Din august, 480 de manageri de la IMM-uri care activeaza in industria auto vor face cursuri de perfectionare in cadrul unui program finantat din bani europeni, a anuntat compania EXEC-EDU. Programul se va termina in 2013, valoarea este de trei milioane lei si exista sapte tipuri de cursuri cu durate intre doua zile si noua saptamani. Obiectivul este ca in final clientii sa ajunga sa fie mai bine tratati in showroom si service.

Programul este derulat de EXEC-EDU in parteneriat cu Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania, iar valoarea sa este de 2,91 milioane lei, din care 2,68 milioane lei vin din bani europeni prin Fondul Social European.

La program vor participa 480 de manageri ai unor IMM-uri (companii cu maxim 250 de angajati si afaceri anuale de sub opt milioane euro) care activeaza in industria auto (cod CAEN 45). Cursurile sunt gratuite, insa cine are prezenta mai mica de 75% va trebui sa plateasca.

Exista sapte tipuri de cursuri, insa fiecare persoana poate alege unul singur. Printre teme se numara: marketing, negociere, vanzari cu orientarea spre client sau finante.

Cursurile se vor tine in Bucuresti, Cluj si Bacau si se estimeaza ca primele efecte vor putea fi vazute in a doua parte din 2013.

Ramane de vazut daca un astfel de program relativ limitat ca amploare va putea schimba ceva in bine pentru client. In anii dinaintea crizei masinile aproape ca se vindeau singure, astfel ca nu conta atat de mult calitatea serviciilor, insa acum cand vanzarile sunt mult mai mici, si acest aspect devine important.