Firmele lui Umbrarescu au castigat un nou contract: Drumurile judetene din Iasi si Neamt

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Joi, 8 septembrie 2011, 17:06 Economie | Companii

Rand pe rand, drumurile judetene din zona Moldovei intra pe mana firmelor Tehnostrade SRL si Spedition UMB SRL, controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu. Acestea au castigat mai intai contractele pentru reabilitarea drumurilor judetene din Suceava si Botosani. Astazi, 8 septembrie, Ministerul Dezvoltarii a anuntat ca si lucrarile pentru judetele Iasi si Neamt au fost atribuite consortiului format din cele doua companii. Este vorba de licitatiile organizate pentru construirea si reabilitarea a "10.000 de km de drumuri judetene si de interes local" din cadrul Programului National de Dezvoltare a Infrastructurii.

"Comisia de evaluare a ofertelor depuse pentru proiectarea si executia lucrarilor de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene si de interes local pentru judetele Iasi si Neamt a finalizat procedurile de evaluare. Pachetul de lucrari (proiectare si executie) a fost atribuit asocierii dintre SC Tehnostrade SRL si Spedition UMB SRL - Subcontractant cu o oferta de 540.892.030 lei fara TVA. Partea de proiectare va realizata de subcontractantul SC Iptana SA", a anuntat Ministerul Dezvoltarii.

La inceputul lunii august, firmele lui Dorinel Umbrarescu, au castigat si licitatia pentru constructia drumurilor judetene din Suceava si Botosani.

Pachetul de lucrari aferente judetelor Suceava si Botosani a fost atribuit asocierii S.C Tehnostrade SRL/S.C Spedition U.M.B la pretul de 551.988.671 lei, fara TVA. Ambele firme apartin omului de afaceri Dorinel Umbrarescu, unul dintre oamenii de afaceri supranumiti si "regii asfaltului".

Un alt "rege al asfaltului", Nelu Iordache, care controleaza firma Romstrade, a castigat licitatiile pentru drumurile din judetele Prahova, Giurgiu si Ilfov.

Spedition UMB si Tehnostrade sunt detinute de Dorinel Umbrarescu, unul dintre oamenii de afaceri supranumiti si "regii asfaltului". Firmele lui Umbrarescu au castigat recent si licitatia organizata pentru lucrarile de pe primul lot din tronsonul de autostrada Timisoara- Lugoj. Tot firmele lui Umbrarescu se ocupa si de lucrarile la tronsonul de autostrada Moara Vlasiei-Ploiesti, lucrari care sunt in mare intarziere. Dupa o amenintare de reziliere a contractului din partea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri, Umbrarescu s-a angajat sa finalizeze tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti pana pe 15 decembrie 2011 fara sa mai ceara bani in plus.


Citeste mai multe despre   











4402 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 8 septembrie 2011, 17:27)

    Paulp [utilizator]

    Si E85 e facuta tot de Umbrarescu si e singura sosea pe 4 benzi pe care poti merge decent in Romania.
    Asa ca sa faca cine se pricepe si are cu ce, ca de tepari din afara ne-am lamurit....
    • -1 (1 vot)    
      E85 are doar doua benzi (Vineri, 9 septembrie 2011, 3:05)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Paulp

      banda aia laterala de 2m latime pe care crezi ca se poate circula este acostament si este folosita pentru stationarea de urgenta.
      • +3 (3 voturi)    
        Si parcarile (Vineri, 9 septembrie 2011, 9:08)

        Paulp [utilizator] i-a raspuns lui marius

        Si parcarile din 5 in 5 km tot pentru urgente sint, dar se mai trezesc unii sa faca pauza de porumb unde ii trasneste....
        Daca ar fi toate soselele nationale cum e E85, mai ca n-am avea nevoie de autostrazi....
    • +1 (1 vot)    
      ar fi bine (Vineri, 9 septembrie 2011, 10:39)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Paulp

      Din cate stiu la E85 cei care au acordat finantarea (parca Japonia) a impus un management strain al proiectului care au urmarit si calitatea acestuia. Stiu ca la scurt timp dupa terminare au fost luate probe din asfalt si trimise la analize. La aceste drumuri important este cine urmareste calitatea lucrarilor.
      Se poate observa diferenta dintre calitatea drumului E85 si poduri rutiere care au fost terminate mai tarziu (a se vedea la Urzinceni unde avem restrictii de 40 km/h din cauza denivelarilor).
  • +8 (8 voturi)    
    bravo lui (Joi, 8 septembrie 2011, 17:38)

    cercetashu [anonim]

    Ce importanta are cine castiga licitatia, atata timp cat banii raman in tara si treaba e bine facuta. Noi romanii suntem invidiosi pe cei carea au reusit mai ales daca sunt de-ai nostrii. Spre deosebire de Casuneanu Umbrarescu isi face treaba bine aste e cel mai important lucru. Ce preferati sa vina americanii sa ne faca autrostazi la pret de rute de mare viteza pe luna.
  • +8 (8 voturi)    
    nu umrarescu,cocos,etc.,is problema ! (Joi, 8 septembrie 2011, 17:40)

    toma [anonim]

    lucrarile trebuie facute de cineva,nu conteaza cine !
    ce se intampla necurat ii dupa aia !
    suplimentarile de fonduri care se dau peste suma licitata plus alte afaceri care se mai invart,aia-i baiul !
    aici is de vina reprezentantii statului care le dau bani firmelor ca la manelisti,fara numar,fara numar (bani care se intorc,partial,in buzunarele private ale celor care pun semnaturi) !
    aia cu semnatura trebuie spanzurati de limba,nu firmele care executa !
    si mai e ceva ,CALITATEA SLABA a lucrarilor,la care inchid ochii tot reprezentantii statului (binenteles tot contracost) !
  • +4 (6 voturi)    
    Sa le ia, pe toate (Joi, 8 septembrie 2011, 17:44)

    Cristian [anonim]

    Pana la urma omu asta e roman si atata timp cat face drumurile la standarde normale (in perioada asta de tranzitie a se inlocui cu occidetale) si atata timp cat profitul nu si-l transfera in paradisuri fiscale, eu zic fa-le nene pe toate.

    Ai grija si investeste in tehnologie, da-ti oamenii la formari, fi competitiv si hai sa faci drumuri si-n europa ca doar n-om fi chiar asa natangi.

    PS: Nu mai conteaza de unde a avut el fonduri sa se lanseze in domeniu, nu mai conteaza, astea de le face macar sa le faca cum trebuie. Toata tara e o groapa o sa aibe de munca generatii de acum incolo daca face calitate.
    • -3 (3 voturi)    
      Huh? (Joi, 8 septembrie 2011, 18:30)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Cristian

      Cum nu conteaza de unde a avut fonduri? Conteaza foarte mult! Asta nu e logica!
  • -5 (5 voturi)    
    Iar??? (Joi, 8 septembrie 2011, 17:57)

    degetu´maro [anonim]

    a castigat imputitu´asta??? Vai de noi oameni buni, vai de noi...
    • +2 (2 voturi)    
      Pai mai bun era Bechtelul (Joi, 8 septembrie 2011, 19:12)

      Lalaila [utilizator] i-a raspuns lui degetu´maro

      Nu e mai bine sa platim muncitori turci, asa cum a adus Bechtel?
  • +6 (6 voturi)    
    Ar fi dezirabil... (Joi, 8 septembrie 2011, 18:07)

    Mirobo [utilizator]

    ...un nou contract cu Bechtel? Romanii stiu sa faca treaba buna daca sunt paziti.Ma bucur ca firme romanesti castiga licitatii si banii raman in tara.Toti.
  • +5 (5 voturi)    
    + (Joi, 8 septembrie 2011, 18:18)

    cosmo [anonim]

    f bine! ati fi vrut sa le ia niste SRL-uri de apartament??
    • -4 (4 voturi)    
      Nicidecum (Joi, 8 septembrie 2011, 18:31)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui cosmo

      Sunt foarte fericit ca aceste contracte sunt castigate de cei care au devenit milionari peste noapte...
      • +1 (1 vot)    
        fa tu... (Joi, 8 septembrie 2011, 20:12)

        dude [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

        o firma care construieste autostrazi (sectorului lui ii aproape gata) si mai discutam. tot felul de comentatori cu pantalonii rupti in cur isi dau cu parerea cum se fac milioanele. tu sti ce munca ii in spate la asa ceva? ce sacrificii tre sa faci...
  • +5 (5 voturi)    
    mda (Joi, 8 septembrie 2011, 18:59)

    eu [anonim]

    toate drumurile Europene din moldova sunt facute de UMB de 10 ani incoa, si sincer n-am vazut nicio groapa pe E85 sau E581 sau E583

    si vad ca tot UMB face si autostrada bucuresti-ploiesti

    sincer decat sa vina tot felul de straini cu figuri si cu pile puse pe la UE si FMI, mai bine de ai nostri, si ai nostri au pile puse pe la partide, dar macar isi fac treaba daca tot incaseaza banii
  • -2 (2 voturi)    
    intrebare? (Joi, 8 septembrie 2011, 19:45)

    daniel [anonim]

    de unde atata infrastructura sa tina atat de multe contracte?

    Oameni, masini,,, si bani sa inceapa?

    Cred ca se vor subcontracta la srl-uri :(...
    • +2 (2 voturi)    
      Resurse are (Joi, 8 septembrie 2011, 22:36)

      Droper [utilizator] i-a raspuns lui daniel

      are o baza auto absolut imensa pe langa Adjud. Cred ca sunt acolo camioane si utilaje geva de genul >100. Si imi imaginez ca mai exista si pe teren. Iar oameni voitori sa munceasca va gasi daca nu-i are deja.
  • +1 (1 vot)    
    Bravo UMB!!! (Joi, 8 septembrie 2011, 19:46)

    Cosmin Marin [anonim]

    bravoo!! Mie imi place omul asta. Sper sa faca toate strazile din Romania :)
  • +4 (4 voturi)    
    adevarul e (Joi, 8 septembrie 2011, 19:54)

    MickeyD [utilizator]

    ca E85 e impecabil de ani de zile.
    • +2 (2 voturi)    
      subscriu (Joi, 8 septembrie 2011, 21:19)

      Io. [anonim] i-a raspuns lui MickeyD

      numai de le-ar face pe toate la fel ca E85...aici e cheia.
  • -3 (3 voturi)    
    fara legatura :-) (Joi, 8 septembrie 2011, 20:33)

    andrei [anonim]

    Daca a iesit cine trebuia in circumscriptie, hop si drumurile se reabiliteaza :-)

    Om de cuvant Pinalti :-))
  • -3 (3 voturi)    
    s-a spart conducta de laudatori !!! (Joi, 8 septembrie 2011, 23:27)

    turistul [anonim]

    prea tare .. de mult nu am mai vazut atatia lingusitori pe hotnews ...
    • +2 (2 voturi)    
      sau vezi jumatatea plina (Joi, 8 septembrie 2011, 23:51)

      dude [anonim] i-a raspuns lui turistul

      si zicei ca pe hotnews sunt mai multi oameni normali si cat decat obiectivi.da..exista si firme romaestic a lucreaza ok.da...exista si romani ok...etc...
  • +2 (2 voturi)    
    Este foarte bine. (Vineri, 9 septembrie 2011, 7:52)

    Paul [anonim]

    Ba bucur pentru dl Umbrarescu si pentru angajatii dumnealui. Ar fi nemaipomenit daca acest domn va dori sa dezvolte si ceva fabrici de excavatoare, buldozere,... pentru ca sunt foarte multe lucruri de facut in tara aceasta.
    Guvernul ar trebui sa favorizeze la licictatii firmele care utilizeaza masini romanesti.
    Pentru ca se fura destul. Sa vedeti cat "fier vechi" se "exporta"din tara.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine plateste "articolul" ziaristei (Vineri, 9 septembrie 2011, 14:01)

    bogdan [anonim]

    Probabil o firma straina frustrata ca nu mai poate fura ca in codru (Bechtel, Colas, Interstrada, etc). Pe moment firmele lui Umbrarescu fac de cateva ori mai bine economiei Romanesti decat teparii din afara. dar probabil si "comisioanele" pentru ziaristi sunt mai mici.
  • 0 (0 voturi)    
    parere personala. (Vineri, 9 septembrie 2011, 23:14)

    andrei [anonim]

    Nu stiu cine este umbrarescu, nu stiu de unde si-a facut firma si nici nu ma intereseasa. Nu ma intereseaza ce partid il sustine si nici cum s-au facut licitatiile. Ceea ce ma multumeste este calitatea lucrarilor, intradevar E85, E583 sunt impecabile, pe E583 au returnat asflat anul trecut intre Iasi si Tg. Frumos. Deci drumul este intretinut cum trebuie si chiar nu sunt gropi deloc. Haideti sa nu mai carcotim si sa lasam oamenii sa isi faca treaba, ca ia comisioane, ca e favorizat sau ca ii da bani lui Basescu nu ma intereseaza atat timp cat calitatea lucrarilor vorbeste de la sine. Mai terminati cu nihilismul asta ca no sa facem nimic, asa cum se intampla la CJ Iasi cu Aeroportul. De 3 ani se cearta si nu se face nimic, chiar nu ne dam seama ca certurile astea ne tin in loc?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri