Stephen Norman, director de marketing al Groupe Renault: Sunt dezamagit ca gama Dacia are culori inchise, vom trece la unele mai luminoase de la finalul lui 2011

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 20 decembrie 2010, 10:20 Economie | Auto

​Dacia va schimba de la finalul lui 2011 gama de culori a masinilor sale, astfel incat sa includa cat mai multe culorii vii, cum ar fi galben si rosu, a declarat Stephen Norman, director de marketing al grupului Renault intr-o discutie cu presa. El a spus ca este dezamagit de faptul ca gama Dacia are atat de multe culori inchise in prezent, astfel ca o schimbare este necesara, urmarea fiind ca gama de culori a Dacia se va diversifica si prin intermediul unor editii speciale.

"Cred ca gama de culori a Dacia trebuie sa se lumineze, ca director de marketing sunt dezamagait ca avem mai mult gri, negru, albastru si maro si cred ca trebuie sa trecem la rosu, galben si culori mai luminoase. Gama de culori e prea intunecata, spune directorul de marketing al Renault care a precizat ca schimbarea cromatica se va face la final de 2011 si inceput de 2012 si prin editii speciale ale unor modele.

Intrebat daca la unele culori se va renunta, Norman a spus ca in general trei - patru culori reprezinta 80-90% din vanzarile unei marci, e posibil sa se renunte la unele culori, insa per total gama de culori a Dacia se va mari.

Intrebat despre posibilitatea lansarii unui Duster mai mare, de sapte locuri, Norman a spus ca pe termen mediu nu se pune problema, insa e un lucru ce nu poate fi exclus in anii urmatori cand se va pune problema inlocuirii actualului Duster. Din momentul lansarii Duster s-au livrat peste 60.000 de masini, iar alte 30.000 de comenzi trebuie onorate, timpii de asteptare fiind intre 12 si 16 saptamani.

Intrebat despre momentul in care monovolumul Dacia va fi prezentat, Stephen Norman a negat ca ar fi vorba de saloanele de la Geneva si Frankfurt din 2011. La intrebarea despre pretul masinii, Norman a dat un raspuns diplomatic, limitandu-se la o comparatie "Nu va pot spune pretul, insa diferenta dintre Duster si cel mai apropiat concurent din segmentul 4X4 o veti intalni si la monovolum in raport cu cel mai apropiat concurent.

Dacia nu a mers bine in toate piete europene, in cateva dintre ele clientii sunt reticenti si vanzarile sunt mai slabe. "Acum doi ani am fi putut include in lista acestor tari Italia si Spania, astazi Dacia merge bine acolo. Am mers ceva mai slab in tarile unde nu am luat lucrurile in serios, iar daca e sa dau exemple de tari in care am putea avea o situatie mai buna va spun Belgia si Elvetia".

Un moment extrem de important va fi, e de parere Norman, lansarea in 2012 a Duster in Marea Britanie, marca urmand sa mizeze pe... snobism, insa intr-o forma inversata: "Britanicilor le place sa faca lucrurile altfel si cred ca Dacia se va adresa celor care nu-si permit sa dea mult mai mult pe un 4X4 mare si pentru cei care vor sa puna bete in roate sistemului", spune directorul de marketing al Renault care adauga ca se bazeaza pe asa-zisul concept de "inverted snobbery", un snobism invers care sa nu se manifeste ca de obicei -la cei care-si iau masini foarte scumpe - ci la cei care, din dorinta de a fi diferiti de ceilalti, aleg cel mai ieftin model.

"Cred ca reactia britanicilor va fi dulce-amara, va fi o reactie grozava din partea publicului si din partea unor jurnalisti, insa alti jurnalisti vor fi sarcastici, va trebui sa fim rezistenti", mai spune Norman.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

4279 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    Culori si culori... (Luni, 20 decembrie 2010, 11:22)

    ShoboLingoZauR [utilizator]

    Forma unei masini cere o anumita culoare sau o anumita gama de culori. Culorile inchise prind bine la Dacia si cred ca destul de putini ar cumpara masinile in culorile mentionate mai sus rosu, galben (de taximetrist) etc
  • -1 (1 vot)    
    Fix de culori ii doare! (Luni, 20 decembrie 2010, 11:57)

    Cristi [anonim]

    Fiind vb de Groupe Renault fix de culori trebuia sa ii doara si nu de tot felul de chestii pe care nu stii unde unde sa le inscri: la prostie de proiectare sau la intentie pentru monopol in service si vb ca un detinator de Megane, deci auto din Groupe Renault care numai la probleme de culoare nu are ca in rest totul e k:
    - ti se arde un bec de pe fata la drum si esti in baragan si nu reusesti sa schimbi becul , ce faci?
    - pe anotimp ploios ti se arde siguranta de la stergatoarele din fata si trebuie sa apelezi la service pt a o schimba?
    - si exemplele pot continua, dar numai la culoarea nu m-am gandit. Asta e ca si tichia de margaritar!
    • +1 (3 voturi)    
      Drobul de sare (Luni, 20 decembrie 2010, 12:41)

      buxa [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Am auzit si eu ca in Baragan se ard becurile, dar mai ales celor care nu stiu sa le schimbe sau sa citeasca manualul masinii ... de sigurante nu mai zic ... e foarte periculos.
      Ai perfecta dreptate, daca ai o culoare deschisa, in Baragan mai ales, esti intr-o situatie extrema.
      • -1 (1 vot)    
        mai bine taceai (Marţi, 21 decembrie 2010, 8:30)

        catelu [utilizator] i-a raspuns lui buxa

        Daca n-ai vazut in viata ta Megane 2 si n-ai incercat sa schimbi un bec mai bine taci.
        Si da, daca mergi ziua cu lumini aprinse exista riscul sa se arda becurile. Un bec cu halogen are durata medie de viata cam 1000h.
        Si cand ramai fara el sau fara stergatoare culoarea te va interesa cel mai putin.
        • 0 (0 voturi)    
          Cate dreptate (Marţi, 21 decembrie 2010, 9:30)

          buxa [utilizator] i-a raspuns lui catelu

          Si daca stiai ca sunt asa de proaste becurile de pe Megane 2, de ce ai mai cumparat masina asta. Tie cred ca ti-ar trebui o Dacie din aia veche care poate fi reparata pe marginea drumului sa-i sufli in bujii pe drumul din Baragan.
          Referitor la schimbarea unui bec, am aflat ca este un calvar (nu numai la Megane 2), dar din cate stiu eu o masina nu se evalueaza dupa capacitatea becului ci dupa cu totul alte criterii, printre care si culoarea.
          Asa ca nu iti doresc decat Sarbatori Fericite, si mare noroc la becurile din instalatia bradului, sa nu cumva sa se arda unul.
  • -1 (3 voturi)    
    Treceti la ce vreti (Luni, 20 decembrie 2010, 13:34)

    Silviu [anonim]

    Treceti la ce vreti, tot carton romanesc caruia i se strica injectoarele Delphi la 60.000 km. V-am dat o data bani dar nu o sa mai vedeti - puteti sa o faceti si transparenta.
    • +2 (2 voturi)    
      dacia (Luni, 20 decembrie 2010, 14:17)

      FABREGAS [anonim] i-a raspuns lui Silviu

      si la passat s-au stricat injectoarele inainte de 40000km ... si vecinul a vandut-o il costa cam 2700ron bucata....pe de alta parte niste motoare moderne nu ar strica , ca 1.4 cu 8 supape cred ca are 20 ani. cred nu sunt sigur.....
      • +1 (1 vot)    
        Nu va mai exista 1.4 8v (Marţi, 21 decembrie 2010, 9:29)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui FABREGAS

        motorul de 1.4 8 v euro 4 va fi eliminat de la 1 ian 2011 fiind inlocuit cu 1.2 16v euro 5.
  • -1 (1 vot)    
    schimbare bec ars (Luni, 20 decembrie 2010, 21:01)

    Cris [anonim]

    Are dreptate omul, ca sa schimbi becul la far la Megane, trebuie sa dai jos roata din fata de pe partea farului respectiv...
    • +1 (1 vot)    
      La... (Marţi, 21 decembrie 2010, 0:22)

      Xulescu [anonim] i-a raspuns lui Cris

      ...Megane 2. La 1 este ok.
  • -1 (1 vot)    
    lumina (Marţi, 21 decembrie 2010, 9:44)

    manuel [anonim]

    dap, stephen norman asta ar trebui sa se lumineze el intai... la cap!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Marţi, 21 decembrie 2010, 16:43)

    anonim [anonim]

    Uita un lucru. Dacia a fost conceputa de la inceput ca o masina utila si ieftina. In mod deliberat este mai urata decat Renault tocmai pentru a nu intra pe acelasi segment cu Symbol/Clio. Daca ar fi si ieftina, si buna, si frumoasa cine ar mai cumpara Clio sau chiar Megane?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri