantei in condus numarul de accidente, iar in shoping numarul de cumaraturi inutile, atunci, da, barbatii sunt mai prost la condus si femeile mai proaste la shoping. ...dar o minima intuitie ar trebui sa ne spuna ca o asemenea concluzie ne face sa fim niste teoreticieni prosti.

        (p.s. as fi curios de parerea autorului)
        • -1 (3 voturi)    
          Bla bla bla (Vineri, 26 februarie 2010, 12:48)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

          Daca si daca si daca si m-ai plictisit de moarte cu expozul tau...
          Se numeste "estimare", adica nu e iezact ...aproximezi... merge regula de trei simpla...
          lasa vrajeala.
        • +2 (10 voturi)    
          Parerea mea (Vineri, 26 februarie 2010, 12:51)

          cristi [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

          Nu numai ca logica ta contrazice regula de trei simpla (foarte aplicabila in acest caz), dar si tu te contrazici pe tine insuti:

          "femeile au un interes mai scazut pentru condus decat barbatii. sunt mai putine femei care conduc pentru placerea condusului cat din necesitate, si cum stim, lucrurile facute de nevoie sunt intotdeauna mai putin bine facute decat cele din pasiune, cum stau lucrurile in cazul multor barbati."

          Deci barbatii conduc din pasiune si fac mai multe accidente conform statisticilor. Cum iti explici? Iar femeile care conduc mai putin, au mai putina experienta si fac insa, mai putine accidente? Cum explici asta? Iti zic eu.

          FEMEILE SOFERITE AU MAI MULT BUN SIMT DECAT BARBATII SOFERI. La romani si nu numai. Si cu parere de rau o spun, deoarece sunt barbat. Dar este adevarat.
          Traficul din Romania este unul din putinele activitati sociale de la noi care scot la suprafata lipsa de caracter, prost gust si nesimtire a oamenilor.

          Imi pare rau sa spun ca media accidentelor ar fi si mai mica pentru femei, daca n-ar fi pitipoance.

          Nu incercati sa distorsionati relitatea. Acceptati adevarul.
          • 0 (6 voturi)    
            Ce adevar? (Vineri, 26 februarie 2010, 12:59)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cristi

            Ceri sa acceptam adevarul ca femeile conduc mai bine ca si barbatii?

            Vorbeste te rog in numele tau.
            Una e proasta crestere, lipsa de caracter, si alta talentul de a conduce. Le amesteci toate si normal ca iti iese concluzia draga tie. Aci se discuta despre indemanare si pricepere la volan, pe care foarte multi barbati needucati o au (vezi de ex. soferii de TIR-uri - scuze pt exceptii).

            Pai la cat de nesimtiti sunt ei, dar sa stii ca i-am vazut facand niste parcari imposibile cu ditai TIR-ul intre alte 2 masini mici (deci mai greu de vazut) fara ajutor. Dar asta e numai un exemplu.
            • +2 (6 voturi)    
              M-ai inteles gresit, mai citeste o data... (Vineri, 26 februarie 2010, 13:09)

              cristi [anonim] i-a raspuns lui nano2k

              Nu ti-am cerut sa accepti ca femeile conduc mai bine, ci ca femeile au mai mult bun-simt decat barbatii, in general si in particular, la volan.

              Si se pare ca bunul-simt are mai mult de-a face IN MEDIE cu numarul accidentelor decat talentul. Pentru ca daca nu te-ai risca in manevre periculoase nu ai face accident. Clar?

              Desi nu au "talent", femeile fac mai putine accidente. Cum iti explici asta?
              • +1 (5 voturi)    
                Simplu (Vineri, 26 februarie 2010, 13:16)

                nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cristi

                Conduc in medie de 10 ori mai putin decat barbatii.

                De ce nu se face o astfel de statistica?
                Pur si simplu o statistica fara legatura cu altele. Care este media de km / an parcursi de posesorii de carnet luata pentru fiecare sex in parte.

                Hai sa o vedem pe asta si apoi mai vorbim. Numai ca o astfel de statistica ar insemna culegere de date reale, nu preluare unor cifre din niste registre.
                • +1 (5 voturi)    
                  De fapt tu vrei sa spui ... (Vineri, 26 februarie 2010, 14:39)

                  cristi [anonim] i-a raspuns lui nano2k

                  ca ar fi interesant de facut statistica pe un esantion de persoane cu acelasi nr de kilometri.

                  Adica sa iei 100 de soferi si soferite care au intre 50000 - 60000 km si sa vezi care a facut mai multe accidente.

                  Eventual, mai precis, unii care au nr aproximativ egal de km in oras si in afara...

                  Dar eu tot raman la ideea mea. O astfel de statistica ar confirma exact ceea ce cred si eu. Femeile sunt mai disciplinate in trafic, si fac mai putine accidente.

                  De unde stiu? Din propria experienta. Au profilul psihologic total diferit. Nu le place riscul (si nu numai in domeniul sofatului - cate femei ai vazut jucand la bursa etc.?) deci nu se se angajeaza in manevre periculoase. Aici vorbesc de medie. Ca sunt unele femei mai curajoase/toante, asta e alta discutie.

                  Deci din punct de vedere al conduitei la volan nu socotesti numai talentul. Sunt:
                  * talent
                  * atentie distributiva
                  * bun-simt
                  * apreciere distanta
                  * prudenta

                  Femeile nu exceleaza la talent si aprecierea distantelor, dar le compenseaza prin atentia distributiva (se stie ca femeile o au mai buna - e din instalatie :)) si prin prudenta.
                  Barbatii desi au talent si apreciaza distante, nu sunt prudenti si nu sunt prudenti, iar la atentie stau mai prost. La bun-simt si mai prost.

                  q.e.d.
                  • +1 (5 voturi)    
                    hmm (Vineri, 26 februarie 2010, 15:25)

                    Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui cristi

                    Daca ar fi sa faci un top cu cei mai buni soferi din lume, cine ar fi primul sofer din lume si cate accidente grave ar avea la activ?

                    Sau altfel, esti de acord ca Michael Schumacher e un sofer mai bun decat sotia/prietena ta?
                  • -1 (5 voturi)    
                    Mai rar (Vineri, 26 februarie 2010, 18:09)

                    nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cristi

                    Mai rar spun asa ceva, insa tie trebuie sa ti-o spun: vorbesti prostii.

                    q.e.d.
                  • 0 (6 voturi)    
                    P. S. (Vineri, 26 februarie 2010, 18:13)

                    nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cristi

                    "Mai atente" inseamna de fapt "mai fricoase".

                    Unele stau cu ochii bulbucati la 10-15 m in fata masinii pe care o conduc si atat.

                    E atat de greu sa recunosti ca nu are cum sa conduca mai bine o femeie care face cunostinta cu volanul la 18 ani decat un barbat care de la varsta de 1-2 ani se joaca cu masinutele si viseaza sa conduca?
                    • 0 (6 voturi)    
                      zau? (Vineri, 26 februarie 2010, 19:37)

                      terka [anonim] i-a raspuns lui nano2k

                      hai zi zau cu limba scoasa...
        • +1 (7 voturi)    
          Si inca o chestie (Vineri, 26 februarie 2010, 12:59)

          cristi [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

          Invocarea acestor stereotipuri de genul femei/shopping denota cam nivelul de cultura si mediile de infomare pe care le folosesti (Parazitii, etc.)...o spun fara parere de rau.

          Realitatea spune exact invers, barbatii sunt cei care arunca bani pe gadget-uri inutile (iPhone, laptop etc.) in timp ce femeile in general isi cumpara lucruri in general de stricta necesitate. Fie ele un parfum sau o masina. Da, parfumul este necesar in societatea de azi. Si barbatii il folosesc.

          Interesant este ca nu stii ca romancele sunt printre femeile cele mai putin "risipitoare". Probabil ca nu ai prietena/sotie si nu ai citit prea mult.
          • +3 (5 voturi)    
            Ha ha ha super tare!!! (Vineri, 26 februarie 2010, 13:39)

            if0014 [utilizator] i-a raspuns lui cristi

            Un post mult mai amuzant decat "bancul zilei".

            Uite, chiar nu stiu ce altceva sa mai spun despre comentariul tau. A, ba da, am sa-l citez pe Pauli. Wolfgang Pauli. Stii tu, savantul ala austric, prieten cu Jung. "You are not right. You're not even wrong".

            Si acum, ca sa revin la stereotipuri, ma duc sa ascult Parazitii, la nivelul meu de cultura e numai bun. Si ca tot vine 8 martie, uite o dedicatie pentru tine: "De ziua ta!' - Parazitii.
          • +4 (6 voturi)    
            mea culpa, asa este cristina :) (Vineri, 26 februarie 2010, 15:06)

            Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui cristi

            ...o sa schimb exemplul. Putem sa inlocuim activitatea de shoping cu gimnastica la barna (unde femeile au foarte multe accidentari comparativ cu barbatii - evident aplicand aceeasi regula de 3 simpla)

            p.s. sa stii ca totusi prefer exemlpul cu shoping-ul, atinge exact aceasi coarda la femei pe care o atinge chestiunea cu sofatul la barbati.
          • -1 (1 vot)    
            ei, hai ca esti amuzant (Duminică, 28 februarie 2010, 19:53)

            ovidiu [anonim] i-a raspuns lui cristi

            Pana si nevasta-mea rade de tine:
            Crezi ca s-a putut opri la cate 50 de perechi de pantofi, de posete , de curel?.
            Ai idee cate cutii de accesorii are???
            Ha ha ha, chiar ea imi spune ca nu se poate abtine, desi nu are nevoie. Sa-ti dau un exemplu, cand sunt reduceri eu imi iau maxim o pereche de pantofi (doar daca nu mai am tipul acela) ea isi ia cate o pereche de fiecare culoare.
            Ai auzit tu barbati sa-si ia o pereche de pantofi cu un nr mai mic doar pentru este modelul visat de mult timp?
            Si modelul acesta de cumparaturi s-a transmis inclusiv la cosul zilnic, incat am ajuns sa le fac eu ca ma asigur ca iesim cu cheltuielile la jumatate si ca nu aruncam de fiecare data jumatate de frigider.
            Si asa sunt toate femeile pe care le cunosc, sa castige numai destul....
            Amuzantule!
      • 0 (0 voturi)    
        Hahahah (Vineri, 26 februarie 2010, 12:45)

        Yup [anonim] i-a raspuns lui bisar

        Exact ce vroiam sa zic si eu....
        auzi: "nu ai cum sa estimezi" ...ce baiat destept :))
      • +2 (4 voturi)    
        nu poti (Vineri, 26 februarie 2010, 18:17)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui bisar

        sunt multe femei care au carnet, dar conduc doar duminica, cand se intorc de la vreo petrecere, asa ca nu merge sa le iei asa. Sotia mea are carnet, dar nu a condus de mai bine de jumatate de an. Sunt sigur ca nu e singura in aceasta situatie.
      • 0 (0 voturi)    
        mate vs romana (Vineri, 26 februarie 2010, 20:03)

        shk [anonim] i-a raspuns lui bisar

        eventual sa o stii...
    • +6 (8 voturi)    
      e corect (Vineri, 26 februarie 2010, 10:53)

      andreiu [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      <<... din moment ce ponderea accidentelor grave produse de femei in total accidente este mai mica decat ponderea femeilor cu carnet in total soferi.>>
      Astea inseamna ca s-a luat in calcul ceea ce zici tu, dar nu e de ajuns.
      Totusi, eu cred ca sunt mult mai multe femei cu carnet care nu au condus niciodata, sau conduc doar cand e el "beat" :) decat in cazul barbatilor.
      Deci, oricum statistica este fara valoare.
      Totusi nu ma mira ca accidentele produse de ele sunt mai usoare, din moment ce nu se dau in spectacol ca toti "smecherii" care cred ca stapanesc volanul, adica, in general, ele stiu sa aprecieze corect indemanarea lor si merg cu viteza mica.
      • +3 (7 voturi)    
        statistica aia nu'i corelata si cu (Vineri, 26 februarie 2010, 12:14)

        sofer@volan.ro [anonim] i-a raspuns lui andreiu

        axa timpului :-))
        majoritatea profesionistilor la volan sun barbatzi. barbatzii petrec mai mult timp cu mainile pe covrig.
        deci timpul si kilomterii parcursi de cele doua categorii nu's introduse in calcul daca baci si p'alea, s'ar putea sa nu iasa conf. cu titlul articolului :-)
    • 0 (6 voturi)    
      Articolul e corect (Vineri, 26 februarie 2010, 10:55)

      Liv [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Cristi, articolul are dreptate. Chiar daca statistica e neclara, daca faci raportul intre numarul de femei/barbati cu carnet si numarul de accidente, ai sa vezi ca procentul de femei care au general accidente este mai mic decat cel al barbatilor. Se poate face si un test pentru semnificatie daca iti plac lucrurile astea... Nu conteaza numarul total de soferi, se pot trage concluzii si asa.
      • +2 (6 voturi)    
        Banuiesc ca tu ai facut statistica cu (Vineri, 26 februarie 2010, 11:10)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Liv

        femeia de servici de ai impresia ca poti sa tragi tu concluzii in halul asta, cu regula de trei simpla. Nu ai nici o informatie despre cum evolueaza numarul accidentelor o data cu cresterea numarului de femei la volan, ai doua numere si atat. Dar pentru tine si Geoana astea sunt suficiente.
    • +4 (10 voturi)    
      In mare parte, corect... (Vineri, 26 februarie 2010, 12:22)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Sunt sofer categoria B. de peste 8 ani de zile. Conduc saptamanal in jur de 3000-3500 km, adica... mult.

      In toti cei 8 ani de zile, rareori am intalnit in trafic o femeie la volan care sa stie cu adevarat ce face.

      Nu vreau sa fiu catalogat drept misogin, e un subiect sensibil. Nu spun ca femeile NU pot conduce, sigur ca POT, dar atentia lor,reflexele si timpii de reactie sunt mult, mult mai slabi decta la barbati. Este explicat stiintific acest lucru.

      Chestiunea asta nu ne da dreptul sa o facem pe cocosii atunci cand intalnim o femeie in trafic, ci ar trebui sa ne faca mai atenti. E mai simplu asa.

      Cand vezi o femeie in spatele tau, asteapta-ta la o tamponare din spate daca franezi brusc,daca vezi o femeie in lateral, asteapta-ta sa intre brusc pe banda ta fara sa semnalizeze, daca e in fata ta, asteapta la o schimbare de banda fara semnalizare ( asta cu semnalizatul e intalnit si la barbati la greu).

      Cand mai vezi o femeie in trafic, care circula in fata ta pe ocupand cate o jumatate din ambele benzi, nu o claxona, s-ar putea sa te trezesti cu ea peste tine sau sa o sperii si sa o determini sa faca alta manevra periculoasa.

      Daca vezi o femeie care incearca sa parcheze lateral intre doua masini stationate desi nu exista loc fizic si ea insista de cateva ori tamponand bara masinii din spatele ei masinii din spatele ei, mergi si atentioneaz-o ca nu are loc ( la greu am intalnit astfel de situatii).

      De acord, unele femei nu au ce cauta la volan, dar nu e vina lor, ci a instructorilor auto sau au sistemelor corupte care fac posibila obtinerea unui permis de conducere,deci, a unei responsabilitati uriase, chiar si de catre cei care au mai putine "skill-uri" in acest domeniu si care ar trebui sa nu se atinga niciodata de volanul unei masini.

      Sunt si barbati care nu semnalizeaza cand schimba directia de mers, nu acorda prioritate,trec pe rosu, iti dau flash-uri sa te dai la o parte ca vin ei.."schumacherii", habar nu au ca drumul E85 NU e drum cu DOUA benzi, etc..
      • +2 (8 voturi)    
        Corect (Vineri, 26 februarie 2010, 13:06)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        Subscriu. Eu am permis cat. B din '97, deci azi-maine 13 ani.

        Am invatat, ca si tine, sa "citesc" o femeie la volan si sa fiu precaut. Problema lor este ca se panicheaza usor. In rest, sunt atente, insa nu au atentie distributiva, cel putin la volan.

        Tousi, asta nu le descalifica si au tot dreptul sa conduca si, de ce nu?, asa cum zici, sa fie protejate pe cat posibil in trafic.

        Exceptii notabile exista, bineineteles, la fel cum si la barbati exista exceptii.
      • +1 (7 voturi)    
        Ai dreptate ! (Vineri, 26 februarie 2010, 16:43)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        Daca pana si sotia mea (in conditiile in care nu are permis de conducere !) a ajuns sa recunoasca in trafic o masina condusa de o femeie , cred ca e clar ca pentru ele masina e "altceva" decat pentru barbati...
      • 0 (0 voturi)    
        ai tu dreptate dar .... (Sâmbătă, 27 februarie 2010, 20:52)

        yon [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        dar , ce naiba poti face de zici ca te plimbi 3000-3500 km SAPTAMANAL ????
        asta e ceva de genul Arad - Constanta zilnic. cam mult , nu crezi.
        in ideea ca sambata, duminica stai si tu acasa.
  • +3 (9 voturi)    
    Vai mama ei de statistica (Vineri, 26 februarie 2010, 10:35)

    Razvan [anonim]

    daca ati fi raportat numarul accidentelor la numarul total de permise, ar fi fost mai concludenta statistica. Astfel 1685/1801674 inseamna circa 0.8 accidente la mia de femei iar 8307/4261690 inseamna circa 1.9 accidente la mia de barbati. Reiese ca barbatii sunt de peste 2 ori mai periculosi, dar o statistica mai corecta ar fi fost sa raportezi pe sexe accidentele la numarul de ore de conducere sau kilometri, atunci sigur raportul ar fi rasturnat in favoarea barbatilor. Se stie ca multe posesoare de permise auto nu prea au ocazia sa conduca ce-i drept tot din cauza barbatilor, iar cei mai mnulti profesionisti auto sunt tot barbaii (asta e, e domeniul lor).
    • -2 (6 voturi)    
      fals... (Vineri, 26 februarie 2010, 12:33)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      Nu conteaza, cu atat mai mult. Barbatii conduc mai mult, deci au mai multa experienta si totusi fac mai multe accidente. De unde rezulta ca sunt mai "prosti".

      Femeile, chiar si daca sunt soferite de week-end (carrefour, barbat beat) tot sunt mai atente.

      Deci nu incercati sa scapati. Astazi, in acest articol am vazut cele mai lamentabile scuze si explicatii scoase de barbati. Deci soferii romani nu sunt numai melteni, sunt si misogini. Dar ce e nou?
      • +1 (5 voturi)    
        Atente (Vineri, 26 februarie 2010, 13:13)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cristi

        Da, am vazut soferite atente la rujul lor.
        Am vazut soferite atente la posetele lor.
        Toate in timpul mersului.

        Am vazut soferite injurand mai ceva ca un barbat. Femei pe care in afara masinii nu le-am auzit niciodata sa injure.

        La faza cu experienta mai las-o jos ca macane, mai cristi(ana)... Oricata experienta ai avea, in trafic apar mereu situatii noi. Tocmai din cauza experientei acumulate, numarul de accidente este tinut in frau. Insa daca ai pune un barbat (mediu) cu o femeie (medie) in fata aceleiasi situatii, in minim 8 din 10 situatii barbatul se va descurca nu superior, ci net superior.

        Facem un test?
        • +2 (4 voturi)    
          :) (Vineri, 26 februarie 2010, 20:03)

          Madalina [anonim] i-a raspuns lui nano2k

          Pana acum am avut ocazia sa vad doua femei care isi faceau machiajul in timp ce mergeau cu masina, si vre-o patru barbati care mergeau fara sa aiba mainile pe volan. Evident ca nu ma voi hazarda sa fac o statistica pe asa un esantion mic insa cred totusi ca sexul nu are nimic de a face cu cat esti de precaut la volan. Si lasati-o mai moale cu abilitatile la volan ca nu de putine ori cei care aveau 100% incredere in abilitatile lor "soferesti" au sfarsit in sant.
          Pacat doar ca soferii sunt preocupati de cine poate sa parcheze mai bine sau sa mearga cu viteza mai mare decat de siguranta traficului.
          Sunt femeie, sunt sofer si nu pot sa spun decat ca spre deosebire de altii nu uit niciodata semnalul, nu ma grabesc niciodata si nu ma ocup decat de sofat cand sunt la volan.
  • +4 (8 voturi)    
    femeile la volan (Vineri, 26 februarie 2010, 10:35)

    eu [anonim]

    produc mai putine accidente decat barbatii ?!? nu se pun si cele ale barbatilor la volan care fac accidente din cauza femeilor la volan?
    • +1 (5 voturi)    
      Asa-i! (Vineri, 26 februarie 2010, 13:23)

      plictisitu [utilizator] i-a raspuns lui eu

      ...ca sa nu mai amintim de accidentele facute de barbati din cauza femeilor de pe locul din dreapta! Daca au si carnet atunci pericolul creste exponential.
      Accidentele astea se contorizeaza la barbati, nu? :))
  • +2 (6 voturi)    
    statistica ta nu valoreaza nici 2 lei (Vineri, 26 februarie 2010, 10:42)

    cata [anonim]

    ba mai mult...statistica ta dezolanta demonstreaza exact contrariul. ar fi trbuit doar 2 minute de gandire sa-ti dai seama de urmatorul fapt.
    E adevarat ca 29% dintre detinatorii de carnet sunt femei, insa din acest procent mai mult de jumatate nu il folosesc sau il folosesc extrem de putin.
    Daca statistica ta se referea la participarea efectiva in trafic era altceva.
    Daca o sa facem o statistica dupa participarea efectiva in trafic vei vedea ca rolurile se inverseaza.
    Pe scurt...85% din detinatorii masculini de carnet il folosesc frecvent, iar 45% dintre detinatoare il folosesc frecvent
  • +1 (7 voturi)    
    nu conteaza cifrele (Vineri, 26 februarie 2010, 10:44)

    marius [anonim]

    nu conteaza cifrele, eu unul sunt din ce care cred, mea culpa, ca femeile conduc slab, ca sa nu zic prost. E ceva in firea lor, ma uit si la sora-mea, nu are reflexe potrivite, e f. lenta, nu are orientare. Nu e vina femeilor, e ceva ce provine din "gena". Pe de alta parte sunt si femei f. bune soferite, putine e drept, asa cum sunt si barbati tolomaci la volan.
    • 0 (4 voturi)    
      cati masculi care nu stiu sa conduca sunt (Vineri, 26 februarie 2010, 11:53)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui marius

      stii? Ia incearca sa faci un procentaj....
      • -1 (5 voturi)    
        Slab (Vineri, 26 februarie 2010, 12:28)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Exceptii de la regula exista, insa nu ele compun realitatea.

        Stiu barbati care sunt "pasta" la condus, insa procentul este mult mai mic decat femeile "pasta" la condus.

        Inca o data, toata lumea stie ca exceptii exista si tu, daca esti una din aceste exceptii, ar trebui sa constientizezi asta si sa fii mandra de tine, nu sa incerci sa distorzionezi o stare de fapt general recunoscuta chiar de multe femei.
        • +1 (1 vot)    
          zau (Duminică, 28 februarie 2010, 3:20)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          ia numara-i.....
  • +1 (7 voturi)    
    conteaza??? (Vineri, 26 februarie 2010, 10:53)

    grig [anonim]

    Cca 1,8 mil au carnet..dar cate conduc?>.. le recunosti dintr-o multime in trafic, e normal ca nu fac accidente...pentru ca nu conduc la fel de mult ca barbatii.. E penibil ca, chestiunile de baza sa nu se le faca la cel putin la limita..o parcare laterala care se face in 10 secunde..ele o complica si o fac in 5 minute. Mai mult la vezi ca nu conduc, si dupa 2 ani ..10 ani le vazi la bordul unu 4x4... consider mai intai ca trebuie sa invete pe o masina mai mica,.. ma rog..e o parere.. Depinde din ce punct faci comparatie...
  • +4 (10 voturi)    
    Statistici de 2 bani - nici macar 2 lei (Vineri, 26 februarie 2010, 11:00)

    nano2k [utilizator]

    Ar fi corecta statistica daca s-ar lua in calcul nu ponderea barbatilor si femeilor, ci numarul de km pe care ei ii parcurg.

    Jumate din femei nu conduc nici cat negru sub unghii. Normal ca un barbat care bate toata tara in lung si lat are mai multe sanse sa faca vreo boacana.

    Dar genul asta de statistici e benefic la orgoliul femeiesc, in continua crestere. Si poate la putina audienta / click-uri in plus.
    • +1 (5 voturi)    
      Statistici de 2 bani (Vineri, 26 februarie 2010, 11:40)

      shushanea [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Bine punctat.
      Statistici la nr de km parcursi, la nr de femei care conduc, nu cate au carnet si-l tin in vitrina sau pe perete, si ar mai fi cateva legate de timp, indemanare, influenta trafic pozitiv sau negativ ec.
    • -1 (3 voturi)    
      orgoliul (Vineri, 26 februarie 2010, 12:53)

      suzieblue [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      orgoliul femeiesc e in crestere, da mai are mult pana sa-l ajunga din urma pe ala barbatesc;

      in scadere sunt in schim situatiile in care un barbat poate sa se simta mascul. sofatul e una dintre ele.
  • +3 (7 voturi)    
    femei cu permis (Vineri, 26 februarie 2010, 11:06)

    stefi [anonim]

    nu comentez cifrele de mai sus dar cate dintre femeile care au permis circula cu o masina, numai eu cunosc 3 care au permis de 2, 9 si 12 ani dar au condus numai cu masina de scoala...
    • +1 (3 voturi)    
      uite eu conduc zi de zi de cand am permis (Vineri, 26 februarie 2010, 11:55)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui stefi

      chiar din ziua in care mi l-au eliberat
      Si nu sunt singura... Cate femei cu job de teren sunt, cate lucreaza in vanzari sau ca manager zonal si circula foarte mult prin tara?
      • +2 (6 voturi)    
        vorba lui Ludovic al IV-lea... (Vineri, 26 februarie 2010, 12:07)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Statistica sunt eu :)))
      • +1 (3 voturi)    
        femei cu permis (Vineri, 26 februarie 2010, 12:08)

        stefi [anonim] i-a raspuns lui dj

        tot respectul pentru femeile care conduc
      • -1 (5 voturi)    
        Bravo (Vineri, 26 februarie 2010, 12:23)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Dar poti compara numarul de femei care sunt ca tine cu numarul de barbati care fac zeci de mii de km anual?

        Si eu cunosc 2 fete care zilnic fac sute de km, ceea ce inseamna cu mult mai mult decat mine, de ex. Insa cand faci statistici general valabile nu te poti lega de extreme. De obicei extremele se exclud si apoi se face media.

        Eu chiar am respect pentru femeile care conduc atat de mult fara incidente majore. Insa asta nu are legatura cu corectitudinea unei analize.
        • +1 (1 vot)    
          extreme? (Duminică, 28 februarie 2010, 3:21)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          esti sigur ca sunt chiar atat de putine incat pot fi considerate extreme?
  • +1 (5 voturi)    
    nu se mentioneaza (Vineri, 26 februarie 2010, 11:06)

    eu [anonim]

    si faptul ca ele genereaza mare parte din aglomeratia din trafic prin modul in care conduc: pleaca greu de la semafor, merg cu viteza foarte mica chiar si cand nu este cazul, etc.
  • +2 (6 voturi)    
    a (Vineri, 26 februarie 2010, 11:07)

    a [anonim]

    pe langa statistica cu cate femei si cati barbati au carnet vs cate accidente produse de femei si barbati se produc e foarte important CAT DE MULT MERG fiecare.
    Una e ca o persoana sa mearga 1000km/an, alta e sa mearga 100.000km pe an. Riscul de accident creste proportional.
  • +2 (6 voturi)    
    Femeia la volan versus barbatul la volan (Vineri, 26 februarie 2010, 11:16)

    Marcel [anonim]

    In general femeile conduc mai rar si mai putini kilometri. Corect ar fi prin raportarea kilometrilor parcursi.
  • +1 (5 voturi)    
    Relevanta (Vineri, 26 februarie 2010, 11:17)

    Pepi [utilizator]

    Raportul intre numarul de posesori de permise barbati si femei e absolut irelevant. Pentru ca daca nu folosesti masina sau o folosest numai ca sa te deplasezi numia pana la mall sau serviciu 2-3 km intr.un trafic infernal nu prea ai cum sa provoci accidente grave. O evaluare mai buna ar fi in functie de distanta parcursa.

    Foarte interesanta e o chestie care am observat-o nu numai eu: reactia la volan in fata unui posibil accident. S-a-ntamplat la un moment dat sa intre in masina mea o doamna si sa-i vad reactia: in timp ce venea cu o oarecare viteza spre mine, a luat efectiv mainile de pe volan si s-a lasat cat de mult a putut in spate, fara sa aiba o reactie / un instinct de a evita accidentul. Pornind de la observatia asta, m-am uitat cu atentie la diverse prietene (soferite) cand mai jucau pe calculator diverse chestii gen NFS o reactie similara in fata unui posibil „accident”: luat mainile de pe tastatura si lasat pe spate, aproape fara exceptie...
  • 0 (6 voturi)    
    femei la volan (Vineri, 26 februarie 2010, 11:17)

    bc [anonim]

    inainte de revol se spunea ce releva si ac articol. dupa rev, cunoscatorii, au afirmat ca femeile conduc mai slab decat barbatii. unde e adevarul ? raspunsul vine din ttrafic. acesta arata ceeace se vede cu ochiul liber si impartial. unde e un ambuteiaj, acesta e provocat de stangaciea unei femei in aryta conducerii unui vehicol. Quot erat demonstrandum. atentie, nu sunt si chiar detest misoginismul. nu contest ca sunt femei care conduc mai bine decat unii barbatii. pe ansamblu, adevarul e invers.
  • +2 (4 voturi)    
    prejudecati (Vineri, 26 februarie 2010, 11:24)

    mihai [anonim]

    citind comentariile vad numai prejudecati si discriminare sexuala.
    La mine in familie am exemple de femei care conduceau mai mult decat barbatii, cu nr 0 de accidente. spre deosebire de barbati care au avut accidente.

    Pe de alta parte e adevarat ca o statistica nu zice nimic. Sotia me aare carnet de 15ani. E imaculat! Dar de fapt nu a condus niciodata. Oricum nu mai are curaj sa o faca in Romania.
    • 0 (2 voturi)    
      stai putin :) (Vineri, 26 februarie 2010, 12:19)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      La modul general, in orice discutie comparativa barbati / femei, vei intalni prejudecati si pareri discriminatorii. Pe astea trebuie sa le elimini din start, si sa vezi faptele / cifrele. Ma intereseaza mai putin ca nea' Gigel cu Dacia Solenta cu flacari pe ea crede ca femeile habar n-au sa conduca si locul lor e la cratita.

      Ma intereseaza in schimb o statistica reala si un studiu bine facut, daca tot se dau asemenea "verdicte".
    • 0 (4 voturi)    
      Prejudecati si discriminare (Vineri, 26 februarie 2010, 12:54)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Nu e niciuna nici alta. Se trag concluzii imediat.
      Pur si simplu sunt parerile celor care cunosc pe pielea lor realitatea.

      Chiar ieri i-am demonstrat sorei mele ca recunosc o femeie la volan. Situatia a fost cam asa. In fata mea era un SUV negru, masculin.

      La un moment dat, necontrolat, am murmurat: "ce naiba tot face femeia asta"? Imediat sora mea m-a apostrofat: "cum poti fi asa? poate nu e femeie".
      Demonstratia a venit imediat cand am efectuat depasirea.

      Ea nu a sesizat elementele care m-au facut pe mine sa fiu sigur ca in fata mea conduce o femeie, si anume: nesiguranta la volan, mersul intre 2 benzi, franare fara rost si accelerare de 1-2 secunde urmata de ridicarea piciorului de pe pedala (iti dau seama de asta dupa gazele de esapament care ies intermitent).

      Inca o data, nu ma leg de exceptii, ba chiar respect femeile care conduc bine, indiferent ca o fac mult sau putin.

      Totusi, nu inteleg indarjirea doamnelor si domnisoarelor de a se dovedi in tot si in toate cel putin egalele barbatului, indiferent de domeniu, etc. Logica minima iti spune ca o femeie (luata statistic) nu poate sa conduca mai bine decat un barbat incepand de la faptul ca baietii de mici se joaca cu masini si viseaza sa le conduca, le studiaza, le cunosc ca pe propriul buzunar, le repara, etc etc...

      A mia oara, respect pentru cele care reprezinta exceptia de la regula.
  • +3 (3 voturi)    
    RESPONSABILITATE (Vineri, 26 februarie 2010, 11:37)

    Mihai [anonim]

    Ca-i femeie ca-i barbat nu conteaza, la volan conteaza atentia, rabdarea, conduita preventiva etc. Barbatii de multe ori pleaca cu scartait de roti de pe loc inainte ca semaforul sa-si schimbe culoarea din rosu in verde, fac pe jmekerii si nu dau prioritate pietonilo cand pietonii au dreptul de a traversa, majoritatea fac pe grozavii si conduc in stare avansata de critza exemple pot continua, ceea ce la femei nu pre vezi, mai bine sa te misti incet ca te ocoleste lumea, decat sa te repezi ca prostul si sa provoci accident. Pana la urma comportamentul in trafic iti releva personalitatea, de exemplu daca esti o fire repezita, mergi repede si fara atentie, nu ai rebdare sa stai la semafor si tot misti masina, daca esti o fire ordonata, conduci cu calm. Exista o corelatie intre dezordine si trafic, cel repezit este dezordonat ca n-are rabdare sa-si aseze lucrurile si le arunca pe te miri unde, asa face si-n trafic se fataie de pe o banda pe alta repede si fara atentie, pe cand cel care este ordonat, isi aseaza cu grija lucrurile, si asa e si in trafic se asigura apoi face diferite manevre. Chestia asta ne-a explicat-o prof. de legislatie la primul curs.
    • +2 (2 voturi)    
      :)) (Vineri, 26 februarie 2010, 12:21)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      "Chestia asta ne-a explicat-o prof. de legislatie la primul curs."

      Chiar ma intrebam in timp ce citeam raspunsul tau de unde atata psihologie aplicata in comentariile tale :))
  • +1 (3 voturi)    
    logica (Vineri, 26 februarie 2010, 11:42)

    Costi [anonim]

    Deci femeile fac de 2 ori mai putine accidente decat barbatii. Dar presupun ca barbatii conduc in medie de 10 ori mai mult decat femeile. Rezulta ca femeile sunt foartte bune soferite cand ... stau acasa. Lasand gluma la o parte, am observat si eu ca femeile sunt mai prudente la volan (cel putin in privinta vitezei), decat barbatii, dar mai neatente.
  • -1 (3 voturi)    
    cocoa 100% (Vineri, 26 februarie 2010, 11:52)

    cacao [anonim]

    cred ca numarul accidentelor produse de femei este egal cu numarul de femei care sofeaza!!!! deci, asta inseamna ca in procent de 100% toate femeile au produs accidente :)))))))
    acum ca cifrele sunt una, si realitatea alta, cam toti soferii o stiu. si iti dai imediat seama ce masina de pe drum este condusa de o femeie. fara a fi misogin, dar lumea in general se misca mult mai dinamic decat se misca o femeie la volan intr-o intersectie....de aici si motivul accidentelor mai mari produse de barbati . :D
  • -2 (4 voturi)    
    Femeia la volan...inBucuresti (Vineri, 26 februarie 2010, 12:22)

    anonim [anonim]

    Nu se uita la tine cand incerci sa-i atragi atentia, te claxoneaza cand opresti la trecerea de pietoni pentru ca pietonul a asteptat o secunda, si te depaseste pe interior cu BMW-ul ei serie 3. In acelasi timp te injura si incearca sa te depaseasca desi tu ai un 1.4 si nu poate:)
    Ce ma enerveaza cel mai mult este ca femeile conduc numai dupa reguli si ca din pacate nu inteleg multe reguli de circulatie.
    O femeie nu te va lasa niciodata sa te inscrii de pe straduta in coloana pentru ca are prioritate, reactioneaza greu in trafic, conduce de cele mai multe ori prost, parcheaza intr-o eternitate si numai cu fata etc
    Nu sunt un badaran si nu injur femeile in trafic, dar realitatea e ca sunt soferi prosti.
  • -3 (3 voturi)    
    statistica (Vineri, 26 februarie 2010, 12:42)

    al treilea razboi mondial [anonim]

    eu cred ca al treilea razboi mondial se va da intre barbati si femei... fara nuke sau alte nebunii...prea multe drepturi pentru femei...:|
  • -2 (4 voturi)    
    Logica fetelor la volan? (Vineri, 26 februarie 2010, 13:25)

    Mihai [anonim]

    Salut!
    Nu sunt de acord cu statisticile politiei, pentru ca nu am incredere in modul in care sunt interpretate. Plus argumentele oferite deja de multi din cei care au comentat inaintea mea (mihai, adrian, nashu_mare, romaniainedita, etc.).
    Pe langa cele spuse de ei mai adaug si eu un argument la ideea ca nu conduc ca noi (fara legatura cu accidentele): http://traficulmasii.ro/2010/02/24/mister/ .
    Poate cineva sa ma lamureasca de ce procedeaza ele asa cum am scris acolo? Care este logica lor?
  • +3 (3 voturi)    
    Say what ?! (Vineri, 26 februarie 2010, 13:42)

    Clau [anonim]

    Adevarul e ca sunt soferite de doua feluri : 1. femei care conduc excelent si 2. zapacite care conduc absolut execrabil (si aici ma refer la viteza diminuata cu 20/30 de km/ora decat limita admisa => circulatie ingreunata ; nefolosirea oglinzilor, etc)

    Si doi la mana : imi pare din ce in ce mai rau pentru oamanii care scriu aceste "stiri". Unde dracu' se duce tara asta daca uitam sa scriem in limba noastra ... ar mai fi nevoie de niste articole acolo in primul paragraf... dar nu-i nimic ca bani si diplome sunt si pentru cei care au citit toata viata gazeta sporturilor si fram ursul polar !
  • -3 (5 voturi)    
    la volan (Vineri, 26 februarie 2010, 14:09)

    garfield [anonim]

    "femeile nu produc accidente, le provoaca..."
  • -2 (4 voturi)    
    Asa este ... (Vineri, 26 februarie 2010, 14:39)

    m [anonim]

    Doar ca ele sunt in cele mai multe cazuri cauza. De cite ori s-a intimplat sa se razgindeasca ...
  • +3 (5 voturi)    
    ... (Vineri, 26 februarie 2010, 14:53)

    aaa [anonim]

    ..ce ma enervati! parca am fi in evul mediu, cand femeia nici la scoala nu avea voie; eu stiu ca femeile pot sa faca tot la fel de bine orice meserie
  • -2 (4 voturi)    
    Penibil articol (Vineri, 26 februarie 2010, 15:10)

    Catalin [anonim]

    Se stie de cand s-a inventat masina, femeia este o soferitza proasta si s-a demonstrat si stiintific, femeia are subdezvoltata o parte din creier responsabila cu predictia miscarii obiectelor pe care le vede..... pe scurt are probleme in a anticipa daca are timp, ce distanta e pana in celalalt si etc........

    P.S. Sa nu mai zic de reflexe, care sunt intotdeauna intarziate.

    Exemplus suprem : Soramea s-a apucat de scoala de soferi, si feminina convinsa cum e, s-a hotarat sa faca scoala cu o instructoare... rezultatul : Cam la a 5 sedinta : MASINA DE SCOALA DAUNA TOTALA !!!!!
  • -1 (3 voturi)    
    statistica incompleta (Vineri, 26 februarie 2010, 15:14)

    danm [anonim]

    trebuie avut in vedere si numarul de ore pe care le petrec femeile, respectiv barbatii conducand. de exemplu, degeaba au 2 milioane de femei carnet daca 1 milion dintre ele conduc decat 2 ore pe luna. (nu zic ca astea ar fi cifrele, dar intelegi voi unde bat)
  • -1 (1 vot)    
    versus (Vineri, 26 februarie 2010, 16:01)

    anonim [anonim]

    Barbatii sofeaza, in timp ce femeile s'oferesc.
  • -1 (3 voturi)    
    9 % = 16 % din accidente (Vineri, 26 februarie 2010, 17:06)

    ss [anonim]

    1685 = aprox 9 % din femei. Acel 9 % a creat 16 % din accidente.
  • +1 (3 voturi)    
    mai e ceva (Vineri, 26 februarie 2010, 17:28)

    Mihai [anonim]

    Ar mai fi ceva ce nu s-a luat in calcul.

    Accidentele de obicei sunt provocate de cei cu experienta, si mai rar de incepatori. Asta e valabil in orice domeniu, nu doar la condus. In aviatie de exemplu, se prabusesc mai mult astia care fac acrobatii si au mii de ore de zbor la activ.....de se agita astia la stirile protv, cum a fost posibil asa ceva (probleme tehnice?)...nu.

    Explicatia, simpla....prea multa incredere iti diminueaza instinctul de conservare.

    Deci numarul mai mare de accidente reflecta experienta mai mare pe care o au barbatii ... pare paradoxal dar cred ca asa e.
  • -2 (2 voturi)    
    treaba e foarte simpla! (Vineri, 26 februarie 2010, 19:28)

    adY [anonim]

    Cele 1.801.674 de femei cu carnet au produs doar 1685 accidente pt ca cei 4.261.690 de barbati au stiut sa le evite :) iar daca e sa o luam serios trebuie comparat numarul de km parcursi de femei, respectiv barbati, raportat la nr de accidente. (cu regula de 3 simpla, cum zicea cineva mai sus)
  • +1 (3 voturi)    
    Accidente (femei versus barbati) (Vineri, 26 februarie 2010, 19:36)

    Violeta [anonim]

    Am citit comentariile de pana acum: ba ca femeile fac mai putine accidente fiindca nu au pasiunea condusului (!), ba ca au sau nu au experienta, etc.
    Eu as zice ca femeile au intr-adevar mai mult bun simt, poate ca sunt si mai atente decat barbatii (presupun ca unul din motive ar fi faptul ca femeile se gandesc mai mult decat barbatii la faptul ca au copii; ar fi interesanta o statistica referitoare la numarul posesorilor de permise auto care au copii).
    Eu conduc cam de vreo trei ori pe an in strainatate (vreo 3000 km dus-intors de tura) si din aprilie pana in octombrie intre 600 si 800 km pe saptamana in Romania (uff!). Asta de 4 ani si nu am avut nici un accident (am avut niste experiente infricosatoare, da' nu din vina mea). Din experienta pot sa va spun ca, in general, accidentele grave se produc din cauza ca soferii (agresivi) se angajeaza in depasiri cand au masini venind din sens opus considerand ca au timp sa ajunga pe sensul lor de mers in timp util. De multe ori nu e cazul si sa-i vezi atunci cum iti semnalizeaza cu farurile, claxoneaza, etc. Patetic.
    Si chestia aia ca barbatii parcheaza masina fara probleme in 2 cm de spatiu e un mit. Oricum, nu e relevanta deoarece accidentele grave nu se produc in parcare.
    Cam atat.
  • -1 (1 vot)    
    asa e... pt accidente auto grave soldate cu morti (Vineri, 26 februarie 2010, 19:46)

    unu' [anonim]

    da, este foarte posibil sa fie asa!
    dar daca s-ar face o statistica cu accidente usoare, sigur femeile ar fi pe primul loc!!!
    • +1 (1 vot)    
      @unu (Vineri, 26 februarie 2010, 20:56)

      Violeta [anonim] i-a raspuns lui unu'

      Ma indoiesc, da' asta oricum nu conteaza, masina se repara...
      Ce-i grav e ca o gramada de oameni (vinovati sau nevinovati, cei nevinovati din cauza "smecherilor") mor in fiecare an in Romania din cauza unor accidente de masina stupide.
      Cu ce te incalzeste faptul ca ai parcat masina perfect si dupa o ora mori dintr-o prostie?
      Si sa stii ca am vazut accidente usoare provocate de barbati "puternici" care n-au rabdare sa astepte la semafor sau care se grabesc asa de mult si nu pot pastra o distanta decenta fata de masina din fata, s.a.m.d.
  • 0 (0 voturi)    
    Parcare (Luni, 1 martie 2010, 15:20)

    Tare din parcare [anonim]

    Am carnet de 25 ani si niciun accident... pentru ca n-am condus. Si nici n-am de gand. Sunt un barbat atipic, probabil. Nu stiu daca asta ma face un observator obiectiv dar... prietena mea conduce foarte bine desi ea singura recunoaste ca sofeaza ca un ... barbat si.... este una dintre exceptiile intre femei. Ma amuz de fiecare data cand ea recunoaste o alta femeie din trafic, dupa stilul incurca-lume, si o face cu ou si cu otet. Imi pare rau dar femeile sunt bune la condus barbatii, nu la condus automobile. Ele au fost si vor fi prudente forever iar asta nu se pupa deloc cu o masinarie care cere reflexe, decizii rapide, simt al aprecierii distantelor. Mai in gluma, mai in serios prietena mea spune ca, la parcare, femeile apreciaza gresit dimensiunile asa cum le apreciaza gresit si in cazul unei anumite parti din corpul barbatilor. Uite c-am zis-o!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă