Corespondenta din Geneva  

Dacia va avea zece modele in gama, unul dintre ele ar putea fi mai mic decat Sandero, dar nu s-a decis inca  

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 3 martie 2010, 15:40 Economie | Auto

Patrick Pelata
Foto: HotNews.ro
Gama Dacia poate ajunge la un total de zece modele, fata de sase in momentul de fata, iar una dintre noutati ar putea fi o masina de dimensiuni mai mici decat Sandero, insa nu s-a decis inca daca va fi construita, a spus intr-o discutie cu jurnalistii romani la Geneva al doilea om ca importanta in grupul Renault, Patrick Pelata. El a mai spus ca Dacia va fi serios concurata de Toyota care va produce un model "anti-Logan" pe pietele emergente. 

Patrick Pelata, director operational la Renault, a anuntat ca se lucreaza la noua generatie Logan, care va avea un "stil exterior mai agreabil", fiindca Dacia trebuie sa-si imbunatateasca designul si fiindca va fi concurata in segmentul low-cost de un model "anti-Logan" ce va fi produs de Toyota in tari precum India, China, Brazilia sau Rusia. El a precizat ca in gama Dacia vor veni patru noi modele, iar unul dintre ele ar putea fi mai mic decat Sandero, la Renault purtandu-se discutii in acest sens, dar fara sa se fi luat vreo decizie. "Mai mic putem face, insa mai ieftin e mai greu", a completat Pelata, referindu-se la posibilitatea ca Dacia sa intre in clasa mini. 

Al doilea om ca importanta din Renault spune ca nou-lansatul Duster se va vinde bine si in zone precum Orientul Mijlociu si Africa. Francezii au anuntat ca noul SUV intra in 2012 si pe piata britanica, iar Patrick Pelata a adaugat ca, dupa Duster, in Marea Britanie vor fi lansate si noile generatii Logan berlina si MCV care pe piata romaneasca ar trebui sa vina in 2012 cel tarziu, cum spunea spre exemplu seful RTR, Philippe Prevel. Nimic nu este confirmat oficial in acest sens.

Despre posibilitatea ca Duster sa ajunga si in SUA, asa cum scrisese presa americana, oficialul Renault a lasat sa se inteleaga ca e foarte putin posibil, fiindca Renault "are alte prioritati strategice" avand trei mari zone de unde lipseste: America de Nord, China si zona Asiei de Sud-Est. Pelata a spus ca Renault nu a decis inca in care dintre aceste zone va intra, insa cel mai probabil ar fi vorba de China. 

Al doilea om din Renault a declarat ca Dacia ar mai putea creste in Europa chiar si cu 50%, insa a adaugat ca va trebui sa discute cu furnizorii inainte de a decide o extindere a productiei, pentru a vedea daca producatorii de componente ar fi dispusi sa produca intr-un loc piese care apoi sa fie trimise la mai multe din cele zece uzine mondiale care produc masini pe platforma Logan.

Vezi aici fotogalerie de la salonul auto Geneva, ziua 1

Vezi cum arata Dacia Duster, expusa pentru prima oara la Salonul Auto Geneva

Lista completa de preturi pentru Dacia Duster


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2835 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 3 martie 2010, 16:28)

    digi [utilizator]

    SUA nu se afla in America de Nord? Iar daca vor sa intre pe piata Nord Americana, care e tara cea mai avida de SUV-uri? SUA!
  • +1 (1 vot)    
    1$=1,3€ (Miercuri, 3 martie 2010, 19:16)

    Tony Meman [anonim]

    daca duster porneste de la 10.000€ ar putea fi vandut in sua, chiar cu transport la 13.000 usd.
    ma intreb serios care suv se vinde in sua cu 13 mii?
    ok, au motoare supramotorizate, dar in aceste timpuri cui ii mai trebuie,in afara de ei care nu numara banii?
    6, 10 si mai multi cilindri sunt de mult depasiti in timpuri unde consuma 30-40 de litri de benzina/100km
    americanii nu-s prietenii motorinei, dar si acste motoare consuma destul de mult, sa nu spun extrem.
    dupa aceste criterii si vatand ca un ML ajunge la 40/L un M5 la 25-30 la fel ca Volvo sau Q7 m-am hotarat sa cumpar un amarat de corean cu dotari la maxim, oglinzi incalzite, scaune din fata si din spate incazite, scaune din piele in interior, tempomat, geamuri fumurii in spate, 16 airbaguri, alarma, abs,esp, etc, jenti de vara si de iarna de alu, 4x4 samd, consum diesel de 8-9 l, depinde de cum conduci acei 151 cp, la 31.000€
    se numeste hyundai tucson, generatia a3a si sunt foarte multumit cu el, am vandut numai dupa un an bmw-ul meu seria1 cu 300cp benzina si nu am regretat nimic pana acum.
    sunt sigur ca duster va fi intrarea definitiva a daciei pe piata internationala...go on duster, make my day and make your way, lol


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version