Duster va fi asamblat din vara in Brazilia si de la inceput de 2012 in Rusia

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 29 martie 2011, 11:03 Economie | Auto

Dacia Duster
Foto: Hotnews
​Renault va incepe din august sa asambleze SUV-ul Duster in Brazilia, iar din primul trimestru al anului viitor si in Rusia, scrie La Tribune, citand oficiali Renault. Duster este produs de la inceput de 2010 la Mioveni, iar anul trecut si-a gasit 68.000 de clienti, din care aproape 5.000 in Romania. La anul va incepe asamblarea Duster si in Columbia si India. In toate aceste tari Duster va fi produs sub sigla Renault.

In august va incepe asamblarea Duster la uzina de la Curitiba, Brazilia, unde de ani buni sunt produse modelele Logan si Sandero, acesta din urma fiind pracatic lansat in premiera pe plan mondial in America de Sud cu cateva luni inainte de premiera europeana din primavara lui 2008.

Din ianuarie sau februarie 2012 va debuta asamblarea Duster si la uzina Avtoframos de langa Moscova unde Logan sedan e produs din 2005 si si-a gasit peste 300.000 de clienti. La aceeasi uzina e produs si Sandero si se fac investitii in expansiunea unitatii.

Din 2012 Duster va fi produs si in Columbia si India, mai noteaza La Tribune.

Recent, preturile pentru modelul Dacia Duster in tara au crescut cu 200 de euro pentru versiunile 4x2 si cu 100 de euro pentru versiunile 4x4, astfel ca masina costa de la 11.150 euro. In tari precum Germania si Franta pretul de pornire este 11.990 euro, iar de la anul SUV-ul se va vinde si in Marea Britanie.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2089 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    Privatizarea lui peste vasile (Marţi, 29 martie 2011, 11:20)

    dorian [anonim]

    Sa fim sanatosi cu politicienii nostri. Daca cei care au privatizat Dacia erau destepti, conditionau ca masinile produse sub marca Dacia sa aiba identitate proprie si distincta de celelalte marci ale grupului. In momentul de fata Dacia nu are decat o sigla distincta, pentru ca restul masinii e Renault si baietii pun ce sigla vor pe masina. N-am auzit ca VW sa faca la fel la Skoda!
    • +1 (1 vot)    
      Nu cred ca ai dreptate. (Marţi, 29 martie 2011, 12:15)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui dorian

      Ca roman,doare,dar nu ai dreptate.Nu vreau sa te supar,dar Dacia nu este un produs pur romanesc,ca sa avem ambitii sa ne suparam.
    • +2 (6 voturi)    
      Ifose de om sarac dar cu coada pe sus... (Marţi, 29 martie 2011, 12:27)

      btr80 [anonim] i-a raspuns lui dorian

      asta ne omoara pe noi romanii. Crezi ca era dupa Dacia care era in faliment producand un model Renault de acum 40 de ani sau dupa Renault care a venit cu tot ce inseamna tehnologie si retea de vanzari si service? Renault daca vrea isi strange tot calabalacul in 2-3 ani si se duce sa faca masina asta in alta parte. Iti imaginezi ca in cei 10 ani de Renault romanii au invatat sa faca/vanda/asigure service pentru o masina la nivelul macar al anilor 2000? Mai multa modestie si munca nu ar strica. Ce a facut VW la Skoda e treaba lui, ce a facut Renault la Dacia iar e treaba lui. Intamplator sunt posesor de VW dar consider ca pentru ceea ce era Dacia in 2000, Renault a facut o treaba foarte buna si cand va fi sa-mi schimb masina am sa iau in considerare si gama de la Dacia.
    • -1 (1 vot)    
      dacia? (Marţi, 29 martie 2011, 12:30)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui dorian

      daca ar fi auzit cineva de Dacia in afara stai tu linistit ca r fi produs sub sigla Dacia...dar e normal sa produca Renault ca sa si vanda ceva
  • +2 (2 voturi)    
    sa traiasca Tariceanu! (Marţi, 29 martie 2011, 12:10)

    NewLevel [anonim]

    Tariceanu a dat milioane de euro ajutoare catre Renault (si statului francez care detine 14%) ca sa sustina "industria auto romaneasca". Ba a mai bagat si taxa de prima inmatriculare, tot din acelasi motiv.

    Acum Renault are o alta idee despre industria auto romaneasca.
    • +1 (1 vot)    
      Tariceanu nu a dat din buzunarul lui. (Marţi, 29 martie 2011, 13:09)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      Tariceanu a dat din buzunarul nostru,si nici nu ne-a intrebat si a mai si bagat bani frumosi in buzunarul propriu.A negociat toate contractele in avantajul lui.Priveste la Ford Craiova.Nevasta lui Tariceanu a luat un milion de euro ca a pus stampila si fabrica nu va functiona.
    • 0 (0 voturi)    
      bun dar taxa de inmatriculare inca exista... (Marţi, 29 martie 2011, 14:05)

      hector [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      ...si in ultimul timp chiar a fost majorata...
  • 0 (0 voturi)    
    masina e a frantujilor (Marţi, 29 martie 2011, 17:04)

    reno [anonim]

    Creierul lor a fakut-o asa ca ei fac ce vor mushkii lor cu ea, pot sa o asambleze si in antarctica


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version