Trei manageri Renault au fost suspendati din functie, fiind banuiti de spionaj industrial

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:44 Economie | Auto

Trei manageri de la Renault au fost suspendati din functie pe motiv ca ar fi comunicat informatii confidentiale legate de productia de vehicule electrice, noteaza AFP, citand surse din piata. Renault a confirmat ca trei manageri sunt banuiti ca ar fi incalcat reguli etice si ca a fost demarata inca din august o ancheta interna legata de comportamentul acestor manageri si de modul in care ei ar fi adus atingere activitatilor grupului francez, scrie Reuters.

Renault a confirmat ca trei directori au fost suspendati din motive de etica, dar nu a dat detalii. Agentiile de presa spun insa ca cei concediati ar fi banuiti de spionaj industrial, mai exact de faptul ca ar fi comunicat altor persoane informatii confidentiale legate de amplul program de vehicule electrice al companiei.

Renault a confirmat ca a declansat acum cinci luni o ancheta care-si propunea sa afle daca acesti trei manageri au adus prejudicii activitatii Renault si planurilor de lansare a unor noi produse.

Renault va lansa patru masini electrice in 2011 si 2012 si vede un potential urias de crestere al segmentului, astfel ca daca intr-adevar concurenta a primit informatii valoroase, grupul va avea motive serioase de ingrijorare.

Franta este tara cea mai activa in materie de spionaj industrial in randul aliatilor sai europeni, depasind China si Rusia, scria marti cotidianul norvegian Aftenposten, citand telegramele diplomatice obtinute de WikiLeaks.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

5933 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    Intoarcerea la definitii (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:27)

    x [anonim]

    Spionul ia/spioneaza DE LA ALTII.
    Tradatorul DA la altii.

    Deci aia trei NU SINT SPIONI.
    • +1 (1 vot)    
      Floare verde (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:36)

      Casargoz [anonim] i-a raspuns lui x

      Floare verde de dai n-ai, ia nu da sa vezi cum ai.
      Daca dadeau planurile dacia 1310 cu modificari, erau eroi, sau ca un celebru excroc al anilor 80, daca le dadeau planurile unui motor ceramic..
  • 0 (8 voturi)    
    ui (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:33)

    fritz [anonim]

    ahahaha sunt tare curios ce mare tehnologie detine renault, ei care tot timpu au furat tehnologii de la altii plus ca singurul segment care ar trebui sa-l imparta e cel cu tata sau mahindra :))))
  • 0 (2 voturi)    
    ce tehnologie Renault? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 14:41)

    bancher [anonim]

    Ma ia rasul cand aud de ,,avansata tehnologie Renault''. Daca francezii furau de la nemti, da, credeam stirea, dar personal ma indoiesc tare ca francezii de la Renault sunt inaintea nemtilor la capitolul cercetare, inclusiv la auto electrice.
    • +2 (4 voturi)    
      blah blah (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:18)

      marcel [anonim] i-a raspuns lui bancher

      eu nu mai cred in furatul tehnologiei ...mai ales ca singurul merit al constructorilor raman motoarele, care spre surprinderea voastra nu s-au modificat mai deloc in ultimii 50 de ani! Singura diferenta o reprezinta controlul electronic ale diverselor elemente din motor ( aprindere, supape, pistoane, presiune ulei...si toate gadgeturile ce vi le imaginati). Mai sunt si elementele de confort si safety...Dar toate astea, in afara de motorul propriu zis, sunt dezvoltate de companii independente (Bosch, Delphi, Denso, Continental Automotive, TRW, Autoliv....). Fiti siguri ca acesti furnizori pot linistiti sa vanda acelasi tip de componenta (folosind aceeasi tehnologie) mai multor constructori....
      • +2 (2 voturi)    
        cam sigur pe tine! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:25)

        Lucian* [anonim] i-a raspuns lui marcel

        Mai este ceva ce se cheama caroserie, directie si transmisii.

        Esti inca sigur cu motorul ala ca nu s-a dezvoltat deloc?
        • +1 (1 vot)    
          cum le stii pe toate... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:35)

          dd [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

          din transmisie doar cutia e facuta in-house. restul transmisiei e de la furnizori (volanta, kit ambreiaj etc..)
          componentele ce alcatuiesc directia sunt produse de furnizori.
          un producator de masini produce maxim motor, cutie si caroserie, in bugetul alocat ptr modelul respectiv.
          • +1 (1 vot)    
            Cred ca faci o confuzie... (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:12)

            Danon [utilizator] i-a raspuns lui dd

            ... intre proiectare si producere. Toata platforma este proiectata "in house" (cu exceptia cazurilor in care este "imprumutata", vezi acordurile Daimler - Chrysler, Renault-Nissan"). Apoi poate fi produsa de parteneri (furnizori)

            De multe ori tocmai caroseria (vezi acordurile lui Fiat si Alfa cu Pininfarina sau Bertone) este proiectata, sau chiar produsa de altii; adesea acest lucru se intampla si cu motoarele (ex. Mercedes pune pe E AMG un V10 Lambroghini; Alfa a inceput din pacate sa reununte la minunatele lor V6 pentru motoare mai ieftine...)
      • +1 (1 vot)    
        Un motor Diesel... (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:13)

        Danon [utilizator] i-a raspuns lui marcel

        ... de 3 litri producea cam 60 CP acum 30 de ani. Acum poate produce 250 CP si mai mult. Ai idee cate mii de brevete s-au depus intre timp pentru ele?
    • +3 (3 voturi)    
      tehnologii (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 16:17)

      dman [anonim] i-a raspuns lui bancher

      uita-te un pic la competiile sportive. formula 1 si wrc sunt dominate de francezi respectiv renault si citroen.
      Un constructor de masini in ziua de azi e un asamblator de piese, de ex bmw nu produce ambreiaje, are un furnizor. Calitatea piesele furnizate vor fi conform bugetului. de ex bmw isi permite sa faca caroserie de aluminiu pe cand renault nu.

      Motoarele sunt produse in-house in general.Iar francezii stau chiar foarte bine la capitolul motoare.
    • 0 (0 voturi)    
      Nissan Leaf... (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:38)

      UnCapsunarCanadian [anonim] i-a raspuns lui bancher

      primul automobil comercial integral electric... Nissan e parte a grupului Renault
  • +2 (2 voturi)    
    masini electrice (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:14)

    Marina [anonim]

    Citez:"O stire dintr-un ziar american putin cunoscut la noi, Des Moines Register face furori pe internet. Proprietarul unei firme care vindea masini Chrysler a gasit se pare o solutie inedita pentru a iesi din criza: aduce din Romania masini electrice asamblate aici, modele care au la baza masini Dacia. Stirea trebuie privita cu prudenta: se vorbeste de preturi de vanzare mari, pana la 38.000 de dolari, o autonomie neobisnuit de extinsa, 400 km, iar informatiile despre cine si unde le produce nu prea exista. Des Moines Register publica un interviu cu Gene Gabus, seful unui dealer care pana de curand vindea Chrysler, dar cum situatia companiei s-a inrautatit, au trebuit gasite alte solutii, iar acestea au venit, se pare din Romania. Gabus spune ca vineri a sosit primul vehicul electric asamblat in Romana, o masina ce are la baza Logan Pick-up, dar este adusa in SUA de o companie numita Envision Motor, iar modelul va fi vandut in America sub brandul EMC.

    Gabus spune ca va mai aduce o versiune furgon si una break, iar toate masinile au sasiu de Logan, sunt produse in Romania si au caroserii construite de Renault. Americanul sustine ca 100 de masini electrice vor sosi din Romania, in SUA si va incerca sa le vanda in 28 de state americane."
    • +1 (1 vot)    
      Nu am gast nici o stire despre Gene Gabus (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 22:39)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui Marina

      Nu am gast nici o stire despre Gene Gabus pe Des Moines Register.

      Aveti un link catre acest articol?
      • 0 (0 voturi)    
        Marina se refera la... (Joi, 6 ianuarie 2011, 6:49)

        CONU [anonim] i-a raspuns lui T+C

        Dacia Logan Pick-up with an electric engine will be sold on the North American market under the name Electric Motor Car, by the people from Envision Motor Co.

        The electric models, sold under the brand of Electric Motor Cars are based on the chassis and bodywork of Dacia Logan Pick Up or MCV/VAN and will be powered by electric American motors.

        The price of the electric Logan Pick Up will start from 34.000 dollars (almost 25.000 euros).

        http://www.envisionmotorcompany.com/index.cfm
  • +4 (4 voturi)    
    ce tehnologie Renault? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 15:23)

    interequipment [anonim]

    De-aia in Formula 1 cei de la Renault au avut cele mai multe victorii in anii 90 iar in ultimii ani Red Bull Racing (actualii campioni) tot cu motoare Renault sunt echipati. Nu mai vorbesc ca Alonso care tot la Renault a castigat 2 titluri mondiale in ultimii ani.
    Iar F1 est mama tehnologiei in domeniul auto.
    Asa ca daca Renault face masini ieftine nu inseamna ca nu sunt si foarte dezvoltati dpdv tehnic si stiintific.
    Adica sunt mult mai dezvoltati decat Mercedes si BMW care cheltuie averi in F1 si nu castiga mai nimic. Noroc ca nemtii au piloti buni.
    • -2 (2 voturi)    
      mda (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 18:39)

      Francezul [anonim] i-a raspuns lui interequipment

      Se pare ca esti fan tech franceza! In primul rand nu motoarele Renault au castigat F1 ci pilotii care au facut ca un lucru prost sa mearga bine. In al doilea rand technologia F1 nu se aplica pe serie. Se testeaza doar materialele si se scot bani frumosi din asta pe spinarea sponsorilor!
      Comparatia cu BMW si Mercedes este fara sens. PSA pune motoare cara au inglobata technologie BMW. Iar colaborarea Renaut-Daimler are alta tinta, pana se vor lamuri nemtii ca de fapt galii vor sa ii tepuiasca pentru technologia Diesel la care Renault e pe alte plaiuri. SI nu uita ca de fapt Renault este o companie unde si statul este actionar si prin urmare nu poate da faliment. Chiar daca acum bate un vant rece de tot la ei.
      • -2 (2 voturi)    
        Corect (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:47)

        eci [anonim] i-a raspuns lui Francezul

        Cum bine zicea unul in presa engleza: daca Renault nu l-ar fi avut decat pe Fisichella atunci nu ar fi stiut niciodata ca se poate totusi chiar si cu acea masina castiga titlul :)
      • +3 (3 voturi)    
        Mie imi plac visatorii... (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:06)

        Danon [utilizator] i-a raspuns lui Francezul

        ... care mai cred inca faptul ca un pilot bun in F1 castiga si cu o masina proasta. Din pacate, este pe dos: la ora actuala, o masina buna castiga si cu un pilot prost. Vezi cazul Schumacher. In domeniul cercetarii si proiectarii auto, francezii au resultate remarcabile. In domeniul calitatii finitiilor si fiabilitatile, lucrurile sunt putin diferite, chiar daca au facut progrese enorme in ultimii 20 de ani.
    • +1 (1 vot)    
      As adauga... (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:14)

      Danon [utilizator] i-a raspuns lui interequipment

      .... cine a castigat ultimele 6 campionate mondiale de raliu? Si aici, e vorba de tehnologii mai apropiate de productia de serie.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri