Dacia Duster, inclusa intre cele sapte finaliste ale concursului "Masina anului in Europa"
Cele sapte finaliste sunt: Alfa Romeo Giulietta, Citroen C3/DS3, Dacia Duster, Ford C-Max, Nissan Leaf, Opel Meriva si Volvo S60/V60. In cazul Citroen, Ford si Volvo candideaza la un loc versiuni asemanatoare ale aceluiasi automobil.
Masinile eligibile trebuie sa fie vandute in minim cinci tari in viitorul apropiat si sa aiba previziuni de vanzari de peste 5.000 de unitati la nivel european. Dacia nu a mai fost prezenta in finala, ci doar in primul tur, cu Sandero, in editia organizata in 2008.
In afara de Leaf, toate modelele finaliste sunt in showroom-uri. E interesanta si prezenta in premiera a unei masini electrice, Nissan Leaf care intra la final de an pe primele piete europene. Anul trecut titlul a revenit noii generatii de VW Polo.

Liber la vaccinarea cu AstraZeneca: Unde sunt acum mii de locuri disponibile în București și cum poți găsi alt centru în țară / Explicațiile autorităților
Scurt ghid de făcut Bugetul franjuri: 10 excepții fiscale care au sărăcit Educația și Sănătatea, tolerate de toți- de la PSD la PNL și USR-PLUS
Ce metode au folosit Franța și Germania pentru a vaccina cât mai multe persoane vulnerabile și cum s-ar aplica și în România
FOTO Pistele de biciclete de pe Splaiul Independenței, trasate vara trecută de o companie municipală și care costă circa 1,5 milioane lei, au început să se degradeze
Nici viața de vegetarian nu e ușoară...fasolea, uleiul, pâinea și brânzeturile sunt în topul scumpirilor comunicate de INS
Important e ca fabrica de la Pitesti lucreaza la foc continuu si da de munca la multi oameni.
"Mandrii" nu exista in formularea voastra, ci doar "mandri".
In rest..."Hai Dacia"!!!
sa nu uitam ca atunci cand s-a privatizat dacia statul roman a oferit scutiri de taxe pe urmatorii 30 ani pentru renault..
la fel si pentru fabrica de la craiova unde face ford masini... nu platesc taxe si impozite pe urmatorii 20 ani...
pe scurt in afara de salariile (destul de mici fata de vest) pe care le da renault la pitesti... nu contribuie cu nimic in romania.
- fabrica sa fie o ruina
- muncitorii aia sa fie someri (si ceilalti care lucreaza ca furnizori cum bine zicea cineva mai sus)
- sa fie patronata de stat si sa aiba pierderi de milioane / zeci de milioane de euro.
Remember SIDEX de exemplu ? Era sperietoarea statului, o GAURA NEAGRA unde intrau bani cu nemiluita. Nici acolo nu ma mai intereseaza daca aia dau ceva sau nu la buget, important e ca nu se mai da de la buget nimic.
Stiu ... e gandire de roman.. dar cam asa trebuie sa gandim in tara asta condusa de corupiti si comunisti/securitsti.
mai bine vinzi apartamentul cu totul, si treci la pierderi :)
asa e si cazul renault a venit in romania a cumparat moca uzina, oamenii gata formati, a primit scutiri financiare pe 30 ani si acum face profit frumos, si toti banii se duc in conturile din franta... in romania nu ramane decat salariile mici ale angajatilor.
dar na... vrem sa fim nationalisti si mandri, din pacate nu avem cu ce... tara ne-am vandut-o pe nimic pentru ca nimeni nu a vrut sau putut sa o administreze eficient.
iar noi ca populatie in mare parte suntem puturosi, vrem sa muncim putin si sa primim tot de la stat...
stai nene ca asta nu e capitalism...
raman la ideea mea ca tarile precum romania nu pot decat in sistem dictatorial comunist sa infloreasca... populatia trebuie sa stie de frica, sa munceasca fortati... deja am deviat :-)
- Dacia plateste impozit pe profit statului roman
- Pana in 2009 nu a fost repatriat niciun Euro din profit
- Renault a investit 1,5 miliarde Euro in Romania (pentru tine asta inseamna sa iei "moca" o uzina?).
Stai jos!
Nota 4!
sau ai citit si tu pe net "stiri" din astea senzationale :-)
dacia nu plateste impozit pe profit decat din 2020.
mai cascati ochii si lasati facebook-ul
nota 2, iesi afara din clasa!
Chiar daca uzina nu plateste impozit pe profit, e totusi genereaza o gramada de venit pentru stat. Balanta comerciala a romaniei fara Dacia ar fi complet dezechilibrata.
http://www.gandul.info/news/dacia-si-nokia-tin-romania-in-miscare-6824436
Iar Dacia are multe sanse de castig pentru ca in concursurile europene se voteaza mult "mini", "ieftin", "frugal"- exact ceea ce e Dacia.
Un asemenea premiu trebuie sa-l ia ceva ce aduce excelenta in tehnologie, design si spirit novator.
Mizez pe Alfa Romeo Giulieta-super masina, super solutii; pour les conaisseurs!
Iar pentru mine este si mai important faptul ca anul viitor sau peste doi ani, cand imi schimb masina (chair daca plec din tara) sigur imi voi cumpara un SUV bun si ieftin. Adica un DUSTER.
Nu e asa inalta ca un 4x4 deci nu arata ca un tanc si e numai buna pentru cei care circula pe drumuri mai dificile.
Ca aduce direct sau indirect bani statului si implicit cetateanului nu mai conteaza. Fie si un cent in plus. Conteaza castigul de notorietate pentru romani si Romania printr-o marca revigorata de francezi. Langa atatea suturi in fund luate, in majoritate pe merit, ma bucur ca mai putem da si noi cate un bobarnac sau sa mai inchidem niste guri care ne acuza ca suntem o natiune de k..t.
Dintre marcile finaliste, Citroen C3/DS3, Ford C-Max si Opel Meriva nu-mi spun nimic nou. Poate Volvo S60/V60 si Alfa Romeo sa fie contracandidate serioase. Doar sa se voteze "pe bune" si nu sub presiunea intereselor producatorilor si dealerilor auto:) Hai Dacia!