Skoda a incetat productia Octavia Tour, noua generatie ajunge in tara la inceput de 2011

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 4 octombrie 2010, 16:18 Economie | Auto

Skoda Octavia Tour II
Foto: Skoda
Skoda a incetat la inceputul acestei luni productia modelului Octavia Tour (prima generatie a Octavia), masina care a fost pe piata timp de 14 ani si s-a vandut in 1,4 milioane de exemplare, dintre care 40.000 in Romania. Producatorul a anuntat lansarea noii generatii Octavia Tour, masina urmand sa ajunga in Romania la inceput de 2011.

Skoda a lansat prima generatie Octavia in 1996 pe piata europeana si in 1998 in Romania. Pana in 2004 masina a fost cunoscuta sub numele Octavia I, iar din acel moment, dupa aparitia celei de-a doua generatii, Octavia I a devenit Octavia Tour. Skoda a incetat productia acestei masini, insa  va lansa o versiune revizuita atat la exterior cat si la interior, versiune apropiata ca design de modelul Octavia II aparut in 2004.

Pentru clientii din UE Skoda Octavia Tour va fi disponibila cu motorizarile pe benzina 1,4 litri, 59 kw si 1,6 litri, 75 kw. In afara UE noua Octavia Tour va fi disponibila cu motorul pe benzina 1,6 litri, 75 kw si dieselul de 2 litri, 81 kw.

Reprezentantii Porsche Romania spun ca in tara stocul de masini Octavia Tour trece de 300 de unitati, majoritatea dintre cele in curs de a fi livrate catre clienti. Noua Octavia Tour va ajunge in tara la inceput de 2011.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

5085 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    n-am inteles! (Luni, 4 octombrie 2010, 16:37)

    io [anonim]

    dupa ce a scos Octavia 2, vor reveni cu un facelift la Octavia 1, adica un fel de Octavia 1,5 ? nu cred.
    nu am auzit inca de vreun constructor care sa restilizeze un model altul decit ultimul aflat in productie.
    • +2 (2 voturi)    
      Pai nu ai ascultat bine (Luni, 4 octombrie 2010, 18:21)

      Chiar Io [anonim] i-a raspuns lui io

      Vezi Peugeut cu al sau 206+
      • +1 (1 vot)    
        corect (Luni, 4 octombrie 2010, 22:47)

        florin [anonim] i-a raspuns lui Chiar Io

        Idem si Renault cu Clio Campus care e un Clio 2 restilizat. In Romania nu se mai vinde, dar in alte tari inclusiv Franta e inca la mare cautare.
  • +2 (2 voturi)    
    nu puteau renunta (Luni, 4 octombrie 2010, 16:41)

    Thomas [anonim]

    Desi e tare ciudat sa revitalizezi mereu un model atat de vechi, Skoda a vazut ca in Europa de est si asuia se vinde fantastic de bine prima generatie Octavia. Asa ca iata o tin in viata si mai injecteaza niste aer proaspat de marketing. Acu sa vedem si ce o fi schimbat dpdv mecanic, acolo trebuie sa vedem modernizarile
    • 0 (0 voturi)    
      nu e asa ciudat (Marţi, 5 octombrie 2010, 8:13)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui Thomas

      Daca modelul nou nu este la fel de reusit mi se pare o alegere decenta sa accepti asta si sa vinzi in continuare modelul precedent.
  • +2 (4 voturi)    
    o hodoroaga de doo tone (Luni, 4 octombrie 2010, 16:47)

    the [utilizator]

    cu un motor de barca ...
    curat masina ecologica !
    • 0 (4 voturi)    
      Esti habarnist... (Luni, 4 octombrie 2010, 17:21)

      Octavia Tour [anonim] i-a raspuns lui the

      Are 1,3 tone bai genialule (nu 2 tone) si este o masina extrem de fiabila si este o robusta...stii ce? nu-ti cumpara Skoda, mai bine cumpara-ti Renault cu aripile laterale din plastic...intr-adevar este o masina foarte ecologica - daca ai vreun carambol nu mai ramane nimic nici din tine nici din ea...
      • +3 (5 voturi)    
        aripi de plastic (Luni, 4 octombrie 2010, 18:13)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Octavia Tour

        aripile sunt de plastic ca in caz de accident sa nu se blocheze usile din fata. Ma rog chestie de siguranta neimportanta. Ca doar stelele NCAP se dau pe ochi frumosi.
    • +1 (1 vot)    
      Nu e deloc asa (Luni, 4 octombrie 2010, 18:37)

      ion [anonim] i-a raspuns lui the

      Ultima Octavia Tour Diesel vanduta are cam 1,5 tone si un motor Euro 4, de 102 CP, cu emisie de CO2 de 130 gr/kg.

      Spre comparatie, motoarele de la Renault 1,5 dci de 70 de cai si 85 de cai putere utilizate atat de des pe Loganuri sunt tot Euro 4, si au emisii de CO2 de 137, respectiv 140 gr/Kg.

      Uite aici:
      http://www.amg.ro/pdf/Date_tehnice_Logan_MCV(inclusiv_dCi_85CP).pdf

      Una peste alta, Octavia Tour e un model vechi, uratel si cu destul de putine dotari. Si totusi, de ce a ajuns la 1,4 milioane de modele vandute? Dintr-un motiv foarte simplu si cunoscut: e solida ca un tanc. Fiabilitatea ei este legendara. La drumurile noastre nu e deloc o alegere rea.
      • +1 (1 vot)    
        Precizari (Marţi, 5 octombrie 2010, 10:22)

        yigvbbdjjned [anonim] i-a raspuns lui ion

        Megane cu motor 1,5 dci de 80 cp euro 3 are emisii de 117/km !
        Eu am o asemenea masina si scrie clar in cartea masinii. Crede-ma. Renault e mult mai avansat la diesel peste Skoda.
        Si emisiile se masoara per km nu per kg cum spui. Nu prea ai informatii corecte sau nu te pricepi. Pa
  • +1 (1 vot)    
    Am o astfel de masina... (Luni, 4 octombrie 2010, 17:44)

    Claudiu [anonim]

    Detin o Octavia (nu Tour) din 2001 si din cauza ca e o masina deosebit de reusita, nu mi-a dat probleme, foarte economica, am decis sa o pastrez in continuare. Chiar daca imi voi lua cu timpul o alta masina, Octavia va ramane in familie.
  • +1 (1 vot)    
    Noua Octavia Tour = Octavia 2 prefacelift (Luni, 4 octombrie 2010, 18:00)

    Driver85 [anonim]

    Noua Octavia Tour = Octavia 2 prefacelift, adica este Octavia 2 fara facelift. Octavia 2 a primit anul trecut un facelift si cateva optiuni noi. Foarte buna miscarea de marketig+ ca nu au mai investit 1 leu,matritele oricum le aveau si stateau degeaba. Daca mai punem si faptul ca acum vor negocia un volum si mai mare de subansamble comune pt ambele modele rezulta ca vor obtine preturi mai mici pt componente si profit mai mare pt ei. Felicitari Skoda & VW!!!
  • -1 (1 vot)    
    mda (Luni, 4 octombrie 2010, 21:37)

    eu [anonim]

    a murit calitatea si fiabilitatea odata cu octavia1...

    de fapt fiind pe platforma lui Golf4, au fost si sunt masini solide, au rezistat si inca se revand la preturi bune.

    de la generatia lui golf5 si octavia2 au stricat borsul... plastice ieftine, piese de 2 lei care se strica.. si tot asa mai departe...
  • +1 (1 vot)    
    Skoda 1 este de fapt SKODA 3 (Marţi, 5 octombrie 2010, 9:24)

    Bogdan Radu [anonim]

    Ceea ce nu stiu cei care scriu presa este ca Skoda Octavia a mai existat in 2 versiuni undeva in anii 60-70 si era o masina foarte frumusica.

    Octavia Tour a fost varful de lance al SKODA pentru a lovi in masinile low cost...practic Octavia se vindea doar din oret si montaj, tehnologia fiind deja gratis. De asemenea, dupa aparitia Logan, Skoda a hotarat ca vrea sa loveasca cu o masina net superioara Loganului in felia aceea de piata.

    Spunea cineva ca nu a mai vazut cineva sa revitalizeze o marca deja ajunsa la un nivel superior... A se vedea si despartirea Clio in Clio si Symbol...

    Pentru bani/piata/etc firmele fac orice


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi