Ministerul Transporturilor a alocat 80 de milioane lei pentru modernizarea a doua drumuri importante in activitatea Dacia-Renault

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 18 ianuarie 2011, 16:57 Economie | Auto

Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Anca Boagiu a anuntat ca in acest an vor fi alocate de la buget fonduri de aproape 80 de milioane lei pentru modernizarea a doua drumuri importante in activitatea Dacia - Renault in Romania. Primul proiect e in valoare de 50 milioane lei si consta in largirea unor drumuri nationale din zona uzinei de la Mioveni, iar in al doilea proiect se vor investi 30 milioane lei pentru largirea unor drumuri de acces catre centrul tehnic al Renault de la Titu.

Un prim proiect prevede largirea la patru benzi de circulatie a DN73 km 7+000 - 11+100 (4,1 km) si a drumului de legatura cu DN 73D (3,28 km) si va fi finantat in 2011 cu 50 de milioane de lei, investitia urmand sa asigure marirea capacitatii de circulatie si a fluentei traficului de la uzina Dacia-Groupe Renault catre autostrada Bucuresti-Pitesti, DN 7 Pitesti-Sibiu si DN 73 Pitesti-Brasov.

Al doilea proiect vizeaza largirea la patru benzi a DN 7 Baldana-Titu km 30+950 - km 52+350, investitia urmand sa asigure marirea capacitatii de circulatie si fluenta a traficului de la Centrul de incercari al "Renault Technologie Roumanie". Pentru acest proiect din judetul Dambovita va fi alocata de la buget in acest an suma de 29,3 milioane lei.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2196 vizualizari

  • -1 (3 voturi)    
    i-auzi! (Marţi, 18 ianuarie 2011, 17:05)

    Gigel [anonim]

    Tanti Ancuta, mai bine faci autostrada B-BV sau termini A2. Nu toti avem ligheane, dar toti mergem la munte si la mare.
    • +2 (2 voturi)    
      daca nu cunosti (Marţi, 18 ianuarie 2011, 17:53)

      me [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      ... nu comenta...

      Pe unde crezi ca mergi daca 'minunatul' DN1 e blocat? DN73 este o alternativa foarte buna de mers "la munte" doar ca starea lui este deplorabila...
      • 0 (0 voturi)    
        doar ca nu e vorba de tot DN73 (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 1:58)

        eu [anonim] i-a raspuns lui me

        ceea ce ar fi fost laudabil ci doar de cei 4,1km care nu sunt inca cu 4 benzi pe legatura intre pitesti si mioveni....
  • +1 (1 vot)    
    titu (Marţi, 18 ianuarie 2011, 18:23)

    Dux [anonim]

    Daca legau Titu de autostrada A1 era mai scurt, mai ieftin si probabil mai util.
  • +4 (4 voturi)    
    era si timpul (Marţi, 18 ianuarie 2011, 20:33)

    arion [anonim]

    Era si timpul sa se faca asta pentru cel mai mare exportator al Romaniei. Lungi siruri cu camioane pline cu Dacii de export asteapta zilnic de behaie sa intre in DN73,este de toata rusinea. Apoi se lupta cu gropile din suburbiile Pitestiului pana la autostrada.....
    In sfarsit un semn ca un guvern din tara asta poate si vrea sa incurajeze pe cei ce produc, mai ales pentru export,care e salvarea Romaniei.
    • -1 (1 vot)    
      da, da (Marţi, 18 ianuarie 2011, 21:42)

      George [anonim] i-a raspuns lui arion

      Nu era timpul, era momentul. Momentul sa-i indulcim putin pe francezi, ca sa nu mai faca gura la intrarea in spatiu Schengen. Din pacate nemtii o sa ramana cu buza umflata, ca drumuri pentru venirea Mercedes in Romania nu o sa vada. Pacat, as fi fost pro Germania, la calitate si tehnica. Logan e o gluma trista.
  • 0 (0 voturi)    
    pomana pt francezi (Marţi, 18 ianuarie 2011, 21:17)

    ovidiu35 [anonim]

    statul roman le face drum ca sa faca francezii profit si pe urma sa urle ca nu ne vor in shenghen, ca sa ii trateze si sa ii plateasca ei pe romani la pitesti ca pe sclavi!sa isi faca singuri drum , cu banii lor, deja statul roman le-a dat pamantul moca!
    • 0 (0 voturi)    
      a naibii pomana (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 13:35)

      blabla [anonim] i-a raspuns lui ovidiu35

      nu iti e clar ca plata se va face intotdeauna in concordanta cu salariile locale?! niciun investitor nu va da salarii vest-europeene, daca nu este cazul! iar statul roman nu le-a dat niciun pamant moca :)))) l-au cumparat, chiar pe bani grei, mai grei decat ar fi fost valoarea reala... si nici macar de la stat, ci de la particulari.
      cat despre partea cu "vrutul in schengen", nici eu nu ne-as vrea, mai ales dupa frumoasele reclame pe care ni le fac semenii nostrii minoritari in Franta si Italia, in mod repetat. Si sa fim totusi realisti, daca nu era Renault, se conducea si acum tot Dacia 1300 sau mai rau, conform exemplelor de la Oltcit, Aro, Daewoo... nu am mai fi avut nici macar o uzina auto...
  • +2 (2 voturi)    
    vestile pentru romani (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 0:17)

    Marian [anonim]

    de cate ori se face un lucru bun in tara asta se gaseste cineva sa zica: daaa, sigur e teapa, sigur ne fura, sigur ne punem bine cu francezii etc.

    daca ar face un drum pentru Ford, sigur ar fi sa compenseze F16-urile neluate de la ei.

    mai, neam de carcotasi fara creier!
  • +1 (1 vot)    
    pt george (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 2:12)

    raduhoo [anonim]

    Logan nu e o gluma trista, cred ca mai sunteti cativa care nu va dati seama de ce se vand atat de bine un afara tarii
  • 0 (0 voturi)    
    primeste statul cat da? (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 12:29)

    Io [anonim]

    Oare statul primeste de la Dacia cat da pentru drumurile pe care merg camioanele Daciei? Profitul Dacia pe unitate este cel mai mic in UE, oare nu pentru ca exista o frauda fantastica? Si pentru asta tot noi platim?
    • 0 (0 voturi)    
      un pic de matematica (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 13:52)

      blabla [anonim] i-a raspuns lui Io

      Conform statisticilor de pe situl Politiei: http://www.drpciv.ro/ , in 2010 s-au vandut in Romania peste 30.700 vehicule Dacia. Facand o medie si considerand un model mediu echipat, adica un pret cu tot cu taxe de 8.000 euro, pentru care TVA depaseste 1.500 euro, obtinem un profit al Statului, numai din TVA, de aproximativ 46 milioane de Euro pe an.
      Eu zic ca Statul isi scoate cu varf si indesat investitia, acum in perioada de criza, dara-mi-te cand ne vom reveni :) candva...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version