Noua generatie Volkswagen Passat limuzina costa de la circa 20.400 euro in Romania

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 9 noiembrie 2010, 14:21 Economie | Auto

Noul Volkswagen Passat
Foto: Hotnews
Preturile pentru noua generatie Volkswagen Passat in versiunea berlina pornesc de la 20.400 euro, TVA inclus in Romania si ajung la peste 35.000 de euro in versiunea de 300 CP, conform informatiilor furnizate de Porsche Romania. Comenzi se pot face incepand de acum, iar livrarile incep in primele luni din 2011. Sunt disponibile trei versiuni de echipare si sapte variante de motorizare cu puteri intre 105 CP si 300 CP. UPDATE La break, preturile pleaca de la circa 22.400 euro in versiunea cu motor de 122 CP si ajung spre 37.200 euro la varianta cu motor de 3,6 litri.

Preturile pleaca de la 20.393 euro, TVA inclus la versiunea cu motor pe benzina 1,4 litri 122 CP grad de echipare Trendline si ajung la 35.742 euro in varianta cu motor de 3,6 litri, 300 CP grad de echipare Highline.

Cel mai ieftin diesel costa 21.815 euro si dispune de motorul 1,6 litri, 105 CP, grad de echipare Trendline, iar preturile ajung la 31.564 euro in versiunea cu propulsorul de 2 litri, 170 CP, tractiune integrala.

La versiunea cu nivel mediu de dotari, Comfortline, preturile pornesc de la circa 21.200 euro la motorizarea 1,4 litri si ajung la circa 29.100 euro la dieselul de 170 CP.

Sunt disponibile in total sapte motorizari: patru pe benzina (1,4 litri 122 CP, 1,8 litri 160 CP, 2 litri, 211 CP si 3,6 litri 300 CP) si trei diesel: 1,6 litri 105 CP si 2 litri cu variantele 140 CP si 170 CP.

Passat a ajuns la a saptea generatie, iar in 36 de ani s-au vandut peste 15 milioane de unitati. In 2008 s-au vandut in tara 4.000 de masini Passat noi, iar anul trecut circa 1.500. In primele noua luni vanzarile de Passat au urcat cu 5%.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

11884 vizualizari

  • +2 (6 voturi)    
    Sper ca (Marţi, 9 noiembrie 2010, 15:08)

    marius [anonim]

    au rezolvat problemele legate de injectoare. eu am versiunea curenta de VW Passat, diesel, 2000 cmc si in 2 luni mi-au cazut 3 injectoare, dintre care 2 in 2 zile consecutive (ocazie cu care l-am schimbat si pe al 4-lea). partea cea mai rea e ca atunci cand pica un injector motorul se opreste brusc, ceea ce poate fi foarte periculos (poti fin intr-o depasire). cei de la service-urile VW mi-au zis toti ca asta e boala acestui model. la porsche in schimb mi-au zis ca e neplacut, dar asta e, ghinionul meu. culmea e ca mai am prieteni carora li s-a intamplat acelasi lucru.
    • 0 (2 voturi)    
      foarte tare (Marţi, 9 noiembrie 2010, 16:22)

      olf [anonim] i-a raspuns lui marius

      eu am passat-ul vechi hidramat, imi imaginez ce inseamna sa se opreasca motorul in depasire cu hidramata :(((
    • +4 (6 voturi)    
      Da (Marţi, 9 noiembrie 2010, 16:25)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui marius

      Problemele le-au rezolvat de prin 2007. Motoarele noi sunt toate commonrail, adio pompe duse.
      O masina anosta rau, desi per ansamblu buna.
      • 0 (2 voturi)    
        Problemele de mai sus sunt la commonrail. (Marţi, 9 noiembrie 2010, 21:44)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Si motoarele pompe duse au avut probleme la primele modele, dar au fost rezolvate pe parcurs.
        La lansarea motorului 2l TDI commonrail au fost mari probleme cu injectoarele si pompa de ulei (in ambele cazuri masina trebuia dusa pe platforma la service). Se pare ca la modelele actuale s-au rezolvat (probabil au inlocuit furnizorii componentelor respective).
    • +2 (4 voturi)    
      Passat = failure diesel (Marţi, 9 noiembrie 2010, 23:21)

      Klaus_CT [utilizator] i-a raspuns lui marius

      La firma la care lucrez exista un parc intreg de Passat si multe alte modele VW. Probleme la diesel: injectoare cazute, pompe de injectie inlocuite pana in 60 de mii de km, precum si multe altele. Cele pe benzina sunt mai reusite. Cu toate acestea au avut probleme cu senzorii (cele cu cutia de viteze automata), computerul de bord, etc.
      Volkswagen a devenit o masina prea putin fiabila, standardele de calitate sunt destul de joase, din pacate.
      Si una peste alta, mi se pare aiurea sa existe atatea probleme, mai ales la motoarele diesel, care ar trebui sa fie extrem de fiabile si rezistente. Eu personal am renuntat la motorizarea diesel pentru benzina, ceea ce se tradce pirn costuri cu mult mai mici cu intretinerea, dar si cu un pret mai mare platit pe combustibil. Insa una peste alta, nu as da masina pe benzina pe una diesel.
      • +1 (5 voturi)    
        "Dizălu' " (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 9:25)

        Gigi Maybachistu' Rational [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

        Cine a mai auzit să fie fiabil un motor Diesel şi încă unul commonrail, cu o motorină de 3 parale?... :P
        • 0 (2 voturi)    
          legat de diesel (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 9:45)

          Klaus_CT [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Rational

          Motoarele diesel de generatie veche, mai exact extrem de veche, cele non common rail sau cele fara turbo erau ok, insa noua generatie lasa de dorit si asta la oricare dintre firmele producatoare, indiferent ca e vorba despre VW, Renault, Opel, etc... Am avut Renault diesel, ati ghicit... probleme la injectoare. Diesel-ului, pt. a atinge performante comparabile cu ale benzinei i-au fost aplicate o gramada de modificari tehnologice (EGR, turbo, common rail, etc...). Ce castigi cu consumul redus cheltui pe piese si revizii mai scumpe. O revizie la diesle ma costa la un service nu foarte dotat cam 500 si ceva de lei. La benzina platesc cam 300 de lei totul.
        • 0 (4 voturi)    
          Ihim... (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 10:12)

          Balalau din Bostonsani [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Rational

          Acu e motorina de la Romania de vina. Mdea, ce misto si ce convenabil. Auzi, io m-am dat in Mozambic cu un Matibusu Sportero (Thaiilanda) 2,5l diesel common rail si la fiecare 4-6000 Km goleam rezervoru ca sa dau afara apa acumulata (exact, martoru din bord nu se aprindea ca l-am facut io sa nu se mai aprinda ca ma deranja la ocheane): in jur de 1 litru si ceva la fiecare tura. Simptomu era ca pierdea ceva avint in repriza. Dupa operatia de indepartare a apei motoru invia. Asa a dus-o Matibusu meu vreo 230K Km dupa care s-a maritat cu altu. Si n-au plesnit injectoarele si nici turbosuflanta. Nu ca ar avea turbo ceva cu apa din rezervor.
          Si tu ne zici ca la VW problema e motorina. Ihim, foarte tare... Io ma-ntreb daca bag in rezervoru lu Passatu ala un litru juma de apa si dau drumu la motor, cam cit de sus ii ies pistoanele pin capota?
          • -1 (1 vot)    
            Nu apa e de vina (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 12:30)

            sorin-b [anonim] i-a raspuns lui Balalau din Bostonsani

            Nu apa din motorina e de vina. La orice motor fie el si pe benzina INEVITABIL se strange apa in rezervor. Asta datorita condensului. Bine nu 1-2 litrii dar tot se strange ceva. Toate motoarele sunt prevazute cu filtre care oresc in mare parte aceasta apa. Cea care totusi ajunge in camera de ardere nu afecteaza foarte mult performantele sau fiabilitatea motorului sau a injectoarelor.
    • 0 (2 voturi)    
      Injectoare (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 13:19)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui marius

      Am si eu motorul de 2000 cm cubi si in 5 (CINCI) ani nu mi a picat nici un injector. Mai conteaza si cel din spatele volanului. Si poate si norocul....
  • +2 (2 voturi)    
    Noile generatii (Marţi, 9 noiembrie 2010, 16:30)

    Arhire [anonim]

    Prin 2005 umblam sa-mi iau masina noua. Ca tot romanu' sa fie noua si ieftina. Am fost la Citroen la Renault la Opel samd. La Volkswagen dau peste o cunostinta. Ii spun ca as vrea o masina asa si asa ca ma bate gindul la un Passat (aparuse o noua varianta). Se uita la mine, zice hai afara si ma intreaba ,,Te dau banii afara din casa?. Uite avem la oferta Bora. Nu se va mai face acest model(aparuse deja Jetta). Sunt capat de serie. Toate problemele ce le-au avut de la aparitie pina acum s-au rezolvat. Vrei un inceput de serie sa-si rezolve astia problemele pe tine?". Am stat, m-am gindit, am zis o stii el ce zice si am luat Bora. In cinci ani nici ce-a mai mica problema. Merge de rupe consum mititel(Diesel) placuta si destul de spatioasa. Asa ca sfatul meu este nu va luati masini ce sunt inceput de serie.
    • -1 (3 voturi)    
      Inceput de serie (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 8:49)

      Thorgrim [utilizator] i-a raspuns lui Arhire

      Scrie si in articol, Passat e la versiunea a 7-a, deci departe de un "inceput de serie".
    • 0 (2 voturi)    
      Bora (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 9:24)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Arhire

      Confirm intru totul. Bora 1.9 TDi 90 CP a fost, in opinia mea, o masina ideala, raportat la pret-fiabilitate-intretinere-consum-spatiu-tinuta de drum.
  • +2 (4 voturi)    
    de cand e passatul limuzina ?! (Marţi, 9 noiembrie 2010, 16:55)

    limuezin [anonim]

    De la Wikipedia, enciclopedia liberă
    Salt la: Navigare, căutare

    O limuzinăLimuzina are o caroserie cu 2 sau 3 volume de dimensiuni mai mari, cu un confort interior deosebit. Scaunele din spate sunt separate de restul interiorului printr-un perete care are de obicei și geam.
    ..........................
    A limousine (or limo) is a luxury vehicle sedan or saloon car, especially one with a lengthened wheelbase or driven by a chauffeur. The chassis of a limousine may have been extended by the manufacturer or by an independent coachbuilder. These are referred to as "stretch" limousines and are traditionally black or white in color. Limousines are usually liveried vehicles, driven by professional chauffeurs. As the most expensive form of automobile ground transportation, limousines are culturally associated with extreme wealth or power
    .....................................
    http://images.search.yahoo.com/search/images?_adv_prop=image&fr=yfp-t-701&va=limousine
    ..................................
    • +2 (6 voturi)    
      - (Marţi, 9 noiembrie 2010, 17:08)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui limuezin

      Cum de cand... de cand romanu sufera si orice e peste Oltcit/Trabant este considerat limuzina sau bolid...
  • +1 (5 voturi)    
    preturi exagerate... (Marţi, 9 noiembrie 2010, 18:45)

    UnCapsunarCanadian [anonim]

    Preturile in Europa sunt mai mari decat in America de nord iar daca mai pui la socoteala ca VW are niste preturi mari in general iti poti imagina usor rezultatul...

    Acum nu ca as vrea sa ma laud, dar eu pe un Ford Mustang V6 de 3,7 L cu 305CP fara turbo cu problemele aferente, cu transmisie automata varianta de baza, dar care include power windows, power doors, aer conditionat, oglinzi electrice si "cruise control" (pastrare automata a vitezei) m-a costat echivalentul a 17500 euro cu toate taxele incluse... Un chilipir in comparatie cu toate masinile de pe piata.
    • 0 (2 voturi)    
      passat in america (Marţi, 9 noiembrie 2010, 19:41)

      soferul amator [anonim] i-a raspuns lui UnCapsunarCanadian

      model 2010, pretz de strigare, negociabil, in jurul a 28k usd adica, la cursul de azi, cam 20200 euroi, motor 4cil -2L-200 hp.
      pretz de pe yahoo autos. negociabil, la care, eventual se adauga niscai extraoptiuni.
      golf cu motor de 2.5l, incepe pe la 18 mii dollari.
      jetta, cam la 19 mii dollari, cu motor 2.5l - 5cil.

      salariul minim garantat, federal, este de 7.25 usd/ora.
      unele state au peste si numai patru state au salariul minim sub cel federal.
      saptamana de lucru de 40 ore...undeva in jur de 1200 usd pe luna.
      salariul mediu anual in 2009, in jur de 40 mii dolari. salarii brute. taxele, la nivlul asta sunt in jur de 20%. deci, in medie cam 3 mii de dolari lunar.

      benzina, in jur de 3 dollari pe galon, sub un dolar litrul. adica, in lei, ceva peste 2,5 lei litrul. ceva mai mult decat jumatate de pretz.
    • -1 (1 vot)    
      Uite cine vorbeste (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 9:28)

      Gigi Maybachistu' Rational [anonim] i-a raspuns lui UnCapsunarCanadian

      Dacă te-ar fi impozitat canadienii tăi la orice trece de 3000cc fel ca Boc al nostru, îţi trecea pofta să te lauzi.
  • 0 (6 voturi)    
    Ford (Marţi, 9 noiembrie 2010, 23:37)

    Bogdan [anonim]

    Daca vreti raport calitate pret foarte bun, alegeti un Ford. Eu am un focus din 2009, este genial cand vine vorba de consum, manevrabilitate si fiabilitate. Oricum, nu a avut nici o defectiune de atunci. M-am urcat de curand si intr-un mondeo, o masina de altfel foarte buna dar mai putin pe gustul meu (e mult prea MARE).
    Daca ar fi sa faceti o comparatie intre modelel Ford si VW care ar fi pararile voastre?
  • 0 (4 voturi)    
    :))) (Marţi, 9 noiembrie 2010, 23:42)

    Pareristul [anonim]

    Se duce si mitul masinilor germane...incet-incet....
    In afara de Audi A8, BMW 760 Li si Mercedes S65, masini care, intr-adevar, isi merita numele (nu prea isi merita banii...) de MASINI...restul...sunt niste "update"-uri jalnice.
    Parerea mea...

    Btw, daca tot vorbim de "limousine vehicle"...

    http://www.youtube.com/watch?v=IyLznsUdXPQ
  • +4 (6 voturi)    
    urata masina (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 0:26)

    goe [anonim]

    Nu stiu altii ce parere au, dar mie masina asta mi se pare de o uratenie iesita din comun. Botul ala e atat de hidos ca nu ma pot uita la el.
    Niciodata n-am inteles pasiunea romanilor pentru VW Passat... dar e cert ca e dragoste mare. Inca o dovada ca dragostea e oarba.
    • -1 (3 voturi)    
      Urla socialismul din ei (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 9:31)

      Gigi Maybachistu' Rational [anonim] i-a raspuns lui goe

      Pentru fostul Daciot care are de ales între 2 maşini la acelaşi preţ, Passat = seriozitate şi Golf V / VI GTI = golănism (care trebuie sancţionat cu închisoare, amenzi de mii de euro, ridicarea permisului pe viaţă şi confiscarea maşinii).

      (Se întâmplă şi la clasa mică: Polo 1.4 = seriozitate, Smart Forfour 1.3 = golănism de puşti de bani gata. Deşi Forfour e mult mai rapid, manevrabil şi avansat tehnic)
      • +1 (3 voturi)    
        asta n-ar fi nimic (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 22:43)

        goe [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Rational

        Dar cel mai tare ma distreaza discutiile de genul: da, am dat nspe mii de euro in plus pe ea, dar consuma cu 0.0001 litri mai putin decat a ta :)
        Romanul s-ar duce si la buda cu masina daca ar putea dar culmea e ca n-am auzit pe nimeni sa-si calculeze consumul in lei / luna, care e de fapt singurul consum care conteaza.
        Suntem un popor de maimute.
        • +2 (4 voturi)    
          La Consumatoru' Vesel (Joi, 11 noiembrie 2010, 9:54)

          Gigi Maybachistu' Rational [anonim] i-a raspuns lui goe

          Dacă îi consumă, merge mai puţin cu ea în luna în care n-are bani. (Dovadă că maimuţa e neevoluată, e foarte uşor să scoţi consumuri de Logan la motoare de >200 CP atunci când îţi faci un mic plan al traseului şi nu te bagi în toate fundăturile.)

          Dacă în schimb îl vede cu GTIul sau 325i-ul pe vecinul Mitică, îl apucă strechea, îi rupe oglinzile, îi zgârie caroseria, îi înţeapă cauciucurile... că "e golan din ăia care se duc la curse, hai să le distrugem jaful dacă Statul nu vrea să-l confişte" :)))
  • 0 (4 voturi)    
    reclama nemascata (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 10:07)

    Proprietar de Passat vechi [anonim]

    Dragii mei,

    Eu am un passat din 2001, 1.9 TDI, 130 CP, cu aproape 420.000 km la bord. In acesti 420.000 de km, in afara de ulei, filtre, curatat turbo etc am schimbat o data planetarele. Atat. Si vara asta i s-a prajit compresorul, deci nu mai am clima.
    Consum (cu cutie automata) e cam 7 l pe afara, si prin oras... depinde de oras si de ora.

    Nu o sa vand masina asta niciodata (desi de curand am alta).

    Cam atat despre fiabilitate.
  • 0 (2 voturi)    
    acum e momentul (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 10:23)

    pragmaticul [anonim]

    Eu ma gandesc sa iau un Passat din ce mai au astia pe stoc, din cele care ies la pensie. Ca sa fie. Preturi soc, drept ca arata naspa, dar cand vad ce urmeaza...
  • 0 (6 voturi)    
    Passat 2008 2.0 TDI CR (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 10:54)

    Tataie [anonim]

    Am masina noua din 2008 cu noua motorizare common rail si este impecabila. Singura problema: am schimbat butonul de frana de parcare pe garantie. Nu este o masina sportiva, dar merg destul de tare, franarea este execelenta pentru masa ei. Confortul este deosebit in clasa ei. Mie unul imi place lookul mai curat si conservator. Pretul este cam maricel, la fel ca Avensis sau Accord.
    • +2 (4 voturi)    
      Confortul este deosebit in clasa ei (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 13:23)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui Tataie

      Inseamna ca n-ai mers cu citroen c5 (daca tot vorbim de confort in marja asta de pret)
      • +2 (2 voturi)    
        ok (Joi, 11 noiembrie 2010, 12:34)

        Tataie [anonim] i-a raspuns lui ionut

        Da, stiu de suspensia speciala Citroen (care costa totusi mult cand se schimba odata la 100k). Dar nu ma refer strict la suspensie, mai ales ca eu am suspensii sport. In plus, la Passat poti lua suspensia autoreglabila si atunci chiar esti rege (pe bani, fireste).
  • +1 (3 voturi)    
    Scumpa (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 22:50)

    pisica [anonim]

    Probabil o masina foarte buna, dar dupa parerea mea urita, dupa cum arit a fost si modelul anterior de Passat. (Ii dau dreptate lui Goe). Oricum extrem de scumpa pentru piata romaneasca, mai ales in criza actuala.
    • +2 (4 voturi)    
      Concurenta (Joi, 11 noiembrie 2010, 9:55)

      Gigi Maybachistu' Rational [anonim] i-a raspuns lui pisica

      Dacă era mai frumos Passatul, nu se mai vindea CC-ul, nu?...
  • +1 (1 vot)    
    anosta (Luni, 15 noiembrie 2010, 11:21)

    reforma [utilizator]

    Ca de obicei pt. VW, masini exceptionale tehnic,
    dar f.f.f.f. ANOSTE ca design.
    Chiar enervant de banale.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri