Monovolumul Dacia ar putea costa de la 13.000 de euro si va fi lansat in vara lui 2012, scrie presa franceza

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 17 ianuarie 2011, 13:54 Economie | Auto

Dacia va lansa MPV-ul in 2012, dar speculatiile au inceput demult
Foto: Captura argusauto.com
Monovolumul Dacia va imprumuta atat trasaturi de la Duster cat si de la MCV, va fi produs in Maroc si va costa de la 13.000 de euro, urmand sa iasa pe piata in vara lui 2012, scrie publicatia franceza L"Argus Automobile. Modelul va avea 4,5 metri lungime, va dispune de modularitate similara cu break-ul MCV si va exista se pare si o versiune utilitara cu usi culisante laterale, mai scrie publicatia, speculand pe tema noului model Dacia.

Argus Auto scrie ca MPV-ul Dacia va costa de la 13.000 de euro in versiunea pe benzina si 15.000 euro la diesel, cam cu 2.000 de euro mai mult decat break-ul MCV in versiunea cu sapte locuri. La nivelul calandrului monovolumul va imprumuta trasaturi de la Duster, iar la interior modularitatea va fi similara cu break-ul MCV la care banchetele se pot rabata. Va fi disponibila si versiunea cu trei randuri de locuri, iar cu locurile de pe randul doi si trei rabatate, spatiul de bagaje va trece de 2.300 de litri. Fata de MCV, monovolumul va fi mai lung, mai inalt si cu mai mult spatiu la interior, insa si pretul va fi cu peste 15% mai mare.

Argus Auto mai scrie ca MPV-ul va avea dimensiuni de Scenic la pret de Modus, dar adauga ca va exista si o versiune de automobil utilitar care va dispune de usi culisante laterale si de usi spate asimetrice, in stilul celor de la MCV. Publicatia scrie si ca viitoarea generatie Renault Kangoo ar putea fi vanduta sub sigla Dacia pe unele piete, insa informatia trebuie privita cu scepticism.

Asa cum s-a mai scris, Marocul va deveni un centru extrem de important pentru productia Dacia in contextul in care uzina de la Mioveni a ajuns aproape de nivelul sau maxim de productie. De aceea, Argus scrie ca MPV-ul va fi produs la noua uzina pe care Renault o deschide la Tanger, in Maroc, tara unde Logan e produs de acum sase ani la Casablanca, iar o parte din productie e exportata in Franta si Spania, tari apropiate spre care costurile de transport sunt mici. La noua uzina productia ar putea ajunge la 400.000 masini/an, mult fata de capacitatea de 70.000 pe care o are actuala uzina SOMACA din Casablanca.

Ramane de vazut cate din informatiile neoficiale date de Argus se vor concretiza. Cert e ca Dacia va lansa anul acesta editii speciale ale unor modele deja existente, insa nu va aduce pe piata modele noi. Informatii oficiale despre MPV e posibil sa avem abia la salonul de la Geneva, in primavara lui 2012.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

4867 vizualizari

  • -5 (7 voturi)    
    Indemn (Luni, 17 ianuarie 2011, 14:25)

    Don Quijote [anonim]

    Poate sa coste exact cat un Passat, ca doar e masina straina...., mai ales ca e facuta in Maroc.Celelalte(tabla , siguranta, confort , fiabilitate) nu mai conteaza...
    • +7 (7 voturi)    
      Passat NOU (Luni, 17 ianuarie 2011, 14:33)

      lambda [utilizator] i-a raspuns lui Don Quijote

      de unde cumperi tu Passat cu 0 km cu 15000 euro?
      • 0 (0 voturi)    
        Passat nou noutz (Marţi, 18 ianuarie 2011, 13:29)

        C punct [anonim] i-a raspuns lui lambda

        era zilele trecute un articol ca Passatul care se va produce in SUA, spre stupoarea europenilor, va costa pe la 15 000 € (echivalent in USD), cam cu 11 000 € mai putin decat in DE.
        acum ai raspunsul la intrebare (fara legatura cu Dacia)
    • 0 (0 voturi)    
      Printre randuri (Luni, 17 ianuarie 2011, 20:39)

      Don Quijote [anonim] i-a raspuns lui Don Quijote

      Printre randuri se poate citi si asa.Eu insa am gandit ca i-ar putea pune chiar si pretul Passatului, ca poate se gasesc suficienti fraieri sa-l si cumpere.
      Insa este foarte riscant sa puna un pret mare ca nu mai pune nemtu botu" si nici altii.
    • 0 (0 voturi)    
      Sharan (Luni, 17 ianuarie 2011, 23:55)

      vw [anonim] i-a raspuns lui Don Quijote

      compari mere cu pere. daca vrei VW, nu compara Passatul cu MPV-ul Dacia, compara VW Sharan cu MPV-ul Dacia, daca vrei.
  • -3 (7 voturi)    
    tzapa renault (Luni, 17 ianuarie 2011, 14:43)

    Ci Ciong [utilizator]

    asemanatoare cu tzapa OMV, Petrom, Romtelecom, SIDEX... rosia montana...etc, poate in 5 ani o baga pe asta cu... retehnologizam, da pana atunci taiem bucati si mutam in maroc... si dam afara 50% dintre romani ca le arde de salarii europene... ar fi interesant sa vedem publicat contractul statul-renault, poate asa ne putem pregatii de Doamne fereste...
    • +3 (3 voturi)    
      .... (Luni, 17 ianuarie 2011, 14:53)

      Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Ci Ciong

      nu ai inteles nimic....
    • 0 (0 voturi)    
      cam inteleg (Marţi, 18 ianuarie 2011, 17:15)

      jean sarko [anonim] i-a raspuns lui Ci Ciong

      daca fabrica dela mioveni a ajuns la refuz, dece nu fac alta la brasov, ploesti sau bacau ?
      bine ca n'au facut'o in tunisia. desi, marocul...
  • 0 (2 voturi)    
    mai bine inlocuiau mcv-ul cu monovolumul asta nou (Luni, 17 ianuarie 2011, 15:07)

    ccc [anonim]

    Plaforma mcv (persoane si marfa) ar merita o schimbare, spre binele Dacia. Aia nu e masina de marfa ce fac acum cei de la Dacia.
  • 0 (0 voturi)    
    anonim (Marţi, 18 ianuarie 2011, 7:28)

    sorin [anonim]

    ar fi si timpul sa scoata pe piata ceva nou dar sa aiba si niste preturi si pentru romanii mai de rand.
  • 0 (0 voturi)    
    scump pentru Dacia (Marţi, 18 ianuarie 2011, 8:24)

    catelu [utilizator]

    Va avea cam aceleasi dimensiuni si acelasi pret ca si Skoda Octavia.
    Eu n-am mai vazut masini facute in Maroc, dar calitatea contructiei unui Renault din Franta, Slovenia sau Turcia este sub Skoda.
  • +1 (1 vot)    
    precizari (Marţi, 18 ianuarie 2011, 9:07)

    virgil [anonim]

    Normal ca pretul pare ridicat dar este vorba despre o alta clasa si o alta destinatie, exista un alt public tinta. Cu Dacia , Renault ramine in bransa automobile fiabile, simple si cu un pret corect iar ei trec la un nivel superior, clasa de lux,tehnologie noua, electricele etc. Da, o Skoda Octavia costa 15.000 de euro ca si Golf sau un Polo cu o motorizare slaba dar in niciuna nu poti transporta 7 persoane sau un volum important de marfa. In Maroc s-a montat si Renault 12 parca si chiar Clio Symbol, nu sunt sigur. Hai sa nu ne mai inchinam la strugurii germani la care nu putem ajunge decit cind s-au stafidit la second-hand, exista o logica simpla, exista oferta si cerere . Chiar daca romanii sunt "fraieri" sa cumpere Dacia cum se face ca exista asa fraieri in Franta, Germania , Spania si poate chiar in perfidul Albion ( asta pentru intelectuali ).


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă