La un an dupa ce compania mixta care a produs timp de cinci ani Logan in India s-a desfiintat, producatorul local Mahidra a anuntat ca succesorul berlinei Logan se va numi Verito, noteaza presa locala din India. India a fost printre putinele tari unde vanzarile masinii low-cost au fost mult sub asteptari, insa dupa ce Renault a iesit din alianta cu Mahindra, lucrurile si-au mai revenit. Presa scrie ca Verito va fi un sedan cu mult mai mic decat Logan si va avea un motor de cilindree mica, pentru ca taxele de inmatriculare sa fie scazute.

Renault LoganFoto: Mahindra

Mahindra si Renault au produs Logan in India intre 2005 si 2010, dar desi exista capacitatea de a face peste 4.000 de masini lunar, spre final de 2009 se vindeau abia 300. Din cauza rezultatelor slabe s-a decis ca alianta dintre Renault si Mahindra sa inceteze, iar viitorul Logan-ului sa ramana in "mainile" indienilor, chiar daca Renault va mai furniza piese si tehnologie. In ultimele luni, vanzarile Logan au fost ceva mai bune pe fondul reducerii pretului, depasind constant 1.000 de unitati lunar.

Mahindra a anuntat ca modelul care va succede Logan in India se va numi Verito iar presa scrie ca va fi un sedan cu cel putin 20 cm mai scurt decat Logan si ca se va renunta la motorul de 1,5 litri dCi pentru unul la care taxele vor fi mai mici.

Logan sedan costa in India intre 7.200 euro si 10.000 euro, iar pretul e o explicatie pentru esecul in vanzari din cauza ca Logan nu a fost vazuta ca masina low-cost in India unde exista zeci de masini noi mai ieftine decat el, unele chiar de sub 4.000 de euro.

In plus, taxele de inmatriculare sunt mari pentru masini de astfel de dimensiuni, iar zvonurile indica faptul ca Verito va fi o masina de sub 4 metri lungime pentru care taxele vor fi mult mai mici.

Verito va completa gama Mahindra in care exista o predilectie pentru masini ale caror nume se termina in O (Xylo, Bolero, Scorpio, Maxximo, Gio, Genio, Stallio, Mojo, Rodeo, Duro).