Corespondenta din Geneva

SUV-ul Dacia Duster costa in Romania de la 10.500 euro pina la 15.600 euro. Vezi lista completa de preturi

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 2 martie 2010, 8:43 Economie | Auto

Dacia a anuntat preturile lui Duster, primul sau SUV, care costa de la 10.500 euro (TVA inclusa) in versiunea 4x2, si de la 12.300 euro (TVA inclusa) in versiunea 4x4. Preturile ajung la 15.600 euro pentru versiunea cu dotari maxime, motor diesel de 1,5 l si 110 CP.

Comenzile se fac incepind de astazi, iar livrarile vor incepe din luna aprilie.

Masina e disponibila in 3 versiuni de echipare: Duster, Ambiance si Laureate. La versiunea de echipare Duster, pretul pentru varianta 4x4 pleaca de la 12.300 euro.

In versiunea cu maxime dotari - Laureate - preturile pleaca de la 11.900 euro la motorul de 1,6 litri si 105 CP - 4x2, si 15.600 euro la varianta diesel 110 CP. La aceasta versiune, adaugind toate optionalele disponibile, pretul final maxim este de 17.600 euro.

La dieselul de 85 CP, preturile versiunii Laureate pleaca de la 13.050 euro.

Preturi Dacia Duster
Preturi Dacia Duster
Foto: Dacia



























Dacia a anuntat oficial la inceput de 2008 ca are in plan sa lanseze un SUV, dar informatia era vehiculata de mai multi ani. Numele Duster a fost folosit in anii 80' pentru modele de Aro vandute in Marea Britanie, iar anul trecut a reaparat la conceptul futurist prezentat de Dacia la Geneva. Acum, numele Duster ajunge in versiunea de serie la al saselea model al gamei.

Masina are 4,31 metri lungime, 1,82 metri latime si cantareste 1.180 kg in versiunea 4X2 si cu 100 kg mai mult in versiunea 4X4. In versiunea 4X2 cu motor diesel de 85 CP consumul mediu mixt anuntat de constructor este de 5,1 litri/100 km. In varianta 4X4 cu motor pe benzina, 105 CP cosnumul mediu mixt anuntat e de 7,5 litri/100 km.

In primavara, masina se va lansa in Romania, restul Europei, Turcia, Algeria si Maroc. In iunie masina va ajunge in Ucraina, Israel, Iordania, Siria si Egipt, iar in 2011 SUV-ul va ajunge, sub sigla Renault, in Brazilia, Rusia si tarile Golfului Persic.

Printre concurenti se numara Skoda Yeti, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Nissan Qashqai, Fiat Sedici si Suzuki SX4.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

52433 vizualizari

  • +8 (12 voturi)    
    bravo (Marţi, 2 martie 2010, 9:00)

    tsunami [anonim]

    pretul este excelent
    • -22 (26 voturi)    
      bnw e mai bun (Marţi, 2 martie 2010, 9:35)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui tsunami

      mai bun e un bmw de 5-10 ani decit jaful de dacia
      • +16 (18 voturi)    
        iar incepem... (Marţi, 2 martie 2010, 9:44)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        deci nemtii sunt mai prosti ca noi...
        ca lor nu le pute dacia...
      • +13 (13 voturi)    
        SH vs. nou (Marţi, 2 martie 2010, 9:47)

        donache [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Da, poate fi ok un BMW de 10 ani. Dar ce zici de senzatia de a avea o masina noua? Si apropos de bmw, cum e iarna pe zapada cu tractiunea pe spate?
        • -5 (7 voturi)    
          EXCELENT (Marţi, 2 martie 2010, 13:07)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui donache

          Iarna pe zapada e f bine si sigur daca ai cauciucuri de iarna. TESTAT!
        • +7 (7 voturi)    
          Corect cu tine (Marţi, 2 martie 2010, 14:15)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui donache

          Clar o masina noua cu servicesi grantie de 3 ani, chiar daca e dacia, e mai ok decat un service ff scump la un bmw de 5-10 ani. Partea cu iarna pe zapada nu prea ai nimerit-o. Puteai spune de drumurile noastre in combinatie cu cauciucuri run flat, ca iti fac un zgomot in masina de nu poti sta. Sincer as vedea asta mai mare dezavantaj.
        • -1 (1 vot)    
          ... (Marţi, 2 martie 2010, 17:51)

          pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui donache

          iarna au si nemtii si nu se mai smiorcaie ca tine!
        • -1 (1 vot)    
          re (Marţi, 2 martie 2010, 21:50)

          doradn [anonim] i-a raspuns lui donache

          Daca nu sti , nu vorbi de tractiunea spate. Te depaseste subiectul. Iti dau un indiciu , cum iti place sa urci scarile ? Impins de la spate sau tras de par ?
          In alta ordine de idei , sa sti si tu ca tractiunea spate se poate controla , in schimb tractiunea fata , ca sa ajungi s-o controlezi. . . . .iti trebuie . . . . scoala , multa scoala.
          De fapt problema nu e asta . Super frumos ca au scos o trasura 4x4. Dar sa fim seriosi nu poti face comparatie intre Duster si BMW.
        • 0 (0 voturi)    
          duster (Duminică, 16 octombrie 2011, 23:06)

          mihail [anonim] i-a raspuns lui donache

          si decat sa-ti iei un bmw de 10 ani cu 300.000km mai bn iti iei un duster
      • +19 (19 voturi)    
        si intretinerea?! (Marţi, 2 martie 2010, 9:49)

        neanonim [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        cat e intretinerea la un bmw de 5-10 ani? sau faci pisele la strung!? si ulei facut pe vapor..
        Fiecare are dreptul sa-si ia ce masina vrea..dar e bine de luat in calcul si costul intretinerii masinii . asa ca fiecare dupa cat il duce capul..:)
      • +6 (6 voturi)    
        roger (Marţi, 2 martie 2010, 10:15)

        gechi [anonim] i-a raspuns lui gogu

        alooo....aici cocalarul electronic...roger...
      • +8 (10 voturi)    
        E mai bun... (Marţi, 2 martie 2010, 10:27)

        sebi [anonim] i-a raspuns lui gogu

        daca a stat in garaj in ultimii 5-10 ani. Daca a fost rulat corespunzator, fii sigur ca de acum incolo o sa petreaca mai mult timp in service decat pe sosele. Ca daca mai era bun, nu-l arunca neamtul, ca nu-i tampit. Astia nu-si schimba masinile la 2 ani ca americanii, asti renunta la ele numai daca incep sa aiba probleme grave!
    • -5 (5 voturi)    
      SONDAJ: Dacia Duster (Marţi, 2 martie 2010, 12:53)

      Iorgu [anonim] i-a raspuns lui tsunami

      Ce tip de Dacia Duster vreti sa va luati: 4x2 sau 4x4?
      http://sondaje.php0h.com/daciaduster.php
  • +7 (9 voturi)    
    Si consumul... (Marţi, 2 martie 2010, 9:22)

    LaCoruna [anonim]

    Nu numai pretul, dar si consumul pare ok. Nu cred ca mai exista modele asemanatoare cu un astfel de consum.

    Parca vad ca o sa ne rupa la controalele tehnice...
  • -10 (20 voturi)    
    pret mare, motoarizari mici (Marţi, 2 martie 2010, 9:25)

    dasAuto [anonim]

    dupa mine pretu este enorm, ti se scot ochii cu pretu cand de fapt ca sa ai minime dotari trebuie sa pui o caruta de alti bani pe optionale.
    In rest e jenant : finisaje & confort cam slabute, motorizarile sunt mici, ESP lipseste, optionale scumpe .. platforma veche reciclata ..

    da imi place sa critic, ca d-aia sunt neamt pe jumatate
    ;)
    • +12 (12 voturi)    
      esp (Marţi, 2 martie 2010, 9:41)

      unu [anonim] i-a raspuns lui dasAuto

      Tu de unde esti asa informat cand spui ca lipsete ESP-ul ?
      Afla ca are si ESP si piele in varianta full, nu mai comenta fara sa te informezi inainte.
      Felicitari pentru faptul ca ati reusit sa scoateti pe piata un SUV (4x4) la un raport calitate pret excelent cand nimeni nu credea ca ar fi DACIA in stare de a scoate un 4x4 !
    • +11 (11 voturi)    
      jumatatea ta RO (Marţi, 2 martie 2010, 9:56)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui dasAuto

      ...predomina. ESP nu lipsteste la variantele scumpe. critici detalii pe care nu le-ai vazut (inca) decat in poze. Deci vorbesti in nestiinta de cauza. tipic mioritic...critici...dar nu cunosti!
      la 15 mii de euro SUV nou cu ABS ESP 4x4. Si motorizari pe masura greutatii. Are 1200kg . un golf are cca 1500 kg. Pentru un suv este relevant cuplul...nicidecum CP.
      jenant...comentariul tau...semnat de jumatatea germana :)
      • -5 (5 voturi)    
        :) (Marţi, 2 martie 2010, 10:25)

        io [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        mi se pare cam scumpa...la pretul asta iti iei un sx4, care are si ESP pe toate motorizarile(dacia are esp doar pe 1.5 dci de 110 CP, si in plus mai e si diferenta de putere, si cam aceeasi greutate)
        Daca ar fi pus niste motoare nissan ar fi mers la pretul asta....oricum nu vad de ce as cumpara duster si nu logan...doar sa am o masina mai voluminoasa?
        • -5 (5 voturi)    
          De fapt nu are ESP pe nici o varianta (Marţi, 2 martie 2010, 10:46)

          etre [anonim] i-a raspuns lui io

          , este optional la varianta ceea mai scumpa, 250Euro. Si pielea la fel :) , tot optionala.

          Computer de bord doar pe varianta de echipare de top, aer la fel. Gemuri electrice spate optionale.

          Mie echiparea mi se pare mai spartana decat la Logan chiar.

          uite brosura,
          http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/duster/download/brosura-dacia-duster.pdf
    • +8 (8 voturi)    
      Motorizarile ... (Marţi, 2 martie 2010, 11:12)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui dasAuto

      Motorizarile ar fi mici daca Duster ar cintari cit un SUV clasic, adica 1600-2500 Kg.
      Dar la o greutate maxima de 1280 Kg motorizarea e decenta. Eu am Opel Astra care cintareste 1260 Kg si cu 115 cai puterea e suficienta pentru cine vrea sa conduca si nu sa plece primul de la semafor.
      Deci motorizarea de 110 cai diesel e arhisuficienta pentru o masina de 1300 Kg.
      In rest, e ca si la Logan, Cu tabla foarte subtire, cu bordul de rahat, cu finisaje jenante. Dar si cu un prets de 1/2 din pretul altor masini.
      Asha ca cine vrea, cumpara cine nu, nu. Eu de exemplu nu-s adeptul Dacia. Dar se pare ca multi europeni sunt. Si daca te uiti la rezultatele financiare ale Dacia, vei vedea ca scoate profit cu carul. Si asta e ceea ce conteaza pina la urma, sa gasesti cui sa vinzi masina, nu sa faci una cu de toate, la 25-30K eur. Ca de alea e plina piata.
    • +4 (6 voturi)    
      da, pretul e enorm (Marţi, 2 martie 2010, 12:14)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui dasAuto

      decat sa dai o caruta de bani pe ea, mai bine cumperi un Citroen C1 cu geamul de la sofer electric si cu superoptionale de bani astia (loc de pus paharul, maner pentru ridicat masina daca are pana, semnalizare dubla (dreapta / stanga).
    • +2 (2 voturi)    
      din pacate (Marţi, 2 martie 2010, 12:47)

      bb [anonim] i-a raspuns lui dasAuto

      ai luat doar spiritul critic de la nemti... nu si gandirea. Motorul de 1.4 de 85 de CP de la Golf 6 pp ca ti se pare bun.
    • -2 (2 voturi)    
      imi mentin parerea de carcotas (Marţi, 2 martie 2010, 13:51)

      dasAuto [anonim] i-a raspuns lui dasAuto

      -ESP abia azi destul de tarziu a aparut pe site la Dacia. Pana recent materialele de prezentare nu mentionau nimic de ESP.
      - Versiunile 4x2 probabil sunt cu tren de rulare Logan loar caroserie de Duster, cum spuneam pret mare, tehnologie slabuta.

      - Versiunile de 4x4 au mecanica probabil reciclata nissan qashqai, ce conteaza ca astea sunt scumpe si nu vi le permiteti ..

      Nici nu conteaza argumentele, aruncativa si cumparati cate 2 daca sunt asa de bune, fara ESP.

      Desi eu recomand sa nu cumparati nimic pana nu apare rezultatu testelor unor reviste de specialitate neplatite pentru reclama, or ADAC ...
      apoi va mai faceti o parere ce si cum sta treaba daca merita sau nu merita banii ..

      ;)
      • +4 (4 voturi)    
        toate argumentele tale.... (Marţi, 2 martie 2010, 15:11)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui dasAuto

        incep cu "probabil" si de aici tragi concluzii.
        Mai sus iti ziceam ca tragi concluzii fara sa cunosti. "probabil" arunci cu noroi asa din reflex mioritic doar sa te gagi in seama. Spune ceva concret cu argumente solide....
        "Probabil" nemtii tai au fost niste fraieri ca au renuntat la masini made in Nemtia ca sa cumpere Logan made in Mioveni.
        • -2 (4 voturi)    
          vandute in Germania, da, la turci, & emigranti (Marţi, 2 martie 2010, 16:15)

          DasAuto [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

          Prietene, poate nu vezi muntii de padure ..
          Faptul ca cele mai multe masini Dacia se vand in Germania, asta nu echivaleaza cu propozitia ca nemtii sunt implicit cumparatori de Logan & Sandero.
          Doar pentru buna ta informare Germania e plina de emigranti. Astia isi cumpara masinile mai sus mentionate si doar pentru ca au primit rabla lor foarte foarte generoasa de la Stat ..

          Gama de preturi pe care o pretind astia cu Dacia Duster in Romania este prea mare pentru veniturile reale medii din Romania, chiar si inante de criza.
          Mediteaza la chestia asta ..
        • -3 (3 voturi)    
          banc relevant (Marţi, 2 martie 2010, 16:34)

          dasAuto [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

          Un african, tocmai recunoscut ca azilant, se plimba mandru pe strazile noului sau oras.
          El se adreseaza primului intilnit, spunגndu-i: ” Multumesc draga germanule, va multumesc ca m-ati primit in tara voastra minunata, ca mi-ati oferit ajutor, adapost si asigurare medicala.”
          Cel caruia i se adresase raspunde : ” Va inselati, eu sunt albanez.”
          Omul merge mai departe si se adreseaza unei alte persoane : ”
          Multumesc pentru ca m-ati primit in asa o tara frumoasa ca Germania !
          “Acesta ii raspunde: “Eu nu sunt neamt, eu sunt romגn...”
          Mai intalneste o persoana si spune din nou: “Multumesc pentru minunata Germanie !”. Cel interpelat ridica din umeri si zice. “Eu nu sunt german, sunt egiptean.”
          Apoi vede el o femeie ceva mai vגrstnica si o intreaba. “Sunteti nemtoaica ?”
          “Nu”, zice femaia, “sunt turcoaica.”
          Nedumerit, o intreaba: “Dar unde sunt, femeie, toti nemtii astia ?”
          Femeia se uita la ceas si spune: “Probabil la munca"
  • +7 (11 voturi)    
    super (Marţi, 2 martie 2010, 9:28)

    geo12 [utilizator]

    va fi un succes in afara dar si la noi daca romanul incepe sa nu se mai rusineze ca are o Dacie! Pretul este excelent!
    • -3 (5 voturi)    
      :)) (Marţi, 2 martie 2010, 12:46)

      io [anonim] i-a raspuns lui geo12

      da? 11.000 euro versiunea 4x2 pe benzina, nu are nici macar aer conditionat...
      in plus nu e nici o diferenta inre duster si logan pe versiunile 4x2....deci de unde e atat de excelent pretul? daca nu ai de gand sa dai 17000 pe versiunea full 4x4 diesel mai bine iti iei logan...

      diferenta dintre logan si duster (laureate cu motor 1.6 16V 105 CP) este de 3000 euro...pentru ce? sa ai o masina voluminoasa sa blochezi intersectia cu ea?
      • +3 (3 voturi)    
        masina voluminoasa?!? (Marţi, 2 martie 2010, 15:16)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui io

        Iar comparati Dacia Duster cu Audi Q7?

        Dacia mai trebuie sa faca si profit, nu doar masini ieftine. Compara Duster cu Tucson (mi se pare ca asta va fi printre cei mai loviti de noua Dacie) si vezi daca e ieftina sau scumpa.
        • 0 (0 voturi)    
          Duster vs Tucson (Marţi, 2 martie 2010, 17:39)

          goguta [anonim] i-a raspuns lui if0014

          Pai compara si spune-ne si noua ce iti iese...la ce e superior lui Tucson, da-ne macar un singur argument in favoarea lui Duster....si sa nu spui design a cheste de gust
          • 0 (0 voturi)    
            pretul?!? (Miercuri, 3 martie 2010, 13:51)

            if0014 [utilizator] i-a raspuns lui goguta

            Un rauvoitor ar spune despre ambele ca sunt niste tinichele la care n-ai ce sa compari. Doar ca la tinicheaua lui Hyundai preturile incep unde se termina cele ale tinichelei autohtone.

            Sa vedem, 4x4 e un argument in favoarea lui Duster?
      • 0 (0 voturi)    
        nu te pune nimeni (Joi, 4 martie 2010, 10:11)

        Kalasnikov [anonim] i-a raspuns lui io

        Nu te pune nimeni sa fii magarus si sa treci pe galben in intersectie......ca mai apoi sa fii prins in interiorul acesteia.......
        Daca ar fi civilizat romanul, nimeni nu ar mai ramine blocat in intersectie.
  • +8 (12 voturi)    
    asa da (Marţi, 2 martie 2010, 9:28)

    neanonim [utilizator]

    cred ca o sa fie un best seller!
    Felicitari Dacia
  • +3 (5 voturi)    
    felicitari (Marţi, 2 martie 2010, 9:40)

    donache [anonim]

    Bravo lor ca au lansat un SUV pe piata. O fi si meritul celor de la Renault dar e si al celor de la Dacia. Vanzari bune!
  • +4 (6 voturi)    
    Superpreturi! (Marţi, 2 martie 2010, 9:46)

    mihai34 [anonim]

    Cel putin versiunea de tot tinand cont ca ai mecanica de Nissan si consumuri asa mici o sa se vanda ca painea calda!!!
    • -1 (1 vot)    
      Ia-n zi... (Marţi, 2 martie 2010, 21:15)

      Ramaru [anonim] i-a raspuns lui mihai34

      Super mecanica asta de la Nissan, este? Pai nu? Cea mai mecanica dintre mecanici...
  • -10 (12 voturi)    
    pai ce sa alegi??? (Marţi, 2 martie 2010, 9:51)

    roland [anonim]

    ati avut curiozitatea sa va uitati pe siteul oficial dacia??? pai nu ai decat 2 motorizari benzina...2 culori...ac nu...ce puii mei este asta??? tara de rahat lansare de rahat..specific made in romania!!!
    • +6 (6 voturi)    
      Cauta mai bine (Marţi, 2 martie 2010, 10:04)

      etre [anonim] i-a raspuns lui roland

      Duster 1.6 16V 105 CP 4x2 10500 EUR 43321.95 RON
      Duster 1.6 16V 105 CP 4x4 12300 EUR 50748.57 RON
      Ambiance 1.6 16V 105 CP 4x2 11000 EUR 45384.90 RON
      Ambiance 1.5 dCi 85 CP 4x2 12150 EUR 50129.69 RON
      Ambiance 1.6 16V 105 CP 4x4 12800 EUR 52811.52 RON
      Ambiance 1.5 dCi 110 CP 4x2 12900 EUR 53224.11 RON
      Ambiance 1.5 dCi 110 CP 4x4 14700 EUR 60650.73 RON
      Laureate 1.6 16V 105 CP 4x2 11900 EUR 49098.21 RON
      Laureate 1.5 dCi 85 CP 4x2 13050 EUR 53843.00 RON
      Laureate 1.6 16V 105 CP 4x4 13700 EUR 56524.83 RON
      Laureate 1.5 dCi 110 CP 4x2 13800 EUR 56937.42 RON
      Laureate 1.5 dCi 110 CP 4x4 15600 EUR 64364.04 RON
      • 0 (0 voturi)    
        Duster (Miercuri, 3 martie 2010, 18:10)

        Popcev St [anonim] i-a raspuns lui etre

        Duster!?,in engleza inseamna=prafuitorul!.
        Merita sau nu merita!, pacat ca nu sa mentionat
        si citi cmc are? si cit impozit se va plati anual
        cu acest SUV?, daca are 2000 cmc sau mai
        mult de 3000 cmc!, impozitu; va fi foarte mare!.
        Pretul e bun dar fara alte optiuni!!.
        Cu multumirii.
        • 0 (0 voturi)    
          Tu stii sa citesti, sau iti citeste altcineva? (Marţi, 9 martie 2010, 12:36)

          Flocinolon [utilizator] i-a raspuns lui Popcev St

          Ce crezi tu ca inseamna 1.6 si 1.5 din descrierea masinii? Orice masina de serie are capacitatea motorului in descrierea modelului. Duster 1.6 16V 105CP inseamna motor de 1.6 LITRI pe benzina cu 16 valve si 105 cai putere (77kW), adica 1600 cm cubi, 1.5dCi 110CP inseamna 1500 cmc diesel cu injectie common rail si 110CP. Tu ai impresia cumva ca acei cmc sunt capacitatea portbagajului? Doamne, ce habarnisti isi dau cu parerea!
    • 0 (0 voturi)    
      LAsaa (Joi, 4 martie 2010, 10:13)

      Kalasnikov [anonim] i-a raspuns lui roland

      Se vede ca nu te pricepi la web design implementation.... aici e greseala lor ca nu au pregatit din timpa materialele sa nu stea cu site-ul in "drum" ....
  • +4 (4 voturi)    
    Pretul (Marţi, 2 martie 2010, 9:53)

    etre [anonim]

    Mi se pare excelent, ca si consumul.

    Nu as lua Pajero la mana a doua pt simplu fapt ca nu-mi permit un consum de 16l/100Km, motorina.
    • -1 (1 vot)    
      Hai nu zi? (Marţi, 2 martie 2010, 21:17)

      Tura de noapte [anonim] i-a raspuns lui etre

      Pajero Diesel? 16l/100Km? Asta e subtritat din Avatar? Bai nene, de unde le scoateti?
  • +4 (4 voturi)    
    Imbatabil (Marţi, 2 martie 2010, 9:56)

    Lucian [anonim]

    Daca nu prea dispui de bani si vrei totusi un 4x4 poti alege varianta minimala pe benzina la care mai pui un aer conditionat => ~13000 de euro, pret cu care bate la fund absolut orice de pe piata. Puterea mica e compensata de greutatea mica a masinii, un Tucson cantareste cam cu 50% mai mult la aceleasi dimensiuni.
  • +5 (5 voturi)    
    Masini (Marţi, 2 martie 2010, 10:02)

    Dacia [anonim]

    Parerea mea este ca fiecare isi alege masina dupa necesitati, buget, intretinere, costuri etc... Pe timp ce trece, masina devine o parte din personalitatea ta, la felul in care te porti, la modul cum gandesti si cum actionezi. De la clasa lux la low cost exista loc pt fiecare, bani sa ai si sa reusesto sa aduci ciritici obiective si constructive, nu doar sa arunci cu "maro" in tot ce apare de la Dacia.
  • +2 (2 voturi)    
    Totusi ... (Marţi, 2 martie 2010, 10:11)

    Daniel [anonim]

    ... preturile nu-s rele ... nici masinile puternice ...
    In final n-am inteles: sunt 105 sau 110 CP? Ma rog, aici e "ziaristul" ...

    Dar ma gandesc ... N-am putere mare la el ... Dar in general eu circul in oras cu el ... Chair am nevoie? Cat ies eu pe dealuri si munti cu el imi ajunge ... Plus ca ... bai, chiar arata bine, e masina noua ... E, totusi, un SUV!

    Cred ca Dacia o sa dea lovitura si cu SUV-ul asta!

    Eu personal nu cred sa-mi cumpar pentru ca mai am un Logan (de 5 ani) cu care n-as avea ce face ... Sa-l vand nu merita ca nu iau nici 3000eur pe el (care 3000, cred ca nici 2000 nu iau!) ... Si de ce sa-l dau? Sincer, eu sunt al naibii de multumit de Logan-ul meu! Daca insa Dacia ar pune la punct un sistem buy-back ... sigur as schimba Logan-ul cu un Duster!

    Cum zicea cineva mai inainte: "Felicitari, Dacia!"
    • +2 (2 voturi)    
      Are buyback (Marţi, 2 martie 2010, 10:25)

      cititor9 [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Dealerii au sistemul asta...
    • +2 (2 voturi)    
      Puterea (Marţi, 2 martie 2010, 11:20)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Daca citesti cu atentie, vei descoperi ca masina asta are 1180-1280 Kg, spre deosebire de orice alt SUV care are cel putin 1600 Kg , daca nu 2000 sau 2500.
      De aici vine si consumul redus.
      Varianta cea mai grea e cu 20 Kg peste Opelul Astra al meu. Si la 115 cai cit am, puterea e arhisuficienta (bine, la SUV mai pierzi nitel din forma ne-aerodinamica, dar nu mult). Si mai stiu pe cineva cu Land Rover, 1800 Kg 125 cai, diesel. Si abia se misca. Asta ca sa faci o ideede raportul greutate/putere.
      Deci, de putere nu-ti fa probleme, ca are deajunsi cai pentru o greutate de masina de clasa medie :).
    • 0 (0 voturi)    
      sunt si 105 si 110... (Marţi, 9 martie 2010, 12:39)

      Flocinolon [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Motorul pe benzina 1.6 16V are 105 CP, cel diesel 1.5dCi are 110CP.
  • +2 (8 voturi)    
    Felicitari Francezilor! (Marţi, 2 martie 2010, 10:14)

    Edy [anonim]

    Au reusit sa scoata o masina obisnuita (n-are nimic spectaculos) intr-o perioada in care cu siguranta are potential sa se vanda (toate prostiile ieftine se vand acum), punand la munca pe niste salarii de nimica o groaza de romani din Pitesti si imprejurimi si repatriind in Franta un profit frumusel.
  • -6 (8 voturi)    
    alta masina fara sens (Marţi, 2 martie 2010, 10:30)

    Mr. Hon Da [anonim]

    Eu nu inteleg cine o sa cumpere asa ceva. Trebuie sa fii naiv sa iti iei chinezaria asta, cind pentru inca 2000 de euro iti iei un SX4 4x4 full option, cu motor decent de 2l diesel si 130 CP, ESP, diferential blocabil, si multe, multe altele de care la Mioveni inca nu s-a auzit.
    • +4 (4 voturi)    
      duster (Marţi, 2 martie 2010, 10:48)

      kta [anonim] i-a raspuns lui Mr. Hon Da

      SX4 e fain, dar gandeste-te ca e mult mai mica, diferentialul blocant de fapt e simulat, si e mai scumpa :)
    • +3 (3 voturi)    
      Am mers cu SX4 (Marţi, 2 martie 2010, 10:52)

      etre [anonim] i-a raspuns lui Mr. Hon Da

      Masina este facuta in Ungaria, fabrica comuna Suzuky-Fiat. Motoarele pe benzina sunt Suzuky, cele diesel Fiat. Diesel-ul ala este slabut.

      Diferenta majora fata de SX4 ar fi portbagajul. Eu am vrut sa-mi iau si am renuntat pt motivul asta, 200l+, mi se parea un pas inapoi de la Logan.
      • -6 (6 voturi)    
        evident, Logan rules :)) (Marţi, 2 martie 2010, 11:26)

        Mr Hon Da [anonim] i-a raspuns lui etre

        Slabut zici? Slabut fata de ce, de un BMW de 2l poate, asta da... Motorul ala (da, e Fiat, si il gasesti pe multe alte masini) da clasa la gluma aia de Renault de 1.5, sorry... Oricine sustine contrariul insemna ca n-a incercat ambele motoare. Iar dupa tine, orice masina cu portbagaj mai mic decit Logan este un pas inapoi? :)) Nu mai am ce comenta... Auzi, daca ai nevoie de portbagaj mare, de ce nu iti iei un pickup si rezolvi problema? Ceva gen Nissan Navara sau Ford Ranger sau chiar Mazda B2500. Il carosezi si gata, e mai mare decit garsoniera. Sa vezi atunci pasi inainte... :))
        • +2 (2 voturi)    
          sx4? buna (Marţi, 2 martie 2010, 12:58)

          claudiu trifu [anonim] i-a raspuns lui Mr Hon Da

          sx 4? am una facuta in japonia automata 2 l pe benzina o masina slaba cu consum enorm (media 13 l) cu palstic oribil in interior cu bord care scartaie etc n as mai lua un anici sa ma tai
          • -2 (4 voturi)    
            ia-ti logan, e cel mai bun (Marţi, 2 martie 2010, 14:33)

            Mr Hon Da [anonim] i-a raspuns lui claudiu trifu

            Eu vorbeam de motorul de 2l DIESEL. Un motor de 2 litri pe benzina normal ca iti consuma, la ce te asteptai? Vinde SX4 ala si ia-ti Logan Duster, cica are finisaje de Mercedes, totul in interior e din lemn de nuc, iar sistemul audio este Bang&Olufsen surround 7+1. :))
            • +2 (2 voturi)    
              de la cineva cu nick-ul Mr Hon Da... (Marţi, 2 martie 2010, 16:40)

              if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Mr Hon Da

              ma asteptam la comentarii mai inteligente, sau macar mai amuzante...
            • -1 (1 vot)    
              Imi iau (Marţi, 2 martie 2010, 17:37)

              etre [anonim] i-a raspuns lui Mr Hon Da

              Ai mers cu SX4 diesel ? banuiesc ca nu.

              Eu am mers pe mai multe masini de teren , Navara 2.2l , L200 2l, SX4 2l.

              Dintre toate, SX4 e cel mai de caruta, la ani lumina fata de motorul de pe L200. Daca iti place , esti invitatul meu, cumpara-ti.

              Cat despre finisaje si performante, imi place Honda Accord, dar ar trebui sa fiu retard sa platesc rata de 1500+ pe luna pt o masina care nu produce nimic.

              Duster este 4x4, nu limuzina, nu masina de urcat bordura gen ML, Q7 , etc. Majoritatea masinilor 4x4 sunt spartane la interior, mai ales una low cost.

              Sunt sincer, nu-mi permit sa-mi cumpar masina bibelou, sa o plimb pt ochii lumi si sa plang dupa bani in rest. Si nici SH sa stau numai in service.

              Mie imi treb masina sa ma duca din A in B, in conditii de drum prost, si daca fac o prostie sa nu-mi rod unghiile.

              M-a costat sa schimb o aripa care o zgariasem sub 300 lei, la service oficial, nu la cotul strazi la nea niculae.

              Prefer Logan decat unui carute SH BMW, sa dau bani garla pe benzina si reparatii.
            • 0 (0 voturi)    
              Gresit... (Marţi, 2 martie 2010, 21:25)

              Jan Valjean [anonim] i-a raspuns lui Mr Hon Da

              Cred ca e vorba de Zbang&Olufsen feat. Tehnoton Iasi... Scuze, da nu m-am putut abtine...
          • 0 (0 voturi)    
            Pai da... (Marţi, 2 martie 2010, 21:23)

            Fat Frumos [anonim] i-a raspuns lui claudiu trifu

            Ai perfecta drepatate. Da ia-n zi tu acu de cite ori ai fost tu cu SX4 ala in service cu probleme grele? Stai linistit, nu te taie nimeni...
    • +1 (3 voturi)    
      Versus (Marţi, 2 martie 2010, 11:20)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui Mr. Hon Da

      Si mie-mi place SX4, adevarat ca e japoneza(deci poate ceva fiabiliate-n plus) dar si Duster are foarte multe din Qashqai (care tot japonez e la origine).

      Partea buna a afacerii asteia e ca restul de dealeri de masini competitoare vor mai lasa ceva la pret.
      • +1 (3 voturi)    
        nope (Marţi, 2 martie 2010, 11:45)

        Mr Hon Da [anonim] i-a raspuns lui Gogu

        Nu e japoneza, poate dar proiectul sa fie, desi ma indoiesc. SX4 e fabricata in Ungaria. Dar oricum, intre muncitorul ungur si cel roman, il angajez pe cel ungur. :) Unele Audi-uri (de ex Audi TT) sint facute in Ungaria.
  • 0 (0 voturi)    
    Romanii foarte receptivi la noi aparitii.. (Marţi, 2 martie 2010, 11:18)

    Tony [anonim]

    zilycar.ro anunta ca va incepe comercializarea de accesorii pentru Duster cu putin inainte de lansarea masinii in Romania. Tare asta..
  • -4 (6 voturi)    
    eu (Marţi, 2 martie 2010, 11:44)

    mda [anonim]

    asa suntem noi romanii.. mai prostuti, mai naivi.. ne bucuram la orice "rahat" pe 4 roti care ni se vinde.

    panarama de masina, cum naiba sa dotezi un suv cu motor de 85cp ????????

    dar nu-i nimic, se vor gasi cocalarii de romania care vor cumpara mii de dustere.. si le vor pune tot felul de spoilere si le vor tuna in spatele casei.
    • +5 (5 voturi)    
      raspuns (Marţi, 2 martie 2010, 12:30)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui mda

      Stii ce greutate are Renault Megane care la randul lui are motor de 85 cp? Ai condus vreodata unul?....vinde trabantul ala de 20 ani si incearca si altceva..nu ataca aiurea pana nu testezi..vorbe aiurea poate spune si un cocalar!!!
      • -3 (3 voturi)    
        eu (Marţi, 2 martie 2010, 13:09)

        mda [anonim] i-a raspuns lui Geo

        eu am un golf 5 de toata frumusetea...

        cand vor face si renault masini bune ca vw mai discutam, pana atunci voi posesorii de renault aveti dreptul sa MUCLES
        • +2 (2 voturi)    
          cat consuma golf-ul tau?? (Marţi, 2 martie 2010, 15:16)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui mda

          ...ulei ma refer... ca la ce frustrari ai ma indoiesc ca ti-ai luat motor pe benzina! Golf-ul nou are pret similar cu loganul? ma indoiesc ca faci o comparatie reusita.
          cand romanii o sa isi permita sa cumpare masini de 15k~20k o sa faca dacia si masini la banii aistia. pana atunci low cost!
        • +2 (2 voturi)    
          nasol (Marţi, 2 martie 2010, 16:44)

          if0014 [utilizator] i-a raspuns lui mda

          Eu am iaht. E mult mai tare decat golful tau, si merge pe apa. Dar am un prieten care are Suhoi, si o cunostinta care merge cu un Saturn V, desi se plange constant ca pe Luna atmosfera e cam nashpa. Asa ca... MUCLES.
        • 0 (0 voturi)    
          masini nemtesti? (Marţi, 2 martie 2010, 20:00)

          maria [anonim] i-a raspuns lui mda

          Eu una m-am lecuit pe viata de masini nemtesti! Am luat un VW nou-nout, de la dealer, la 12.000 km mi s-a stricat pompa de apa, la 21.000 s-au dus tachetii, iar la 60.000 km s-a spart blocul motor pe autostrada Bucuresti-Pitesti, asa ca mai bine Dacia pe care am avut-o inainte, care mergea si cu ciorapi in loc de curea de transmisie! Stiti cit m-a costat numai remorcarea pina-n Bucuresti? Nu vreti sa stiti, nici eu sa-mi amintesc !
          Decit o masina SH, mai bine o masina noua, chiar si Dacia , Sandero e chiar frumusel.
          Si nu va mai buricati atit cu BMW si A7, nu mai faceti pe nebunii, fiecare isi ia masina care-i place si dupa posibilitatile financiare! Daca ii place Dacia si asta isi poate permite, ii doresc sa se bucure de ea , sincer!
          Apropo, eu am Citroen Picasso, sint ff multumita de ea, mai ales ca am luat-o dupa VW(am facut buy-back) si ca sa stiti, sint si jumate nemtoaica!
          Si chiar ca mi-ar place un Duster !
        • 0 (0 voturi)    
          Esti doar un cocalar... (Marţi, 9 martie 2010, 12:47)

          Flocinolon [utilizator] i-a raspuns lui mda

          ce n-a condus vreodata Renault. Francezii stiu sa faca masini, chiar le dau lectii nemtilor de ceva timp. Sunt ieftine, au intretinere ieftina, service profesional. La drumurile din Romania se dezintegreaza si frumusetea ta de Golf la fel ca un Megane, dezavantajul pretului mare la piese de schimb fiind de partea ta. Incearca sa nu-ti mai exprimi frustrarea pe forumuri si sa te impaci cu alegerea facuta.
      • 0 (0 voturi)    
        Eu as pune (Marţi, 2 martie 2010, 21:29)

        Aurica fara frica [anonim] i-a raspuns lui Geo

        problema astfel: vinzi Renaultu ala Megane de 10 ani si incearca altceva, cum ar fi un BMW. Exemplul este ALEATOR. Nu ataca aiurea pina nu testezi. Ai dreptate cu cocalarii...
  • +4 (4 voturi)    
    bravo Dacia (Marţi, 2 martie 2010, 12:12)

    Razvan [anonim]

    Felicitari, sper sa vanda bine atat la export cat si pe piata interna, in loc de Kia, Hyundai poate chiar si Skoda Yeti.

    Si eu prefer sa imi iau o masina second, dar asta nu inseamna ca trebuie sa faca toti la fel, si cred ca Dusterul ii o varianta buna de masina noua pentru drumurile de la noi, mai ales prin localitatile marginase marilor orase (ex Floresti, langa Cluj) unde incep sa locuiasca suficienti tineri care is nevoiti sa faca 15-20 km naveta zilnic.
  • +3 (3 voturi)    
    ujh (Marţi, 2 martie 2010, 12:20)

    hjughh [anonim]

    preturile sint bune...ramine sa vedem ce calitati are in 4x4 si ce fiabilitate...momentan logan la 130000km no comment..daca voi lua duster astept euro5,care am inteles ca trebuie sa apara
    • +3 (3 voturi)    
      4x4 de la X-trail (Marţi, 2 martie 2010, 13:12)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui hjughh

      deci e foarte bun.
  • +2 (2 voturi)    
    Bravo (Marţi, 2 martie 2010, 12:21)

    Task Damager [anonim]

    Bravo Dacia!

    La cat mai multe vanzari!
  • +3 (3 voturi)    
    Dacia Duster... (Marţi, 2 martie 2010, 12:26)

    Geo [anonim]

    Am avut Logan 3 ani si pot afirma ca in afara de ulei nu am bagat un banut in ea si de retinut ca avea garantie 18 luni. Apoi i-am dat-o socrului care si el nu are nicio problema...concluzia...pentru drumurile si buzunarele noastre, tinand cont ca si garantia a crescut la 3 ani, recomand cu caldura Dacia Duster, mai ales cu gropile ramase dupa iarna asta...referitor la preturi...sunt mai mult decat decente...recomandarea mea...Ambiance 1,6 4x4...sau 4x2...si apropos de comentariile de mai sus...daca aveam DRUMURI BUNE ...neamtul venea si facea la noi...nu-l interesa ca suntem romani...asa ca s-a dus la unguri...francezul s-a adaptat...si eu zic ca a iesit castigator(a se vedea vanzarile de anul trecut...)! Vina integrala ca nu avem mai mult producatori auto...POLITICIENII CORUPTI SI PARPALACI!!!
  • -4 (4 voturi)    
    Cat? (Marţi, 2 martie 2010, 12:42)

    Mihai [anonim]

    110 CP ... pai daca agati un fulg de ea moare....
    • 0 (0 voturi)    
      asta gluma, nu a ta (Marţi, 2 martie 2010, 17:58)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      cand o sa calce pe o guma de mestecat la semafor nu vei sti de ce nu mai pleaca de pe loc nici cu 4x4.
      am raspuns doar la gluma.
      cred ca ar fi o achizitie buna si duster asta
  • +3 (3 voturi)    
    Masina foarte buna (Marţi, 2 martie 2010, 12:49)

    Marian [anonim]

    Dar din pacate nu are aer conditionat automat si tempomat...deci nu o cumpar :)...asta e, au ajuns si romanii sa aiba pretentii :)... In rest, din punct de vedere fiabilitate, Dacia are nota 10 pana acum, asa ca nu ma indoiesc ca Duster va fi la fel.
    • +3 (3 voturi)    
      Intradevar (Marţi, 2 martie 2010, 13:37)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Marian

      Tempomatul e esential ca atunci cand adormi la volan sa nu se reduca viteza masinii:).
      • -1 (1 vot)    
        Pai... (Marţi, 2 martie 2010, 14:37)

        Marian [anonim] i-a raspuns lui Alui

        daca nu avem nevoie de tempomat, nu avem nevoie de CD player, de geamuri electrice...atunci hai sa se faca un singur model de masina "perfecta" pentru toata lumea...ce usor e sa fii rautacios, as putea zice vreo cateva acum...dar parca m-am saturat de atitudinea asta romaneasca...asa ca, punct si incercati sa spuneti lucruri constructive, nu sa demolati.
        • 0 (0 voturi)    
          Despre tempomat (Marţi, 2 martie 2010, 17:37)

          Alui [anonim] i-a raspuns lui Marian

          Din punctul meu de vedere e la fel de folositor ca butonul de pornit/oprit de pe Toyotele ramase fara frane. In Belgia chiar sunt portiuni de autostrada unde e interzis sa folosesti tempomatul. E de-a dreptul periculos.
          • 0 (0 voturi)    
            Hai na! (Marţi, 2 martie 2010, 21:35)

            Moartea Caprioarei [anonim] i-a raspuns lui Alui

            Ia da si mie coordonatele indicatoarelor de pe autostrazile din Belgia (daca mai exista ceva demn de numele asta) care interzic folosirea tempomatului. Ba nene, ne leshi?
            • 0 (0 voturi)    
              De la Antwerp spre Breda (Miercuri, 3 martie 2010, 15:38)

              Alui [anonim] i-a raspuns lui Moartea Caprioarei

              Portiunile sunt marcate de un semn special.
              • 0 (0 voturi)    
                Stai... (Miercuri, 3 martie 2010, 16:00)

                Moartea Caprioarei [anonim] i-a raspuns lui Alui

                sa ne intelegem: de la Anvers spre Breda, UNDE? Pe teritoriul Olandei sau al Belgiei? De fapt nici nu conteaza, cite exista, indicatoarele despre care vorbim, eu le scot si le MANINC!!!
                • 0 (0 voturi)    
                  Am zis Belgia (Miercuri, 3 martie 2010, 16:27)

                  Alui [anonim] i-a raspuns lui Moartea Caprioarei

                  http://www.allbusiness.com/administrative-support-waste-management/339559-1.html

                  Pofta mare!

                  Uite asa arata:
                  http://images.google.com/imgres?imgurl=http://farm1.static.flickr.com/36/82165420_349cee0202.jpg&imgrefurl=http://flickr.com/photos/counterxattack/82165420&usg=__KFtWQ4cDVRn6Bf4S4rVfcw-ft98=&h=375&w=500&sz=105&hl=en&start=3&um=1&itbs=1&tbnid=BqUcqO_54BsU_M:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dbelgium%2Bcruise%2Bcontrol%2Bbanned%26um%3D1%26hl%3Den%26tbs%3Disch:1
                  • 0 (0 voturi)    
                    Domnul meu... (Miercuri, 3 martie 2010, 20:03)

                    Moartea Caprioarei [anonim] i-a raspuns lui Alui

                    Ce-ti faci cu mina proprie "lucru manual" se cheama... Adica: in primul link pe care l-ai pus scrie, e adevarat, in limba engleza, ca semnul se pune pe sectoarele de autostrada congestionate sau pe care se lucreaza. In al doilea link, misterul, daca a existat unul, se risipeste. Respectiv, semnul este pe fond galben, deci temporar. Este normal sa discutam in contradictoriu, de aici naste progresu, dar si Codul Rutier belgian este cristal! Pai cite modele de masini cu tempomat sint omologate in Belgia? Inseamna ca aia au platit pentru el ca primarii? NU! Si nici eu nu am nevoie de "pofta buna"... :-))
                    Sanatate maxima
                    • 0 (0 voturi)    
                      N-ai pofta de mancare? (Joi, 4 martie 2010, 14:18)

                      Alui [anonim] i-a raspuns lui Moartea Caprioarei

                      Masura a fost introdusa la portiunile de drum in lucru insa are caracter permanent pe portiunile aglomerate. Citieste cu atentie. Oricum, faprul ca exista aceste restrictii chiar daca ar fi cu caracter temprar, totusi EXISTA, asa cum am sustinut.
    • 0 (0 voturi)    
      Tempomatul ucide (romani) (Joi, 4 martie 2010, 16:04)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Marian

      Cititi aici:
      http://www.paklinks.com/gs/gupshup-cafe/197960-cruise-control-accident-survivors.html
  • +2 (2 voturi)    
    Acu sa vedem rezultatele testelor Euroncap (Marţi, 2 martie 2010, 13:10)

    Alui [anonim]

    Daca scoate 4 stele (5 nu de dau decat daca ai ESP), merita banii din plin. Oricum ESP-ul nu e asa important daca ai 4x4. Si chair daca nu ai, ESP-ul ajuta doar la condusul foarte sportiv, ceea ce nu va fi cazul Dusterului.
  • +5 (5 voturi)    
    Preturile sunt ok la prima vedere (Marţi, 2 martie 2010, 13:21)

    anm [anonim]

    dar daca incepi sa pui optionale si te duci spre 4x4 deja devine lux.
    Cum e posibil sa pui la o versiune medie (Ambiance) aer conditionat ca optional? Nici macar oglinzile reglate electric din interior nu sunt standard pentru versiunea aia.
    Au pus astia la dotari standard tot felul de idiotenii:
    "incalzire, ventilare cu 4 trepte..." - de parca se fac masini fara incalzire.
    "plafoniera centrala... " - haha
    "indicatoare digitale: carburant, temperatura, ..." - si analogice nu are?
    "tapiterie track" - UAU, incredibil
    "spatiu depozitare usa fata" - no comment
    "jante otel de 16" - are si de 15?
    "oglinzi exterioare negre" - bine ca nu sunt roz
    etc... nu are rost sa continui.
    Eu personal, mai astept.
    Nu acuz pe nimeni si nu vreau sa influentez pe nimeni in decizia de cumparare a unei masini. Fiecare face cum crede el mai bine. Eu mi-am spus o parere personala.
    Eu mai astept. Poate apar si niste oferte de bun simt.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu fi rau. I-a vezi ce au standard la Audiuri:) (Marţi, 2 martie 2010, 13:32)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui anm

      4 roti si volan.
    • 0 (0 voturi)    
      optionale (Marţi, 2 martie 2010, 20:03)

      maria [anonim] i-a raspuns lui anm

      Apropo de critici cu optional- aer conditionat!
      STIATI CA LA MERCEDES ROATA DE REZERVA E RTECUTA LA OPTIONALE?
      Asta da, dotare!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Cred ca am vesti proaste (Marţi, 2 martie 2010, 13:45)

    Alui [anonim]

    http://www.honestjohn.co.uk/news/new-models/2010-03/new-kia-sportage-revealed

    Kia Sportage. O sa fie la pret apropiat de Duster, dar cu mai multe chestii standard, plus 7 ani garantie.
    • +1 (3 voturi)    
      Si eu am vesti proaste pentru tine: esti prost! (Marţi, 2 martie 2010, 14:16)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Alui

      Uita-te cat costa acum Kia Sportage: versiunea cea mai cheala, 4x2 pe benzina, e 17.600, iar cea mai scumpa se apropie de 30. Tu chiar crezi ca noul model va fi apropiat ca pret de Duster, sau esti putin dus cu pluta? De fapt care e problema ta, ti-e ciuda ca se construieste si in Romania un SUV?
      • -1 (1 vot)    
        Bravo desteptule (Marţi, 2 martie 2010, 17:27)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui Lucian

        Ma refeream la NOUA generatie de Sportage. Ai deschis linkul din mesajul meu?. A, poate nu stii cum, de destept ce esti. Daca un UK Sportage o sa fie 15.500 de lire (cu taxe), in Romania o sa fie cam tot atat in Euro, deci cam cat un Duster cu ceva dotari.
        "Sportage will continue to offer strong value for money with a starting price of around £15,500. All of the models in the next Sportage range will come with six airbags, ESP traction and stability control, air conditioning, CD stereo with MP3 connector and electric windows all round".

        Nu cred ca ai nevoie de traducere, ca doar esti destept.
        • 0 (0 voturi)    
          Matematica de balta... (Marţi, 2 martie 2010, 22:46)

          Geo [anonim] i-a raspuns lui Alui

          Cu cine ai facut matematica...lira este 4.53 iar euro 4.10...iar la 15500 euro o sa ai o diferenta de vreo 1800 euro...asa ca , ciocul mic si joc de glezne... si tine cont ca am pus varianta cea mai scumpa de la duster cu cea mai ieftina de la Kia...cred ca nu it da koreanul scaune de piele la varianta basic ?!?!
          • 0 (0 voturi)    
            Nici dusterul la 15.600 n-are scaune de piele (Miercuri, 3 martie 2010, 15:44)

            Alui [anonim] i-a raspuns lui Geo

            Pretul de pornire al Duster-uli in Anglia va fi peste 11.000 de lire (vezi articolul pe tema asta de pe site-ul asta).
            Compara versiunea de baza a Kia cu un Duster cu aleleasi dotari (Dusterul n-ar 6 airbaguri nici macar ca optiune). S-ar putea sa ai surprize.
    • -1 (1 vot)    
      Noul Kia Sportage (in Anglia) (Marţi, 2 martie 2010, 17:49)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Alui

      Sportage will continue to offer strong value for money with a starting price of around £15,500. All of the models in the next Sportage range will come with six airbags, ESP traction and stability control, air conditioning, CD stereo with MP3 connector and electric windows all round.

      http://www.honestjohn.co.uk

      Se pare ca web-masterul nu mi-a lasat raspunsul pentru geniul carpatin Lucian. Sper sa lase macar asta.
    • 0 (0 voturi)    
      7 ani garantie (Marţi, 2 martie 2010, 20:11)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Alui

      Asta e cea mai mare pacaleala ! 7 ani garantie inseamna ca 7 ani esti obligat sa faci toate schimburile de ulei ,filtre, etc, numai la service-ul reprezentantei, la preturile lor supradimensionate! Daca la faci in alt loc, pierzi garantia!
      Exemplu : schimb ulei cu toate cele la 20.000 km la reprezentanta 146o RON, la alt service (de ex CICLOP) 680 RON !
      Oricum, masinile sint asa facute ca in majoritate piesele scumpe sa se strice dupa garantie, si chiar daca se intimpla sa se strice in timpul garantiei, stiu ei sa intoarca lucrurile sa te scoata pe tine vinovat!
  • +3 (3 voturi)    
    @Alui - sa nu comparam corcoduse cu fructe exotice (Marţi, 2 martie 2010, 13:49)

    aom [anonim]

    Cate kile are Audi si cate kile are Duster? Ca numai dupa asta iti cam dai seama cam ce cumperi.
    1200-1300 Duster.
    Pai Corsa are 1300 kile cu motorul ala de 1.2.
    Sa fim seriosi.
  • -2 (2 voturi)    
    Mda (Marţi, 2 martie 2010, 13:49)

    xyz [anonim]

    O masina nepotrivita pentru traficul urban din Romania, dar potrivita caracterului megaloman al romanului. Freud avea niste teorii interesante legate de obsesia barbatilor pentru marime :)
    • +1 (1 vot)    
      altul (Marţi, 2 martie 2010, 16:49)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui xyz

      Ma lasi cu psihologia sasiului?

      Care masina mare pentru barbati impotenti?!? Ti se pare ca e Landcruiser sau Q7? E putin mai mare decat un Logan.

      Iar la noi cocalarul veritabil isi cumpara BMW la mana a 7-a, apoi Solenta cu flacari, Loganul nici nu cred ca prinde podiumul, cu tot cu geamurile fumurii...
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Marţi, 2 martie 2010, 19:27)

        john [anonim] i-a raspuns lui if0014

        am vazut-o in trafic...putin mai mare decat Loganul.
  • 0 (0 voturi)    
    bv dacia. un pret excelent (Marţi, 2 martie 2010, 16:32)

    iulian [anonim]

    Dacia Duster va zic ca o sa rupa piata europeana si nu numai.

    Putere mica? 105/110 cp pe maxim 1280 kg si 4x4 absolut suficient cu niste anvelope potrivite poti urca unde urci cu Landrover Discovery 3 (printre cele mai bune offroad SUV) de 2400 kg, cu motorizari de 190/245 cp motoare de 2.7l care te rup la taxe si consum pe masura. Mai vi se pare putin 105/110 cp?

    "BMW e ma bun" ...X5 , X6 sunt jalnice offroad, review facut nu de oricine ci de Top Gear. Dacia Duster este o masina sub 16000 euro cu ABS, ESP, 4x4 cu un motor cu suficienta putere... in categoria sa de low-budget SUV isi spulbera concurenta adica Hyundai Tucson care incepe de la 15800 EU si Fiat Sedici care incepe de pe la 15000 EU si arata hidos!
    • 0 (0 voturi)    
      Duster = Discovery3 :))))) (Miercuri, 3 martie 2010, 11:27)

      Mr Hon Da [anonim] i-a raspuns lui iulian

      Hahahaha! Ce de habarnisti p-aici... Deci tu zici ca Mighty Duster e la fel ca Discovery 3 la off-road? Cit de sigur esti de asta? Vezi tu, Duster e o porcarie menita sa atraga clienti ignoranti ca tine care cred ca daca scrie "4x4" pe o masina pot urca muntii cu ea pe poteca, precum cu un veritabil off-road. Afla de la mine ca o Dacia papuc 4x4 e mai capabila off-road decit Duster, care are un diferential central liber simplu si incapabil sa tranfere cuplu eficient pe spate atunci cind rotile din fata patineaza. Ia-ti Duster Off-Road :)) si apoi o sa te miri cum e posibil ca pe un drum inzapezit de munte sa ti se invirta (adica sa iti patineze) doar rotile din fata, pe cind cele din spate sint complet nemiscate. O sa te duci in service sa iti repare "4x4"-ul, ca o sa zici ca e stricat, iar mecanicii de acolo or sa rida de tine si poate or sa iti explice cum sta treaba cu Duster si cu Discovery/X5/X6. :))
  • 0 (0 voturi)    
    crauta (Marţi, 2 martie 2010, 19:37)

    titi [anonim]

    or ce ar fi tot dacie este asa k e jaf voi nu vedeti cumarata luati masin la second hand nemtesti si merg foarte bine decat duster cum ai zice
  • 0 (0 voturi)    
    logan vs duster (Marţi, 2 martie 2010, 21:41)

    cristi [anonim]

    logan+100kg=duster.o diferenta mica pt aceeasi motorizare.cuplu duster2*logan deci cea mai mare vrajeala cu consum mic bravo lor ca fac masini dar sa abureasca de parca doar ei ar sti sa le faca seamana a nesimtire.acelasi motor face un lucru mecanic mai mare dar cu acelasi consum de energie.vrajeala a la Stroe (doar a conceput lastunul pe vremea marilor realizari)coborati fratilor cu picioarele pe pamant ca masinile nu merg numai la vale.si inca ceva scopul masinii e bine definit inca de la inventarea acestui (mjloc de deplasare)asa ca multi dintre voinu aveti alee in fundul curtii dar visati ac esp abs si alte GANFURI La asa bani asa peste.
    bravo comunistilor
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari Dacia (Marţi, 2 martie 2010, 22:42)

    Sorin [anonim]

    Mah, voi in loc sa fiti romani, sa aveti cu ce sa va laudati, in loc sa vedeti jumatatea plina a paharului... voi sunteti mai nemti ca nemtii.
    Nu stiu de ce marca asta e asa de huiduita. Ce v-a facut domnilor... Am inteles ca e romaneasca si tot ce-i romanesc e facut de romani, care sunt niste rahati cu ochi si nu-s in stare de nimik.
    Of of, imaturilor !
  • 0 (0 voturi)    
    si predicat (Miercuri, 3 martie 2010, 1:12)

    inglish killer [anonim]

    DIn pacate, multi care scriu pe aici nu se pricep la masini...nu am avut rabdare sa citesc tot dar o fi cu suspensie independenta?! ESP era din anii 90 si daca imi aduc bine aminte dacia a bagat ABS la cererea UE, altfel era tot la optionale. Daca are tot plasticul de logan....nu am auzit nimic de scaune gen recaro. Am avut o skoda favorit, produs comunist, design bertone...avea niste finisaje, bord, scaune, etc de exceptie..anii 90. Am avut un audi B4, cu ABS, ESP...fabricat in 95. De ce trebuie sa luam tepe de la francezi?Optionale...oglinzi incalzite?! Pai FORD face cu parbriz incalzit electric..Cat despre motorizare si greutate..mai cititi pe net.Nu vorbesc de super masini, doar de o decenta
    • 0 (0 voturi)    
      Pai tu demonstrezi ca nu te pricepi... (Marţi, 9 martie 2010, 14:16)

      Flocinolon [utilizator] i-a raspuns lui inglish killer

      in general la masini, doar ai impresia si ai auzit si tu una si alta. Oglinzi incalzite si parbriz cu turbo sunt chestii care maresc asigurarile in Romania, pentru ca oglinzile se fura si se lovesc intentionat sau nu, respectiv sar pietre de pe drumurile pline de gropi. Te poti deplasa si fara ele, odata ce s-a incalzit motorul si habitaclul. Un om cu scaun la cap isi adapteaza nevoile la mediul inconjurator. Dotarile astea ce maresc confortul sunt fitze pentru tari civilizate, nu pentru jungla romaneasca. Probabil ca si eschimosii ar vrea sa faca plaja, dar pana nu ajung la niste latitudini mai jos de 50 grade nord nu prea pot scoate blana de foca de pe ei. ESP-ul e necesar la viteze mai maricele decat alea 90-100km/h cu care poti merge prin romania in siguranta. Despre motorizari, nu mai citi pe net, ca nu ajuta la nimic si nu inteleg ce vrei sa spui, poate doar vrei sa pari interesant. Aia 105cp la 1200kg sunt destui pentru a te deplasa mai mult decat decent, fara pretentii sportive, pentru ca nu asta e scopul Dusterului. Masina e mai mult decat decenta, francezii dau lectii, stiu sa faca ceea ce are nevoie piata, iar piata e formata din oameni care isi iau masina utila, nu de fite. Pentru restul exista si alte marci, care pentru 15-30mii euro il pot face pe client sa se simt foarte important cu parbrizul pe sistem turbo, dupa cum se stie.
  • 0 (0 voturi)    
    de forum duster stiati? (Miercuri, 17 martie 2010, 16:56)

    duster [anonim]

    forumduster.ro
  • 0 (0 voturi)    
    duster (Luni, 3 mai 2010, 14:59)

    deniro [anonim]

    duster-ul mi se pare excelent . vanzare buna.
  • 0 (0 voturi)    
    duster o masina naspa (Vineri, 10 septembrie 2010, 9:18)

    gigel [anonim]

    o masina care se crede de teren, plina de plastic, mult plastic, pretul ajunge la 17 000 eur., mult, foarte mult...pentru tarani merge, sa se creada in 4x4!!! moartea daciei v-a fi sfarsitul crizei,...in rest merge, pe timp de criza n-are lumea bani cumpara si prostiile astea!
  • 0 (0 voturi)    
    duster (Duminică, 29 iulie 2012, 16:16)

    miki [anonim]

    ma asteptam la comenterii de la persoane ce au deja o masina duster,nu de la persoane ce isi dau cu parerea inutil
  • 0 (0 voturi)    
    Tuning, offroad si modificari Dacia Duster (Vineri, 6 martie 2015, 16:02)

    Mudster Romania [anonim]

    At Mudster Romania you can find : modifications for Renault Duster, tuning and offroad. Also, many products available in shop Mudster such as : limited slip differential for Renault Duster, winch for Renault Duster, tyres for Renault Duster, protection shields, rear metal bumper, Snorkel for Renault Duster, Ironman4x4 Suspension Kit, DLR Headlights etc. Contact us at : +40760554307 or shop mudster.ro/en


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă