Actiunile europene, tractate de Volkswagen la maximul ultimilor sapte ani si jumatate

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 17 martie 2015, 11:20 Economie | Burse

Brandul Volkswagen e puternic afectat de scandal
Foto: Facebook
Actiunile europene au atins marti maximul ultimilor sapte ani si jumatate, trase de cresterea titlurilor Volkswagen, dupa raportari incurajatoare privind vanzarile de masini, informeaza Reuters.

Actiunile constructorului auto german au urcat cu 1,9% dupa ce datele industriei au aratat ca inmatricularile noi de masini au crescut cu sapte procente in februarie, cererea de masini trecand de la marci fara mari pretentii ca Dacia la branduri de masa precum WV.

Indicele pan european FTSEurofirst 300 a urcat cu 0,1pp la 1.596,94, dupa ce a atins cel mai inalt nivel din 2007, cel de 1.598,03 puncte. FTSEurofirst 300 a avansat deja 16,5% anul acesta dupa ce achizitiile de bonduri ale Bancii Central Europene au dus randamentele titlurilor de stat europene la minimuri record, impingand investitorii sa caute profituri mai mari in alta parte.

Titluri de stat germane pe 10 ani (Bund) au acum un randament mai mic de 0,3 procente, comparativ cu un randament de 3% pentru FTSEurofirst.

"Inca exista un apetit puternic pentru actiuni" a declarat Mike Reuter, broker in cadrul Tradition. "Toata lumea spera la o pauza, dar cu randamentul Bund-urilor la 20 de puncte de baza, acei bani trebuie sa se duca in alta parte", a adaugat acesta.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

1650 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    VW ? (Marţi, 17 martie 2015, 11:30)

    bl [utilizator]

    Eu am un Passat nou si in 3 ani/100.000km s-a dus ambreajul si un rulment. La masinile mai vechi astea tineau minim 250.000km. Unde e progresul? Ce vinde VW? Piese facute in China?!
    • 0 (0 voturi)    
      masinile din ziua de azi (Marţi, 17 martie 2015, 12:33)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui bl

      Ambreiajul e considerat consumabil. In general ambreiajul pica daca nu pleci corect de pe loc.
      Daca tu in 3 ani ai avut doar problemele astea, cred ca ar trebui sa te consideri fericit. Masina e un lucru scump, pe care prea multi romani nu isi permit sa o intretina asa cum trebuie.
      Se mai strica, o repari si gata. Masinile care nu se strica nu exista. Nici nu au existat, dar fiind mai rudimentare in trecut, erau mai putine probleme.
      Pentru veniturile din Romania, Loganul e cel mai aproape de roman. Daca-ti iei masini mai scumpe inseamna ca iti permiti sa le intretii.
    • 0 (0 voturi)    
      Asta era concluzia articolului, (Marţi, 17 martie 2015, 16:20)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui bl

      ...nu? Actiunile VW trebuie sa scada pentru ca undeva unui roman i s-a stricat ambreiajul dupa 100.000Km. Bine ca nu te plangi ca ti s-a golit si rezervorul. Suna a "new money", te-ai bagat sa-ti cumperi o masina peste posibilitati si acum te plangi ca trebuie sa o intretii.

      Aici apare diferenta intre romani si straini la masini si motivul pentru care masinile nemtilor merg brici dupa 300.000 de Km si ale romanilor sunt cotet. Pentru ca nemtii inteleg ca doar pentru ca au dat 20kE pe o masina (10k in cazul romanilor, pentru ca cei mai multi le iau SH) nu inseamna ca se va intretine singura sau ca o sa faca si cartofi prajiti. Stiu ca mai bagi bani in ea, sa ii schimbi piese, mai ales dupa 100.000Km. Si asta chiar in conditiile in care drumurile si conditiile lor de trafic sunt incomparabil mai bine deci uzura apare mai greu.

      Dar romanul crede ca aia 20k trebuie sa includa si intretinerea pe viata si ca un ambreiaj schimbat la 100.000 de Km (o suta de mii!!!) e un semn de defect de proiectare si compania e de cacao. Cu toti stim ca ambreiajul trebuie sa tina macar 250.000Km, chiar daca il birjaresti prin oras 3 sferturi din viata, doar patinat intre viteza I si II. Deci romanul tipic (tu) viseaza ca va da niste bani pe masina, o va birjarii ani de zile prin cele mai desfundate drumuri si cele mai ticsite orase zi de zi (pentru ca transportul in comun e sub demnitatea lor) si apoi se mira ca masina s-a uzat si trebuie sa schimbe un amarat de ambreiaj.

      Si apropo, daca pe Passat toate piesele tineau 250.000Km atunci crede-ma ca TU nu ti-l mai permiteai. Pretul lui ar fi trebuit sa tina cont de faptul ca oamenii nu mai schimba nici o piesa timp de 10 ani si eventual nu schimba masina deci tu te-ai fi intors frumusel la Dacia berlina.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi