Drumul masinilor Dacia de la fabrica spre clienti - Durata, mijloace de transport, cifre si mici pericole

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 29 iunie 2011, 16:55 Economie | Auto

Duster coborat din tren
Foto: Hotnews
Dacia exporta lunar cam 25.000 de masini care sunt duse cu peste 50 de trenuri si 2.000 de camioane, iar la uzinele externe care asambleaza modele din gama Logan sunt trimise in special cu vaporul containere cu colectii de piese CKD. Trenul ramane de baza pentru trimiterea masinilor in Europa de Vest, iar calatoria dureaza cateva zile. Trenurile au cam 700 de metri lungime si sunt pazite cand stationeaza, iar ponderea masinilor care ajung la destinatie cu probleme din cauza transportului sau vandalilor este de sub 0,5% din total.

Citesthttp://hn4.hotnews.ro/admin/main.htme articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

656 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version