Laszlo Borbely: Taxa de prima inmatriculare pentru masinile vechi ar putea creste in 2011

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 7 septembrie 2010, 16:18 Economie | Auto

Ministrul Mediului, Laszlo Borbely, a declarat marti ca taxa de prima inmatriculare pentru masinile vechi ar putea creste in 2011, transmite Agerpres. Borbely a spus ca, in schimb, taxa pentru autovehiculele noi, echipate cu Euro 5, ar putea fi mai mica decat in prezent.

"Nu avem nevoie de masini second-hand in Romania care sa fie aduse si dupa aceea sa mai si dam bani ca sa le casam. Cu alte cuvinte, probabil ca vom avea o taxa mai mare pentru masinile vechi si care polueaza mai mult si vom analiza taxa in ceea ce priveste masinile noi, care sunt performante, care sunt Euro 5", a declarat ministrul Mediului.

Borbely a declarat ca noua grila de taxare va fi prezentata cel mai probabil in luna octombrie: "Noi suntem in discutie in ceea ce priveste taxa de poluare si vom modifica aceasta taxa, vom fi probabil in masura sa va dam informatii suplimentare in luna octombrie. Ce inseamna aceasta modificare? In primul rand, stiti foarte bine ca, de anul viitor, masinile care ies trebuie sa fie Euro 5, deci va fi o obligativitate a celor care produc masini noi. (...) vom veni in fata Guvernului si vom decide din timp, ca sa nu fie de pe o zi pe alta si oamenii sa nu stie la ce sa se astepte dupa 1 ianuarie 2011".

Declaratia lui Borbely a venit in aceeasi zi in care Ministerul Mediului a anuntat ca peste 164.000 de masini mai vechi de zece ani au fost casate, pana in data de 3 septembrie, prin programul Rabla, iar numarul de autoturisme noi achizitionate a fost de 38.800. Pana la data mentionata, Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national a atins 87% din obiectivele stabilite.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

13458 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    aoleo (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:22)

    a [anonim]

    pai momentan alea cu euro 5 au zero, cum e posibil sa fie o taxa mai mica decat zero? sau mai nou, mult iubitul nostru guvern atat de bine condus, calculeaza si cu minus? :D
    • +5 (5 voturi)    
      minus (Marţi, 7 septembrie 2010, 18:21)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui a

      mult iubitul nostru guvern atat de bine condus, calculeaza si cu minus?
      ............................
      nu pricepi ca'i pe ungureste.
      adica ai de luat. meri la primul ghsheu al fiscului si cere'tzi dreptul :-))
  • +8 (10 voturi)    
    Impozit (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:23)

    cosmin [anonim]

    de ce nu scot taxa asta aberanta ??? sa puna impozit progresiv in functie de norma de poluare si sa scoata prostia asta de taxa !!!!
    • -2 (6 voturi)    
      ca vorba aia... impozitele putem sa nu le platim (Marţi, 7 septembrie 2010, 17:43)

      marius [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      dar daca nu platesc taxa nu pot sa circul cu bembeu' din '96, full option cu CD!!
      • 0 (0 voturi)    
        Daca ai gandi putin, ai vedea ca e si mai rau (Joi, 9 septembrie 2010, 9:22)

        Gigi Maybachistu' Rational [anonim] i-a raspuns lui marius

        Nu numai că o taxă de primă înmatriculare de multe mii de euro te lasă pe tine fără BMW. Asta putea fi interpretată cel mult ca o încercare de a umfla artificial preţul maşinilor importate, până când ai de ales între E36 şi E90 nou la aceiaşi bani.

        Însă oricât de mare ar fi taxa, nu funcţionează decât pentru un model ieftin.

        Dacă ţii să iei Aston Martin Virage din 1990 sau Ferrari Testarossa din 1985, şi (puţin probabil, dar să zicem) ai cu ce achita preţul de achiziţie al maşinii, probabil în jur de 100 000 EUR dacă modelul e în stare foarte bună, taxa de primă înmatriculare (10 000 - 18 000 EUR) devine... doar o adăugire minoră la preţ.

        Mai precis, ungurul de la Mediu pune o barieră cetăţeanului sărac sau mijlociu, şi nu îi afectează decât foarte puţin sau deloc pe milionari. Adică, în limbajul rivalilor săi politici dintr-un partid roşu cu 3 trandafiri, "afectează distribuţia averilor şi diferenţa dintre bogaţi şi săraci".

        Caraghios, nu?
    • +2 (2 voturi)    
      doar o parere (Marţi, 7 septembrie 2010, 19:52)

      pitigoi [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      mai dar din taxele si impozitele pentru poluare, se baga bani in proiecte de contracarare a efectelor? se planteaza paduri? ca eu nu am auzit de vreun proiect in genul asta

      pe de alta parte... daca pui un impozit prea mare, multi renunta la masini si nu toti din ei isi vor lua masini noi, cererea de combusitbili scade, accizele platite vor fi aplicate unor sume mai mici

      cred ca pana la urma discutia cu taxa sau impozit tine de interesul vreunui "motocicleanu'" si nu din grija pentru mediul inconjurator (evident lol!) peste tot in lumea asta

      iar toate standardele astea de poluare euro x sunt pentru a proteja constructorii de masini; o masina daca ai grija de ea te tine si 15 ani, ce nevoie ai sa o schimbi la 3 ani mereu? pentru ca asa te imbie VW sau Ford? casetofonul sau electronica o poti schimba cand simti nevoia

      daca si cei care fac inspectia tehnica periodica si-ar face treaba nu ar mai circula pe strazi rable care polueaza ingrozitor
    • +1 (1 vot)    
      nu se merita (Marţi, 7 septembrie 2010, 20:13)

      unu [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      pentru ca isi iau banii mai repede, de ce sa astepte?

      sa luam un diesel de 1.8 euro 3 din 2001; taxa undeva pe la 1200 de euro~ 51 de milioane

      cat sa ii pui impozit omului asta pe an? 10 milioane? pai el trebuie sa ruleze masina aia 5 ani ca sa plateasca ce ar fi platit pe loc cu taxa
      • +1 (1 vot)    
        ... (Miercuri, 8 septembrie 2010, 0:11)

        nightrunner [anonim] i-a raspuns lui unu

        da, dar asa maresti baza de impozitare, ca ii iei si pe cei care au masinile deja inmatriculate (atentie posesorii de Dacii de 30-40 de ani si nu numai!

        e drept ca daca s-ar aplica doar ptr masinile aduse e mai buna taxa
  • -2 (6 voturi)    
    degeaba (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:25)

    adi [anonim]

    Cum spuneam -DEGEABA - domnule Ministru.
    Romanii or sa-si inregistreze in continuare masinile in Bulgaria.
    M-am saturat sa fie parcate pe trotuar masini cu numere de Bulgaria - multe din ele am dubii ca le-a mai miscat cineva in ultimul timp.
    M-am saturat sa vad parcate masini cu numere de Bulgaria si eu sa nu am unde parca.
    ei merg pe drumurile noastre dar taxe nu platesc aici.
    Solutia este intradevar taxe mai mari la import dar si baze de date interconectete cu politia bulgara sa stiti in timp real cine e proprietarul, daca nu e radiata, etc.
    sunt sigur ca jumatate din masinile din Romania cu numere de Bulgaria sunt radiate.
    Ce faceti cu ele?
    Le lasati pe trotuare?
    • 0 (4 voturi)    
      Bati campii (Marţi, 7 septembrie 2010, 18:57)

      BuligaS [anonim] i-a raspuns lui adi

      Te-ai saturat sa vezi masini inmatriculate in Bulgaria? Eu m-am saturat de prostie, dar nu am ce face! Cei cu masini inmatriculate in Bulgaria iti iau locul de parcare? Asta se cheama Paranoia!
      Taxa de mers pe drum e una singura, si se cheama rovigneta. Celelalte sunt mai mult sau mai putin hotii.
      De unde esti tu atat de sigur ca jumatate din masinile alea sunt radiate? Din aceeasi sursa de incredere care ti-a spus ca masinile inmatriculate in Bulgaria iti iau locul de parcare?
      P.S. Te-ai prins, am masina inmatriculata in Bulgaria. Un Ford Mondeo Break, 2003, euro 3, care ocupa doua locuri de parcare. Imi duc cu el copiii la gradinita, ma duc la cumparaturi si in concediu. Pentru 4000 de euro, cat am dat pe masina, sa dau 1700 de euro (inmatriculare, ITP, impozit) statului roman (nici macar lui, lui Berceanu si Blaga) mi se pare o prostie mare. Am preferat sa dau 600 de euro statului bulgar.
      P.S. Ai dreptate insa in privinta bazei de date, iar daca politia ar face asa ceva, m-as inscrie voluntar.
      • +1 (1 vot)    
        nu chiar (Marţi, 7 septembrie 2010, 21:52)

        adi [anonim] i-a raspuns lui BuligaS

        Rovigneta - pentru cunostinta ta este pentru drumurile nationale.
        ca stai pe 2 locuri de parcare cand nu au vrut sa platesti diferenta de 1000 euro in favoarea statului roman este nesimtire.
        iti luai fordul amitit cu aceasi suma (+600 euro cheltuiti) din romania, inmatricultat.
        Mai ai pretentii la drumuri bune?
        eu unul sunt pornit impotriva celor cu numere de BUlgaria.
        sper doar ca 'concesionarul' tau din bulgaria nu ti-a radiat masina.
        bafta
        • 0 (0 voturi)    
          Nu te-ai prins de nimic (Miercuri, 8 septembrie 2010, 10:08)

          BuligaS [anonim] i-a raspuns lui adi

          1. Un mondeo înmatriculat în Bulgaria sau în România ocupă tot atât loc în parcare, dar nu te-ai prins de ironie!
          2. Crede-ma ca am studiat piaţa şi ştiu ce maşină puteam să-mi iau cu banii ăia - una cu kilometrajul dat peste cap de două ori, la minim 5000E.
          3. Nu înţeleg unde e nesimţirea mea la faza cu parcarea. Dacă lucrurile stau aşa cum vrei tu, păi să dea primăriile o lege care să spună că maşinile cu număr de înmatriculare străin nu au voie să parcheze.
          Ti-ai găsit ţap ispăşitor pe cei cu număr de Bulgaria, pentru frustrările tale din trafic.
          4. Nu-ţi face griji pentru concesionarul meu - atâta vreme cât eu fac excursia anuala la Ruse pentru ITP şi plata impozitului, nu are de ce mă radia.
  • +6 (6 voturi)    
    Si uite asa (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:37)

    deviltool [anonim]

    Mai pierde statul niste bani...multi bani de altfel...bulgaria va fi din ce in ce mai bogata si mai laudata,afacerile la ruse vor spori si se vor inmulti...romanu tot roman...nu toate masinile vechi sunt proaste...stiu masini din '90 care sunt si acum mai bune ca majoritatea masinilor noi...asta se vrea...japca
  • +3 (3 voturi)    
    euro 5 (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:43)

    gheo [anonim]

    traiam cu impresia ca taxa auto pentru euro 5 este zero. am verificat si culmea, chiar asa este
    deci de fapt stirea este urmatoarea: de anul viitor se va plati taxa auto pentru masinile cu motoare euro 5...
  • +3 (3 voturi)    
    :) (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:45)

    anonim [anonim]

    In prezent taxa pentru Euro 5 este 0. Cum se va micsora?:)
    Ce spune de fapt Borbely este ca din 2011 va apare o taxa si pentru cele echipate cu motoare Euro 5.
    • +3 (3 voturi)    
      Exact...te-ai prins (Marţi, 7 septembrie 2010, 17:50)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Asta e intentia Guvernului...de la 1 Ianuarie 2011 sa se plateasca taxa de prima inmatriculare si pentru masinile noi cu Euro 5!Guvernul nu are curajul sa puna in aplicare impozitul pe poluare (platesti anual in functie de gradul de poluare, ca in restul Europei) pentru ca ar scadea si mai mult popularitatea PDL-ului.In momentul de fatza, esti obligat sa platesti taxa poluare pentru Euro 4, dar ti-o recuperezi partial in instanta...
  • +3 (3 voturi)    
    taxa euro 5 (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:48)

    Silviu [anonim]

    A platit cineva taxa de prima inmatriculare pentru autoturism nou cu motor euro5? Ori interpretare "ca la carte", ori ministru incompetent, ori s-au fraierit astia cand au inmatriculat masini cu euro 5 si au uitat sa ceara bani de la proprietari.
    • 0 (0 voturi)    
      Taxa pt eu5 este ZERO (Marţi, 7 septembrie 2010, 17:48)

      Dobrogeanu' [anonim] i-a raspuns lui Silviu

      ... doar pentru auto cu cilindree sub 2.000 cmc inclusiv si masa maxima autorizata de pana in 3.500 kg. Pentru restu' nu este zero, deci Borbely asta chiar are dreptate.

      Ce zici de asta?
  • +2 (2 voturi)    
    in 2011... (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:50)

    Ci Ciong [utilizator]

    se va inregistra o crestere semnificativa a celor care au luat masini in leasing nu le mai pot plati... si isi vor cumpara masini second-hand care vor fi inmatriculate... in... ia ghici, unde? deci care va sa zica...
  • +2 (2 voturi)    
    Timpenie, idiotenie, rea vointa... (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:52)

    Crapu' [anonim]

    Cum dracu sa creasca o taxa care si asa e ilegala?
    Scuze!!!!! Am uitat ca traim in Romania si ca sintem inca condusi de marii incompetenti, distrugatori de tara, PD-L si UDMR, primii din interes strict personal ceilati din interes strict " national "(dar si personal) sub obladuirea atenta a micului Boc- o fi fost si asta caporal in armata, fiindca mai stiu vre-o doi: Napoleon si Hitler-, un Boc asa de mic ca nu poate iesi de sub pulpana atotputernicului (asa se crede el) Base...nici macar Nuti nu poate sa-l scoata de acolo, asa ca fac cu rindul.
    S'auzim numai de bine!!!
    • 0 (0 voturi)    
      nu ai inteles (Marţi, 7 septembrie 2010, 17:49)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui Crapu'

      in Tinutul Secuiesc va creste de 100 de ori iar in romania de 2 ori asa facut Lacsi calculul..ca acolo une iudemere a defrisat poluarea s anu afecteze mediul...
    • +1 (1 vot)    
      wrong! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 21:41)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Crapu'

      Din cei doi presupusi de tine a fi fost caporali in armata, afirmatia e valabila doar in cazul lui Hitler; Napoleon a facut intai scoala de ofiteri si apoi a fost incadrat in armata cu gradul de locotenent de artilerie. Boc a fost TR-ist, deci ofiter in mod automat, asa ca mai verifica-ti cunostintele in domeniu.
  • +2 (2 voturi)    
    Masina veche... (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:56)

    ciuliana [utilizator]

    asta e criteriul?
    Sa se exprime corect domnul! Sau nu stie romana? Daca am o masina foarte veche, sa zicem (anii 60-70) si ii schimb motorizarea, facand-o euro 5, la prima inmatriculare nu inseamna ca trebuie sa platesc taxa super mare pt. ca e masina veche. Se incadreaza la masini noi :)). Emisiile conteaza, nu de cand e masina.
  • +2 (2 voturi)    
    masina veche? (Marţi, 7 septembrie 2010, 17:50)

    mihaicj [utilizator]

    // din fruntea tarii taxeaza de cand ma stiu detinerea si nu folosirea masinilor. daca un pensionar detine o masina veche non-euro dar o foloseste doar in week-end sa mearga la tara, sau un salariat se deplaseaza cu troleibusul la serviciu peste saptamana, si ia masina doar sambata pt. cumparaturi, polueaza mult mai putin decat smecherul cu jeep euro5 care se plimba pana si pana la colt sa-si
    ia tigari cu masina. daca s-ar liberaliza importul si taxa consumul de carburant in contul poluarii, ar fi mult mai echitabil.(editat de HotNews.ro)
  • +1 (1 vot)    
    O declaratie tampita (Marţi, 7 septembrie 2010, 18:42)

    Horatiu [anonim]

    Taxa de inmatriculare trebuie anulata si trebuie pus impozit in functie de norma de poluare, asa cum e si in restul Europei. Cei care au masini non-euro vor scapa de ele ca sa nu plateasca impozit si vor cumpara macar Euro 2 sau 3, cei de la care se cumpara se vor upgrada si ei si tot asa, piata auto va incepe sa-si revina.
    • +1 (1 vot)    
      taxa (Marţi, 7 septembrie 2010, 19:41)

      tadi [anonim] i-a raspuns lui Horatiu

      Ai o mica erore de corectitudine. Cat si mai ales cum polueaza o masina non-euro daca proprietarul nu o foloseste (0km/an)? Pt. ce sa plateasca? Daca se tine cont de norma de poluare, atunci ar trebui sa se tina cont si de km facuti, nu?
  • +1 (1 vot)    
    ??? (Marţi, 7 septembrie 2010, 20:32)

    drivex [anonim]

    Votez sa se schimbe! Dar sa se pastreze modul habarnist in care este calculata acum! Vad firme care au flote intregi in BG. Masinile polueaza la noi, taxele se duc la ei. Intr-o pedioada in care ai taxe de te sufoca ai nevoie macar de orice portita sa repornesti afacerea. Pe partea asta imi pare rau dar nu aveti portite! Platiti!
    In alta ordine de idei - cu ce este mai rau un VW, Ford, FIAT EURO3 decit miile de RABE care "zburda" pe strazile noastre????
  • +1 (1 vot)    
    ce e mai poluant? (Marţi, 7 septembrie 2010, 21:50)

    adi [anonim]

    vreo 5 dacii puse la un loc sau un saviem din 1900 toamna?
    pt masinile de tonaj mare se aplica vreo taxa asemanatoare celei de prima inmatriculare la aducerea in tara?

    hai sa punem taxe si pe scutere, drujbe, biciclete cu motor si alti poluatori de genul asta
    mai scoatem un leu pt stat ca sa poata sa-l fure cate un smecher, pt o pensie mica de vreo 3000 de ron si alti amarati de astia
  • 0 (0 voturi)    
    din 2011 mergem cu bicicleta (Joi, 9 septembrie 2010, 23:57)

    crysti [anonim]

    nu stiu da parca pe zi ce trece rechinii nu stiu cum sa mai ia pielea de pe bietul om de rand....
    vai de capu lui de amarat are si el un stift de masina, o rabla luata pe bani multi din afara pentru care numa el stie stie cat s-a imprumutat, si statu in loc sa faca ceva sa il ajute sa dea inainte ii pune bete in roate
    drumuri nu ai desi platesti taxe, la ce folos sa iti ei masina noua ca sa rupi in 3-4 ani si dupa sa dai un pumn de bani la service si pe piese, tare imi ca din 2011 o sa ne cumparam biciclete, euro6, la care o sa platim taxe de inmatriculare, roviniete si alte zeci de mii de taxe si impozite .....
    Nu stiu de ce da parca pe zi ce trece am senzatia ca toti o sa fim doar turisti in Romania, cu acte in afara sa stai in casa ta din tara, o sa fie mult mai ieftin sa platesti taxe si asigurari la altii ....
    si sincer imi pare bine pentru cei care fac asta, chiar ma bucur pentru ei pentru ca se descurca sa isi faca viata mai usoara si mai frumoasa.
    Cand o sa plece roiul de albinute care trudeste de dimineata pana seara incercand sa duca o viata decenta, deabia atunci vor deschide si romanii ochii dar tare imi e ca nu se va mai intoarce nimeni inapoi, si ii inteleg si le dau dreptate decat la noi cu bicicleta mai bine la altii platind taxe si impozite si mergand cu masina
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa cu nefolos (Luni, 20 septembrie 2010, 10:26)

    Geo [anonim]

    Sunt o persoana clasa muncitoare. sa imi spuna si mie dl Borbely cum pot cumpara o masina euro 5 cu un salariu de 12. mil lei vechi pe luna... nu pot .. deci merg si gasesc un renault megane din 2000 cu 90k kilometri intretinut pana peste cap. Platesc pe el suma de 1350 euro si vin acasa unde trebuie sa platesc 2200 pentru ca masina sa circule pe drumurile din tara noastra de tot rah..ul. la fiecare inceput de an se plaseaza fonduri pentru imbunatatirea soselelor dar ele arata pe zi ce trece tot mai rau..

    (totalul coeficientului de inteligenta globala este acelasi an de an desii populatia se mareste)
  • 0 (0 voturi)    
    sa ma pis pe ei de guvernanti incompetenti (Luni, 20 septembrie 2010, 17:31)

    ronaldo [anonim]

    sunt nevoit sa stau prin tari straine din cauza situatiei din romania.acest guvern imi ia dreptul sa am omasina frumoasa in cazul in care imi permit una.asa ca mai bine stau pe aici si dau taxe si impozite altei tari care merita si conduc ce vreau si cand vreau.sa fac ceva pe deciziile lor care le iau in graba in sedinte de guvern fara sa gandeasca,si sa le dea dumnezeu ceia ce dau ei poporului roman.asa sa ii ajute dumnezeu.porci nenorociti
  • 0 (0 voturi)    
    taxa de inmatriculare (Joi, 23 septembrie 2010, 22:19)

    boris [anonim]

    va rog ,sa-mi spuna si mie cineva cat este taxa asta imbecila pt cap tractor tir 12500cc,si pt transp persoane de 9500 cc?daca ar fi ca aici in irlanda de cateva sute ar fi bine dar dupa ce vad la tv si net e jale cu miile.va rog poate este un site cu aceasta taxa ca eu nu gasesc.va rog daca stiti cumva astept pe BORIS @stafi.net .mutumesc bafta tuturor
  • 0 (0 voturi)    
    Progamul rabla (Marţi, 16 noiembrie 2010, 12:05)

    Valeriu Boboescu [anonim]

    Pina azi 16.11.2010 ora 10.00 nu s-a anuntat oficial de prelungirea valabilitatii tichetelor rabla pina la 31.01.2011. Asa sustin delarii Dacia. De ce suntem mintiti in continuare ?
  • 0 (0 voturi)    
    Taxele de pe o zi pe alta (Miercuri, 15 decembrie 2010, 14:31)

    Poluatorii puterii [anonim]

    Aia cu poluarile de la un euro la altul, e o vraja, diferentele la poluare dintre motoare sunt foarte mici deci nu asta este mobilul adevarat. Motivul este financiar, e mai usoar sa corupi un functionar care prin trafic de influenta sa-ti favorizeze produsele TALE pe piata si sa-ti scoata din joc concurenta. Chestia asta, cel putin aia de la APIA au facut-o de la revolutie incoace, cu fiecaare guvern. Bineinteles acum dialogurile se poarta mai mult cu producatorii, importatorii. E O CORUPTIE TOTALA. si de aia am si avut procedura de infringement pe subiectul asta. Interesul consumatorului ??? Da-l in ma-sa, sa cumpere ce-i vindem noi, la preturile noastre. Toata treaba are un singur nume : Coruptie , de sus pana jos. Altfel, se poate demonstra cu pixul pe hartie ca taxele astea NU au justificare, nici macar din cele invocate.
  • 0 (0 voturi)    
    marea jecmanire (Duminică, 2 ianuarie 2011, 11:07)

    vasile [anonim]

    Daca chiar e nevoie de o taxa , aceasta ar trebui introdusa in pretul benzinei si un procent in functie de emisia de noxe . Capacitatea motorului nu are nici o importanta , De ce sa platesc daca tin masina in garaj ? Masina asta nu o folosesc ca pe un yaht de lux ci alerg zi de zi cu ea sa pot plati celelalte taxe acestui stat . Daca se intimpla sa o accidentez ireparabil i-mi da cineva banii inapoi ? Daca de la anul se schimba legea , cei care au platit primesc banii inapoi ?
  • 0 (0 voturi)    
    taxa doar in covasna si harghita (Luni, 29 august 2011, 7:37)

    stan [anonim]

    eu propun ca taxa de prima inmatriculare sa fie valabila doar in covasna si harghita.ca domnii unguri sa nu mai fie poluati de noi romanii.si as mai avea una.ce ar fi daca am popula noi oltenii putin aceste localitati?sa le scoatem putin prostiile din cap.se baga cineva?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică