Honda a lansat in Romania masina hibrida sport CR-Z, la un pret de 25.000 de euro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 17 mai 2010, 18:47 Economie | Auto

Honda CR-Z
Foto: HotNews.ro
Honda a lansat in tara un nou automobil hibrid, coupe-ul CR-Z, model care costa circa 25.000 de euro, TVA inclus. Obiectivul de vanzari pentru anul acesta este de doar zece unitati, dat fiind pretul si faptul ca masinile hibride nu s-au dovedit foarte populare la noi. Consumul mediu mixt anuntat de producator este de 5 litri/100 km, iar viteza maxima este de 200 km/h.

Honda CR-Z, prezentata in premiera mondiala la salonul de la Geneva dispune atat de un motor pe benzina de 1,5 litri, 124 CP dar si de un propulsor electric de 9 kw care-i reduce consumul total.

Masina are o viteza maxima de 200 km/h, ajunge de la 0, la 100 km/h in zece secunde, iar consumul mediu mixt anuntat de producator este 5 litri/100 km, cu 6,1 litri in oras si 4,4 litri in "afara".

CR-Z are 4,08 metri lungime si 1.245 kg greutate.

Honda vinde doua hibride, Civic si Insight, insa anul trecut cele doua masini si-au gasit 15 clienti, din totalul de 1.100 masini Honda inmatriculate in tara. La anul va ajunge pe piata si versiunea hibrida a modelului Jazz.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2517 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Bla bla (Luni, 17 mai 2010, 23:36)

    Emil T. [utilizator]

    Io nu înțeleg o chestie oricât mi-aș stoarce creierul: Cu consum de 5% ce sens are să cari o ditamai bateria de litium al cărei proces de fabricație implică enorm de multă poluare, ca să nu mai vorbim de procesul de reciclare/colectare inexistent în România.

    Aș putea să înțeleg totuși nevoia de a satisface mofturile de "self awareness" ale snobilor, pentru că, la 25,000 euro, doar ei și-o pot permite însă, hai să nu pretindem că-i eco, atâta timp cât consumă cât un fiat punto de prin '90. Bălării de secol 21 :-)
    • -1 (1 vot)    
      chiar asa (Marţi, 18 mai 2010, 0:40)

      gcorneille [anonim] i-a raspuns lui Emil T.

      consuma cam la fel cu un Logan diesel, care costa ceva mai putin...
      Nici eu nu inteleg care este rostul unui hibrid (cost de productie mare, componente scumpe si greu sau imposibil de reciclat, etc.) daca ajunge sa consume cat un diesel ieftin (sau o masina de clasa mica pe benzina). Daca ar fi avut un consum de 2-3 litri la suta, ok, intelegeam , dar asa? Ca sa nu mai vorbim de Lexus hibrid (de altfel am o parere excelenta despre Lexus, dar hibridele astea cu 8 litri la suta la 80-100000 de euro...)
    • +1 (1 vot)    
      Eh, (Marţi, 18 mai 2010, 12:05)

      Far_Eastern [utilizator] i-a raspuns lui Emil T.

      Hibrida sport, cu performante de Prius... care-i din alta clasa. Dar, ma rog...
      Nu stiu de ce va luati NUMAI de consum si de poluare, cand de fapt scopul principal este cu totul altul.
      E vorba de a putea cumpara o masina care are un cofort mult mai mare in comparatie cu cele similare, dar cu propulsie clasica.
      Confortul acesta insemnand:
      -consum mai mic(atentie, comparat cu aceeasi masina, daca ar avea propulsie clasica);
      -dotari (dotari care pot fi gasite doar in clasele superioare de echipare ale celor cu care comparam);
      -poluare redusa(stiu, polueaza in procesul de fabricatie, dar poluarea nu are loc in aglomerarile urbane :));
    • 0 (0 voturi)    
      consum (Duminică, 23 mai 2010, 23:39)

      Cata Lin [anonim] i-a raspuns lui Emil T.

      5% este consumul combinat motor termic+electric. Adica la plecarile si opririle dese prin oras folosesti bateria iar la viteza constanta benzina.

      Daca mergi doar pe autostrada consumul ala va fi cam de 7%.
  • +1 (1 vot)    
    ba e reciclabil (Marţi, 18 mai 2010, 9:45)

    tomi [anonim]

    cr-z e in proportie foarte mare reciclabil, inclusiv bateria. sigur, cu conditia sa nu o arunci la ghena :) pana si fibrele din care sunt facute materialele din interior sunt reciclabile. e destul de scumpa, dar e foarte ok masina, am vazut-o in weekend. nu se compara cu un logan, oricum ai privi... nu ca logan nu ar fi ok, dar asta e altceva .


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi