Opel va inchide anul acesta uzina din orasul belgian Anvers, dupa ce incercarea de a o vinde a esuat

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 4 octombrie 2010, 16:47 Economie | Auto

General Motors a anuntat luni ca fabrica Opel din orasul belgian Anvers (Antwerp) va inceta sa mai functioneze pana la finele anului, dupa ce incercarile de a o vinde au esuat, scrie AFP. Uzina belgiana functioneaza de peste 85 de ani, iar la ea sunt produse trei versiuni ale modelului Astra. Opel are in plan reducerea cu 20% a capacitatilor de productie din Europa, iar inchiderea uzinei nord-europene e un punct cheie.

Opel anuntase in ianuarie ca are de gand sa inchida uzina din Anvers, insa se arata deschisa la negocieri pentru gasirea de cumparatori. Germanii anunta acum ca nu au primit nicio oferta acceptabila si prin urmare cautarea de noi investitori inceteaza.

Opel va inchide astfel uzina belgiana in lunile urmatoare, la acest sit lucrand 2.300 de oameni care produc versiunile Astra in trei usi, Astra break si TwinTop.

General Motors a fost aproape sa vanda Opel, insa pana la urma a pastrat marca de volum, angajandu-se insa la reducerea cu 20% a capacitatilor europene de productie si la renuntarea la 8.000 de angajati.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1486 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    RIP (Luni, 4 octombrie 2010, 17:16)

    Arkan [utilizator]

    Acolo e facuta masina mea. Pacat, rezista bine, tine la gropile de 2 lei de la noi.
  • -3 (5 voturi)    
    :( (Luni, 4 octombrie 2010, 17:28)

    owl [anonim]

    Oare cand va veni "momentul" si pentru uzina de la Pitesti?
    • +4 (6 voturi)    
      nici vorba..... (Luni, 4 octombrie 2010, 18:05)

      lili [anonim] i-a raspuns lui owl

      In orice caz, nu curand, la ce investitie a facut Renault la Pitesti..... Fostul PDG al Renault, Louis Schweitzer(intre 1992-2005), a facut probabil cea mai profitabila investitie a lui Renault la Pitesti.....el este "parintele" Daciei Logan.....
  • +2 (4 voturi)    
    Offfff General Motors (Luni, 4 octombrie 2010, 20:39)

    S [anonim]

    Mersul pe cadavre e inventie americana. De ce cumpara astia uzine ca sa le distruga ? Combinatul de la Resita a avut aceeasi soarta. Si ARO, tot investitie americana ?!
    Deschideti ochii cand vine Unchiul Sam promitand marea si sarea. Ramane parjolul...
    • +1 (1 vot)    
      Ai pus punctul pe i (Luni, 4 octombrie 2010, 22:21)

      sile [anonim] i-a raspuns lui S

      Se vede din comentariul tau ca esti un manager de succes. Te-as ruga, totusi, sa ai bunavointa sa ne impartasesti si noua un secret: cum mentii tu productia la un nivel constant cand lumea e in criza si nu mai cumpara?

      In alta ordine de idei, Aro a fost a teapa pur PSD-ista, despre care presa a scris inainte sa se produca. A fost implicat un singur american care si-a facut firma dupa ce a castigat licitatia.
  • +1 (1 vot)    
    Oil crunch. (Luni, 4 octombrie 2010, 21:57)

    AlinN [anonim]

    Se pare ca vine criza adevarata. Cam in 3-5 ani.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă