Dacia a produs la Mioveni masina Logan cu numarul 1.000.000

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 12 octombrie 2010, 18:58 Economie | Auto

Logan-ul cu numarul 1.000.000
Foto: Agerpres
Automobile Dacia a produs, marti, la uzina de la Mioveni, masina Logan cu numarul 1.000.000, la sase ani de la inceperea productiei, transmite Mediafax. Vehiculul Logan, modelul aniversar "un milion", este o varianta berlina, de culoare alba, cu o motorizare de 1,2 litri, 75 Cai Putere, motor Euro5.

"Logan este un vehicul low cost, care reprezinta un model de business de succes urmarit de majoritatea constructorilor importanti din lume", a declarat, marti, la Mioveni, Charles Morillo, directorul Uzinei Vehicule Dacia.

Masina a fost achizitionata de o clienta din Bucuresti.

Logan a fost lansat in 2004 si a ajuns in prezent la patru versiuni de caroserie, respectiv berlina, MCV, VAN si Pick-Up, si sase variante de motorizare, dintre care patru pe benzina si doua diesel.

De asemenea, gama cuprinde si doua versiuni de motorizare GPL.

Cele mai multe versiuni din gama Logan sunt berline, respectiv peste 636.000.

Pana anul trecut, in septembrie, la uzina de la Mioveni au fost produse 3,5 milioane de vehicule, iar in 1985 pe poarta fabricii iesisera un milion de unitati.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

869 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    o veste buna (Marţi, 12 octombrie 2010, 19:17)

    gaga [anonim]

    Bravo celor de la Dacia si firmei Renault. Intr-o tara care traieste la intamplare se mai intampla si lucruri bune. Daca luam in considerare si Centrul de Inginerie Tehnologica de la Titu, in aceste vremuri confuze pe care le traim, Renault ne-a aratat ca putem daca am fi bine condusi, cu o strategie clara pe termen lung si un plan de implementare realist. Dupa 10 ani de la preluarea unei uzine comuniste in pragul falimentului nedeclarat, aceiasi romani cu alta conducere si cu un know-how corespunzator au reusit sa recreeze marca Dacia! Pacat ca popularizarea acestui succes este foarte limitata in mas media.
    • 0 (0 voturi)    
      :D (Miercuri, 13 octombrie 2010, 0:22)

      Gigi Maybachistu' Rational [anonim] i-a raspuns lui gaga

      E puţin curios faptul că nimeni nu se arată prea entuziasmat de Duster, spre exemplu, dar când e vorba de Logan se comportă ca nişte copii cărora li s-au promis dulciuri la discreţie, şi dau minusuri oricui le atrage atenţia pe ce fel de conservă dau 10 000 EUR :)

      (Şi aici vor începe cu minusurile. Data trecută au fost doar 5.)
      • 0 (0 voturi)    
        curaj Gigele (Vineri, 22 octombrie 2010, 21:48)

        arion [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Rational

        Gigele, iata ca te-ai ales doar cu flit ,nici macar un minus nu meriti......nu stiu de ce te-am bagat eu in seama totusi,chiar n-am timp de pierdut,dar prea mi-era mila ca ai fost atat de ignorat....
  • 0 (0 voturi)    
    Nu prea... (Marţi, 12 octombrie 2010, 20:21)

    Costica [anonim]

    Renault l-a concediat pe CEO care a venit cu ideea X90 -masina ieftina pentur piete emergente si avea ca tinta 700.000 de Logan in 10 ani in toata lumea...Acum se bucura ca Loganul macar nu se face de rusine dar...Renault vinde toata productia Dacia in extern printr-o firma cu un singur angajat . Ca si ceilalti "investitori straini" dinRomania , se comporta ca o putere coloniala. A se vedea si alte "investitii" straine ca si-au luat talpasita pentru ca au crescut salariile in Romania...NU uitati ca desi au 60% din industrie , capitalul strain nu angajeaza decat 15% din forta de munca...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică