Ziaristii francezi viseaza la o decapotabila derivata din Dacia Sandero care sa coste de la 11.000 euro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 21 iunie 2010, 12:26 Economie | Auto

Francezii isi imagineaza cum ar fi o Dacia cabrio
Foto: Captura Caradisiac
Intr-un interesant exercitiu de imaginatie, respectatul site auto francez Caradisiac isi inchipuie cum ar arata un model cabrio Dacia ce ar putea fi lansat in 2014, ar putea fi derivat din Sandero si ar costa de la circa 11.000 de euro. Dacia nu a exprimat nici cea mai mica intentie de a scoate un cabrio, insa la fel cum acum cinci ani existenta unui SUV Dacia parea de necrezut, si un cabrio ar putea deveni realitate. Interesant e ca in octombrie 2008 francezii prezentau in Brazilia un concept decapotabil derivat din Sandero.

Caradisiac se intreaba, pe fondul ascensiunii gamei Dacia, de ce nu ar fi posibila si lansarea unei decapotabile care sa poarte sigla marcii romane. Se vorbeste despre posibilitatea ca la anul sa apara un monovolum Dacia care sa imprumute trasaturi de la Kangoo, au aparut si zvonuri despre posibilitatea lansarii unui automobil de clasa mini derivat din Twingo, iar jurnalistii francezi isi imagineaza ca in 2014 Dacia ar putea scoate o decapotabila derivata din Sandero.

Caradisiac spune ca masina ar putea fi construita in Romania si ar putea avea la baza Sandero, insa ar trebui sa fie mai lunga si sa dispuna si de un rollbar intre cele doua randuri de scaune. Cabrioleta ar putea costa de la 11.000 euro, in versiunea cu minime dotari acoperisul s-ar putea decapota manual, iar la versiunile mai scumpe ar putea exista un sistem electric.

Pe o piata unde modele precum Fiat 500 CC, Citroen C3 Pluriel si noul Renault Wind costa in general peste 15.000 de euro, avantajul unei decapotabile Dacia va tine mai ales de pretul care ar trebui sa fie cu 3.000 - 4.000 de euro mai mic decat la concurenta.

Interesant este ca in toamna lui 2008, la salonul din Sao Paolo Renault a prezentat un concept cabrio derivat din Sandero, numit Sand'Up. Conceptul nu are, cel putin pana acum, nicio legatura ca masinile care vor iesi in serie, dar este interesant ca idee.

In orice caz, estimarile facute de Caradisiac sunt doar un exercitiu de imaginatie fiindca nu exista niciun indiciu ca Dacia se gandeste la o decapotabila. In plus, la noi decapotabilele nu au nici 1% din piata si fiindca sunt masini scumpe, clima nu este prea grozava si nici nu este cea mai buna idee sa umblii cu masina descoperita. Dar nimic nu ne impiedica sa ne inchipuim ca intr-o zi va fi lansata o decapotabila Dacia.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

3105 vizualizari

  • -18 (18 voturi)    
    Dacia cabriolet = caruta (Luni, 21 iunie 2010, 12:31)

    xyz [anonim]

    Scenarii sf.....
    • +13 (15 voturi)    
      Da... (Luni, 21 iunie 2010, 13:20)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui xyz

      O caruta cu motor, comfortabila, draguta, super ieftina si rezistenta. Sf?
      Explozia marcii Dacia e scenariu sf? Dacia ofera masini fiabile, ieftine si cat de cat decente. Nu cred ca gasim alta masina care sa depaseasca Dacia la raport calitate-pret. Deci...dc sf? Pt ca nu-ti place tie Dacia?
      Ai numai sf-uri in cap.
      • -6 (8 voturi)    
        Bravo pentru patriotism (Luni, 21 iunie 2010, 14:25)

        xyz [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Stiu ca asta e mesajul pentru popor, Dacia , masina romaneasca, dar sa fim rezonabili, de unde pana unde sa transformi o masina de familie, cu dotari modeste,intr-una decapotabila ca si cele germane , de ex.????
        Suntem asa de rotunzi, sferici....tot sf.
        • +7 (7 voturi)    
          Ce inseamna sa privesti lucrurile gresit. (Luni, 21 iunie 2010, 15:00)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui xyz

          Amice, Dacia nu se compara cu nici o marca germana. Nu au facut-o, nu o fac si nici nu o vor face vreodata. Dacia este o masina ieftina, iar pt banii pe care ii dai, iti ofera f multe.
          Ia explica-mi de ce au avut asemenea vanzari cand e clar ca nu se compara cu masinile germane...
          • -2 (2 voturi)    
            Si asa ajungem la fondul articolului (Luni, 21 iunie 2010, 15:18)

            xyz [anonim] i-a raspuns lui bgd

            Dacia super ieftina si rezistenta, pentru orice fel de drum... OK. Dar pana la o masina decapotabila de 11 000 euro, nu mai e nici ieftina, nici nu mai corespunde unor standarde (de lux)
            De aia ...."nu exista niciun indiciu ca Dacia se gandeste la o decapotabila"...
            Greu cu compilatul unui amarat de articol, pe care l-am citit cu totii si ironia trece drpet snobism.
            • +3 (3 voturi)    
              O masina decapotabila noua de 11000 euro... (Luni, 21 iunie 2010, 17:05)

              bgd [anonim] i-a raspuns lui xyz

              ...este ieftina. Ti se pare ca Logan, Sandero, Duster corespund acelor standarde de lux despre care vb? Nu... si stii de ce? Pt ca nu se adreseaza unor persoane care se asteapta sa stea in masina ca acasa in fotoliu.
              Si nu e vb de snobism aici... fiecare cu gusturile si posibilitatile sale. Nu te poti astepta de la o persoana care isi permie cu usurinta un BMW, Mercedes, Audi, etc...sa-si cumpere un Logan.
              E vorba ca o decapotabila Dacia nu e un sf.
              Numai bine.
  • +5 (7 voturi)    
    francezii viseaza la vacanta :) (Luni, 21 iunie 2010, 13:14)

    hm [anonim]

    si eu...
    • +5 (7 voturi)    
      este explicabil (Luni, 21 iunie 2010, 13:44)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui hm

      cred ca deja creierul tau este in vacanta. altfel nu-mi explic.
      ai fi vrut o dacia la nivel reno sau vw? pai seat-ul - mare marca din grupul vag este aproape de faliment. ii scapa moemntan doar vanzarile din spania -o tara foarte mare. de retinut ca dacia exporta mai mult decat seat!
      • +5 (5 voturi)    
        eu n-am spus decat ca trimite cu gandul la vacanta (Luni, 21 iunie 2010, 14:00)

        hm [anonim] i-a raspuns lui adrian

        nu stiu al cui creier este in vacanta, dar al dumneavoastra pare supra-turat.
        slava domnului ca in franta macar masinile si simtul umorului nu se exclud reciproc.
  • +4 (4 voturi)    
    tare!! (Luni, 21 iunie 2010, 13:49)

    mito [anonim]

    de ce nu, mie chiar imi place ce a iesit ...arata muult mai bine decat Sandero actual :-)
    • -5 (7 voturi)    
      simplu (Luni, 21 iunie 2010, 14:04)

      io [anonim] i-a raspuns lui mito

      pentru ca nu isi va merita banii. Dacia ERA o masina foarte buna in raport calitate/pret, acum nu mai este deloc. la 12.000 euro cat e o dacie full iti iei lejer un ope, fiat, kia...etc, care desi nu sunt full au mult mai multe dotari decat dacia. Duster-ul iarasi este o masina foarte slaba...nu inteleg de ce au ales sa scoata un suv, mai bine scoteau un mini, avea mai mult succes. Un suv cu 85 CP? Efectiv nu isi merita banii oricat de ieftina ar fi...Iar o decapotabila...in primul rand ar trebui modificat drastic interiorul(toate decapotabilele sunt masini care au design mai mult decat tehnica, si la cum arata dacia...)
      • +3 (3 voturi)    
        gresit (Luni, 21 iunie 2010, 14:58)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui io

        logan sandero si duster se cer bine pe piata. piata e formata de cerere nu de gusturile romanasilor specialisti in toate ca tine.
        • +2 (2 voturi)    
          corect (Luni, 21 iunie 2010, 16:43)

          gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          Dar de ce jignesti omul, folosind cuvinte gen "piata", "cerere", etc.? Nu stii ca celor ca el trebuie sa le vorbesti pe limba lor(specula, samsar, sh, etc.)?
          @io: suv cu 85 de cai (diesel+intercooler )si 200 Nm la 1275 de kg. Probabil motorul de 1.2 de pe Yeti (175 Nm la o masina de circa 1500 de kg ) este mult mai adaptat unui suv pentru ca are 105 CP, nu-i asa?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version