Skoda isi schimba sigla si prezinta la Geneva o noua directie de design

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 22 februarie 2011, 13:34 Economie | Auto

Marca ceha Skoda din grupul Volkswagen va prezenta la salonul de la Geneva un concept despre care spune ca va deschide un nou limbaj de design si va veni si cu un nou logo care va fi prezent din 2012 pe toate modelele marcii. Skoda vrea sa-si dubleze vanzarile totale pana in 2018 si va lansa o serie de noi modele, inclusiv unul de clasa mini in urmatorii ani.

Skoda va prezenta pe 1 martie la Geneva un concept despre care spune ca va deschide o noua directie de design, iar din 2012 toate modele Skoda vor avea un nou logo, acesta urmand a fi prezentat tot la Geneva.

Noua identitate de marca va fi adoptata si la nivel de showroom-uri, urmand ca acestea sa fie modernizate masiv, sustine compania.

La stand va fi prezenta si o versiune sportiva de Fabia, numita Monte Carlo, masina adusa la aniversarea a 110 ani de prezenta a marcii in sporturile cu motor.

Skoda a vandut un numar record de 750.000 de masini anul trecut si are ca obiectiv sa-si dubleze vanzarile pana in 2018. In presa au aparut insa informatii care aratau ca pe viitor modelele marcii ar putea fi mai sarace in dotari pentru a nu mai fura atat de multi clienti ai marcii Volkswagen.

Skoda a vandut 468.000 de masini in Europa anul trecut si are 3,4% din piata, iar in Romania s-au inmatriculat circa 8.000 de masini noi ale marcii.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

6983 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    constatare (Marţi, 22 februarie 2011, 14:34)

    adrian [anonim]

    dacia sta bina. se apropie de skoda. cred ca dacia sub renault sta mai bine decat skoda sub vag dupa aceeasi perioada de timp.
  • -2 (4 voturi)    
    Eu cred... (Marţi, 22 februarie 2011, 15:41)

    horhe [anonim]

    Ca esti de la Pitesti daca faci astfel de comparatii.
  • +2 (4 voturi)    
    era si cazul (Marţi, 22 februarie 2011, 19:46)

    Technicus [utilizator]

    Mie nu mi-a palcut deloc design-ul Skodei Fabia. Nici Yeti nu-i prea aratoasa.
    • 0 (0 voturi)    
      vor fi si mai urate :) (Miercuri, 23 februarie 2011, 8:38)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Technicus

      Intrucat se canibalizeaza la greu cu VW, tendinta va fi asta: Skoda va face masini mai simplute si mai urate dar cu tehnologie germana. Vrei ceva util si ieftin iei Skoda, vrei ceva frumos dai banul si iei VW, Audi, Seat.

      Sunt de acord cu ce spunea Adrian mai sus in sensul ca Renault a stiut sa traga mult mai bine linia de demarcatie intre Renault si Dacia: esti mai strans la punga iei masina de Romania, te dai de cetatean din clasa medie iei Renault. La VW-Skoda linia de demarcatie e mult mai incerta.
  • 0 (0 voturi)    
    ce inseamna, de fapt, logo-ul Skoda actual (Miercuri, 23 februarie 2011, 9:01)

    Rodica [anonim]

    Cu toate ca logo-ul Škoda este considerat unul dintre cele mai originale si stilizate branduri comerciale din lume, autorul acestuia ramane necunoscut. Detaliile privitoare la aparitia lui sunt vagi, se speculeaza ca la baza s-ar fi aflat ideea unui director al unei companii. Logo-ul se inspira dintr-un portret al unui american care l-ar fi insotit pe inginerul ceh, Emil Skoda, in calatoriile sale prin Vestul Salbatic. Pe baza respectivei poze s- creat o imagine stilizata, in relief, care reprezenta o piele rosie purtand o podoaba capilara specifica, o catarama mare si cinci pene. Doua versiuni ale acestui logo au fost inregistrate pe 15 decembrie 1923, la Biroul de Patente si Inventii din Pilsen. Prima reprezenta o sageata cu cinci pene , impreuna cu numele Skoda (inserata intr-un cerc). Cea de-a doua afisa doar trei pene, insa in ambele cazuri, sageata era plasata cu varful spre dreapta. Prima varianta a fost folosita in perioada 1924-1925, dupa care s-a renunat la ea in favoarea celei de-a doua care a dainuit pana in ziua de azi. Semnificatia elementelor grafice este urmatoarea: cercul exterior-productie impecabila si globala, universalitatea produsului, negru simbolizeaza traditia sa centenara, in timp ce verdele simbolizeaza respectul pentru mediu, motoare proiectate cu grija pentru meiul inconjurator, sageata inaripata – evolutia tehnica continua, iar cercul mic, “ochiul” simbolizeaza precizia produsului.
  • 0 (0 voturi)    
    skoda (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 22:54)

    as [anonim]

    si cum o sa arate noul logo ?
  • 0 (0 voturi)    
    Care Skoda? (Marţi, 15 martie 2011, 17:43)

    Costica [anonim]

    Skoda este proprietatea concernului VW/Audi/Porsche, la fel cum Dacia este proprietatea lui Renault. A zice ca Skoda face si drege este fals - VW face si drege, Renault face si drege. Cehii, ca si romanii, muncesc pentru nemti pentru o fractiune din costul muncitorului german. Este bine ca facem Dacii, ca este mai bine decat nimic. Nu stiu cati stiu insa ca statul ceh a vandut doar divizia de masini a Skoda lui VW, pastrand restul Skoda care era viabila (tramvaie, transformatoare electrice, armament). De aceea cehii cu jumate din populatia Romaniei exporta mai mult decat noi. Statul roman a vandut tot ce era mai productiv pentru spagi (vezi Petrom) iar restula dat gratis. Nastase trebuie inchis pe viata.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version