Dacia Sandero facelift ajunge pe piata la final de 2012 sau inceput de 2013

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 21 octombrie 2010, 11:37 Economie | Auto

Dacia Sandero s-a lansat in 2008 in tara
Foto: HotNews.ro
​Dacia va aduce pe piata versiunea restilizata a modelului Sandero fie la final de 2012, fie la inceput de 2013, a spus intr-o discutie restransa cu presa la evenimentul de lansare a seriei limitate Sandero Orange, directorul de marketing al Dacia, Mihai Bordeanu. Sandero s-a lansat pe plan european in iunie 2008 si a devenit cel mai vandut model din gama Dacia, fiind cautat mai ales in tari precum Franta, Germania sau Italia unde sedan-urile nu sunt asa populare ca la noi.

Intrebat daca Sandero facelift va ajunge pe piata in 2011, Bordeanu a raspuns ca nu, adaugand ca versiunea restilizata ar trebui sa se lanseze fie la final de 2012, fie la inceput de 2013, conform planului de produs. Intrebat daca Sandero facelift va fi prezentat la salonul de la Paris din 2012, directorul de marketing a raspuns ca exista posiblitatea, insa nu s-a decis inca. Sandero costa in Romania intre 7.250 euro si 12.000 euro, TVA inclus.

Dacia a produs anul trecut circa 148.000 de masini Sandero din care 7.000 s-au vandut in tara iar restul au mers la export. Sandero a fost lansat in premiera pe piata braziliana la final de 2007, fiind vandut sub sigla Renault pe pietele din America de Sud si in Rusia.

Pana la venirea pe piata a Sandero facelift Dacia va lansa noua generatie Logan, in 2012, iar ca prioritate imediata Dacia trebuie sa onoreze comenzile pentru SUV-ul Duster care au atins pe plan mondial la nivelul de circa 80.000 de la lansare, jumatate dintre masini fiind livrate la clienti. Bordeanu spune ca in Occident timpii de asteptare de la comanda la livrare sunt cam de trei - sase luni, in timp ce in tara sunt intre doua saptamani si trei luni, in functie de versiunea comandata.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

4846 vizualizari

  • +3 (7 voturi)    
    e buna dar n-ar fi rau sa fie modernizata (Joi, 21 octombrie 2010, 12:16)

    Thomas [anonim]

    Masina are un pret Ok pt ce ofera insa dpdv mecanic e cam la nivelul lui 2004, ceea ce nu e chiar superb. Acu sa speram ca faceliftul va urca la nivelul mecanic din 2009:) Oricum, bate Aveo la multe capitole
    • -5 (7 voturi)    
      Sandero Vs AVEO (Joi, 21 octombrie 2010, 13:16)

      Loco motion [anonim] i-a raspuns lui Thomas

      Nu stiu la ce il bate? Interiorul si exteriorul la Aveo este mult peste romaneasca.
      Motor? Mecanica? La ce il bate?. Eu prima oara iau in considerare cum arata / simti la interior, performante si aspect exterior. Probabil ai vrut sa spui Aveo bate la multe capitole nu?
      • +2 (2 voturi)    
        (C)aveo (Joi, 21 octombrie 2010, 16:20)

        luxian [utilizator] i-a raspuns lui Loco motion

        Aveo a luat 1.5* stele la ultimul test de siguranta.
        Sandero are 4*, si daca avea avertizare pentru centura ar fi avut punctaj de 5*.
        • 0 (0 voturi)    
          dar ce de stele... (Vineri, 22 octombrie 2010, 15:06)

          Mos Craciun [anonim] i-a raspuns lui luxian

          Sandero are 3* doar, nu le mai umfla atita ca ajung la 6* in stilul asta... Si 3*alea sint luate in mod suspect, vezi cum se cedeaza structura atit la logan cit si la sandero. Probabil ca Renault si EuroNCAP sint asa, mai prieteni, caci orice masinutza Renault are 5*, precum un XC90 :). Aveo sta rau la testul de siguranta, insa calitatea e semnificativ peste sandero/logan/duster - crede-ma ca m-am urcat in toate astea de care vorbesc. Daciile sint dezastru la interior, parca sint de unica folosinta.
      • 0 (0 voturi)    
        bate la planetara! (Duminică, 24 octombrie 2010, 22:40)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui Loco motion

        ...ce nu ai inteles?:))
    • +1 (1 vot)    
      2004 e optimist (Vineri, 22 octombrie 2010, 8:02)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui Thomas

      Motoarele MPI cu 8 supape de pe Sandero erau pe Clio si Megane in '98. Deci tehnologia nu e chiar din 2004, mai degraba 1994. Poate ar fi momentul la un upgrade, de exemplu motorul 1.4 16v de pe Clio model 2000 ar fi binevenit.
  • -7 (7 voturi)    
    mda (Joi, 21 octombrie 2010, 12:24)

    andi [anonim]

    urata masina...si cam scumpa
    • +4 (6 voturi)    
      nu e urata (Joi, 21 octombrie 2010, 12:46)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui andi

      bah daca ziceai de logan, da e uratica.

      Da sandero ... nu prea ai dreptate. pacat ca lumea vorbeste aiurea despre unul dintre putinele lucruri romanesti facute ca lumea.
  • +1 (3 voturi)    
    Cam tarziu (Joi, 21 octombrie 2010, 12:31)

    ccd [anonim]

    2012 e cam tarziu si pentru Logan si pentru Sandero. Anul viitor ar fi fost mult mai bine sa fie lansate. Pana in 2012 vor fi invechite foarte tare.
  • -2 (2 voturi)    
    Masini retro (Joi, 21 octombrie 2010, 13:24)

    Mos Ion Roata [anonim]

    Ce carcotasi sunteti - altii cauta masinile retro prin parcuri de vechituri si grajduri, si voi puteti sa le luati in leasing din showroom cu garantie, si mai faceti nazuri. Sa va fie rusine!

    Ar trebuie si parlamentarii sa isi ia Sandero, ca pretul pare OK pentru buget!
  • +3 (3 voturi)    
    pret (Joi, 21 octombrie 2010, 15:00)

    eu [anonim]

    sandero e mai scumpa cu 1000 de euro ca un logan (la aceleasi dotari). Ar fi fost bestseller in .ro daca era mai ieftina decat loganul cu 1000 de euro.
    • +1 (1 vot)    
      exact (Vineri, 22 octombrie 2010, 8:05)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Da, e destul de greu de inteles cum de renuntarea la portbagaj poate sa adauge 950Eur la pretul final.
      In rest, pe sub tabla mai rotunjita, e aceeasi masina.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version