​In urmatorii ani Renault planuieste ca productia Dacia la uzina ce va fi inaugurata in 2012 in Maroc sa depaseasca 350.000 de unitati/an, a spus seful programului Logan, Gerard Detourbet, citat de Reuters. Uzina de la Pitesti a atins capacitatea maxima, iar cresterea vanzarilor Dacia se va baza pe uzina marocana unde vor fi construite doua noi modele: un monovolum si un vehicul comercial usor, ceva mai mare decat Kangoo. Renault a ales Marocul datorita fortei de munca mai ieftine, a avantajelor fiscale oferite dar si fiindca este aproape de piete precum Franta, Spania si Italia.

Detourbet spune ca planul ar fi ca productia noii uzine din orasul marocan Tanger sa ajunga la 350 - 360.000 de masini anual, la fel ca la Pitesti. "Avand uzina de la Pitesti la un grad maxim al productiei, ne-am intrebat daca sa extindem capacitatea de productie in Romania sau altundeva", spune oficialul Renault.

Acest altundeva este Marocul unde se produc deja masini Dacia de peste cinci ani, insa abia noua uzina ce va fi inaugurata la anul va duce productia la un volum asemanator cu ce se intampla acum in Romania.

In Maroc vor fi construite doua noi modele Dacia: un monovolum si un vehicul comercial putin mai mare decat Renault Kangoo.

Marocul va cunoaste astfel o crestere puternica si are o serie de avantaje. Astfel, forta de munca e de cinci ori mai ieftina decat in Franta, statul a dat scutiri de TVA si in plus exista o retea de producatori de componente care produc pentru cealalta uzina Renault din Maroc care produce de cinci ani Logan sub sigla Dacia. Un mare avantaj tine si de apropierea de porturile franceze si spaniole, distributia masinilor in sudul si vestul Europei fiind mai facila decat din Romania.

Renault are in Maroc o fabrica in Casablanca ce produce Logan din iulie 2005 si Sandero din iunie 2009.