Dacia, Renault, Mercedes si BMW au fost cele mai mediatizate marci auto anul trecut in presa romaneasca

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 14 februarie 2011, 15:30 Economie | Auto

Dacia, Renault, Mercedes, BMW si Ford au fost cele mai mediatizate cinci marci in presa romaneasca anul trecut, arata un raport al Mediafax Monitorizare care acopera 59 de marci auto. Presa scrisa centrala a generat in medie 79% din numarul de referiri inregistrat de marcile auto din top 10. Dupa print, cel mai important mediu din acest punct de vedere este televiziunea, cu o medie de 14%, urmata de radio, cu 7%.

Topul primelor zece marci din punctul de vedere al mediatizarii este format din:

Dacia ¬ 8,6% din volumul acoperirii media
Renault ¬ 6,1%
Mercedes ¬ 5,9%
BMW ¬ 5,6%
Ford ¬ 5,6%
Volkswagen ¬ 4,9%
Audi ¬ 3,9%
Toyota ¬ 3,9%
Ferrari ¬ 3,8%
Opel ¬ 3,2%

Spre deosebire de anul trecut, in 2009 Ford ocupa loucul trei, iar Volkswagen era pe patru.

Presa scrisa centrala a generat in medie 79% din numarul de referiri inregistrat de marcile auto din top 10. Dupa print, cel mai important mediu din acest punct de vedere este televiziunea, cu o medie de 14%, urmata de radio, cu 7%.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

367 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică