Bursa de Valori Bucuresti a lansat, pentru prima data de la infiintarea sa, o campanie de publicitate al carei obiectiv este promovarea pietei de capital si incurajarea investitiilor la bursa, potrivit unui comunicat BVB remis HotNews.ro. Campania prevede, intr-o prima faza, difuzarea a doua spoturi TV si se deruleaza sub sloganul "Informeaza-te despre bursa".

Cele doua spoturi fac trimitere la pagina de Internet www.bvb.ro, unde sunt disponibile materiale informative cu scop educativ, se arata in comunicat. Prima faza a campaniei, ce a fost realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, dureaza intre 24 noiembrie si 21 decembrie si va fi urmata de o noua etapa in 2008.

In comunicat este citat directorul general al BVB Stere Farmache, potrivit caruia "dorim ca acest tip de investitii sa devina mai usor de inteles, accesibil si agreabil pentru cei care se gandesc la economiile lor. Ca institutie centrala a pietei de capital din Romania, consideram ca este de datoria noastra sa explicam rolul pietei de capital".

Decizia de lansare a acestei campanii a fost luata in urma unui sondaj realizat de BVB in 2006, din care a reiesit ca respondentii cunosteau foarte putin ce inseamna activitatea bursiera.