Ambasadorul SUA la Bucuresti: Ford vrea sa faca la Craiova 1000 masini/zi. Din cauza infrastructurii nu le poate livra

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 27 iunie 2010, 14:22 Economie | Auto

Mark Gitenstein, ambasadorul SUA la Bucuresti, afirma, intr-un interviu pentru Mediafax, ca producatorul auto Ford ar vrea sa fabrice la Craiova 1.000 de masini pe zi, insa, din cauza infrastructurii deficitare, nu le poate transporta, pentru livrare.

"Ford doreste sa construiasca 1.000 de masini pe zi. (...) Problema: in Romania nu exista infrastructura necesara pentru a transporta masinile din Craiova. Nu vor construi 1.000 de masini pe zi pentru a le depozita intr-un parc auto si a le lasa acolo! Ford nu poate face o investitie de acest gen. Trebuie sa vanda masinile produse, iar daca nu ai un sistem de autostrazi si un sistem feroviar care sa-ti permita sa transporti masinile, nu vor produce 1.000 de masini pe zi! Nu pot transporta 1.000 de masini folosind actualul sistem rutier. Nu pot transporta nici 200 de masini pe zi de acolo, folosind actualul sistem feroviar", spune diplomatul.

Grupul Ford a cerut recent Guvernului prelungirea cu un an a termenelor contractuale privind investitiile si parametrii de productie care trebuie atinsi la Automobile Craiova pana in septembrie 2011, invocand criza financiara.

Ford Motor a achizitionat in septembrie 2007 un pachet reprezentand 72,4% din actiunile Automobile Craiova, pentru 57 milioane euro.

Potrivit contractului, Ford Romania trebuie sa ajunga intr-un interval de patru ani, pana in septembrie 2011, la un volum de productie de peste 250.000 unitati, in caz contrar compania americana urmand sa plateasca statului daune de pana la 25% din valoarea achizitiei Automobile Craiova. Nivelul sanctiunilor scade la 10% din valoarea contractului daca se produc intre 200.000 si 225.000 de vehicule si la 5% daca se construiesc intre 225.000 si 250.000 unitati.

La doi ani si jumatate de la achizitia uzinei din Craiova, Ford a asamblat aproximativ 400 de autovehicule, ceea ce insemna ca productia trebuie marita de 625 de ori intr-un an si jumatate.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2539 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    i a mancat undeva sa vina in romania (Duminică, 27 iunie 2010, 14:27)

    zarzache [utilizator]

    :)) auzi si tu :"nu exista infrastructura pt a transporta masinile din craiova" .
    • 0 (0 voturi)    
      existau promisiuni :) (Luni, 28 iunie 2010, 16:10)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui zarzache

      ca vor fi autostrazi si altele.
      In ziua de azi, desi toata lumea verde viseaza la transport pe apa si feroviar, singura solutie flexibila de transport este camionul!
      Oricine viseaza alta solutie pt zona asta, habar nu are ce inseamna logistica si infrastructura necesara pt asta.
      • 0 (0 voturi)    
        of,of...mai,mai! (Marţi, 29 iunie 2010, 5:30)

        Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

        Fratilor asta face parte si din mostenirea Romaniei,cand era un stat socialist si totalitar nu prea le avea cu market economy si infrastructura ptr libera circulatie...nu uitati ca pana acum niste ani pe unele dn-uri vedeai mai multe carute decat Dacii sau Oltcituri(caci doar asta puteai sa cumperi)cine avea lada sau f.f rar altceva era uper class.Ps Nu poti sa faci din r... bici peste noapte,mai ales cu oamenii de la noi:)
  • +4 (14 voturi)    
    .... (Duminică, 27 iunie 2010, 14:31)

    d [anonim]

    Mda, explicatii peste explicatii. parca la pitesti ar exista infrastructura. si dacia tot face masini acolo.
    mai bine sa recunoasca ca nu au bani sau nu vor sa faca investitii.
    • +2 (6 voturi)    
      d-le ambasador, solutia e la dvs. (Duminică, 27 iunie 2010, 16:11)

      Andrzej [anonim] i-a raspuns lui d

      Daca Ford are nevoie de infrastructura e normal ca ambasadorul USA sa ia legatura cu Antreprenorul Bechtel si sa caute ca autostrada pe care au contractat-o la preturi astronomice sa fie finalizata iar reglarea de facturi sa fie facuta intre celedoua firme americane.
      Oricum aceste negocieri nu au legatura cu interesele Romaniei.
  • -1 (7 voturi)    
    Nu stiau? (Duminică, 27 iunie 2010, 14:37)

    Pink Panther [anonim]

    Inainte de contract de infrastructura din Romania?

    Hm, aici pute a "geostrategie".
    • 0 (6 voturi)    
      Dar Bachtel? (Duminică, 27 iunie 2010, 15:05)

      sdajkviuqce [utilizator] i-a raspuns lui Pink Panther

      De ce nu fac odata autostrada, ca doar e tot companie americana care a pus mana pe cel mai scump proiect din Europa raportat la ce au de construit. Sau poate mai vor un contract si pentru o a doua autostrada acum la acelasi pret supraevaluat... Brasov-Craiova acum nu? Macar sa fie tacamul complet. Asa-i Bombonel?
      Hai sictir ! Vorba turcului.
    • +3 (5 voturi)    
      Corect (Duminică, 27 iunie 2010, 16:28)

      Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

      Ba stiau ca se poate. 200 pe zi inseamna cat ? 20 tiruri ? hai sa fim seriosi, bla bla bla. Realitatea este ca nu au piata, Europa e in recesiune, Europa de est si mai si; ei au un contract pe care nu vor sa-l indeplineasca si atunci s-au apucat de sportul popular "ataca statul roman".
      • +3 (3 voturi)    
        20 de tiruri si 1/3 de tren (Duminică, 27 iunie 2010, 23:20)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

        20 de tiruri zilinc, care sa atinga destinatzii din rusia, ucraina...
        cam cate sute de triuri. de unde ?!
        1/3 de tren pe zi inseamna vagoane specializate. cateva sute de tiruri si vagoane specializate. cam cat de lung e voiajul pentru un tren, in cat timp vagoanele se intorc la craiova, goale, spre a fi reincarcate. cam cate sute credetzi ca's necesare ?!
        de unde ? le are cineva in romania. tirurile si vagoanele ?
        alta problema, nu autostrazi neaparat.
        dar a incercat vreunul dintre poatatorii de aici sa mearga dela craiova la timisoara, prin tr. severin-caransebes-lugoj. ?!
        eu am venit dela vama nadlac la buc. in 12 ore, cu autoturizm, pe ruta timisoara-lugoj-caransebes-tr.severin-craiova-pitesti-buc.
        intre caransebes si tr. severin e ca dupa razboi. nu mai vorbesc de centurile desfundate.
        in aceiasi cursa, am facut dela bremerhaven la nadlac 20 de ore, travesand germania, cehia, slovacia si ungaria.
        nu e nevoie de autostrazi, neaparat.
        ci de drumuri practicabile.
        intre buc. si tg. frumos e o sosea moderniazata de tzi'e mai mare dragul. mai functzionala ca buc. pitesti, pe autostrada lui peste.
        inca odat zic, nevoie neaparat de autoestrazi, ci de sosele bune.
        si apropo, de curand a avut loc un accident in care au fost avariate sau distruse cateva zeci de autoturizme dacia logan si duster, in drum spre desfacere spre vest...
  • +4 (12 voturi)    
    Aia de la Dacia cum le pot livra? (Duminică, 27 iunie 2010, 14:42)

    eroan [anonim]

    Cu avionul?
    • +2 (2 voturi)    
      Mda (Duminică, 27 iunie 2010, 15:56)

      Mda [anonim] i-a raspuns lui eroan

      Da..ai mare dreptate.Cred ca cei de la Ford nici nu s-au gandit atat de departe.Le imbarca in avion una cate una....ce lipsa de imaginatie a americanilor.Nu imi vine sa cred.
  • +3 (3 voturi)    
    MINCIUNA! (Duminică, 27 iunie 2010, 14:45)

    gogu [anonim]

    Este o minciuna ca din cauza infrastructurii Ford nu poate produce 1000 masini pe zi.Cand a preluat fabrica a stiut care sunt conditiile de transport din Craiova.
    Este un motiv incorect pt. a nu plati daune statului roman in valoare de 25% din investitie pe an!
    Asa au incercat si cei de la Petromidia sa obtina o amanare a datoriilor...
    Este criza si avem nevoie de bani la buget!
  • +2 (4 voturi)    
    cred ca in 20 de ani (Duminică, 27 iunie 2010, 14:46)

    cristi [anonim]

    am asfaltat mai mult decat europa la un loc... dar tot nu avem drumuri..pt ca asfalteza smecherii : asfalt scump si prost ca dupa 6 luni sa asfaltam iar... la TV se vede cum se munceste pe rupte iar la service-urile auto se vede cum se munceste pe rupte sa se repare masinile stricate in gropi. ..iar cfr-ul..de ce sa il faci rentabil cand sunt atatia care vor sa il ia la pret de faliment si sa isi faca niste companii de transport ?
  • -1 (5 voturi)    
    CE (Duminică, 27 iunie 2010, 14:47)

    HESS [anonim]

    Tupeu are asta.Se vede ca e evreu.Renault poate face livrariile fara sa invoce infra structura Ford nu.
    Ce smecher e asta.Nu putem livra masiniile din cauza infrastructurii.Asta e un mesaj subliminal autoritatiilor.,INCA UN CONTRACT DIN BANII PULIMII PT BECHTELDar unul la preturi astronomice.Ford marea companie care din 1900 face masini si care este plina de lovele cere guvernului o garanti de 500 milioane euro pt ca ei sa ia un imprumut.Ca mai apoi tot pulimea sa plateasca acest imprumut.In loc ca statul sa garantizeze imprumuturii pt cei care vor sa acceseze fonduriile Europene dar nu au partea de finantare.Sau pt ca spitalele sa cumpere aparatura moderna.Ar trebui trimisi acasa acesti escroci.
  • +1 (3 voturi)    
    vrajeli (Duminică, 27 iunie 2010, 14:48)

    rhegwga [anonim]

    astia chiar ne iau de prosti ?
  • -1 (3 voturi)    
    Nicio problema (Duminică, 27 iunie 2010, 14:58)

    EQUANT [utilizator]

    Cand FORD va realiza ca nu-si poate onora contractul (nr de unitati produse), guvernul nostru cel drag va fi mai mult decat dornit, contra unei 'mici atentii' sa renegocieze totul in defavoarea sa.
  • -2 (2 voturi)    
    Sa-l puna pe Berceanu... (Duminică, 27 iunie 2010, 15:00)

    paul nicolae [anonim]

    ...sef la vanzari cu sarcina expresa de a livra 1000 de masini pe zi sa vadem pe unde scoate camasa.In felul acesta ar lua si el contact cu viata in productie,findca pe vremea cand era angajat la avioane Craiova Berceanusi productia erau doua chestiuni complet papalele.
  • -2 (2 voturi)    
    Rovigneta Bat-o Vina! (Duminică, 27 iunie 2010, 15:02)

    Amadeus [anonim]

    Adica Americanii plateste ei Rovignete si tot nu poate ei sa transporte masinile la beneficiari?!
    Ia te uita frate cata nesimtire. Sa vina Vamesii AC/DC de la Nadlac sa ii amendeze inca o data pe americanski astia de la Ford indiferent ca au sau nu Rovignete Valabile si parca vad ca iar uita sa le taie chitante. Adica prostii sa plateste TVA si Rovignete cat de scumpe dar ei ADICA TOT STATUL sa nu taie chitante.
    Hai Traiasca TVA-ul!!!!
    Onoare Muncii!
    Amadeus.
  • -2 (2 voturi)    
    Rovigneta Bat-o Vina! (Duminică, 27 iunie 2010, 15:03)

    Amadeus [anonim]

    Adica Americanii plateste ei Rovignete si tot nu poate ei sa transporte masinile la beneficiari?!
    Ia te uita frate cata nesimtire. Sa vina Vamesii AC/DC de la Nadlac sa ii amendeze inca o data pe americanski astia de la Ford indiferent ca au sau nu Rovignete Valabile si parca vad ca iar uita sa le taie chitante. Adica prostii sa plateste TVA si Rovignete cat de scumpe dar ei ADICA TOT STATUL sa nu taie chitante.
    Hai Traiasca TVA-ul!!!!
    Onoare Muncii!
    Amadeus.
  • -2 (2 voturi)    
    Romania are prea multi politicieni dornici (Duminică, 27 iunie 2010, 15:07)

    motul [anonim]

    de imbogatire peste noapte , pentru a mai ramane bani si pentru infrastructura. Autostrazile Romaniei sunt in buzunarele , vilele, avioanele, iahturile,posetele si conturile bancare ale miliardarilor de carton,proveniti din randurile politicienilor si acolitilor lor.
  • -1 (1 vot)    
    licurici (Duminică, 27 iunie 2010, 15:28)

    robert [anonim]

    Licuriciu vrea malai pt Bechtel!
    Si pt programul rabla la avioane?
    Dacia cum transporta mai multe masini?
  • +1 (1 vot)    
    Aia de la Dacia... (Duminică, 27 iunie 2010, 15:37)

    Adi [anonim]

    le livreaza pe A1.

    Autostrazi for dummies
    • 0 (0 voturi)    
      A1... (Marţi, 29 iunie 2010, 15:24)

      nonick [anonim] i-a raspuns lui Adi

      ...duce la Bucuresti. Tu crezi ca toate Daciile merg la intern, respectiv in capitala?
      E doar un pretext al celor de la Ford.
  • -1 (5 voturi)    
    Pai autostrazile...? (Duminică, 27 iunie 2010, 15:47)

    George [anonim]

    Cat a trecut de cand Boc si ai sai anuntau ca in Romania se va ajunge sa se construiasca 200 km de autostrada pe an?!
  • -2 (2 voturi)    
    si am vrea si nu se poate (Duminică, 27 iunie 2010, 16:02)

    gogu [anonim]

    am auzit ca nu vor demara nici o productie la craiova pana nu astupa gaura aia din golf pe unde curge petrolul...
    dupa ce o astupa or sa-si faca timp...
  • -1 (3 voturi)    
    inca o autostrada (Duminică, 27 iunie 2010, 16:03)

    bender [anonim]

    Hm, mai trebuie un contract pentru inca o autostrada. Cei de la Bechtel au dat vestea ca ce afaceri bune poti sa faci in Ro. Acum vor sa mai vina si altii si nu stiau cum sa o spuna.
  • -1 (3 voturi)    
    Sunt falimentari. (Duminică, 27 iunie 2010, 16:04)

    Beleaua [anonim]

    Asta e daca ne-am încurcat cu prosti. Puteam face Skode, Mercedesuri, dar acolo n-a iesit ciubuc.

    Infrastructura era aceeasi când au cumparat afacerea.
    Daca nu pot face la Craiova sa le faca la ei acasa, sa vada la ce pret ies.

    Au taxe de Romania si infrastructuri de Romania.

    Sa mai lase aroganta ca sunt falimentari.

    Eu nu le-as autoriza nimic, si economia romaneasca tb sa traiasca, nu numai ei. Dar la ce guvernanti avem nu m-ar mira sa le autorizeze tot.
  • 0 (2 voturi)    
    mercedes la fel (Duminică, 27 iunie 2010, 16:18)

    bosb [anonim]

    din acelasi motiv a plecat si mercedes la ungaria Bravo natiune
  • -1 (1 vot)    
    mda (Duminică, 27 iunie 2010, 16:21)

    EU [anonim]

    Cred ca ar putea, singura probelma ar fi si cine le cumpara in momentul de fata, am 3 persoane in bloc care sunt pe lista de asteptare la Ford :)))).
    Chiar i-mi place mult America , spiritul, nivelul de viata, tot, dar ar trebui sa acceptati ca popoarele evolueaza si cu spaga populista nu mai puteti avea in UE , decit in Africa -Asia.
    Eu cred ca si Bechtelul mai putea construi vreo 5 autostrazi dar cred ca nu mai exista suficient pamant, sau lobby de facut pe linga vre-o organizatie.
    Asta este marea problema a Romaniei, daca se implementa un cadru legislativ competitiv in '89 nu mai trebuia sa acoperim acum spagile date natiunilor puternice , si nici sa acoperim marile gauri negre din economie.
    Un calcul simplu arata ca acestea insumate duc la aproximativ 10 miliarde euro suportate de noi cetatenii. Totul este sa nu uitam, atita tot.
  • -3 (3 voturi)    
    A am uitat sa adaug (Duminică, 27 iunie 2010, 16:22)

    Beleaua [anonim]

    pt ambasadorul obraznic ( de ce s-oeSprima el, presedintele Ford n'are limba'n gura ???) sa mai lase arogantza si lectiile ca daca EI nu ne obligau sa facem o autostrada la 26 meleoane /km care nu va fi gata nici la Pashtele Cailor, poate aveam acum mai multe autostrazi în Ro( cu 2 meleoane/km poate, cum fac bulgarii).

    Huoooo, ambasador obraznic, va credeti stapânii lumii, numai ifosele sunt de voi, sunteti mai faliti ca mine, daca nu v-ar sustine chinezii cursu' ati ajunge în cel mai negru ...

    Hai, pa, si nu ne mai plictisi, am intrat aseara pe un site de stiri si am crezut ca nu vad bine de sus pâna jos erau numai adâncile cugetari ale acestui tip ( Amtena pt verificare).

    Mai bine i-ati face pe amerlocii vostri sa mai puna posteriorul la treaba , sa mai lase masinoaiele alea la 25l/km, poate iesiti cumva din criza...

    Daca n'ai înteles ia-ma consilier , ca-ti explic mai clar ! :-))))
  • -2 (2 voturi)    
    renegociere si la Bechtel (Duminică, 27 iunie 2010, 16:26)

    Gogu Mare [anonim]

    Pentru Bechtel ambasadorul suanez a intervenit ca sa aiba un contract beton pentru ei si complet in defavoarea Romaniei. Pe ala nu vor sa-l modifice?
  • +1 (1 vot)    
    Transport regional (Duminică, 27 iunie 2010, 17:06)

    Nae [anonim]

    Vi le cara oltenii cu cobilita!
    Da' unde sunt masinile ce trebuie carate, si pana unde trebuie ele duse?
  • -2 (2 voturi)    
    Good Ambassador (Duminică, 27 iunie 2010, 17:39)

    Cornel [anonim]

    Asadar, dupa domnul ambasador solutia logica la aceasta problema ar fi sa mai luam ceva bani de la gura pensionarilor si sa mai pompam cateva miliarde in Autostrada Bechtel ca sa aiba For pe unde sa mearga...nice try...e cu bataie lunga declaratia....
  • 0 (2 voturi)    
    Autostrazi nu avem.... (Duminică, 27 iunie 2010, 18:22)

    lili [anonim]

    Sosele vai de ele, prea departe de adevar nu este, desi nu cred ca asta-i adevarata cauza. Problema mare este ca o astfel de declaratie a ambasadorului USA intr-o tara daca e sa fie crezuta de potentiali investitori, te face una cu pamntul.....Ar fi fost mai bine pentru Romania sa nu fi aparut aceasta declaratie.....
  • +2 (2 voturi)    
    pe drumuri (Duminică, 27 iunie 2010, 22:05)

    gheo [anonim]

    n-avem drumuri de vreo 1900 de ani incoace. am avut o scurta perioada, cand le-au construit soldatii lui Traian.
    celalalt, nu asta de acum care nu crede in autostrazi...
    asa ne-a fost felul, nu am vrut niciodata drumuri
    daca se dorea pe vremea lui Ceausescu, faceau 10.000 de km de autostrada in 10 ani, ca pe vremea aia se putea orice... poate ar fi fost mai bine, in locul unei infrastructuri de cale ferata pe care au furat-o cu totul....
    dar apropos de calea ferata, 1000 de masini inseamna 1/3 dintr-un tren de transport.
    eficienta transportului pe calea ferata e mult mai mare, costurile mai mici. viteza nu-i mare dar e similara cu cea de pe asfalt.
    asa ca scuza Ford nu sta in picioare. ar trebui sa recunoasca sincer faptul ca nu au unde sa le vanda, ca pe vremurile astea afaceri mici care sa schimbe masini de transport sunt putine si se prefera SH-urile...
    si tot din cauza vremurilor, statul roman ar trebui sa modifice contractul cu Ford, sa nu ceara lucruri imposibile cum ar fi marirea productiei si angajarea de oameni.
    si revenind la problema ambasadorului, chiar ne-ar trebui autostrazi.
    in primul rand ca daca ne-am apuca de infrastructura s-ar crea zeci de mii de locuri de munca directe si cateva sute de mii conexe. costurile acum sunt ok iar imprumuturi pentru asa ceva ar fi mai bune decat pentru salarii si furaciuni...
  • 0 (0 voturi)    
    FORD (Luni, 28 iunie 2010, 8:02)

    ghe. duta [anonim]

    - parerea personala este ca FORD ( ca si mai toate firmele straine ) au venit in Romania sa faca profit - nu sa faca locuri de munca , sau altceva de acest gen.
    Iar despre infrastuctura ... sunt sigur ca stiau de starea drumurilor in Romania.
    Asa cum zicea altcineva in comentariu : sa ia legatura cu Bechtel Dnul ambasador !

    Si daca se poate face profit usor , fara batai de cap bine , daca nu, mai vedem......
    Fiecare trebuie sa aiba grija de el in primul rind ,....... deci fiecare firma , companie are , si va avea grija sa fie bine in tara de unde sunt actionarii ,... iar restul ..... mai vedem ..... , un Contract facut " bine " ..., un ajutor de la stat pentru imbunatatirea si respectarea normelor de mediu ( eventual acest ajutor sa fie cit au zis ei ca vor da pe fabrica respectiva ) ,.. un alt ajutor de la stat ptr. ridicarea pregatirii profesionale a muncitorilor ........

    Cumparati produse fabricate de firme cu actionariat 100% romanesc , daca vreti sa ne fie bine ...................
    • 0 (0 voturi)    
      infrastructura (Luni, 28 iunie 2010, 11:04)

      miki [anonim] i-a raspuns lui ghe. duta

      Nu va suparati dar se vede de la o posta in comentariile voastre ca suntem o natiune inapoiata. Sa acuzi o firma straina ca vrea sa faca profit denota o totala lipsa de inteligenta si mentalitate de incapabil. In orice tare e foarte normal ca firmele sa doreasca sa faca profit. Altfel nu pot exista. La noi o firma daca vrea sa faca profit e acuzata de parca ar face o infractiune.
      E strigator la cer ca suntem singura tara care nu a fost in stare in 20 ani sa faca o autostrada de la stanga la dreapta, si inca mai sunt unii care cred ca nici nu e nevoie. Sau ca Ford ar vrea sa traga pe cineva prin rahat daca spune adevarul.
      Bai fratilor treziti-va, o tara cu drumurile si infrastructura noastra, cu aeroport cat de cat mai dezvoltat doar in sudul tarii, nu va poate niciodata progresa economic. Voi chiar aveti nevoie de studii la universitate ca sa intelegeti un lucru simplu de copil de gradinita ca infrastructura e cheia si conditia fundamentala ca o firma de productie sa-si poate dezvolta activitatea?
      Atata diletantism si prostie ca in tara asta nu mi-a fost dat sa vad in toata lumea asta.
      Si slava domnului ca am vazut multe.
      Vazand asta eu sunt ferm convins ca Romania va ramane in vecii veciilor coada Europei cu o natiune de incapabili, inculti cu mentalitate de sclav, si cu setea de bacsis in sange.
    • +2 (2 voturi)    
      pt aceeasi fraieri (Luni, 28 iunie 2010, 11:10)

      miki [anonim] i-a raspuns lui ghe. duta

      inca o data, pt aceeasi fraieri care se intreaba
      "unde sunt masinile ce trebuie carate, si pana unde trebuie ele duse".

      eu am avut de calculat pt Daimler costurile pt logistica a unui tip nou de masina pe baza B-Class.
      Habar n-aveti ce impact asupra costurilor au caile de acces de transport si infrastructura.
      Apropo, atunci sa hotarat Daimler sa produca in Ungaria pt ca iesea din calcul ca daca ar fi produs in Ro i-ar fi costat cam 300 € mai mult pe masina numai din cauza proastei infrastructuri.
      Mi-e mila de prostia cronica de care sufera mai toti romanii.
      Habar n-aveti de nimic, si pe langa asta sunteti si incapabili sa invatati de la altii.
      Mai bine ramaneti in ceatza in care v-au bagat 20 ani ca asa va sta bine prin definitie.
      Vai de capul nostru!
    • 0 (0 voturi)    
      FORD (Luni, 28 iunie 2010, 11:46)

      Ghe. Duta [anonim] i-a raspuns lui ghe. duta

      Imi pare rau daca atit a-ti inteles din ce am scris .

      Esenta era urmatoare :
      - atit timp cit mai toate firmele ce fac un profit mare au actionariat strain , si nu au concurenta in Romania de unde bani la buget.
      Este firesc ca orice firma sa urmareasca sa faca profit...., dar statul trebue sa aiba pirghiile necesare pentru a asigura locuri de munca si bunastarea cetatenilor ei.
      Daca a-ti umblat mult spune-ti cine sunt actionarii : ROMTELECOM , PETROM , BCR , APA Nova , Distrigaz , ELECTRICA , ......

      Si poate ne spuneti cine este proprietar in Franta al uzinelor RENAULT ? de exemplu....
      • 0 (0 voturi)    
        ford (Luni, 28 iunie 2010, 12:09)

        miki [anonim] i-a raspuns lui Ghe. Duta

        domnule,

        eu am muncit de ex. in germania la multe firme cu actionariat strain.
        Nu inteleg legatura.
        Ce conteaza cine e actionar?
        Atata timp cand firma isi face unitate de productie in tara la noi si angajeaza? Si pe deasupra mai plateste si impozit statului roman.
        Sunt uluit domnule ca dumneavoastra credeti ca o economie castiga doar daca actionariatul e autohton.
        Nu-mi vine sa cred ca un roman mai face confuzii de genul asta in anul 2010.
        Nu intelegi ca regula de baza e sa atragi cat mai multe firme straine ca sa produca sa plateasca impozit si sa angajeze la noi?
        Ce conteaza cine sunt actionarii?
      • 0 (0 voturi)    
        uitasem (Luni, 28 iunie 2010, 12:12)

        miki [anonim] i-a raspuns lui Ghe. Duta

        apropo,

        uitasem sa va spun cine e proprietar al uzinelor Renault.
        Statul francez detine 15,01 %
        • 0 (0 voturi)    
          Ford (Luni, 28 iunie 2010, 13:29)

          Ghe. Duta [anonim] i-a raspuns lui miki

          Domnule

          --daca tot a-ti lucrat in Germania si este bine acolo , cred ca ar fi trebuit sa ramineti acolo ...

          -- una este ca o firma sa plateasca niste "impozite " intr-o tara , si alta este sa ramina in acea tara Profitul , sa genereze locuri de munca pe orizontala , sa angajeze oameni cu studii superioare , sa genereze locuri de munca in cercetare ,.....

          Un singur lucru va mai transmit din limbajul diplomatic:
          " Nu aveti toate elementele necesare pentru a analiza corect situatia data "

          PS - nu va mai raspund
          • 0 (0 voturi)    
            Ford (Luni, 28 iunie 2010, 17:39)

            miki [anonim] i-a raspuns lui Ghe. Duta

            Draga domnule,

            nici o grija ca acolo am si ramas ca doar n-o sa sustin la nesfarsit "manelismul" si incompetenta din industria, politica, educatia si cultura romaneasca.

            Aveti dreptate, nu am toate elementele necesare pt analiza corect de-aia am renuntat sa ma fiu cetatean roman.
            M-am hotarat so las pe seama celor care au "elementele" necesare si care analizeaza corect de ce Romania in 20 ani s-a intors in epoca de piatra si care tot cu analiza vor ramane in loc sa invete principiile de baza ale lumii civilizate de peste granita.
            Nu te supara, nu e vorba de persoana ta ( nu o lua personal) dar
            prostia nu e sa fii perseverent si sa mai gresesti, ci sa persisti la nesfarsit in greseala.
        • 0 (0 voturi)    
          Poate (Luni, 28 iunie 2010, 19:40)

          HESS [anonim] i-a raspuns lui miki

          Ai vrut sa zici 99,42 % este al frantujiilor.
          • 0 (0 voturi)    
            Pt. HESS (Marţi, 29 iunie 2010, 11:46)

            miki [anonim] i-a raspuns lui HESS

            nu ma mir ca esti complet dezinformat. Ca de altfel majoritatea romanilor.
            Deci sa recapitulam:

            Renault Structura Actionariat
            Proprietari in %

            Statul Francez: 15,01
            Nissan 15
            Angajati 3,5
            Actiuni proprii 1,59
            Freefloat 64,9


            mai ai dubii sau ma crezi doar daca iti confirma chestia asta vreun post "serios" de televiziune ca Antena3 sau OTV intr-un show cu Bahmutzeanca? Atunci o sa crezi? :)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri